Ta Karosa ten jau senokai stovi, tik ją perstūmė į kitą vietą berods. Gaila, kad tavo vizito metu jau nebebuvo nei "Leilando" MAN SG240H, nei MAN SG242H .
Buss fanas, normalus ten autobusas tas 2114. Tu pažiūrėk ką siunčia Rokiškis ir Vilkaviškis.
O ką ten fiksuoti ir rašyti? Aišku, kad nepartrenkė. Ėjo sau žmogelis per gatvę neleistinoje vietoje, pamatė autobusą - išsižergė, kai autobusas dar priartėjo pora metrų, jis pasitraukė ir nuėjo toliau. Autobusas važiavo lėtai, nes jo kelias šalutinis.
Ir beje, kodėl taip manai, kad techninė pagalba turi turėti garažinį numerį? Kas čia per reikalavimas toks? Gal dar bandysi ieškoti numeracijos tarp Leilando, Kolegitos ir Centvalio autobusų? Pakanka vien tik registracijos numerių.
Ju nelieskime-tai privatus vezejai,ant kuriu masinu nei viename mieste nededami garaziniai nr. (ne tik Vilniuje). Kas liecia tech.pagalba,tai ji daugumoje su garaziniais nr. kai kuriuose LT miestuose,netgi "VAP'as" savo tech.pagalba numeruoja,anksciau taip pat ta dare budavo nr.60xx,o svarbiausia toks gigantas kaip "Kautra" ir tas savo tech.pagalba "apnumeraves"
[QUOTE=aRa;435186]Ar Karosos garažo numerio (o gal ir gamyklinės lentelės) neužfiksavote?
Sios Karosos garazinis nr. 10X. Sakau x todel jog nera paskutinio skaiciaus ir nezinau koks jis buvo (na nuo 1 iki9),beje ir pirmojo 1 nera. Kas keisciausia likes tik 0 matyt parko darbininkai juokaudami tik 0 ir paliko
atsimenu sia "Toks'o" Karosa 1999m. marsrute Vilnius-Skuodas (ekspresas). Kaip pagalvoji per visa Lietuva nuo Vilniaus net iki Skuodo tokia Karosa vaziuodavo..bet kazkaip netikiu jog ir i kokia Palanga ar Klaipeda ja leisdavo. Beje-gal kas pamenate pirmaisiais "Toks'o" ikurimo metais ar dar netgi esant "pilnam" "Vap'ui" kokios masinos aptarnaudavo pajuri: Palanga, Sventaja.. ar dar idomiau kokios i tolimas uzsienio valstybes vaziuodavo?
atsimenu sia "Toks'o" Karosa 1999m. marsrute Vilnius-Skuodas (ekspresas). Kaip pagalvoji per visa Lietuva nuo Vilniaus net iki Skuodo tokia Karosa vaziuodavo..bet kazkaip netikiu jog ir i kokia Palanga ar Klaipeda ja leisdavo. Beje-gal kas pamenate pirmaisiais "Toks'o" ikurimo metais ar dar netgi esant "pilnam" "Vap'ui" kokios masinos aptarnaudavo pajuri: Palanga, Sventaja.. ar dar idomiau kokios i tolimas uzsienio valstybes vaziuodavo?
Ikarusai. Netgi į užsienį, ypač Lenkiją, Latviją, NVS.
Ko jau ko, bet Jelcz maršrute Vilnius - Zarasai nesitikėjau išvysti:
Ko gero, daliai įmonės "Irzimas" draudimas nė motais - tos pačios dvikalbės lentelės. Maršrute "Vilnius - Valčiūnai" mačiau uždengtus popieriumi lenkiškus užrašus.
Dabar šią madą (anot valdininkų - ydą) perėmė ir R. Stankevič įmonė (Wilno - Sloboda (Slabada); Wilno - Stare Siolo(Senasalis)):
Kokia jūsų nuomonė kai du tarptautinio susisiekimo autobusai eurolines Lux ir Klaipėdos AP į Rygą išvaziuoja 5 min skirtumu.Iš Šiaulių AS Klaipėdos AP autobusas išvaziuoja 9.15,eurolines Lux 9.20.Abieju maršrutas KLAIPĖDA-RYGA per ŠIAULIUS.
Čia yra karas. O kare kaip kare. 2000 metais dirbau mikriuku tai Šilainiuose Žemaičių pl. stotelej įvairių mikrų maršrutų važiuojančių iki Kauno pilies, intervalas buvo vidutiniškai 20 SEKUNDŽIŲ.
O kai 2 pešasi , 3 laimi , tai yra keleivis
Čia yra karas. O kare kaip kare. 2000 metais dirbau mikriuku tai Šilainiuose Žemaičių pl. stotelej įvairių mikrų maršrutų važiuojančių iki Kauno pilies, intervalas buvo vidutiniškai 20 SEKUNDŽIŲ.
O kai 2 pešasi , 3 laimi , tai yra keleivis
Tai tik iliuzija. Tas laimėjimas yra trumpas ir tokia situacija rinkoje ilgai nesitęsia. Paprastrai rinkoje kažkuris iš dalyvių neišsilaiko. Arba tokios situacijos susidarymas rinkoje priveda prie kartelinių susitarimų. Arba konkurentų žlygdymo, pradedant nuo valdiškų institucijų užsiundymo, teismų, baigiant fiziniu susidorojimu... Po viso to vartotojui būna tik blogiau - arba paslaugos kokybė krenta, arba kaina padidėja, arba paslaugos teikimas kuriam laikui sutrinka.
Comment