nepavydziu sio autobuso keleiviams vykstantiems is Vilniaus i Skuoda..i Kulautuva tai suprantama,bet toki autobusa leisti per visa Lietuva-keleiviu negerbimas manau juk tai vargina..
Tokie keleiviai patys savęs negerbia arba tiesiog tingi mąstyti. Kuriems galams per visą Lietuvą trankytis autobusu mažiausiai 5:55h ir už tai dar sumokėti 74Lt??? Pigiau, patogiau ir gal net greičiau būtų taip keliauti: traukiniu Vilnius-Plungė už 49,10Lt per 3:43h, tada persėsti į autobusą Plungė-Skuodas, važiuoti 1:05h už 13,5Lt. Tokiu atveju kelionė kainuos 62,6Lt (net 11,4Lt pigiau į vieną pusę, dar neskaičiuojant nuolaidų už atgalinį bilietą ar perkant internetu), o gryno važiavimo laiko bus sugaišta 4:48h (vietoj 5:55h), tačiau čia reikia susiderinti persėdimų laiką, taigi kažkiek teks sugaišti Plungėje persėdant.
Šaltiniai: www.litrail.lt, www.autobusubilietai.lt
Paprasčiausiai "intermodališkumui" nėra tinkamos infrastruktūros, ne visi yra linkę raustis keliuose tinklapiuose, kad surastų pigesnį variantą. Būtų kažkas panašaus į jizdnirady.idnes.cz situacija, turbūt, būtų kitokia.
Tikriausiai matei baltą Opaliną, kurie tuo reisu važiuoja labai dažnai, žinoma galėjai matyti ir geltoną, bet jį tik kartais siunčia per Jurbarką į Palangą. Opaliną į Palangą mačiau šiandien ir aš, kažkur prieš dvyliktą išvažiavo iš Kauno stoties reisu Druskininkai - Palanga, ne tą patį matėme?
nepavydziu sio autobuso keleiviams vykstantiems is Vilniaus i Skuoda..i Kulautuva tai suprantama,bet toki autobusa leisti per visa Lietuva-keleiviu negerbimas manau juk tai vargina..
O kaip apie kelionė "Kautros" mikroautobusu Druskininkai - Palanga?
Beje, Kaišiadoryse kai kurie mikrobai yra privatūs.
O kaip apie kelionė "Kautros" mikroautobusu Druskininkai - Palanga?
Ne sezono (maždaug nuo spalio iki balandžio mėn.) metu "Kautros" mikroautobusai maršrutu Druskininkai-Šventoji kursuoja vos ne nuolat, gal tik pikinėmis savaitgalio dienomis, kaip ir šiandien iš tiesų paleistas baltasis Temsa Opalin (lygtais buvo gar nr. 225). Ne sezono metu kitas "Kautros" mikroautobusų naršrutas Kaunas-Nida. Šiais maršrutais dažniausiai leidžiami Crafteriai, tačiau pasirodo ir VW LT46, dažniausiai gar. nr. 80, kuris šiandien pabuvojo Nidoje. Tiesa, TOKS'as savo Sprinter'ius irgi leidžia į pajūrį (6:00 ekspresas iš Vilniaus, išvykstantis 12:10 iš Klaipėdos bei savaitgalinis Nidos maršrutas). Tiesa, dėl Nidos komentarų, matyt, ir nereikia, mikroautobusą juk perkelti kainuoja pigiau negu didijį autobusą, o ir keleivių srautas nelabai gausus.
Gal kas galėtų paaiškinti kodėl šiandien 17:00 maršrutu Kaunas-Alytus-Simnas-Lazdijai važiavo Busoto Renault S45RX, nors šį reisą aptarnauja Lazdijų AP.
Pernai mačiau Busoto TEMSA, važiavusią maršrutu Lazdijai - Vilnius. Galvojau, kad pasivaideno. Galbūt Lazdijų AP turi sudaręs kokią sutartį su Busotu? Beje, Lazdijų AP jau maždaug prieš penkmetį privatizuota.
Pernai mačiau Busoto TEMSA, važiavusią maršrutu Lazdijai - Vilnius. Galvojau, kad pasivaideno. Galbūt Lazdijų AP turi sudaręs kokią sutartį su Busotu? Beje, Lazdijų AP jau maždaug prieš penkmetį privatizuota.
Taigi, Raikkonen, kol kas nėra reikalo šio autobuso priskirti prie Lazdijų AP .
Taigi, Raikkonen, kol kas nėra reikalo šio autobuso priskirti prie Lazdijų AP .
Kad yra tas reikalas Fotografuota 2010 02 27:
Tik lieka neaišku, ar šis autobusas išvis kada nors priklausė "Busotui", ar buvo užfiksuotas šitoje nuotraukoje važiuojatis "Busoto" maršrutu pagal kokią nors sutartį...
Pernai mačiau Busoto TEMSA, važiavusią maršrutu Lazdijai - Vilnius. Galvojau, kad pasivaideno. Galbūt Lazdijų AP turi sudaręs kokią sutartį su Busotu? Beje, Lazdijų AP jau maždaug prieš penkmetį privatizuota.
O gal tai buvo ne "Busoto" Temsa, o Lazdijų AP Temsa? Pastarasis autobusas labai dažnai važinėja maršrutu Lazdijai - Vilnius.
Kad yra tas reikalas Fotografuota 2010 02 27: Atvaizdas
Tik lieka neaišku, ar šis autobusas išvis kada nors priklausė "Busotui", ar buvo užfiksuotas šitoje nuotraukoje važiuojatis "Busoto" maršrutu pagal kokią nors sutartį...
Dažymo schema, tai Busoto, o maršruto lentelė tokia, kokias naudoja Busotas.
Jau tradicija tapo, jog Baltarusų autobusus dažniau galima pamatyti šalia Akropolio, negu stotyje.
Ant šito autobuso lietuviški numeriai Gal kas galėtų pakomentuot...
Du Uma Trans antikvariniai autobusai.
TOKS'o MAN'as.
Įvykus autobusų perskirstymui, Vilnius - Skuodas važiuoja daug "padoresni" autobusai, tuo tarpu autobusų stotyje pilna geltonųjų Opalinų, kadangi jie dabar daugiau aptarnauja trumpesnius reisus.
Ne sezono (maždaug nuo spalio iki balandžio mėn.) metu "Kautros" mikroautobusai maršrutu Druskininkai-Šventoji kursuoja vos ne nuolat, gal tik pikinėmis savaitgalio dienomis, kaip ir šiandien iš tiesų paleistas baltasis Temsa Opalin (lygtais buvo gar nr. 225). Ne sezono metu kitas "Kautros" mikroautobusų naršrutas Kaunas-Nida. Šiais maršrutais dažniausiai leidžiami Crafteriai, tačiau pasirodo ir VW LT46, dažniausiai gar. nr. 80, kuris šiandien pabuvojo Nidoje. Tiesa, TOKS'as savo Sprinter'ius irgi leidžia į pajūrį (6:00 ekspresas iš Vilniaus, išvykstantis 12:10 iš Klaipėdos bei savaitgalinis Nidos maršrutas). Tiesa, dėl Nidos komentarų, matyt, ir nereikia, mikroautobusą juk perkelti kainuoja pigiau negu didijį autobusą, o ir keleivių srautas nelabai gausus.
Na "TOKS'o" mikroautobusu dar neteko matyti tokiais ilgais marsrutais vaziuojanciu. O cia kokie garaziniai nr. vaziuoja,tikrai nemanau jog 167 vaziuotu,nebent 50 ar 51.
Tikriausiai matei baltą Opaliną, kurie tuo reisu važiuoja labai dažnai, žinoma galėjai matyti ir geltoną, bet jį tik kartais siunčia per Jurbarką į Palangą. Opaliną į Palangą mačiau šiandien ir aš, kažkur prieš dvyliktą išvažiavo iš Kauno stoties reisu Druskininkai - Palanga, ne tą patį matėme?
Taip, TOKS'as į Klaipėdą ir Nidą leidžia mikrobus. Teko užpernai ir pernai važiuoti kelis kartus pirmuoju (6.00 iš Vilniaus) TOKS'o autobusu į Klaipėdą. Keleivių būdavo apie 6-10 iki Kryžkalnio. Keli išlipdavo Kryžkalnyje, keli įlipdavo. Nei karto daugiau 15 keleivių nevažiavo. Beje, šis autobusas kursuoja tik nuo rugsėjo iki birželio.
Dėl krizės ėmė taupyti ir paleido mikrobus.
Ant šito autobuso lietuviški numeriai Gal kas galėtų pakomentuot... Atvaizdas
Vienas iš dviejų Ikarusų, kuriuos dar galima pamatyt Kaune. Atvaizdas
Man irgi dažnai tenka matyti Ecolines autobusus su lietuviškais numeriais. Dažniausiai jie atvažiuoja prie Eglės sanatorijos, kur išlaipina turistus. O vienas iš Vilkaviškio AP turimų Ikarusų šiandien aptarnavo reisą Vilkaviškis - Druskininkai.
"Zarasų autobusai" yra vienintelis vežėjas Zarasuose.
Autobusų parkas turi kelias Setras tolimesniems maršrutams.
Priemiestinius maršrutus aptarnauja trys PAZ'ai.
Taip pat įvairūs skandinavai:
MB O309. Taip pat parkas turi dar du O309.
Iš Kauno grįžusi Scania 112. Dar vieną tokią, tik šviesią, prieš mėnesį mačiau Kaune.
"Zarasų autobusai" priemiesčio maršrutuose eksploatuoja mikroautobusus: du senus Iveco Daily ir vieną kelių metų senumo (matyt buvo pirktas naujas) geltoną Ford Transit. Taip pat vieną Hyundai, kuris kartais apsilanko Kaune, Helmark'ą (irgi tolimiems maršrutams aptarnauti).
Atnaujinta autobusų stotis. Rekonstruojant pastatą, stočiai buvo pastatytas naujas priestatas (dešinėje), o senoji stoties dalis su didele laukimo sale (kairėje) pertvarkyta į parduotuves.
Zarasuose nėra nei vienos taksi įmonės. Tačiau taksi aikštelėje prie stoties (nuotraukoje automobiliai matosi) trinasi dušmanai, kurie atlieka taksi funkciją mieste. Tiesa, jie nerenka keleivių ir neveža jų į didmiesčius.
Pro Zarasus pravažiuoja ir stotyje stoja keturių tarptautinių maršrutų autobusai.
Visaginas - Zarasai - Daugpilis, "Ecolines" Marijampolė - Maskva, ir du (ryte ir vakare) Daugpilio AP maršrutai Daugpilis - Zarasai. Visi autobusai kursuoja kasdien. Tiesa, stotyje sakė, kad į "Ecolines" autobusas į Daugpilį keleivius iš Zarasų (ir iš Daugpilio į Zarasus) veža tik su internetu pirktais bilietais.
Comment