Reikejo pasakyti kad NAUJA technika yra kokybiska!
Visgi iki galo neaišku, nes tiek groundzer, tiek mettal sako, jog vokiška technika, o konkrečiai, tai šie du MB modeliai yra kokybiški. Jie nauji, bet lygiai tokie pat kokybiški gali būti ir bet kokie kiti modeliai ar gamintojo autobusai. Taigi kol kas niekas neįrodė, kuo šie du modeliai kokybiški (tokį tvirtinimą pradėjo Mettal, todėl iš jo ir laukiu argumentų, žinoma įdomi ir kitų nuomonė)
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Juos nesunku aptarnauti, retai genda (mūsų sąlygomis), vairuotojai patenkinti jų valdymu ir dinamika (geras greitis, "traukimas" į kalną, manevringumas, patogus vairuotojo vietos išplanavimas), asmeniškai man, geras salono išplanavimas ir patogios sėdynės. Vilniaus MB Citaro yra išimtis, kas liečia salono planavimą - šoninės sėdynes (veidu į duris) gale nėra pats geriausias variantas. Taip pat mūsų sąlygoms juose nepritaikyta kabina, nes jos ten ir nėra . Volvo atėjo su nedidelėm, bet kabinom, o Citaro ir Cito, kaip ir dujiniai - praktiškai be jokio atitvaro. Kabinos reikalingos ir dėl saugumo ir vairuotojo patogumui (nuo triukšmo, kvapų (ne visada padeda) ir agresyvių keleivių). Pavyzdžiui Minske, visi autobusai ir troleibusai turi vairuotojo kabinas.
Juos nesunku aptarnauti, retai genda (mūsų sąlygomis), vairuotojai patenkinti jų valdymu ir dinamika (geras greitis, "traukimas" į kalną, manevringumas, patogus vairuotojo vietos išplanavimas), asmeniškai man, geras salono išplanavimas ir patogios sėdynės. Vilniaus MB Citaro yra išimtis, kas liečia salono planavimą - šoninės sėdynes (veidu į duris) gale nėra pats geriausias variantas. Taip pat mūsų sąlygoms juose nepritaikyta kabina, nes jos ten ir nėra . Volvo atėjo su nedidelėm, bet kabinom, o Citaro ir Cito, kaip ir dujiniai - praktiškai be jokio atitvaro. Kabinos reikalingos ir dėl saugumo ir vairuotojo patogumui (nuo triukšmo, kvapų (ne visada padeda) ir agresyvių keleivių). Pavyzdžiui Minske, visi autobusai ir troleibusai turi vairuotojo kabinas.
Visas viešasis ir krovininis transportas turi vairuotojų kabinas - be jų nebūtų kur vairuotojui sėdėt Vairuotojų kabina yra vairuotojo darbo erdvė prie vairo. O atitvaras - jau kas kita.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Visas viešasis ir krovininis transportas turi vairuotojų kabinas - be jų nebūtų kur vairuotojui sėdėt Vairuotojų kabina yra vairuotojo darbo erdvė prie vairo. O atitvaras - jau kas kita.
KAd ir kiek ponas ROMAS vaidintu teisingaji tolerasta, bet tikrai RUSAI - GALVIJU tauta ,kuri N amziu aklai seka savo apsisaukelius lyderius, turi N turtu, bet is meslo taip ir neislipa. Kada rusai gyveno gerai? Jeigu uz pasakyma "galviju tauta" uzdraudet diskutuot temon apie Ukraina, ismeskite mane visai . :)
Hey, regardman, I see there are Belarusian-made MAZ buses in Tartu (or other places in Estonia?) in the website you have a link of in your signature. Are they used in Estonia and are they reliable? If so why it could not be an alternative to MB, Volvo and other famous/expensive brands of city buses?
Only for testing in Tartu. Unfortunately, Tallinn company MRP Liinid have bought one, yesterday I saw it.
Po ilgos, labai ilgos pertraukos kelios nuotraukos is Linavos konkurso:
Siais metais Busturas dalyvavo su Setra. Imone gavo apdovanojima uz graziausia autobusa dalyvavusi konkurse
Vienas is Kauno autobusu vairuotojas susislave net 4 prizus. Uz ka tikrai nepasakysiu, bet jo kaklas medaliais papuostas ispudingai atrode
Kelmes autobusu parko vairuotojai buvo du ir jie uzeme paskutine vieta
Ukmerges autobusu parkas dalyvavo antrus metus is eiles su MB, kaip ir Kautra su Setra.
Tikrai nepasakysiu kaip sekesi sunkvezimiu klaseje, cia foto paivairinimui
Bendra iskaita:
1 vieta - Panevezio autobusu parkas
2 vieta - Busturas
3 vieta - Kauno autobusai
4 vieta - Klaipedos autobusu parkas
5 vieta - Taurages autobusu parkas
6 vieta - Kedbusas
7 vieta - Kautra
8 vieta - Ukmerges autobusu parkas
9 vieta - Sakiu autobusu parkas
10 vieta - Utenos autobusu parkas
11 vieta - Kelmes autobusu parkas
Siais metais nedalyvavo nei viena sostines komanda, t.y. nei Toks, nei Vilniaus autobusai.
Taigi, atėjo laikas ir autobusų nuotraukoms iš Švedijos sostinės. Nebuvo nei dienos, kai neteko naudotis viešuoju transportu, žinoma ir autobusais. Seniausias kuri teko matyti važinėjantį kokiu nors maršrutu buvo Scania CN113 1995 metų gamybos. Miesto autobusai įvairiausių modelių, nuo tradiciškai Scania iki Man, o vakar sužinojau, jog pradėjo važinėti ir pirmieji Solaris autobusai. Tendencija tokia, kad jie turėtų pakeisti šiuo metu važinejančius Scania CN113 CLL MaxCi - 1996 metų gamybos, jų centrinėje dalyje važinėja apie 70.
Tikriausiai populiariausios markės autobusas sostinės centre:
Piko metu žmonės rikiuojasi į eilutę, kad galėtų įlipti į autobusą. Jokios sumaišties, visi malonūs, jokio grūdimosi, nes autobusų šia linija važiuoja daugiau nei daug :
Kaip ir minėjau, tikriausiai seniausias autobusas:
Volvo 7500 B9LA CNG:
Tokia pat Volvo 7500 2007 metų gamybos:
Gražuolis, trijų ašių MAN Lion´s City L A26K NL313 CNG:
paskutinieji du labai grazus, turiu tokiu modeliu savo kolekcijoj teko man tokiais vokietijoje vaziuot, labai komfotiski tie naujieji MAN autobusai. Gaila,kad pas mus tokiu nelabai yra...
paskutinieji du labai grazus, turiu tokiu modeliu savo kolekcijoj teko man tokiais vokietijoje vaziuot, labai komfotiski tie naujieji MAN autobusai. Gila,kad pas mus tokiu nelabai yra...
Kol nauji, tai tikrai labai gerai važiuoja, bet kas bus po keliu metu? Tikriausiai tokie autobusai pas mus atsiras po gero dešimtmečio
Prisiskaičiau forume mėnesio senumo diskusijų apie mikroautobusus ir kad jie nepritaikyti keleiviams mieste vežti, tai prisiminiau, kad būna ir mažų autobusų kaip tik po miestus sukiotis. Čia Romoje:
Prisiskaičiau forume mėnesio senumo diskusijų apie mikroautobusus ir kad jie nepritaikyti keleiviams mieste vežti, tai prisiminiau, kad būna ir mažų autobusų kaip tik po miestus sukiotis. Čia Romoje:
Comment