Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešojo transporto fotogalerija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Parašė aRa Rodyti pranešimą




    Sprendžiant pagal valstybinį numerį, turbūt visą savo "gyvenimą" jis ir praleido Lietuvoje

    Nemanau, kad jis buvo nupirktas naujas. Sprendziant pagal numerius, jis registruotas apie 1994 antra puse. Nes dabartinio pavyzdzio valst. numerius pradeta isdavineti tik 1993 rudeni.
    Iki tol jis galbut buvo registruotas pirmojo pavyzdzio lietuviskais numeriais, kurie buvo tarybinio tipo, tik lotyniskos raides naudotos.
    Regitroje parasyta, kad pagaminimo metai ar galima pirmoji registracija 1991.

    Tais laikasi kazin ar kas Lietuvoje pirko naujus autobusus. Siam autobusui jau virs 20 metu, as manau.

    Comment


      #82
      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Nemanau, kad jis buvo nupirktas naujas.
      Kadangi tuo metu tai buvo žinomas futbolo klubas su rėmėjais, nebūtų stebuklas, kad nupirko naują Tik korėjietišką


      Parašė mandan Rodyti pranešimą
      Aš ji nufotografavau Vilniuje prie sporti rūmų. <...> Taigi autobusas yra Anykščiuose
      Nuotraukos juk darytos 2006 metų vasarą. O dabar "Regitros" paieškoj nurodyta "Būsena: Išregistruota", tai turbūt šio autobuso jau ir ten nebėra
      Paskutinis taisė aRa; 2008.09.16, 14:00.

      Comment


        #83
        Parašė aRa Rodyti pranešimą
        Kadangi tuo metu tai buvo žinomas futbolo klubas su rėmėjais, nebūtų stebuklas, kad nupirko naują Tik korėjietišką




        Nuotraukos juk darytos 2006 metų vasarą. O dabar "Regitros" paieškoj nurodyta "Būsena: Išregistruota", tai turbūt šio autobuso jau ir ten nebėra
        Šeštadieni busiu Anykščiuose tai pasidomesiu. Gal dar pamatysiu kur nors stovinti, isdauzytais langais

        Comment


          #84
          Parašė mandan Rodyti pranešimą
          Gal kas zinot, iš kur į Lietuvą (Anykščius) atkeliavo šis Amerikos keliams skirtas SsangYong DA33 (1991 metų)
          Atvaizdas

          Atvaizdas
          1991metais si autobusa visiskai nauja buvo nusipirkes"Paneriu"Siltnamiu ukys Vilniuje...

          Comment


            #85
            Labai įdomu Kas galėjo pamanyti, kad tokiame atšiauriame planetos taške yra tokie "klimatiškai nestabilūs" autobusai Maz 103. Esu skaitęs Minsko gyventojų skundus, kad juose vasarą karšta, o žiemą šalta (nors ką gali žinoti - dažnai viskas hiperbolizuojama).
            Pridedu dar vieną įspūdingą fotografiją - http://fotobus.msk.ru/photo.php?pid=47124
            Apibūdinimas - automobilių gamyklos VAZ Toljatyje darbuotojų išvežimas pamainos keitimosi metu (virš 30 autobusų vienu metu), išvežimas tik prasidėjo, todėl autobusai dar ne tokie pilni. Po ~15 min visi bus prigūsti.
            p.s. ten virš 20 maršrutų autobusai kas 5 min. važiuoja.
            Paskutinis taisė Mettal; 2008.10.03, 17:11.
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              #86
              Parašė Kema
              Tokį įdomų hibridą radau internete. Panašu, kad perdarytas važiuoti bėgiais:

              Atvaizdas
              GANZ-MAVAG dar yra pagamines dvigubas automotrises (1 ar tai 2, berods Tailandui) panaudojant Ikarus kebulus, bet gerokai daugiau perdirbant...

              Comment


                #87
                Va koks "Ikarusas" vazineja Budapeste Vezioja turistus ir aprodo miesta

                ---------------------------------------------------------------------


                Ai dar taip pat matem is "Ikarusu" padarytu troleibusu, bet ju nespejom iamzint

                Comment


                  #88
                  O stai toki tiuninguota autobusa kasnors mate?
                  Attached Files

                  Comment


                    #89
                    Norbert: Cia fotoshopas 100% ,cia atrodo Bratislavos autobusas
                    Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                    Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                    Comment


                      #90
                      Ypac spoileris ant galines stogo dalies nerealiai atrodo . Aisku, kad cia Photoshopa ismanancio zmogaus darbelis.

                      Comment


                        #91


                        Is kebulo dazymo matyti, kad tikriausiai tai Bratislavos miesto Ikarus 280
                        Paskutinis taisė groundzer; 2008.11.11, 21:47.

                        Comment


                          #92
                          Atrodo nera daugiau miestu kur vazineja raudoni Ikarusai su tokiais langais..
                          Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                          Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                          Comment


                            #93
                            Parašė groundzer Rodyti pranešimą
                            Atvaizdas


                            Is kebulo dazymo matyti, kad tikriausiai tai Bratislavos miesto Ikarus 280
                            Kažkaip labai jau liūdnai atrodo...

                            Comment


                              #94
                              Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
                              Norbert: Cia fotoshopas 100% ,cia atrodo Bratislavos autobusas
                              ups tada soriukas nezinojau tiesiog per google pamaciau.

                              Comment


                                #95
                                Šiandien visai netyčiomis užfiksavau tokį vaizdelį

                                Dar vienas įdomus kadras - ne vietoje besiilsintis 144 iš 42 maršruto ir tas, kurio "kūno" dalys užfiksuotos
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  #96
                                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                  Šiandien visai netyčiomis užfiksavau tokį vaizdelį
                                  Atvaizdas
                                  Įdomu dėl ko taip. Ar čia pagavai momentą, kai vairuotojas perkelinėja pantografą ant kitos linijos, ar sugedo perjungėjas ir tik viena pusė persikėlė į dešinę....

                                  Comment


                                    #97
                                    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                    Įdomu dėl ko taip. Ar čia pagavai momentą, kai vairuotojas perkelinėja pantografą ant kitos linijos, ar sugedo perjungėjas ir tik viena pusė persikėlė į dešinę....
                                    Sunku pasakyti... greičiausiai, kad perkėlimo metu. Vis gi tokie "nepavykę" persijungimai yra gan reti. Bet aš tai nesistebiu, nes būtent tas šakotuvas (atrodo taip vadinasi ), kuris yra ties 26/43/53/103 maršrutų stotele sukelia nemažai problemų. Jei ir matau kur nors "nutrūkusius ūsus", tai beveik visada tai yvyksta būtent čia. Teko garbė stebėti reiškinį, kai per pusvalandį taip atsitiko 3 troleibusams .
                                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                    Comment


                                      #98
                                      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                      Sunku pasakyti... greičiausiai, kad perkėlimo metu. Vis gi tokie "nepavykę" persijungimai yra gan reti. Bet aš tai nesistebiu, nes būtent tas šakotuvas (atrodo taip vadinasi ), kuris yra ties 26/43/53/103 maršrutų stotele sukelia nemažai problemų. Jei ir matau kur nors "nutrūkusius ūsus", tai beveik visada tai yvyksta būtent čia. Teko garbė stebėti reiškinį, kai per pusvalandį taip atsitiko 3 troleibusams .
                                      Pats perjungiklis gal ne tiek sukelia problemų, kiek netinkama jo vieta - prie pat pėsčiųjų perėjos. Sužinojęs jų veikimo principą padariau šią išvadą: Pakanka vairuotojui stabdyti dinaminiu stabdžiu ar paspausti akceleratorių truputį ne tuo momentu ir nepastebi, kaip pantografas jau nebe ant tos linijos, kur reikia...

                                      O veikimas paprastas - perjungiklis reaguoja į srovės nuotėkį tinkle. Paprastai būna perjungta į dešinę pusę, o kai vairuotojas paspaudžia akceleratorių (dažnai ir pneumatinį stabdį tuo pačiu metu, kad nevažiuoti per greitai), elektromagnetas pritraukia ir "ūsai" nuslenka kairėn. Jei vairuotojas turi tuo metu stabdyti, taip ir atsitinka "nepavykęs posūkis". Norint sukti į dešinę paprastai stabdoma dinaminiu stabdžiu ir riedama iš inercijos. (Sustojęs prieš pėsčiųjų perėją vairuotojas ir patiria šią kliūtį, kai jam reikia važiuoti ir pasukti dešinėn, bet elektromagnetas perjungia kairėn).
                                      Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2008.12.02, 00:16.

                                      Comment


                                        #99
                                        Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                        Įdomu dėl ko taip. Ar čia pagavai momentą, kai vairuotojas perkelinėja pantografą ant kitos linijos, ar sugedo perjungėjas ir tik viena pusė persikėlė į dešinę....

                                        esu mates irgi toki vaizdeli vilniuje. vaziuojant troleibusui jo 'usai' issiskyre i skirtingas linijas :-))) nezinau kodel taip ivyko,bet aisku kad del kazkokio gedimo.

                                        Comment


                                          Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                          Pats perjungiklis gal ne tiek sukelia problemų, kiek netinkama jo vieta - prie pat pėsčiųjų perėjos. Sužinojęs jų veikimo principą padariau šią išvadą: Pakanka vairuotojui stabdyti dinaminiu stabdžiu ar paspausti akceleratorių truputį ne tuo momentu ir nepastebi, kaip pantografas jau nebe ant tos linijos, kur reikia...

                                          O veikimas paprastas - perjungiklis reaguoja į srovės nuotėkį tinkle. Paprastai būna perjungta į dešinę pusę, o kai vairuotojas paspaudžia akceleratorių (dažnai ir pneumatinį stabdį tuo pačiu metu, kad nevažiuoti per greitai), elektromagnetas pritraukia ir "ūsai" nuslenka kairėn. Jei vairuotojas turi tuo metu stabdyti, taip ir atsitinka "nepavykęs posūkis". Norint sukti į dešinę paprastai stabdoma dinaminiu stabdžiu ir riedama iš inercijos. (Sustojęs prieš pėsčiųjų perėją vairuotojas ir patiria šią kliūtį, kai jam reikia važiuoti ir pasukti dešinėn, bet elektromagnetas perjungia kairėn).
                                          Prieš kelias dienas esu matęs, kaip Kaune prie Klinikų troleibuso vienas ūsas persijungė į kairę pusę, o dešinysis - į dešinę Vairuotoja gan pavėluotai pažiūrėjo į veidrodėlį ir mažai trūko, kad būtų išsiskėtę ūsai į abi puses tada ji išlipo, ūsus permetė į dešinę ir pradėjusi važiuoti susivokė, kad jai reikėjo permesti į kairę. Tai toks "kuitimasis" truko 4 min. ir už nugaros esančių dviejų troleibusų vairuotojai nebuvo tuo patenkinti
                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X