Kuris čia Neoplan'as taip sumaitotas? Tikriausiai jo neremontuos...?
Šaunu, kad vasarą daugelis mikroautobusų paliekami parke, apskritai manau, kad jų kiek per daug nusipirkta. Galėtų kelis atiduoti Alytui, reisams Alytus-Vilnius.
Dar vienas Merulos Berkhof'as. Gal jie geriau nusipirktų bent kelis padorius mikroautobusas, nes šiuo reisu Vosiškius važiavo vos du keleiviai.
Tikriausiai Alytus susiduria su autobusų trūkumu, nes šis Neoplan'as jau nepirmą kartą važiuoja Alytaus AP maršrutais, matyt perduotas Alytaus Kautros parkui.
O mikroautobusai Alytui reikalingi dėl to, kad be maršruto į Palangą (vasarą), Varėną, Šiaulius visur kitur gali važiuoti mikroautobusai, nes keleivių būna labai mažai. Alytaus AP dirba nuostolingai ir prie to tikrai prisideda tai, jog daug "ryjantys" autobusai važinėja pustuščiai.
Šis nuo Kauno į Romą važiavo, tiesa, nemačiau, kas keleivius iš Vilniaus atvežė...
Autobusų pasiketimas Vilnius-Palanga maršrute. Setra nuvežė keleivius į Palangą. Neoplan'as ketvirtą važiavo į Šiaulius.
Naujas Tauragės AP pirkinys - Volvo 8700. Į Tauragės AP atvyko šį mėnesį. Tikrai puikus pirkinys, kai autobusų parkai pastaruoju metu perka apie dvidešimt metų senumo autobusus... Dėkui Mersiukas, už informaciją.
Yra tų keleivių Alytuje. Į Vilnių ir Kauną reikia midubusų, o ne mikrobų. Rudens - pavasario sezonui reikia ir priemiestiniams autobusų, nes moksleiviai vežami.
Vasarą priemiestiniai autobusai Nida - Smiltynė - Nida kursuoja griežtai kas valandą, išskyrus ryte, kai po pirmojo reiso iki antrojo yra beveik 2 val. pertrauka. Kasdien yra 15 autobusų reisų. Šiemet vasaros grafikas galioja nuo liepos 1 iki rugpjūčio 29 d.
Keleivius veža vienas vežėjas - E. Zinkevičiaus IĮ. Visi maršrutai aptarnaujami autobusais. Važinėja 5 autobusai, nors esamiems maršrutams pilnai pakaktų 3 autobusų su besikeičiančiais vairuotojais.
Už beveik 50 km kelionę į Nidą tenka pakloti 11 Lt.
Taip pat tądien keleivius vežė ir Setra, kurią esu nufotografavęs žiemą bei priemiestinis Neoplanas.
Nidoje yra du miesto mikroautobusų maršrutai: 1 ir 2. Maršrutus aptarnauja du "Artransos" mikroautobusai.
Tikriausiai mikroautobusai kursuoja tik vasarą.
Keleivių vežimas didžiuoju ratu (maršrutas Nr. 1): Sveikatos priežiūros centras - autobusų stotis - Purvynės g.(ūkinis sektorius) - šiaurinis įvažiavimas – centrinis pliažas - kavinė ,,Senas žvejas“ - kavinė ,,Faksas“ - sveikatos priežiūros centras.
Išvykimo laikas iš stotelės ,,Sveikatos priežiūros centras“( prie spaudos kiosko):
Keleivių vežimas mažuoju ratu (maršrutas Nr. 2) : Sveikatos priežiūros centras - autobusų stotis - centrinis pliažas - kavinė ,,Senas žvejas“ - kavinė ,,Faksas“ - sveikatos priežiūros centras.
Išvykimo laikas iš stotelės ,,Sveikatos priežiūros centras“( prie spaudos kiosko):
kuris čia neoplan'as taip sumaitotas? Tikriausiai jo neremontuos...?
šaunu, kad vasarą daugelis mikroautobusų paliekami parke, apskritai manau, kad jų kiek per daug nusipirkta. Galėtų kelis atiduoti alytui, reisams alytus-vilnius.
praitą sekmadienį Simple Express grįžta į Vilnių iš Druskininkų. Šeštadieniais važiuoja Vilnius-Druskininkai-Varšuva. Sekmadienį grįžta tuo pačiu maršrutu. Fotografuota Merkinės kryžkelėje.
kaip matyti keleivių yra, tikriausiai privilioja kaina, kuri tik 9 lt
toliau kitomis dienomis fotografuota Kautros autobusai. Setra S315GT-HD
ir kelios nuotraukos iš Druskininkų.
187 su kažkokiomis detalėmis priekyje. Gal kas gali paaiškinti paskirtį ?
98
95
iš autobusų stoties, DAP 29
Setra S215HD
Utenos AP. Temsa Safari
Kautros Alytaus filialo autobusas, nustebino maršrutas Druskininkai- Leipalingis-Alytus-Prienai-Kaunas. būčiau nenustebęs jeigu šį maršrutą aptarnautų Kauno Kautra.
Greičiausiai dviračiams vežti. Labai įdomi idėja, visai kaip JAV.
Kautros Alytaus filialo autobusas, nustebino maršrutas Druskininkai- Leipalingis-Alytus-Prienai-Kaunas. būčiau nenustebęs jeigu šį maršrutą aptarnautų Kauno Kautra. Atvaizdas
Alytaus filialas turi daugiau maršrutų, kurie neprasideda Alytuje: Kaunas-Lazdijai, Varėna, Kapčiamiestis; Marijampolė-Vilnius.
praitą sekmadienį Simple Express grįžta į Vilnių iš Druskininkų. Šeštadieniais važiuoja Vilnius-Druskininkai-Varšuva. Sekmadienį grįžta tuo pačiu maršrutu. Fotografuota Merkinės kryžkelėje. Atvaizdas
kaip matyti keleivių yra, tikriausiai privilioja kaina, kuri tik 9 lt
gerą autobusą parinko keleiviams vežti o ir bilieto kaina itin priimtina
Abejoju ar šis reisas ilgai išsilaikys. Keleivių būna vos keletas, kaina dempinginė, laikas parinktas irgi nekoks...
Jei Simple Express taip nori važinėti į Varšuvą, reikėtų reiso anksčiau ryte ir važiuoti ne pro Druskininkus, o Kauną, arba pro abu šiuos miestus, tarp Kauno-Alytaus-Druskininkų paleidžiant mikroautobusą, vėliau persėdant į autobusą.
Abejoju ar šis reisas ilgai išsilaikys. Keleivių būna vos keletas, kaina dempinginė, laikas parinktas irgi nekoks...
Jei Simple Express taip nori važinėti į Varšuvą, reikėtų reiso anksčiau ryte ir važiuoti ne pro Druskininkus, o Kauną, arba pro abu šiuos miestus, tarp Kauno-Alytaus-Druskininkų paleidžiant mikroautobusą, vėliau persėdant į autobusą.
1. į Varšuvą iki 08.31 važinės už 9lt [bilietas tik į vieną pusę]. atgal į Vilnių bilietas kainuos 49lt [taip sakė pardavėja "Lietuvos pašto" skyriuje].
2. iki rugpjūčio galo tas pats "Simple express" veš keleivius į Rygą [11lt] ir į Taliną [13lt].
dėl kainų į Rygą ir Taliną nežinau. informaciją rasit "Lietuvos pašte"
Palangos vežėjas yra UAB "Vlasava". Tai privati įmonė, įsteigta 1995 m. Palangoje AP niekada nebuvo, o vietinius maršrutus tarybiniais laikais ir nepriklausomybė spradžioje aptarnaudavo Klaipėdos AP. "Vlasava" turi virš 40 transporto priemonių, apie trečdalį jų sudaro mikroautobusai.
"Valsava" veža keleivius tarpmiestiniais maršrutais į Vilnių ir Kauną, priemiestiniais į Klaipėdą (mikroautobusai ir autobusai) iš Palangos ir iš Šventosios per Palangą, bei iš Palangos į Būtingę. Taip pat miesto maršrutais.
Šio modelio "Neoplanų" turi (berods) 4 vnt.
Sujainiuose.
Palangoje yra du miesto maršrutai. Juos aptarnauja "Renault" mikraoutobusai.
Tokius "Vlasava" turi du.
Formaliai tai lyg ir priemiesčio maršrutai. Tačiau numeracija kaip miesto. Į autobusus keleiviai įleidžiami pro visas duris, bilietus parduoda konduktoriai. Į Šventąją vasarą keleivių būna daug.
"Vlasavo" mikroautobusai į Kauną ir Vilnių.
Daugumą priemiestinių maršrutų į Klaipėdą "Vlasava" aptarnauja taip pat mikroautobusais MB Sprinter. Be "Valsavos" tarp Palangos ir Klaipėdos važinėja priemiestinis mikroautobusas (berods tik vienas) iš Klaipėdos.
Formaliai Šventoji priklauso Palangos miesto savivaldybei, turi seniunijos teises. Senais laikais, adresuodami laiškus žmonės rašydavo "Šventoji, Palanga-2".
O dėl viešojo transporto - iki kokių 2002-2003 metų šiuos miesto maršrutus (kartu ir maršrutą į Būtingę) aptarnavo UAB "Parąžė". Veždavo senais MB midibusais ir turėjo viena miestinį autobusą maršrutui į Būtingę. Po bankroto miesto maršrutus aptarnauja jau minėta Vlasava.
Registrų centras rašo, kad bankroto byla buvo iškelta 2003 vasarį, o kiek pamenu, autobusai nevažinėjo gal tik porą mėnesių - ta vasarą jau Vlasava vežiojo.
Kitų miestų vežėjai Palangoje.
Biržų ir Kretingos AP autobusai.
Priemiestinis iš Gargždų. Važinėja tik du kartus per savaitę.
Naujosios Akmenės AP.
Marijampolės AP autobusas ir midibusas
Panevėžio AP dviaukštis.
Du "Busturo" autobusai. Šiaip ne kažin kokius autobusus į Palangą leidžia kitų miestų vežėjai. Geriausius ir naujausius leidžia "Kautra". TOKS atsilieka, o kitų mažesnių miestų vežėjai irgi stengiasi išleisti geriausius autobusus iš turimų. Visgi "Busturas", Panevėžios AP ir TOKS turi ir geresnės technikos...
Skuodo AP.
Visaginas nuvylė. Negi ten visi ubagai po AE uždarymo, kad nėra keleivių? Arba visi turtingi ir važiuoja savo automobiliais... Visgi realesnis variantas yra užsakomieji reisai, kuriais surenka ir kasdien veža galbūt net ir pats "Meteoritturas".
Comment