Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešojo transporto fotogalerija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
    Taip, idėja labai puiki. Gaila, tačiau patiriant nuostolius, muziejus jiems mažiausiai rūpi, tačiau šios idėjos neatsisakoma ateityje. Buvo siūloma Lietuvos autobusų parkams padovanoti savo senus autobusus muziejui, tačiau susidomėjusių daug nebuvo...
    Bet tą Ikarus 620 kėbulą vis tiek reiktų išsaugoti, kažkas Oldtimer forume buvo atradęs provincijoje, o tai turbūt vienintelis Lietuvoje, bėda kad nežinia kas tuo apsiimtų.
    „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

    Comment


      Parašė Taut. Rodyti pranešimą
      Bet tą Ikarus 620 kėbulą vis tiek reiktų išsaugoti, kažkas Oldtimer forume buvo atradęs provincijoje, o tai turbūt vienintelis Lietuvoje, bėda kad nežinia kas tuo apsiimtų.

      Bet jis ten uzvirintais langais ir be vaziuokles lygtais..Ideja labai labai gera, dar zinant kad privacios imones iniciatyva.. Sakykit ka norit, bet po Kautros atejimo i Vilkaviski, is blogiausio parko, pasidare ko gero geriausias rajoninis.. Keista, kad vis dar yra ir siame forume pasisakanciu pries privatizavima, globalizacija VT ir pan.

      Comment


        "Kautrai" labiausiai rūpėjo perimti tamrpmiestinius maršrutus ir juos optimizuoti regione. Iš to ji išlošė. O investicijos nedidelės - kaip "Kautrai" viso labo poros naujų didelių autobusų kainos masto. Visa kita - natūra padėvėtais autobusais iš Kauno. Priemeistinių ne tiek jau daug ir perėmė. O ir už perimtus rajono valdžia tikriausiai įsipareigojo mokėti laiku dotacijas. Ko tikriausiai nedarė laiku ir 100 procentu net už lengvatininkų vežimą, kai parkas buvo savivaldybės. Bet kokiu atveju sutarties sąlygų su "Kautra" mes nežinome.
        Paskutinis taisė Al1; 2011.06.22, 20:27.

        Comment


          Parašė Taut. Rodyti pranešimą
          Bet tą Ikarus 620 kėbulą vis tiek reiktų išsaugoti, kažkas Oldtimer forume buvo atradęs provincijoje, o tai turbūt vienintelis Lietuvoje, bėda kad nežinia kas tuo apsiimtų.
          Kautra turi du perdarytus Ikarus 620. Gal ir išaugos, nors tai pareikalautų didelių investicijų, manau svarbiau apsaugoti Ikarusus, kad ant lietaus, sniego nestovėtų...

          Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
          Sakykit ka norit, bet po Kautros atejimo i Vilkaviski, is blogiausio parko, pasidare ko gero geriausias rajoninis.. Keista, kad vis dar yra ir siame forume pasisakanciu pries privatizavima, globalizacija VT ir pan.
          Taip, tai labai gerai Vilkaviškio ir rajono gyventojams, tačiau ne visos investicijos atsiperka.

          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          "Kautrai" labiausiai rūpėjo perimti tamrpmiestinius maršrutus ir juos optimizuoti regione. Iš to ji išlošė.
          Ir kaip jie buvo optimizuoti? Be maršruto Kaunas-Druskininkai pro Vilkaviškį, niekas nebuvo keičiama. Išlošė tik dėl to, kad Vilkaviškio AP maršrutai ir taip nebuvo nuostolingi.

          O investicijos nedidelės - kaip "Kautrai" viso labo poros naujų didelių autobusų kainos masto. Visa kita - natūra padėvėtais autobusais iš Kauno. Priemeistinių ne tiek jau daug ir perėmė. O ir už perimtus rajono valdžia tikriausiai įsipareigojo mokėti laiku dotacijas. Ko tikriausiai nedarė laiku ir 100 procentu net už lengvatininkų vežimą, kai parkas buvo savivaldybės. Bet kokiu atveju sutarties sąlygų su "Kautra" mes nežinome.
          Penki nauji autobusai po 300 tūkst. plius naujas mikroautobusas bei aptvarkyta stotis. Netokia maža suma susidaro, kaip įmonei gyvenančiai iš keleivių vežimo, kuris balansuoja ant nuostolingumo ribos.
          Daugiau mano nuotraukų >>>

          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            "Kautrai" labiausiai rūpėjo perimti tamrpmiestinius maršrutus ir juos optimizuoti regione. Iš to ji išlošė. O investicijos nedidelės - kaip "Kautrai" viso labo poros naujų didelių autobusų kainos masto. Visa kita - natūra padėvėtais autobusais iš Kauno. Priemeistinių ne tiek jau daug ir perėmė. O ir už perimtus rajono valdžia tikriausiai įsipareigojo mokėti laiku dotacijas. Ko tikriausiai nedarė laiku ir 100 procentu net už lengvatininkų vežimą, kai parkas buvo savivaldybės. Bet kokiu atveju sutarties sąlygų su "Kautra" mes nežinome.
            "Kautra" aplamai šaunuoliai, turbūt vienintelė tikrai aukšto lygio keleivių pervežimo įmonė Lietuvoje, ypatingai šnekant apie klientų aptarnavimą, kas paprastam žmogui ir yra svarbiausia. Nepamiršta ir įvaizdžio, rajoninius vairuotojus iš sovietinių fufaikų perrengė į padorius rūbus.
            „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

            Comment


              Atsiprašau. Radau tinkamesnę temą mano pranešimams.
              Iš tiesų, gana sunku suprasti, kurioje temoje labiau tiktų rašyti kai kurios tematikos pranešimus.
              Paskutinis taisė Silber418; 2011.06.22, 21:19.

              Comment


                Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                Taip, tai labai gerai Vilkaviškio ir rajono gyventojams, tačiau ne visos investicijos atsiperka.
                Ir "Kautra" dabar sėdi baloje...

                Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                Ir kaip jie buvo optimizuoti? Be maršruto Kaunas-Druskininkai pro Vilkaviškį, niekas nebuvo keičiama. Išlošė tik dėl to, kad Vilkaviškio AP maršrutai ir taip nebuvo nuostolingi.
                O Vilkaviškis - Vilnius per Prienus? Ir dar berods yra.

                Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                Penki nauji autobusai po 300 tūkst. plius naujas mikroautobusas bei aptvarkyta stotis. Netokia maža suma susidaro, kaip įmonei gyvenančiai iš keleivių vežimo, kuris balansuoja ant nuostolingumo ribos.
                Tai ir išeina apie dviejų naujų normalių tolimojo susisiekimo autobusų kaina.

                Comment


                  Nezinau kaip jie ten tvarkosi ir koks pliusas ar minusas, bet rezultate palyginus su kitais tobula ir nera verkslenimu, kad nera pinigu, skesta skolose, bankrotas ir pan.. Nesugebejimas isireikalaut, prasta vadyba ir pan..

                  Jau geriau Kautros monopolis, nei VT NVS saliu lygio, kurio keleiviai kaip velnias kryziaus salinasi..

                  Comment


                    Tai kad skęsta skolose. O verkšlenti neturi ko, nes niekas jiems nepadės. Nebent kokia "Veolia" ar "Arriva" nupirks... Bet jei nenupirks, tai bankroto atveju gali nebūti kuo važiuoti. Taip, savivaldybių AP negali išsireikalauti, nes joks parko vadovas, kuris dažniausiai būna pastatytas vietos politikų, nekąs jį paskyrusiems.
                    Visgi "Kautra" keleivių nepritrauks. Kaip matyti, Lietuvoje priemisčio ir tarpmiesčio VT pervežama vis mažiau ir mažiau keleivių. Nepaisant "Kautros" pastangų, keleivių vis tiek mažėja.

                    Comment


                      "Veolia" ir "Arriva" turi labai platų VT tinklą visame Pasaulyje. Galbūt Lietuvoje taip pat reikėtų suteikti galimybę rimtesnėms kompanijoms tvarkyti VT sistemą?

                      Comment


                        Sveika konkurencija visada gerai . Del "Kautros" dedamu patangu ir neatsipirkimo nebuciau toks tikras.. Kuras brangsta, uzdes dar transporto mokesti, tai dar neaisku.. Plius Lietuvoje VT tikrai palyginus pigus.

                        Comment


                          Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                          "Veolia" ir "Arriva" turi labai platų VT tinklą visame Pasaulyje. Galbūt Lietuvoje taip pat reikėtų suteikti galimybę rimtesnėms kompanijoms tvarkyti VT sistemą?
                          Turi jos tokias galimybes, tačiau jiems čia ateiti visiškai neapsimoka, nebent bankrutuojantys parkai būtų parduodami už centus, nors tokiu atveju viską logiškiau būtų parduoti vietiniam verslui. Dabar merdėjantys autobusų parkai bijo ir nenori, kad juos kas nors nupirktų.

                          Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
                          Sveika konkurencija visada gerai . Del "Kautros" dedamu patangu ir neatsipirkimo nebuciau toks tikras.. Kuras brangsta, uzdes dar transporto mokesti, tai dar neaisku.. Plius Lietuvoje VT tikrai palyginus pigus.
                          Kuras brangsta ir autobusams, dėl to neseniai buvo pakeltos visų tarpmiestinių maršrutų kainos, o kur dar geležinkelių dempingas, nelegalūs vežėjai, panaikintos lengvatos ir t.t.

                          Mieste galbūt, bet tarpmiestyje kainos tikrai nėra tokios mažos.
                          Daugiau mano nuotraukų >>>

                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                          Comment


                            Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                            Turi jos tokias galimybes, tačiau jiems čia ateiti visiškai neapsimoka, nebent bankrutuojantys parkai būtų parduodami už centus, nors tokiu atveju viską logiškiau būtų parduoti vietiniam verslui. Dabar merdėjantys autobusų parkai bijo ir nenori, kad juos kas nors nupirktų.
                            Suprantama: kas naudinga žmonėms, tas nenaudinga verslui.

                            Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                            Mieste galbūt, bet tarpmiestyje kainos tikrai nėra tokios mažos.
                            Manau, kainos net ne mažos, o didelės (turint omenyje, kad kai kurie tarpmiestiniai maršrutai yra trumpi).

                            Comment


                              Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                              "Veolia" ir "Arriva" turi labai platų VT tinklą visame Pasaulyje. Galbūt Lietuvoje taip pat reikėtų suteikti galimybę rimtesnėms kompanijoms tvarkyti VT sistemą?
                              Jos čia neis. Yra daug perspektyvesnių rinkų.

                              Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
                              Sveika konkurencija visada gerai . Del "Kautros" dedamu patangu ir neatsipirkimo nebuciau toks tikras.. Kuras brangsta, uzdes dar transporto mokesti, tai dar neaisku.. Plius Lietuvoje VT tikrai palyginus pigus.
                              Per mokesčių politiką valstybė neturi remti verslo. Todėl mokesčiai už automobilius yra teisingi tik tuomet, jei pati valstybė suteikia alternatyvą keliauti kitaip.

                              Comment


                                Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
                                Bet jis ten uzvirintais langais ir be vaziuokles lygtais.
                                O gal žinai kur jis konkrečiai randasi?
                                „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Tauragės VT. (2010.06.08 pranešimas)

                                  Bene vienintelis iš senųjų skandinavų partijos. Likę rūdija parko teritorijoje.

                                  Atvaizdas


                                  Atvaizdas
                                  Per praėjusius metus beveik visi veteranai skandinavai iškeliavo į "amžinos medžioklės plotus". Taigi, šių metų gegužės pabaigoje parko teritorijoje beradau tik 3.

                                  Pats veteraniškiausias - 1969 metų gamybos Larvik, su Volvo važiuokle:





                                  Daugiau nuotraukų - fotobus-e. Gaila, bet jo valstybinio numerio savo archyvuose neaptikau. Gal kas žinote?

                                  Dar vienas, 1975 metų gamybos veteranas VBK (beje, jo TA galioja):


                                  Ir pagal metus, gan jaunas (1988 m. gamybos), bet seniai nevažinėjantis Hino:


                                  Dar turėtų būti kažkur likę (nes, Regitros duomenimis, TA galioja):
                                  211 - ZJT 321 - Føreland (pagal Regitrą - MB 1117) - 1985 m.
                                  222 - GJV 897 - Arna (Scania F82) - 1982 m.
                                  302 - YLY 269 - Arna (MB 1120) - 1986 m. (Al1 nuotraukoje aukščiau)
                                  ir galbūt likęs (nes TA baigė galioti 2011.04.28), o gal taip pat į metalo laužą iškeliavęs:
                                  ??? - ZJT 278 (Scania B111) - 1978 m.

                                  "Skandinavų laikų" techninė pagalba:


                                  Ir dar viena įdomybė - parko darbuotojas papasakojo, kad tik prieš keletą metų iš parko į sąvartyną buvo išvilktas (nes visai supuvo) tarybinis miesto tipo ЗИС autobusas...
                                  Paskutinis taisė aRa; 2011.06.27, 00:54.

                                  Comment


                                    Miesto tipo autobusų pačioje Tauragėje nepamačiau (nes buvau labai trumpai), užtat parke pakliuvo šie.

                                    Nuo 2008 nejudinama Karosa:


                                    Šiuo metu nevažinėjantis Neoplan N4016 NF:


                                    Van Hool A360:


                                    Ir nevykusi Göppel (MAN) nuotrauka:

                                    Comment


                                      Na, ir Tauragės AP "lengvoji artilerija" (deja, visa nebenaudojama - TA negalioja):






                                      Comment


                                        Eilinis fotoreportažas, bet kitas tikriausiai bus tik rudenį. Kretinga.

                                        Kretingos AP yra didžiausias vežėjas rajone. Be jo keleivius priemiestyje veža dar kelios (kiek - nežinau) įmonės. Atvažiuoja ir priemiestiniai mikroautobusai iš gretimų savivaldybių - Palangos ir Klaipėdos.

                                        Kretingos AP.

                                        Daug įvairių modelių autobusų. Tačiau aiški tendencija įsigyti po du to paties modelio ir modifikacijos autobusus.
                                        Atkreipkite dėmesį, prie geležinkelio stoties stovi AP Setra, kuri veža keleivius į Palangą, atvykusius rytiniu traukiniu iš Vilniaus.







                                        Temsos irgi dvi. Antroji tądien važiavo turbūt vieninteliu Kretingos AP tarpmiestiniu maršrutu Palanga - Kretinga - Mažeikiai - N. Akmenė.

                                        Paskutinis taisė Al1; 2011.06.28, 22:04.

                                        Comment


                                          Paskutinis smagus.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X