Parašė Raikkonen
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešojo transporto fotogalerija
Collapse
X
-
„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
-
Parašė Taut. Rodyti pranešimąBet tą Ikarus 620 kėbulą vis tiek reiktų išsaugoti, kažkas Oldtimer forume buvo atradęs provincijoje, o tai turbūt vienintelis Lietuvoje, bėda kad nežinia kas tuo apsiimtų.
Bet jis ten uzvirintais langais ir be vaziuokles lygtais..Ideja labai labai gera, dar zinant kad privacios imones iniciatyva.. Sakykit ka norit, bet po Kautros atejimo i Vilkaviski, is blogiausio parko, pasidare ko gero geriausias rajoninis.. Keista, kad vis dar yra ir siame forume pasisakanciu pries privatizavima, globalizacija VT ir pan.
Comment
-
"Kautrai" labiausiai rūpėjo perimti tamrpmiestinius maršrutus ir juos optimizuoti regione. Iš to ji išlošė. O investicijos nedidelės - kaip "Kautrai" viso labo poros naujų didelių autobusų kainos masto. Visa kita - natūra padėvėtais autobusais iš Kauno. Priemeistinių ne tiek jau daug ir perėmė. O ir už perimtus rajono valdžia tikriausiai įsipareigojo mokėti laiku dotacijas. Ko tikriausiai nedarė laiku ir 100 procentu net už lengvatininkų vežimą, kai parkas buvo savivaldybės. Bet kokiu atveju sutarties sąlygų su "Kautra" mes nežinome.Paskutinis taisė Al1; 2011.06.22, 20:27.
Comment
-
Parašė Taut. Rodyti pranešimąBet tą Ikarus 620 kėbulą vis tiek reiktų išsaugoti, kažkas Oldtimer forume buvo atradęs provincijoje, o tai turbūt vienintelis Lietuvoje, bėda kad nežinia kas tuo apsiimtų.
Parašė Pauliukas Rodyti pranešimąSakykit ka norit, bet po Kautros atejimo i Vilkaviski, is blogiausio parko, pasidare ko gero geriausias rajoninis.. Keista, kad vis dar yra ir siame forume pasisakanciu pries privatizavima, globalizacija VT ir pan.
Parašė Al1 Rodyti pranešimą"Kautrai" labiausiai rūpėjo perimti tamrpmiestinius maršrutus ir juos optimizuoti regione. Iš to ji išlošė.
O investicijos nedidelės - kaip "Kautrai" viso labo poros naujų didelių autobusų kainos masto. Visa kita - natūra padėvėtais autobusais iš Kauno. Priemeistinių ne tiek jau daug ir perėmė. O ir už perimtus rajono valdžia tikriausiai įsipareigojo mokėti laiku dotacijas. Ko tikriausiai nedarė laiku ir 100 procentu net už lengvatininkų vežimą, kai parkas buvo savivaldybės. Bet kokiu atveju sutarties sąlygų su "Kautra" mes nežinome.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą"Kautrai" labiausiai rūpėjo perimti tamrpmiestinius maršrutus ir juos optimizuoti regione. Iš to ji išlošė. O investicijos nedidelės - kaip "Kautrai" viso labo poros naujų didelių autobusų kainos masto. Visa kita - natūra padėvėtais autobusais iš Kauno. Priemeistinių ne tiek jau daug ir perėmė. O ir už perimtus rajono valdžia tikriausiai įsipareigojo mokėti laiku dotacijas. Ko tikriausiai nedarė laiku ir 100 procentu net už lengvatininkų vežimą, kai parkas buvo savivaldybės. Bet kokiu atveju sutarties sąlygų su "Kautra" mes nežinome.„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąTaip, tai labai gerai Vilkaviškio ir rajono gyventojams, tačiau ne visos investicijos atsiperka.
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąIr kaip jie buvo optimizuoti? Be maršruto Kaunas-Druskininkai pro Vilkaviškį, niekas nebuvo keičiama. Išlošė tik dėl to, kad Vilkaviškio AP maršrutai ir taip nebuvo nuostolingi.
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąPenki nauji autobusai po 300 tūkst. plius naujas mikroautobusas bei aptvarkyta stotis. Netokia maža suma susidaro, kaip įmonei gyvenančiai iš keleivių vežimo, kuris balansuoja ant nuostolingumo ribos.
Comment
-
Nezinau kaip jie ten tvarkosi ir koks pliusas ar minusas, bet rezultate palyginus su kitais tobula ir nera verkslenimu, kad nera pinigu, skesta skolose, bankrotas ir pan.. Nesugebejimas isireikalaut, prasta vadyba ir pan..
Jau geriau Kautros monopolis, nei VT NVS saliu lygio, kurio keleiviai kaip velnias kryziaus salinasi..
Comment
-
Tai kad skęsta skolose. O verkšlenti neturi ko, nes niekas jiems nepadės. Nebent kokia "Veolia" ar "Arriva" nupirks... Bet jei nenupirks, tai bankroto atveju gali nebūti kuo važiuoti. Taip, savivaldybių AP negali išsireikalauti, nes joks parko vadovas, kuris dažniausiai būna pastatytas vietos politikų, nekąs jį paskyrusiems.
Visgi "Kautra" keleivių nepritrauks. Kaip matyti, Lietuvoje priemisčio ir tarpmiesčio VT pervežama vis mažiau ir mažiau keleivių. Nepaisant "Kautros" pastangų, keleivių vis tiek mažėja.
Comment
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimą"Veolia" ir "Arriva" turi labai platų VT tinklą visame Pasaulyje. Galbūt Lietuvoje taip pat reikėtų suteikti galimybę rimtesnėms kompanijoms tvarkyti VT sistemą?
Parašė Pauliukas Rodyti pranešimąSveika konkurencija visada gerai . Del "Kautros" dedamu patangu ir neatsipirkimo nebuciau toks tikras.. Kuras brangsta, uzdes dar transporto mokesti, tai dar neaisku.. Plius Lietuvoje VT tikrai palyginus pigus.
Mieste galbūt, bet tarpmiestyje kainos tikrai nėra tokios mažos.
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąTuri jos tokias galimybes, tačiau jiems čia ateiti visiškai neapsimoka, nebent bankrutuojantys parkai būtų parduodami už centus, nors tokiu atveju viską logiškiau būtų parduoti vietiniam verslui. Dabar merdėjantys autobusų parkai bijo ir nenori, kad juos kas nors nupirktų.
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąMieste galbūt, bet tarpmiestyje kainos tikrai nėra tokios mažos.
Comment
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimą"Veolia" ir "Arriva" turi labai platų VT tinklą visame Pasaulyje. Galbūt Lietuvoje taip pat reikėtų suteikti galimybę rimtesnėms kompanijoms tvarkyti VT sistemą?
Parašė Pauliukas Rodyti pranešimąSveika konkurencija visada gerai . Del "Kautros" dedamu patangu ir neatsipirkimo nebuciau toks tikras.. Kuras brangsta, uzdes dar transporto mokesti, tai dar neaisku.. Plius Lietuvoje VT tikrai palyginus pigus.
Comment
-
Parašė Pauliukas Rodyti pranešimąBet jis ten uzvirintais langais ir be vaziuokles lygtais.„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Pats veteraniškiausias - 1969 metų gamybos Larvik, su Volvo važiuokle:
Daugiau nuotraukų - fotobus-e. Gaila, bet jo valstybinio numerio savo archyvuose neaptikau. Gal kas žinote?
Dar vienas, 1975 metų gamybos veteranas VBK (beje, jo TA galioja):
Ir pagal metus, gan jaunas (1988 m. gamybos), bet seniai nevažinėjantis Hino:
Dar turėtų būti kažkur likę (nes, Regitros duomenimis, TA galioja):
211 - ZJT 321 - Føreland (pagal Regitrą - MB 1117) - 1985 m.
222 - GJV 897 - Arna (Scania F82) - 1982 m.
302 - YLY 269 - Arna (MB 1120) - 1986 m. (Al1 nuotraukoje aukščiau)
ir galbūt likęs (nes TA baigė galioti 2011.04.28), o gal taip pat į metalo laužą iškeliavęs:
??? - ZJT 278 (Scania B111) - 1978 m.
"Skandinavų laikų" techninė pagalba:
Ir dar viena įdomybė - parko darbuotojas papasakojo, kad tik prieš keletą metų iš parko į sąvartyną buvo išvilktas (nes visai supuvo) tarybinis miesto tipo ЗИС autobusas...Paskutinis taisė aRa; 2011.06.27, 00:54.
Comment
-
Eilinis fotoreportažas, bet kitas tikriausiai bus tik rudenį. Kretinga.
Kretingos AP yra didžiausias vežėjas rajone. Be jo keleivius priemiestyje veža dar kelios (kiek - nežinau) įmonės. Atvažiuoja ir priemiestiniai mikroautobusai iš gretimų savivaldybių - Palangos ir Klaipėdos.
Kretingos AP.
Daug įvairių modelių autobusų. Tačiau aiški tendencija įsigyti po du to paties modelio ir modifikacijos autobusus.
Atkreipkite dėmesį, prie geležinkelio stoties stovi AP Setra, kuri veža keleivius į Palangą, atvykusius rytiniu traukiniu iš Vilniaus.
Temsos irgi dvi. Antroji tądien važiavo turbūt vieninteliu Kretingos AP tarpmiestiniu maršrutu Palanga - Kretinga - Mažeikiai - N. Akmenė.
Paskutinis taisė Al1; 2011.06.28, 22:04.
Comment
Comment