Parašė Mettal
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešojo transporto fotogalerija
Collapse
X
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąStotis prižiūri baziniai teritorijos vežėjai, šiuo atveju „Kautra“. Papildomai apmokestinant senas transporto priemones, numarintume ir taip leisgyvius mažuosius Lietuvos AP. Juk jie senesnius autobusus leidžia ne tam, kad tyčiotųsi iš keleivių, bet dėl to, kad neturi naujesnių (nėra pinigų už ką juos įsigyt). Kita vertus - jei nesiseka vystyti verslo - nevystyk.Parašė Ametistas Rodyti pranešimąNemanau, kad į Kauno AS leisti senus autobusus yra jau taip gėdinga - kam nuo miesto svečių slėpti tikrąjį Lietuvos veidą. Be to, kauniečiai nebegalėtų pafotografuoti įvairių Lietuvos AP autobusų
Manau verta diskutuoti nebent dėl senų autobusų neįleidimo į Kauno oro uosto teritoriją, sudarant išimtį Jonavos vežėjams, kad keleiviai, atvykę nuo Lietuvos vidurio ir Šiaurės, išlipę Jonavoje, nuo jos galėtų pasiekti Kauno oro uostą. Tuomet iki oro uosto važiuotų ne visų įmonių, bet vos 1-2 Jonavos vežėjų autobusai arba mikroautobusai.
Comment
-
Taigi, tas "naujasis" Druskininkų AP pirkinys Setra S211 HD, seniau ji priklausė vienai Lietuvos privačiai įmonei.
Jau labai seniai Kaune mažiau PAZ'iką Šiandien šis iš Šakių važiavo priemiestiniu maršrutu.
Kupiškio AP Ford Transit. Kupiškio AP į Kauną važiuoja tik penktadieniais ir sekmadieniai.
Autoshow
Klaipėdos AP Mercedes-Benz. Bene prie maršruto į Kaliningradą prirašytos 153 ir 159 Setros taip pat buvo Kaune.
Ir tarptautiniai maršrutai: bene didžiausias netikėtumas, kad autobusai daugiau nebevažiuoja iš Kauno į Pinską
Lenkų Setra grįžta iš Ulmo.
Ši TOKSo Setra važiuos tik iki Vilniaus, kita tokia pati Setra kelionę tęsia iki Talino.
Latvių Ecolines Neoplan Skyliner. Iš Bonos į Taliną.
Paskutinis taisė Raikkonen; 2011.06.05, 22:26.
Comment
-
Parašė OneMillion Rodyti pranešimąaš vakar pamačiau labai gražų Kautros temsa 192 garažo numeris, tik nespėjau nufotografuot. Raikkonen ką žinai apie jį?
http://www.miestai.net/forumas/showp...postcount=3859
Comment
-
Džiugina, kad Taurages AS rekonstruojama senoje vietoje t.y. miesto centre - nepadaryta klaida, kaip Ukmergėje, ar Alytuje. Stotis turi būti patogi žmogui, o ne autobusui. Didmiesčiai (gal išskyrus Panevėžį, kuris ruošiasi iškelt AS prie savo AP (mano galva, neabejotina klaida) išlaikė istorines stočių vietas, kurios yra dar be visa ko arti ir geležinkelio stočių.
Beja, Kaunas turi išskirtinę galimybę turėti įspūdingai vieningą geležinkelio, autobusų ir upių transporto mazgą - AS galėtų būti įrengta tarp GS ir Nemuno palei Čiurlionio gatvę, o uostas tarp Čiurlionio tilto ir salos su Žalgirio arena. Tam yra kliūtys - keli daugiabučiai tarp geležinkelio ir Čiurlionio gatvės (įtariu, anie su malonumu išsikeltų, jei būtų pasiūlytas būstas kitoje vietoje), "Kautros" planai dabartinės AS teritorijoje kurti "multifunkcinį" centrą ir miesto urbanistų strategijos nebuvimas.
Galvoju, Kauno AS teritorijai nepakenktų ir nauja tema - kažkur teko matyt, kad ruošiamas detalus planas, kur iš autobusų stoties teliks tik įšlaipinimo ir įsėdimo aikštelės palei "Stumbrą", o likusią teritorijos dalį užims prekyba ir ofisai. Jei AS liktų senoje vietoje, o jos nematytum važiuodamas Vytauto pr. - galvoju, bus didelis praradimas, tiek vizualinis, tiek urbanistinis...Paskutinis taisė Vakaris; 2011.06.07, 01:09.
Comment
-
Piko metu vietos neužtenka ir dabartinėje teritorijoje, o planuose, kiek teko matyti, autobusų stovėjimo aikštelę norima gerokai sumažinti. Neįsivaizduoju, kaip ten sutalpins prekybos centrą, nebent griaus dalį Stumbro ar bazės pastatų...
Manau, kad visai logiška būtų Kauno stotį iškelt už miesto, pavyzdžiui, prie Megos. Dabar autobusai turi važiuoti pro visą miestą, ypač Vilniaus, Kėdainių kryptimis. Vis tiek, maždaug pusė keleivių išlipa Kalniečiuose, Šilainiuose, Kauno pilyje... Nuo Megos iki centro reikėtų užtikrinti greitą susisiekimą, o dalis priemiestinių autobusų galėtų važiuoti nuo Kauno pilies, užsukant į stotį. Beje, jei stotis būtų prie Megos į ją užsuktų ir tie autobusai, kurie pro Kauną pravažiuoja, bet į dabartinę AS neužsuka.
Comment
-
Tokių pro Kauną pravažiuojančių autobusų nėra daug, mažiau nei 10: po kelis kelis Klaipėda - Vilnius, Palanga - Vilnius, Šventoji - Vilnius, taip pat Nida - Vilnius ir Raseiniai - Vilnius. O važiuojantiems šiaurės - pietų (ir atvirkščiai) kryptimi stoties vieta neturi reikšmės. Tačiau keleiviams yra patogiau, kai stotis mieste, o ne pakraštyje. Tai tarybiniais laikais pradėta kvailystė - iškėlinėti stotis už miesto. Kai net geležinkelio stotis Vakarų Europoje stengiamasi įrengti mieste ir arčiau centro. Kaunui reikia integruoto transporto mazgo ir geriausia vieta tam - prie geležinkelio stoties pastatyti naują autobusų stotį.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTokių pro Kauną pravažiuojančių autobusų nėra daug, mažiau nei 10: po kelis kelis Klaipėda - Vilnius, Palanga - Vilnius, Šventoji - Vilnius, taip pat Nida - Vilnius ir Raseiniai - Vilnius.
O važiuojantiems šiaurės - pietų (ir atvirkščiai) kryptimi stoties vieta neturi reikšmės.
Tačiau keleiviams yra patogiau, kai stotis mieste, o ne pakraštyje.
Comment
-
Tolimojo susisiekimo autobusai šiais laikais atlieka ir artimojo susisiekimo funkciją, daug kur tik jais galima nuvažiuoti, nes nėra priemiestinių maršrutų. Todėl tolimojo susisiekimo autobusais naudojasi ir rajono gyventojai. Apie 10 autobusų nėra daug, turint omenyje, kiek jų važiuoja iš Kauno. Tai autobusai ekspresai, kurie skirti nuvažiuoti iš Vilniaus į Pajūrį. Ir jiems nėra reikalo sustoti Kaune. Nesustotų jie ir Kryžkalnyje ar Sujainiuose, jei ne paprasta priežastis - kelionė ilga ir žmonėms reikia nueiti į tualetą.
Autobusų stotis skirta ne tik tolimojo susisiekimo autobusams. Išskaidyti miesto ir priemiesčio stotis irgi yra bloga idėja. Kai viskas vienoje vietoje, žmonėms patogiau keliauti ir persėsti, gaištama mažiau laiko. Keleiviai, važiuojantys Jonavos kryptimi irgi nieko neišloštų, jei stotis būtų prie "Megos". Dabar Savanorių prospekte yra tiek įlaipinimo, tiek išlaipinimo stotelės. Atvykus iki "Megos" dar reikėtų miesto VT važiuoti į reikiamą vietą. O gerą susisiekimą iš miesto pakraštyje esančios stoties su dauguma Kauno miesto dalių suorganizuoti būtų sunku - reikėtų rimtos maršrutų pertvarkos, troleibusų liniją nutiesti būtų būtina. Dabar iš stoties pasiekti galima beveik visus miesto rajonus.Paskutinis taisė Al1; 2011.06.07, 13:25.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTolimojo susisiekimo autobusai šiais laikais atlieka ir artimojo susisiekimo funkciją, daug kur tik jais galima nuvažiuoti, nes nėra priemiestinių maršrutų. Todėl tolimojo susisiekimo autobusais naudojasi ir rajono gyventojai.
Apie 10 autobusų nėra daug, turint omenyje, kiek jų važiuoja iš Kauno. Tai autobusai ekspresai, kurie skirti nuvažiuoti iš Vilniaus į Pajūrį. Ir jiems nėra reikalo sustoti Kaune. Nesustotų jie ir Kryžkalnyje ar Sujainiuose, jei ne paprasta priežastis - kelionė ilga ir žmonėms reikia nueiti į tualetą.
Autobusų stotis skirta ne tik tolimojo susisiekimo autobusams.
Išskaidyti miesto ir priemiesčio stotis irgi yra bloga idėja. Kai viskas vienoje vietoje, žmonėms patogiau keliauti ir persėsti, gaištama mažiau laiko. Keleiviai, važiuojantys Jonavos kryptimi irgi nieko neišloštų, jei stotis būtų prie "Megos". Dabar Savanorių prospekte yra tiek įlaipinimo, tiek išlaipinimo stotelės. Atvykus iki "Megos" dar reikėtų miesto VT važiuoti į reikiamą vietą. O gerą susisiekimą iš miesto pakraštyje esančios stoties su dauguma Kauno miesto dalių suorganizuoti būtų sunku - reikėtų rimtos maršrutų pertvarkos, troleibusų liniją nutiesti būtų būtina. Dabar iš stoties pasiekti galima beveik visus miesto rajonus.
Nejaugi visiems važiuojantiems iš Jonavos reikia patekti į Kalniečius? Nemanau. Jie tiesiog ten persėda į reikiamą miesto autobusą. Tas pats galėtų būti daroma ir stotyje prie Megos. Nuo dabartinės stoties iki Kalniečių stotelės važiuojama 10-15 min. - atmetus šį laiką, galbūt net būtų galima kalbėti apie mažesnę kainą, taip pat didesnį VT patrauklumą.Paskutinis taisė Raikkonen; 2011.06.07, 14:38.
Comment
-
Su iskelimu jus cia utopija mezgat.. Jei "Kautra" kisa pinigus i stoties remonta, niekas jos klet nesiruosia.. Nebent plest, kur dabartinis turgus, kurio vis uzdaryt nesiseka.. Apie iskelima, buvo rimta kalba nebent pries rekonstrukcija ir kuomet dar buvo laisvas sklypas salia "Kautros", kur dabar "Norfa" pastatyta..
Comment
-
Stoties vieta mieste, o ne jo pakraštyje. Ir 10 reisų ne priežastis stotį iškelti. Jei būtų poreikis - sutankinti autobusų eismą tarp Kauno ir Klaipėdos bei Palangos, tai tą būtų galima padaryti. Bet poreikio nėra, autobusai važiuoja pustuščiai, kai kuriais reisais netgi mikroautobusai. Kiek tame Lietuvos VT politikos kaltė - kitas klausimas. Bet stoties iškėlimas - ne sprendimas. Be to netgi Kauno rajone priemiestiniai autobusų maršrutų nėra tiek, kad pilnai patenkintų rajono gyventojus. Dalis jų naudojasi ir tarpmiestiniais autobusais.
Iš Raseinių į Kauną važiuoja daugiau nei pakankamai autobusų ir tiesiogiai važiuojančių į Vilnių nėra ko Kaune stabdyti.
Comment
-
Nesąmonė, visoje Europoje stengiamasi, kad stotys būtų centre.
Na gerai, jūs sakot reguliarūs ir dažni VT reisai užtikrins tarp nutolusių stočių susisiekimą. O žiemą, kai pusto ir VT atsilieka nuo grafikų ir stringa, kiek žmonių nespės persėsti iš traukinio į autobusą?
O kaip jaustis užsienio turistui, kuris visų pirma nežino nei kaip veikia VT bilietų sistema, nei koks maršrutas jam reikalingas. Tokios inovacijos tik sumenkintų miesto tarptautinį įvaizdį.
Comment
-
Dar niekur užsienyje, tiek Europos šalyse, tiek USA, nemačiau, kad stotis būtų šalia riboženklio. Autobusai bei traukiniai priveža PRIE PAT centro, nuo kurio patogu vykti į visas miesto puses, o taip pat turistam niekur nebereikia keliauti, jei norima apžiūrėti miestą.
O čia Lietuvoj visada viskas atvirkščiai. Kažkas pradėjo sapaliones apie Kauno AS (ačiū Dievui tai tik forumiečio pamąstymai), netolimoje ateityje Panevėžio AS bus iškelta į AP teritoriją. Gal ir Vilniaus stotį iškelkim kur nors į Perkūnkiemį, bus patogiau autobusams, vykstantiems A2 keliu, nes nebereikės viso Vilniaus pervažiuoti...
Sorry už off-topic. PErkeliam diskusiją į VT temąدائما الليتوانيه
Comment
-
Ne dešimtyje papildomų reisų į Klaipėdą esmė yra, nors tai, žinoma, privalumas, o tame, kad autobusai važiuojantys Vilniaus/Jonavos/Kėdainių/Klaipėdos kryptimis sugaišta 10-25 minutes, kol išvažiuoja iš miesto. Autobusų stoties įrengimas miesto pakraštyje leistų ne tik kelionę padaryti trumpesnę, bet galbūt ir sumažintų kelionės kainą keleiviams. Taip pat autobusai mažiau apkrautų pagrindines miesto gatves.
Ir kokių miestelių keleiviai Kauno rajone naudojasi tarpmiestinio susisiekimo autobusais? Galbūt tik Vandžiogalos bei Labūnavos gyventojai, bet tai tik keletas reisų per dieną.
Daugelyje didelių miestų yra dvi autobusų stotys: tolimojo ir vietinio susisiekimo. Užsienio turistai dažniausiai pasidomi miesto į kurį važiuoja viešuoju transportu.
Comment
-
Žmonės nesugaišta, nes autobusai stoja ir tarpinėse stotelėse Savanorių pr., Šilainiuose. Be to tiems, kam reikia į centrą ar pietinę miesto dalį yra greičiau važiuoti tarpmiestiniu ar priemiestiniu per miestą iki autobusų stoties, nei kiekvienoje stotelėje sustojančiais autobusais ar troleibusais.
Daug žmonių tarpmiestiniais važiuoja ne tik į Labūnavą ar Babtus, bet ir į Prienus, Birštoną, Mauručius, Veiverius, Jurbarko link, Šakių link.
Comment
Comment