Kupiškis turi gal 5 m50. Taip pat pastebėjimas, kad autobusų parko tik du maršrutai i Vilnių ir Kauną. Rytinį maršrutą į Kauną aptarnauja privačios transporto įmonės autobusiukai, nuotraukoje yra matomas Iveco turbo daily. Iveco M50 pirkti nauji. Kita privati įmonė veža į Panevėžį, Ji irgi turi du mikroautobusus. Tai vienam sugedus, gali jį pakeisti kitu. Važiuojant abiems autobusiukams, vienas nuomojamas užsakomiesiems reisams.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešojo transporto fotogalerija
Collapse
X
-
Parašė sknts Rodyti pranešimąTaip pat pastebėjimas, kad autobusų parko tik du maršrutai i Vilnių ir Kauną. Rytinį maršrutą į Kauną aptarnauja privačios transporto įmonės autobusiukai, nuotraukoje yra matomas Iveco turbo daily.
AP autobusuose visose matomose lentelėse rašomas maršruto numeris.
O nei šitas nei kitas Iveco, važiuojantys Kupiškis - Kaunas jo neturi.
Parašė sknts Rodyti pranešimąKupiškis turi gal 5 m50. Iveco M50 pirkti nauji.
P.S. Ką apie jų gamybos arba registracijos metus rašo Regitra, žinau Ir "sužvejojau" tik 4.
Comment
-
Parašė aRa Rodyti pranešimąGal žinot, kuriais metais jie pradėjo važinėti Kupiškyje?
Neatsimenu nei vienų metų, kada Kupiškio autobusų parkas būtų dirbęs pelningai. Jis daugiau atlieką socialinę pareigą pavežti rajono gyventojus iki rajono centro. Daugiau keleivių būna maršrute Kupiškis - Panevėžys, nes autobusai stoja visose stotelėse ir yra truputi pigesni, nei kitų įmonių, važiuojantys tame pačiame ruože. Nemažai keleivių iš Panevėžio važiuoja iki sodų, Karsakiškio. Kadangi penktadieniais ir sekmadieniais į Vilnių ir Kauną važiuoja po pietų, iš tų miestų grįžta 18.00 (Kauno) ir 18.30 (Vilniaus), tai keleivių būna ne taip ir mažai. Tie maršrutai realiai skirti vežti studentams.
Kaip keleivį, erzina vienas dalykas: į Panevėžį siunčia Paz arba M50 autobusus. Juose būna žiemos metu pakankamai šalta.
Dėl sunkios finansinės padėties savivaldybė vėluoja atsiskaityti su autobusų parku, tai tenka taupyti lėšas remontui. Todėl yra šiokia tokia tikimybė, kad autobusas suges važiuodamas iš Vilniaus ar Kauno. Man per paskutinius metus taip jau buvo atsitikę 3 kartus. Bet vairuotojai pakankamai išradingi, tai sutaisius autobusą bent jau įmanoma pasiekti namus. Daugumai vairuotojų tai nėra pagrindinis darbas, o tik būdas padidinti pajamas. Dauguma jų ūkininkauja.
Comment
-
Drąsiai galima teigti, kad priemiestinis transportas daugumoje Lietuvos rajonų yra totaliai sužlugdytas. Dauguma vis dar gyvuojančių priemiestinių maršrutų skirti tik moksleiviams pavežti. Tą puikiai įrodo jų tvarkaraščiai - kursuoja tik darbo dienomis ar netgi tik mokyklų darbo dienomis ir važiuoja ryte bei maždaug 13-16 val., kuomet baigiasi pamokos mokyklose. Vos vienas kitas priemiestinis autobusas važiuoja poilsio dienomis ir moksleivių atostogų metu, taip pat "ne piko" metu - tarp 9-13 val. bei vakare tarp 16 ir 19 val. Ir tik tuose rajonuose, kuriuose yra gana dideli miesteliai, turintys po kelis tūkstančius gyventojų, ir jei pro juos nevažiuoja (ar tuo metu nevažiuoja) tarpmiestiniai autobusai. Arba rajono centras yra šalia didmiesčio.
Moksleiviai paprastai neperka bilietų, o turi specialius pažymėjimus važiuoti tam tikru maršrutu, kuriuos išduoda mokyklos. Vežėjai už tai gauna pinigus. Kiti keleiviai sudaro iki 10 proc. keleivių ir didžioji jų dalis yra lengvatininkai - pensininkai, invalidai. Daugiau mokių keleivių važiuoja tik tais minėtais maršrutais, jungiančiais rajono centrą su didmiesčiu ar su dideliu to rajono miesteliu.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDrąsiai galima teigti, kad priemiestinis transportas daugumoje Lietuvos rajonų yra totaliai sužlugdytas. Dauguma vis dar gyvuojančių priemiestinių maršrutų skirti tik moksleiviams pavežti. Tą puikiai įrodo jų tvarkaraščiai - kursuoja tik darbo dienomis ar netgi tik mokyklų darbo dienomis ir važiuoja ryte bei maždaug 13-16 val., kuomet baigiasi pamokos mokyklose. Vos vienas kitas priemiestinis autobusas važiuoja poilsio dienomis ir moksleivių atostogų metu, taip pat "ne piko" metu - tarp 9-13 val. bei vakare tarp 16 ir 19 val. Ir tik tuose rajonuose, kuriuose yra gana dideli miesteliai, turintys po kelis tūkstančius gyventojų, ir jei pro juos nevažiuoja (ar tuo metu nevažiuoja) tarpmiestiniai autobusai. Arba rajono centras yra šalia didmiesčio.
Moksleiviai paprastai neperka bilietų, o turi specialius pažymėjimus važiuoti tam tikru maršrutu, kuriuos išduoda mokyklos. Vežėjai už tai gauna pinigus. Kiti keleiviai sudaro iki 10 proc. keleivių ir didžioji jų dalis yra lengvatininkai - pensininkai, invalidai. Daugiau mokių keleivių važiuoja tik tais minėtais maršrutais, jungiančiais rajono centrą su didmiesčiu ar su dideliu to rajono miesteliu.
Bet ar tai nera normalus dalykas? Kaimo gyventoju sparciai mazeja nuo nepriklausomybes, gyvenimo lygis kilo, niekas nenorejo taikytis prie autobusu, nuspirko lengvas masinas. Negi dabar apsimoketu kist pinigus i reguliarius marsutus, kurie veziotu ora?Klaida padaryta nebent su mokykliniais. Veza perdaug vaiku (kiek teko girdet, mikroautobuse buna20-30vaiku), legaliai negali paiimti kitu keleiviu..
Comment
-
Išvis nereikėjo tų mokyklinių autobusiukų. Jei savivaldybės nebūtų apsileidusios, galėtų nesunkiai suorganizuoti savo parkų autobusų maršrutus einančius šalia mokyklų, kuriais galėtų naudotis ir paprasti keleiviai. Taip pat visada yra įmanoma apjungti maršrutus, derinti juos su vairuotojų gyvenamąją vieta.
Sutinku, kad besinaudojančių viešuoju transportu mažėjimas yra normalus dalykas, tačiau jis turėtų vykti lėčiau, bet tokie tvarkaraščiai, kai autobusas turi tik vieną reisą paskutinį mėnesio penktadienį, žmones atpratina nuo VT.
Comment
-
Dar kelios nuotraukos iš dviejų metų laikų, rudens ir žiemos.
Karosa B741 nr. 358 Vilniaus autobusų parke
Säffle 5000 (Volvo B10L-60 CNG) nr. 840 Justiniškių žiede 43 maršrute.
Išvažiaves iš rezervo į kito poskirio 47 maršrutą autobusas nr. 525
Autobusas nr. 701 Fabijoniškių žiede 53 maršrute
Comment
-
Parašė Pauliukas Rodyti pranešimąBet ar tai nera normalus dalykas? Kaimo gyventoju sparciai mazeja nuo nepriklausomybes, gyvenimo lygis kilo, niekas nenorejo taikytis prie autobusu, nuspirko lengvas masinas. Negi dabar apsimoketu kist pinigus i reguliarius marsutus, kurie veziotu ora?Klaida padaryta nebent su mokykliniais. Veza perdaug vaiku (kiek teko girdet, mikroautobuse buna20-30vaiku), legaliai negali paiimti kitu keleiviu..
Pora lentelių. Duomenys iš http://epp.eurostat.ec.europa.eu/por...ta/main_tables
Nuosavų automobilių panaudojimas kelionėms šalies viduje bendroje keleivinio transporto struktūroje, % keleivio kilometrų.
Kaip matyti, Lietuva yra visiškas lyderis. Antroje vietoje yra Islandija. Na, suprantama kodėl - šalis retai gyvenama ir tik aplink Reikjaviką dar galima suorganizuoti kokį rimtesnį VT. Kaip matyti, Lietuvoje jau 1995 m. buvo gerokai aukštesnis automobilizavimosi lygis nei Estijoje, panašus kaip Lenkijoje. Bet, deja, iki 2008 m. Lenkija mūsų vis tiek nepavijo ir jos rodiklis panašus kaip ir išsivysčiusiose ES šalyse. Latvija nuo mūsų atsilieka virš 5 proc., o Estija virš 6 proc. Netgi kitos žymiai labiau išsivysčiusios ES šalys nuo mūsų atsilieka apie 3-8 proc.
Kaip matyti iš duomenų, ES senbuvėse kelionių santykini kelionių skaičius automobiliu vos didėja jau apie 20 metų, o kai kuriose šalyse netgi mažėja.
Lengvųjų automobilių skaičius 1000 gyventojų.
Vėlgi Lietuva yra tarp lyderių. Absoliutus lyderis yra Liuksemburgas, taip pat Italija. Taip pat iš ES naujokių išsiskiria Slovėnija, kurioje automobilių 1000 gyventojų yra daugiau nei Lietuvoje ir beveik tiek pat kiek Suomijoje ir Austrijoje. Vokietija tik šiek tiek lenkia Lietuvą. Taip pat gan daug automobilių yra Maltoje ir Kipre. Na, tai tikriausiai susiję su nedidelių salų transporto specifika. Visose kitose ES turtingose ir ne tokiose šalyse automobilių 1000 gyventojų yra gerokai mažiau.
Nepaisant to, kad tose šalyse, kuriose 1000 gyventojų tenka daugiau automobilių nei pas mus, keliaujama nuosavu automobiliu mažiau, bet daugiau VT. Netgi Liuksemburge ir Italijoje. Neaišku tik dėl Maltos ir Kirpo, nes nėra duomenų. Taip pat Graikija duomenų jau senokai nepateikia, taip pat nėra paskutiniųjų Estijos duomeų. Bet vargu ar Estija pasivijo Lietuvą.Paskutinis taisė Al1; 2011.01.30, 17:40.
Comment
-
Dar pora nuotraukų iš mano foto archyvo, jos darytos rudenį.
Vilnius, Kaimelio žiedas
Vienintelis toks MAN autobusas Vilniaus autobusų parke su tokiom vidurinėm ir galinėm durim nr. 429 6 maršrute
Autobusas nr. 524 24 maršrute
Tai tiek nuotrakų šandien rytoj bus naujų.Paskutinis taisė 1132; 2011.01.30, 17:40.
Comment
-
Parašė aRa Rodyti pranešimąTaip ir pagalvojau - pagal tai, kad maršruto lentelės skiriasi.
AP autobusuose visose matomose lentelėse rašomas maršruto numeris.
O nei šitas nei kitas Iveco, važiuojantys Kupiškis - Kaunas jo neturi.
Gal žinot, kuriais metais jie pradėjo važinėti Kupiškyje?
P.S. Ką apie jų gamybos arba registracijos metus rašo Regitra, žinau Ir "sužvejojau" tik 4.
Pirmą M50 pamačiau 1998m. pavasarį (Kaune), bet tikėtina, kad buvo gauti dar 1997m. Esu matęs 4 tokius midiautobusus (EPG963-EPG966). Prisipažinsiu tik Al1 fotoreportaže (nukeliu kepurę - reportažas puikus) pamačiau juos su GN - (100-103).
Al1 reportaže matosi, koks menkas Kupiškio AP autobusų "parkas" - tik keliolika autobusų. Tiesą sakant ir sovietmečiu Kupiškio ATĮ buvo gan neskaitlinga autobusais - daugiausia priemiestiniai Laz, Paz ir tik 3 "minkštieji" kursavę į Vilnių ir Kauną...Paskutinis taisė Vakaris; 2011.02.01, 19:29.
Comment
-
Kelios šviežios šiandienos nuotraukos.
Autobusas Mercedes Benz O405G nr. 475 53 maršrute, Stotis.
MAN NG313 CNG nr. 880 53 maršrute, Stotis.
Karosa B741 nr. 241 43 maršrute, Žaliasis tiltas.
Neoplan N4021/3 nr. 275 7 maršrute, Šiaurės miestelyje.
Mercedes Benz O405G nr. 523 7 maršrute Šiaurės miestelyje.
Comment
-
Parašė centras85;Šios nuotraukos turi būti tokioje temoje Vilniaus miesto autobusų fotogalerija
P.S. Sukurta John 2007.01.11, 03:39Parašė centras85;Perkelti į temą Vilniaus miesto autobusų fotogalerija
P.S. Sukurta John 2007.01.11, 03:39
Comment
-
nuotrauka yra prastos kokybės, pirmiausia klausimas kaip vadinasi šis autobusas, ir db pastebėjimas, vakar pastebėjau tokį autobusą Prienų filialo, anksčiau važinėjo visas baltas, db jis apklijuotas Kautros simbolika, taigi belieka jį medžioti, įdomiai atrodo.
ir kad pranešimas nebūtų prastas dėl nuotraukos kokybės kokybiška nuotrauka iš Krėvės pr.
Comment
-
Fotoreportažas iš Ignalinos.
Ignalinos AP yra vienintelis vežėjas savivaldybėje. Autobusų parkas veža keleivius vienu tarpmiestiniu maršrutu į Kauną (Pr. P. Š. S.) ir daugiau nei 40 priemiestinių maršrutų. Rajone yra didelis Dūkšto miestas. Todėl keli priemiestiniai maršrutai prasideda ir baigiasi ne Ignalinoje, bet Dūkšte, vienas Visagine (tas autobusas po to iš Dūkšto važiuoja tikriausiai į Rimšę). Taip pat vienas autobusas nakvoja tikriausiai Tverečiuje, o rytais per Didžiasalį važiuoja į Ignaliną. Sekmadienio rytą nuo Vosiūnų per Didžiasalį į Ignaliną.
Priemiestiniai grafikai yra pateikti internete, AP puslapyje http://www.ignalinosautobusai.lt/viewpage.php?page_id=5. Tačiau tvarkaraštis ten nėra operatyviai atnaujinamas - šiuo metu yra keli pakeitimai.
Kadangi per rajono teritoriją važiuoja nedaug tarpmiestinių maršrutų autobusų (daugiausia Visaginas - Vilnius ir atgal, bet jie nestoja tarpinėse stotelėse), tai keliais priemiestiniais maršrutais autobusai kursuoja ir po 17 val. Dėl to, jog per rajoną kursuoja mažai tarpmiestinių autobusų, tai priemiestiniai autobusai veža ne vien moksleivius. Visgi yra keli maršrutai, kurie praktiškai skirti tik moksleivių pavežimui.
Autobusų stotis yra šalia geležinkelio stoties (nuo jos fotografavau). Stotyje veikia dispečerinė ir siuntų skyrius, yra tualetas, nedidelė laukimo salė. Stoties patalpos taip pat išnuomotos automobilių ir žemės ūkio mašinų detalių parduotuvei bei šildymo įrangos parduotuvei.
PAZ-3205.
Comment
Comment