MAZ 203.069 Vilniuje 2009 metai.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešojo transporto fotogalerija
Collapse
X
-
Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
-
Parašė Eris Rodyti pranešimąKad man su tokia Setra butų pasisekę važiuot iš Berlyno... Bet teko keliauti su Setra S315 GT-HD (garažinis 151).
Beto idomu ar siuose tarptautiniuose marsrutuose "Toks'o" masinos vaziuoja nuo pradinio iki galutinio tasko,t.y. visa marsruta,ar nuo kai kurios marsruto dalies keleivius perima kitos uzsienio kompanijos autobusai. Klausiu todel jog niekad nera teke keliauti i uzsieni,juolabiau autobusu.. o be to suabejojau nejau is tikro tokiu nuotoliu gali vaziuoti "Toks'o" masina kaip tarkim Vilnius-Stutgartas ar Vilnius-Ulmas, arba "Kautros" Vilnius-Roma kur is ties tukstantines ridos..
Comment
-
Fotoreportažas iš Kelmės.
Pagrindinis vežėjas yra Kelmės autobusų parkas. Taip pat kelis maršrutus aptarnauja UAB "Transbusas". Dar teko matyti kelis mikroautobusus be vežėjo logotipo. Pagal Kelmės savivaldybės puslapyje pateikiamą informaciją, visus maršrutus rajone aptarnauja tik Kelmės AP ir "Tansbusas". Galbūt pastarasis samdo dar kitus vežėjus maršrutų aptarnavimui?
Pradėsiu nuo Kelmės AP. Parkas veža keleivius tik priemiesčio maršrutais. Prieš tris metus dar teko važiuoti Kelmės AP maršruru Kaunas - Kelmė į Kryžkalnį, bet dabar jo jau nebėra.
Parko autobusų amžius solidus, daug visiško laužo.
Šiuo autobusu prieš tris metus teko važiuoti iki Kryžkalnio Kelmės AP tarpmiestininiu maršrutu.
Autosan H10-11.
Benzininis, varomas dujomis.
Volvo B9M-46.
Volvo B57-55.
Vienintelis AP mikroautobusas. Jei neklystu. Benzininis, varomas dujomis.
Paskutinis taisė Al1; 2011.01.17, 12:29.
Comment
-
Dyzelinis.
Parko teritorijoje dar teko matyti vieną PAZ-3205, Autosan H9, Hyundai, dar kažkokius skandinavus...
Vienintelis MB O614 su "Transbuso" emblema.
Miesto maršrutas. Formaliai Nr. 1 (Kelmės savivaldybės dokumentuose). Aptarnauja privatininkas. Pagal savivaldybės duomenis - "Transbusas". Iš viso 6 reisai mieste. Sekmadieniais nevažiuoja.
Mieste jokios miesto maršruto infrastruktūros - stotelių nėra. Nuotrauka daryta prie autobusų stoties (stotis dešinėje). Mikroautobusas važiavo į Verpeną ir sustojo priešingoje gatvės pusėje prie suversto sniego įlaipinti keleivių!
Tarp miesto reisų šis mikroautobusas dar važiavo priemiestiniu maršrutu, pavakaryje važiavo ir į Šiaulius.
Privatininkas važiuoja į Šiaulius.
Taip pat dar teko matyti vieną naujesnio modelio privatų Iveco TurboDaily, važiuojantį į Šiaulius ir vieną privatų Ford Transit, važiuojantį į Liolius.
Autobusų stotis. Pastatyta tarybiniais metais, neseniai rekonstruota pristatant keleivių laukimo salę (su šlaitiniu stogu) ir dengtą peroną (jei neklystu dėl perono).
Šiaip Kelmėje daug priemiestinių (virš 40 ir dauguma važiuoja kasdien darbo dienomis) maršrutų. Suprantama - rajono teritorija didelė, nemažai didelių miestelių, kaip kad Tytuvėnai, Užventis, Vaiguva ir kt. Didžioji dalis keleivių, žinoma, moksleiviai.
Vienu maršrutu į Vaiguvą rytais tuo pačiu maršrutu važiuoja du autobusai vienas paskui kitą pagal tą patį grafiką.Paskutinis taisė Al1; 2011.01.17, 12:49.
Comment
-
Parašė Pauliukas Rodyti pranešimąKelintu metu tie Autosan'ai? Pagal registracija neatrodo, kad labai senai Lietuvoj.
BOZ 212 - 1990 m.
YSS 629 - 1985 m.Paskutinis taisė Al1; 2011.01.17, 12:51.
Comment
-
Parašė mandan Rodyti pranešimąGal žinot kuri TOKS'o dviaukštė Setra vakar apvirto Klaipėdoj?
Comment
-
Taigi, šiandien buvo pasirašyta bendradarbiavimo sutartis tobulinant e.bilietą Kaune ir Druskininkuose. Ta proga buvo atvežtas Kautros filialo Druskininkuose MAN NL313
ir Kauno autobusų Solaris Urbino 12
"Patiuninguotas" Uma Trans'o Repstad
Bene naujausias jų pirkinys iš Alto.
Kautros Neoplan 116 Cityliner
Temsa Safari HD
Klaipėdos AP Setra S415HDH
Kautros Setra 417HDH
Taip pat jau važinėja vasarą į avariją patekęs 211 Temsa Opalin
Comment
-
Parašė ikarusas Rodyti pranešimąŠiandien apie 10 valanda prie Kautros ant tralo užkeltas stovėjo dujinukas,
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąTemsa Avenue CNG, pirmi išbandys "Kauno autobusai".
Comment
-
Parašė Sefas20 Rodyti pranešimąKada jis pasirodys vilniuje?
Atvaizdas
Comment
-
Radau straispsnį
Į Kauną jau atvyko turkiškas suspaustas gamtines dujas naudojantis „Temsa Avenue CNG“. Jį turės progos išbandyti keturių didžiųjų Lietuvos miestų – Kauno, Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių – vežėjai bei gyventojai.
„Autobusas Lietuvą pasiekė šiąnakt. Šiuo metu jį iškrauname nuo tralo, tuomet atliksime muitinės procedūras, sutvarkysime dokumentus ir atiduosime išbandyti bendrovės „Kauno autobusai“ darbuotojams“, - sako UAB „Kautra“ generalinis direktorius Linas Skardžiukas.
Pavėžinęs kauniečius, „Temsa Avenue CNG“ keliaus į Klaipėdą, tuomet – į Vilnių ir Šiaulius. „Naująją transporto priemonę išbandysime ir patys, veždami keleivius Kauno rajono keliais“, - žada L. Skardžiukas.
„Temsa Avenue CNG“ – vienas iš naujausių „Temsa“ gaminių. Jame montuojamas amerikietiškas šešių cilindrų 320 AG „Cummins ISL“ variklis, kurio maksimalus sukimo momentas – 1355 Nm, esant 1300-1400 aps./min. Pavarų dėžė – „Allison T375 R, automatinė, su retarderiu.
Turkai paneigia nuomonę, kad jų autobusai tinkami eksploatuoti tik šalyse, kur nebūna šaltų žiemų. „Temsa Avenue CNG“ kėbulas gaminamas iš nerūdijančio plieno, jo konstrukcijoje naudojama daug kompozitinių medžiagų, kurios daro transporto priemonę lengvesnę ir tuo pačiu padeda taupyti degalus.
„Temsa Avenue CNG“ montuojami vakarietiški agregatai bei detalės: ZF ašys bei vairo mechanizmas, „Wabco“ stabdžių sistema, „Siemens“ elektros sistema „CAN Bus“.
Ant autobuso stogo sumontuoti keturi „Dynetec“ balionai, su kuriais vieną kartą pripildžius dujų galima nuvažiuoti 350-400 kilometrų – tiek degalų užtenka važinėti visą dieną mieste.Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛
Comment
Comment