O ką daryti rusams, sukasi iš to ką turi. Pas juos ne europa, kur viską galima nuspirkti ir įsidiegti. O tuo labiau autobusas registruotas 23 regione, Krasnodare, kuris yra labai toli nuo Maskvos ir kitų išsivysčiūsių miestų. O ten labai yra karšta dėl to ir įrengė kondicionierius. Tik neįsivaizduoju kaip jie veikia jei autobuso maitinimo galia apie 24v, o šitie jungiasi į 220 tinklą. Bei montuojami ant pastatų.
O ką daryti rusams, sukasi iš to ką turi. Pas juos ne europa, kur viską galima nuspirkti ir įsidiegti. O tuo labiau autobusas registruotas 23 regione, Krasnodare, kuris yra labai toli nuo Maskvos ir kitų išsivysčiūsių miestų. O ten labai yra karšta dėl to ir įrengė kondicionierius. Tik neįsivaizduoju kaip jie veikia jei autobuso maitinimo galia apie 24v, o šitie jungiasi į 220 tinklą. Bei montuojami ant pastatų.
Nieko ir nesakau, tik tiek kad buvo labai netikėta pamatyti toki įrengimą ant autobuso galo. O maitinimo blokų yra įvairių, t.y. įtampos kelimui. Viskas priklauso tik nuo galios.
Jei generatorius neduoda kiek reikia srovės? Kondicionieriai ryja kilovatus. O gamyklinis autobuso generatorius yra paskaičiuotas standartinei sumontuotai įrangai - šviesos, salono apšvietimas, durų atidarymo įranga, ventiliacija, siurbliai, variklio ventiliatoriai, suspausto oro kompresorius, audioįranga, valytuvai, elektrinis langų šildymas ir t.t.
Jei generatorius neduoda kiek reikia srovės? Kondicionieriai ryja kilovatus. O gamyklinis autobuso generatorius yra paskaičiuotas standartinei sumontuotai įrangai - šviesos, salono apšvietimas, durų atidarymo įranga, ventiliacija, siurbliai, variklio ventiliatoriai, suspausto oro kompresorius, audioįranga, valytuvai, elektrinis langų šildymas ir t.t.
Tai štai kodėl būtina sumontuoti tokius keitiklius, kurį rodžiau prieš tai buvusiame pranešime. Tai generatorius tik gamina 12V, o iš 12 aparato deka gaunama 220V. Duris atidarinėja juk cilindrai suslėgto oro pagalba, durų automatai tik duoda impulsą ir tiek, apie kokius siurblius kalbi? Jei stiprintuvo ar vandens, tai jie dažniausiai veikia dirželių pagalba, kaip ir variklio ventiliatorius ar oro kompresorius. Taigi generatorius ne taip jau daug energijos ir išeikvoja.
O ką daryti rusams, sukasi iš to ką turi. Pas juos ne europa, kur viską galima nuspirkti ir įsidiegti. O tuo labiau autobusas registruotas 23 regione, Krasnodare, kuris yra labai toli nuo Maskvos ir kitų išsivysčiūsių miestų. O ten labai yra karšta dėl to ir įrengė kondicionierius. Tik neįsivaizduoju kaip jie veikia jei autobuso maitinimo galia apie 24v, o šitie jungiasi į 220 tinklą. Bei montuojami ant pastatų.
Per gerai apie rusus galvojate ir todel net nesusimastote ,kodel ten irengti 2 ,o ne 1. Beje ausinimo skysti tiems kondicionieriams aisku pumpuoja variklio vandens pompa ir jokios papildomos elektros tam nereikia. Autobuso salonui atvesinti pilnai uztektu ir vieno tokio aparato (autobusas juk tarpmiestinis,duris retai darineja). O du jie sumontuoti aiskiai tik todel ,kad jokie ten ventiliatoriai juose neveikia ir juos apipucia tik oras autobusui vaziuojant. Kadangi tokiu atveju savaiminis apiputimas tu ausintuvu(be ventiliatoriu) yra per silpnas,tai jie ir pastatyti du. O jus cia snekate apie 220V...:-)) Nieko ten pas rusus tokio nera.
Comment