Gerai ,kad autobusų parkas turi PAZ markės autobusus.Jiems lygių nėra zvyrkeliuose neveltui jie vadinami''zvyrkelių karaliais''jų vaziuoklė labai paprastos konstrukcijos,detalės nėra brangios,tik didelį nerima kelia dujų balionas po galine sedyne.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešojo transporto fotogalerija
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą"Zarasų autobusai" yra vienintelis vežėjas Zarasuose.
Autobusų parkas turi kelias Setras tolimesniems maršrutams.
Atvaizdas
Priemiestinius maršrutus aptarnauja trys PAZ'ai.
Atvaizdas
Atvaizdas
Atvaizdas
Taip pat įvairūs skandinavai:
Atvaizdas
Atvaizdas
Atvaizdas
Atvaizdas
Atvaizdas
MB O309. Taip pat parkas turi dar du O309.
Atvaizdas
Iš Kauno grįžusi Scania 112. Dar vieną tokią, tik šviesią, prieš mėnesį mačiau Kaune.
Atvaizdas
"Zarasų autobusai" priemiesčio maršrutuose eksploatuoja mikroautobusus: du senus Iveco Daily ir vieną kelių metų senumo (matyt buvo pirktas naujas) geltoną Ford Transit. Taip pat vieną Hyundai, kuris kartais apsilanko Kaune, Helmark'ą (irgi tolimiems maršrutams aptarnauti).
Įmonė turi vis dar važiuojantį Jelcz'ą http://www.miestai.net/forumas/showp...postcount=2805 .
Atnaujinta autobusų stotis. Rekonstruojant pastatą, stočiai buvo pastatytas naujas priestatas (dešinėje), o senoji stoties dalis su didele laukimo sale (kairėje) pertvarkyta į parduotuves.
Zarasuose nėra nei vienos taksi įmonės. Tačiau taksi aikštelėje prie stoties (nuotraukoje automobiliai matosi) trinasi dušmanai, kurie atlieka taksi funkciją mieste. Tiesa, jie nerenka keleivių ir neveža jų į didmiesčius.
Atvaizdas
Pro Zarasus pravažiuoja ir stotyje stoja keturių tarptautinių maršrutų autobusai.
Visaginas - Zarasai - Daugpilis, "Ecolines" Marijampolė - Maskva, ir du (ryte ir vakare) Daugpilio AP maršrutai Daugpilis - Zarasai. Visi autobusai kursuoja kasdien. Tiesa, stotyje sakė, kad į "Ecolines" autobusas į Daugpilį keleivius iš Zarasų (ir iš Daugpilio į Zarasus) veža tik su internetu pirktais bilietais.
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąPerzvelgus Zarasu AP nuotraukas,susidaro ispudis jog garazine numeracija skirstoma pagal autobusu aptarnaujamu marsrutu tipa 2 kolona-priemiestiniai, 3-kolona tarpmiestiniai, ir likusieji garaziniai numeriai bendra eiles tvarka su lig kolonu skaiciaus didejimu..tik vienintelis neaiskus dalykas,jog tose fotose mtosi vienas skandinavu gamybos autobusas su garazine numeracija 126.. ka siuo skirstymu noreta pasakyti? cia kaip ir 1 kolona,gal jis dazniausiai miesto marsrutus aptarnauja?
Parašė EXP Rodyti pranešimąBusotas ir Lazdiju AP - tai vienose rankose esancios imones. Todel ir autobusai vaziuoja ir ten ir ten.
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąPerzvelgus Zarasu AP nuotraukas,susidaro ispudis jog garazine numeracija skirstoma pagal autobusu aptarnaujamu marsrutu tipa 2 kolona-priemiestiniai, 3-kolona tarpmiestiniai, ir likusieji garaziniai numeriai bendra eiles tvarka su lig kolonu skaiciaus didejimu..tik vienintelis neaiskus dalykas,jog tose fotose mtosi vienas skandinavu gamybos autobusas su garazine numeracija 126.. ka siuo skirstymu noreta pasakyti? cia kaip ir 1 kolona,gal jis dazniausiai miesto marsrutus aptarnauja?
Faktas tik tas, kad susikūrus Zarasų AP autobusų skirstymas buvo. Pradžioje 3-ji kolona (301-312) buvo sudaryta iš tarpmiestinių - Laz699P autobusų. Paskui 3xx numerius gavo autobusai iš Skandinavijos (beja, būtų įdomi tema apie Utenos apskrities "mėlynąją skandinavišką labdarą"), paskutinių fotosesijų "herojus" Nr.320 JELTZ, Nr.321 Scania, Nr. 322 "exKautra" Neoplan 316K, toliau - Setros 215HR. Galima tvirtinti, kad tarpmiestinius maršrutus aptarnauja beveik išskirtinai 3-ji kolona.
2-oji kolona pradžioje susidarė iš Laz-695H. Bent jau (mano duomenimis) nuo 206 iki 224. Pradžioje Zarasų AP nesigėdydavo juos leisti ir į tarpmiestinius maršrutus (Vilnių, Kauną ir kt.). 1996m. šią koloną papildė tik Hyundai Nr.225. Ar 201-205 buvo Paz? Nežinau, manau, kad dabartiniai 3207 pakeitė nurašytus Laz'us.
Apie 1-ąją koloną praktiškai nežinau nieko, bet nemanau, kad tai buvo miesto autobusai. Žinau tik tiek, kad 121-124 buvo Laz-42021, 125-DAF, 126-Volvo. Visus juos teko matyti ir tarpmiestiniuose maršrutuose. Gal (101-120) buvo mažieji Paz-672? Bent jau dauguma AP-kų pradžioje autobususus sugrupavo paparastai: Paz'ai, Laz'ai su kietomis sėdynėmis ir "turistiniai" Laz699P.
P.S. Ačiū autoriui už reportažą iš Zarasų...Paskutinis taisė Vakaris; 2010.04.19, 10:47.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąParašė aRa Rodyti pranešimąKad yra tas reikalas Fotografuota 2010 02 27:
Atvaizdas
Tik lieka neaišku, ar šis autobusas išvis kada nors priklausė "Busotui", ar buvo užfiksuotas šitoje nuotraukoje važiuojatis "Busoto" maršrutu pagal kokią nors sutartį...
Man atrodo, kad šis Lazdijų AP autobusas buvo įsigytas jau taip nudažytas (kaip ir kitas "Busoto" autobusas). Tos mėlyna ir raudona juostos juk labai primena "švediškas" dažymo schemas, ar ne?
Nors, galvos guldyt negaliu - juolab, kad dar vienas "Busoto" egzempliorius sukelia tam tikrų minčių dėl "tipinio" dažymo... Bet tai gali būti ir perdažymas "a la jau turimi"
Lieka du variantai - pasiteiraut pačių "Busoto" darbuotojų arba laukti, ar atsiras daugiau panašiai perdažytų autobusųPaskutinis taisė aRa; 2010.04.19, 10:45.
Comment
-
Parašė Vakaris Rodyti pranešimąMan tai toks "įspūdis" visai nesusidaro žiūrint į nuotraukas, kur 3-sios kolonos autobusai yra su priemiesčio maršrutų lentelėmis. Sistema buvo, tik ar liko? Čia ir man įdomu.
Faktas tik tas, kad susikūrus Zarasų AP autobusų skirstymas buvo. Pradžioje 3-ji kolona (301-312) buvo sudaryta iš tarpmiestinių - Laz699P autobusų. Paskui 3xx numerius gavo autobusai iš Skandinavijos (beja, būtų įdomi tema apie Utenos apskrities "mėlynąją skandinavišką labdarą"), paskutinių fotosesijų "herojus" Nr.320 JELTZ, Nr.321 Scania, Nr. 322 "exKautra" Neoplan 316K, toliau - Setros 215HR. Galima tvirtinti, kad tarpmiestinius maršrutus aptarnauja beveik išskirtinai 3-ji kolona.
2-oji kolona pradžioje susidarė iš Laz-695H. Bent jau (mano duomenimis) nuo 206 iki 224. Pradžioje Zarasų AP nesigėdydavo juos leisti ir į tarpmiestinius maršrutus (Vilnių, Kauną ir kt.). 1996m. šią koloną papildė tik Hyundai Nr.225. Ar 201-205 buvo Paz? Nežinau, manau, kad dabartiniai 3207 pakeitė nurašytus Laz'us.
Apie 1-ąją koloną praktiškai nežinau nieko, bet nemanau, kad tai buvo miesto autobusai. Žinau tik tiek, kad 121-124 buvo Laz-42021, 125-DAF, 126-Volvo. Visus juos teko matyti ir tarpmiestiniuose maršrutuose. Gal (101-120) buvo mažieji Paz-672? Bent jau dauguma AP-kų pradžioje autobususus sugrupavo paparastai: Paz'ai, Laz'ai su kietomis sėdynėmis ir "turistiniai" Laz699P.
P.S. Ačiū autoriui už reportažą iš Zarasų...
Comment
-
Parašė aRa Rodyti pranešimąNemaniau, kad egzistuoja "Busoto dažymo schema"...
Man atrodo, kad šis Lazdijų AP autobusas buvo įsigytas jau taip nudažytas (kaip ir kitas "Busoto" autobusas). Tos mėlyna ir raudona juostos juk labai primena "švediškas" dažymo schemas, ar ne?
Nors, galvos guldyt negaliu - juolab, kad dar vienas "Busoto" egzempliorius sukelia tam tikrų minčių dėl "tipinio" dažymo... Bet tai gali būti ir perdažymas "a la jau turimi"
Lieka du variantai - pasiteiraut pačių "Busoto" darbuotojų arba laukti, ar atsiras daugiau panašiai perdažytų autobusų
Palyginimui:
Busoto/Lazdijų AP Renault S45RX iš Prancūzijos...
... ir Pilviškių "Santakos" gimnazijos Heuliez GX37H irgi iš Prancūzijos
Busoto EOS 100...
... ir nežinia kieno irgi EOS 100 (ex. Touringcarbedrijf van Gompel, Olandija)
Beje, gal kam yra žinoma kas nors apie šitą Busoto autobusą? Kažkoks MAN ir MB O404-10RHD kėbulo hibridas.
Comment
-
tikrai keistas tas Busoto MAN - MB hibridas. Kazin koks kebulo numeris ?
Siaip zinau viena imone LT, kuri parduodamus (ypac i Rusija, Kazachstana) autobusus "krikstindavo" Merso zvaigzde... Kaip ten dokumentus sutvarkydavo tai nezinau, bet faktas, pats maciau savo akimis.
Tikekimes, sis atvejis ne toks, nors Regitra raso, kad cia MANas.
Comment
-
Parašė EXP Rodyti pranešimątikrai keistas tas Busoto MAN - MB hibridas. Kazin koks kebulo numeris ?
Siaip zinau viena imone LT, kuri parduodamus (ypac i Rusija, Kazachstana) autobusus "krikstindavo" Merso zvaigzde... Kaip ten dokumentus sutvarkydavo tai nezinau, bet faktas, pats maciau savo akimis.
Tikekimes, sis atvejis ne toks, nors Regitra raso, kad cia MANas.
Comment
-
2010-04-19
Neįprasta matyti MAN NG313 CNG pertraukiamu grafiku, o tuo labiau, kai ten be šito stovėjo dar 882 irgi 6 maršrutu (vienas jų - žemagrindžio grafiku dirba).
Labai seniai nematytas Leilando MB O405N
Į D. Gulbinų galinę stotelę atrūksta Saeffle 5000 nr. 846
Jau apsisuko ir išvažiuoja. Niekas neįlipo, niekas neišlipo, bet vienas kažkoks keleivis buvo.
Jau grįžtant atgal - Molėtų plentu į parką važiuoja Kolegitos MB O405 (galimas daiktas, kad iš nupirktas iš Ventspilio)
Comment
-
Parašė Gnoss Rodyti pranešimąTas 87 vienas is triju per diena?
Comment
-
Parašė Gnoss Rodyti pranešimąIstorine nuotrauka. Verta issaugot
Comment
-
Istorinė nuotrauka bus rytoj , o čia tik šiaip paįvairinimui. Kol kas turiu "istorines" 42 (Agrastų st.), 52 ir 77 nuotraukas. Vargu ar ten kas jį pakeis. 16 mikriukas ir taip turbūt nelabai patenkintas, kad turi iki Chemijos instituto važiuoti. Čia tik labai nežymiai padaugės keleivių Svirkos aptarnaujamais priemiestiniais ir maršrutais "Vilnius - Raudondvaris" ir "Vilnius - Pikeliškės - Nemenčinė".Paskutinis taisė Mettal; 2010.04.20, 10:21.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąIstorinė nuotrauka bus rytoj , o čia tik šiaip paįvairinimui. Kol kas turiu "istorines" 42 (Agrastų st.), 52 ir 77 nuotraukas. Vargu ar ten kas jį pakeis. 16 mikriukas ir taip turbūt nelabai patenkintas, kad turi iki Chemijos instituto važiuoti. Čia tik labai nežymiai padaugės keleivių Svirkos aptarnaujamais priemiestiniais ir maršrutais "Vilnius - Raudondvaris" ir "Vilnius - Pikeliškės - Nemenčinė".
Beje, nieko baisaus, jei niekas 87 Gulbinuose nepakeis... Konkrečiai ten VT nereikalingas...
Comment
-
Parašė Vakaris Rodyti pranešimąMan tai toks "įspūdis" visai nesusidaro žiūrint į nuotraukas, kur 3-sios kolonos autobusai yra su priemiesčio maršrutų lentelėmis. Sistema buvo, tik ar liko? Čia ir man įdomu.
Faktas tik tas, kad susikūrus Zarasų AP autobusų skirstymas buvo. (...)
Comment
-
Šiandieninis reportažas:
112 maršruto grafikas Skersinės st. Toliau jo grafikas buvo st. Prašiškės, o Vanaginėje matomai net cilindro niekada nėra buvę.
Didžiųjų Gulbinų "autobusų žiedas". Stotelė yra tik viena, jei kokie vandalai būtų nulaužę stotelės stulpą, niekas net irnežinotų, kad ten yra tokia. Tą patė galima pasakyti apie st. Kalinas, o st. Didžioji Riešė Kalino g. iš viso yra stulpas prie pakelės griovio - jokios įvažos, nieko visiškai.
Atlekia Volvo 7700
Apsisuko ir jau išvažiuoja. Čia jau įvyko stebuklas - nors keleivių jame nebuvo, tačiau stotelėje įlipo viena moteris!
Kitas sustojimas - už 2km esantis Pagubės žiedas:
Tarp Pagubės ir Gulbinų st.:
Toliau link Birelių - nenaudojamas žiedas „Sakališkės“.
1/3
Comment
Comment