O į Klaipėdą šio autobuso kaliningradiečiai niekad nesiunčia... Matyt, bijo, kad praras prekinį vaizdą. Prisiminiau, kaip mūsų KLAP'as, nusipirkęs naujuosius 'Temsa-Safari RD' (gar. nr. 168 ir 169), planavo juos 'paleist' į Kaliningradą per Nidą, bet (ne šiaip sau) apsigalvojo.
O į Klaipėdą šio autobuso kaliningradiečiai niekad nesiunčia... Matyt, bijo, kad praras prekinį vaizdą. Prisiminiau, kaip mūsų KLAP'as, nusipirkęs naujuosius 'Temsa-Safari RD' (gar. nr. 168 ir 169), planavo juos 'paleist' į Kaliningradą per Nidą, bet (ne šiaip sau) apsigalvojo.
Kodėl nesiunčia, siunčia vakar kaip tik mačiau pro Juodkrantę pravažiavo.
Naujas Jonavos autobusų pirkinys - Setra 312HD. 2000-ųjų gamybos, į Jonavą greičiausiai iš Vokietijos, nes labai prižiūrėtas, atvyko prieš mėnesį. Na, tikrai ne Jonava-Kaunas tokiam autobusui važinėti, nes visgi turistas, bet užsakomiesiems ir jų vieninteliam tarpmiestiniui Jonava-Panevėžys puikiai tinkamas
Ir kitas "naujas pirkinys". Jurbarko mažieji autobusai arba R. Alksnio IĮ įsigijo šį 1994-ųjų gamybos Ford Transit iš Klaipėdiečių. Kada kiekvienas jų reisas prikimštas stovinčių keleivių, vis tiek sugebama degraduoti perkant seną ir visiškai poreikių neatitinkančią techniką. Parazitai.
PS. Nežinau ar į tą temą pataikiau, bet lyg ir jokia kita netiko...
O kaip cia Alksnio imone anksciau pirko naujus "Sprintus" ir Fordus, kainuojancius po 150k mikroautobusus nusirito iki 1500lt vertes "tranzo"? Batai jau su keleiviu pervezimais?
O kaip cia Alksnio imone anksciau pirko naujus "Sprintus" ir Fordus, kainuojancius po 150k mikroautobusus nusirito iki 1500lt vertes "tranzo"? Batai jau su keleiviu pervezimais?
Jokie batai, spėju tik pinigų plovimas. Keleivių pas juos pilna dar ir užsakomuosiuose jų mikroautobusus dažniau matau...
Neee, Panevėžiėtis turėjo turistinio tipo sėdynes (tas geltonas), su juo dar į Rygą daugybę kartų važinėta
Argi negalėjo tų sėdynių sudėti vėliau nei 1996 metais ir paversti jį "tarpmiestiniu"?
Kai mačiau tą autobusą (matyt, neseniai po gavimo), jis turėjo būti su standartinėmis (miesto) sėdynėmis, nes "nukrypimus nuo normos" paprastai pasižymėdavau.
Tai kad matosi virs priekinio rato tarybinio tipo zenkliukas virs garazinio numerio. tokius dar visai neseniai piese Telsiu, Kretingos, Utenos autobusu parkai. Gal Moletu, nors del to nesu tikras. Panevezys tokiu zenkliuku lyg ir nedejo ant masinu, gautu po nepriklausomybes.
Tai kad matosi virs priekinio rato tarybinio tipo zenkliukas virs garazinio numerio. tokius dar visai neseniai piese Telsiu, Kretingos, Utenos autobusu parkai. Gal Moletu, nors del to nesu tikras. Panevezys tokiu zenkliuku lyg ir nedejo ant masinu, gautu po nepriklausomybes.
Leiksite paprieštarauti.
"Tarybinio" tipo ženkliuką "visai neseniai" naudojo tik Kretingos AP ir tik nuo 2012 metų pradžios pradėjo jį keisti nauju logotipu.
Kituose autobusų parkuose tokių nematyti jau dešimtmetį ir daugiau.
Po nepriklausomybės atkūrimo tokio tipo ženkliukai buvo naudojami daugumoje ATĮ, vėliau, atskiriant autobusų parkus, dažnai prie šių ženkliukų būdavo prirašoma "AP", vėliau kai kur ir "UAB" ar "SP UAB".
Nors nemažos dalies parkų autobusai važinėjo visai be jokių logotipų, o tik su garažo numeriais ar ir išvis be nieko. Kartais informacija apie vežėją ir/arba garažo numeriai būdavo tik autobusų viduje.
Konkrečiai Panevėžio AP ženkliukų dingimo / atsiradimo metų mintinai neatsimenu. Bet, pamačius šią nuotrauką, pirma mintis apie Panevėžio AP kilo būtent todėl, kad ten matėsi tas "tarybinis" ženkliukas
Stipriai pasiknaisiojus užrašuose, būtų galima sudaryti ir daugumos parkų logotipų kitimo chronologiją, bet tam reiktų daug atliekamo laiko.
Va to mersedeso nuotrauka, viename iš paskutiniųjų savo reisų, Šiauliai-Panevėžys Beje,jį vairavo labai fainas vairuotojas, bet dabar jau nebematau jo Panevėžio AP... Ech, kad kas nukeltų mane su fotoaparatu į tuos laikus dabar
Comment