Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešojo transporto fotogalerija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mersiukas Rodyti pranešimą
    ''Kautra'' jau pradėjo ir su VW CRAFTER dviračius vežti (paima 3 vnt. ).
    Uždėjo "kuprines" gale ar į kokias nors bagažines už galinių sėdynių sudeda?

    Comment


      Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

      Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

      Comment


        Parašė Robert Rodyti pranešimą
        Uždėjo "kuprines" gale ar į kokias nors bagažines už galinių sėdynių sudeda?
        Sumontuoti tokie patys dviračių laikikliai kaip ir ant didžiųjų autobusų.

        Comment


          ''Kautra''parduoda savo gražuolį http://auto.plius.lt/skelbimai/neopl...s-2314830.html

          Comment


            Kažkaip maniau kad dar bent 5 metus pratemps. O kas ten per remontas jam reikalingas?

            Comment


              Taigi, nuo balandžio pagausėjo tarptautinių maršrutų iš Kauno. Du naujus reisus Vilnius-Berlynas per Kauną atidarė Simple Express, tiksliau neatidarė, o pratęsė esamus, vietoj Vilnius-Varšuva. Vilnius-Varšuva per Druskininkus panaikintas.

              Nors Lux Express pranešė, jog šiuo maršrutu kursuos keturi nauji Scania Irizar (tokie kaip dabar Lux Express tamsūs) su galybe įvairiausių privalumų keleiviams, deja, kol kas dėl techninių kliūčių jų nėra ir važinėja įprasti Simple autobusai.
              Grįžta iš Berlyno.


              Na, o šis į Berlyną. Kaip matote, dėka bilietų kainodaros ir reklamos, keleivių netrūksta. Kauno autobusų stotis draugiškai nepaskelbė Simple tvarkaraščių


              Kita tarptautinė naujiena, jog į Štutgartą/Kelną autobusai važiuoja kiekvieną dieną, o ne kas antrą (beveik). Maršruto lentelėmis apsikrovusi Kautros Setra. Keleivius atvežė lenkų autobusui iš Vilniaus. Vėliau pustuštė išvažiavo į Varšuvą, iki Prahos nuo Varšuvos veža kitas vežėjas.


              Ir minėtoji lenkų triašė Irizar Scania į Štutgartą/Kelną važiuoja kartais vienas, kartais du autobusai, priklausomai nuo keleivių srauto. Lenkų autobusas atvažiuoja iš Rygos tiesiai į Kauną. Vėliau reikės įdėmiau pastebėti šį maršrutą, įdomu ar jį aptarnaus ir TOKS, ar tik lenkų su Kautra užteks. Beje, šiuo autobusu važiuoja tik vienas vairuotojas


              Trečioji naujiena iš tarptautinio susisiekimo kol kas atidėta iki birželio 13, nuo tada kiekvieną dieną turėtų pradėti kursuoti Marijampolė-Sankt. Peterburgas

              Gerieji TOKS'o autobusai Kauną šturmuoja ne tik savaitgaliais o ir visomis dienomis. 13:20 turėtų būti iš Vilniaus ir 16:10 iš Kauno.


              Na ir Druskininkų AP naujas pirkinys. Setra 211HD, 1989 metų gamybos. Na, kad ir kokia gera būtų vokiečių produkcija, antrą Setros seriją vežėjai galėtų ir užmiršti... Visgi, įdomu, kas turi tą 52 garažinį



              Parašė mersiukas Rodyti pranešimą
              Kaina, tai juokinga, kaip tokio lygio autobusui Juokauju, Kautros Starlineris suvarytas...
              Paskutinis taisė Raikkonen; 2012.06.05, 14:48.
              Daugiau mano nuotraukų >>>

              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

              Comment


                Šiandienos nuotraukos (Vilnius):
                „Emtros“ Irízar InterCentury Konstitucijos pr.



                Kaišiadorių paslaugų Neoplan N316 Euroliner (gar. nr. 36), A. Goštauto g.



                Latvių VTU Valmiera Volvo 9700, nr. 4191, Dariaus ir Girėno gatvė



                Čekų hotel-bus'as Karosa, modelis lyg ir C734/735/736, Konstitucijos pr.



                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                Comment


                  Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                  Siandien Kaune:

                  Atvaizdas
                  Dviaukštis Ikarus į Panevėžį ar Tauragę važiavo? Kad ir kur būtų, abu maršrutai nelabai įprasti tokios talpos autobusui...

                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                  Kaišiadorių paslaugų Neoplan N316 Euroliner (gar. nr. 36), A. Goštauto g.

                  Atvaizdas
                  O, skandalingasis Kaišiadorių Neoplan'as. Tai vertas jis 200 tūkst.?
                  Paskutinis taisė Mettal; 2012.08.11, 15:25.
                  Daugiau mano nuotraukų >>>

                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                  Comment


                    Ikarus vaziavo i Panevezi.

                    Comment


                      Naujieji Simple Express Irizar I6 (tai pirmas arba antras jų reisas į Berlyną). Autobusas įrengtas įspūdingai, kol kas Lietuvoje niekas tokio lygio paslaugos, kaip Lux Express nesiūlo. Plačiau apie Simple Express Irizar I6 http://www.balsas.lt/naujiena/600828...nologijos-foto


                      Kautros Temsa Opalin gretos Druskininkuose mažėja. Štai šis, seniau priklausę Druskininkams, galutinai pervesta į Kauno Kautros tarpmiestį.


                      Parašė Buss fanas
                      Na ir kur pagal tave "Toks'o" Neoplanas ryte galejo vaziuoti? Uzsimirsti,jog cia Vilnius,ne Kaunas (kuris yra vidurio Lietuvoje)
                      "Toks'o" Neoplanai aptarnauja tik kelis marsrutus: pagrinde Vilnius-Ryga, kartais Vilnius-Kaunas, labai retai Vilnius-Minskas, reciausiai Vilnius-Palanga (tik 1 karta esu mates)
                      Joks maršrutas į Vilnių negrįžta iki pirmos? Tik nereikia. Ir nereikia kaltinti geografinės padėties jei TOKS nesugeba efektyviai organizuoti autobusų/vairuotojų darbo.
                      Daugiau mano nuotraukų >>>

                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                      Comment


                        Kaip nereikia kaltinti geografinės padėties? Reikia. Tiksliau ji nekalta, bet "Kautra" tuo naudojasi, o TOKS to padaryti negali.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Kaip nereikia kaltinti geografinės padėties? Reikia. Tiksliau ji nekalta, bet "Kautra" tuo naudojasi, o TOKS to padaryti negali.
                          Kodėl negali? Mažos Kauno kryptys korekcijos ir daugelis autobusų arba vairuotojų galėtų būti keičiami Kaune (vairuotojas atvažiavęs Vilnius-Kaunas vėliau važiuoja TOKS tarkim Vilnius-Šilalė nuo Kauno, po to grįžta į Kauną ir Kaunas-Vilnius), taip nereikėtų siuntinėti į daugelį maršrutų dviejų vairuotojų. Labai nesidomėjau, bet gal ir Panevėžyje būtų galima kažką panašaus padaryti.
                          Daugiau mano nuotraukų >>>

                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                          Comment


                            2012.06.06 #162 (Trakų AP.) Trakų raj. Lentvaris. (Klevų alėja)




                            Paskutinis taisė povilas911; 2012.06.09, 12:16.

                            Comment


                              Taigi, apie naująjį Kautros Vilnius-Tauragė. Autobusai keičiami Kaune. Tauragė-Kaunas atvažiavęs autobusas 11:30 važiuoja Druskininkai-Palanga. Tauragės keleivius paima iš Šiaulių atvažiavęs Kautros autobusas vėliau jis iš Vilniaus AS, Vilnius-Skuodas iki Kauno ir Kaunas-Šiauliai arba Druskininkai-Šiauliai nuo Kauno. Prirašyto autobuso nėra, jie nuolatos keičiasi, vairuotojas irgi ko gero ne iš Tauragės, galbūt dar nerado vietinio...

                              Kiek nustebino nemažas keleivių srautas, nors buvo šeštadienis maždaug dešimt keleivių važiavo į Vilnių, seniau šis Raseinių AP aptarnaujamas maršrutas neužsukdavo į Kauną, taigi, iki Kauno kol kas neverta tikėtis daug keleivių, bet išvykimo laikas iš Tauragės labai neblogas, taigi, maršrutas tikrai perspektyvus.

                              Minėtieji autobusai - Setra Tauragė-Kaunas, Neoplan'as - Kaunas-Vilnius.


                              Sugebama vėluoti net atvykti iš autobusų parko į stotį. Neoplanas vėlavo maždaug 15 min. dėl to, Vilniaus kryptis buvo jau užimta TOKS'o ir teko tenkintis tik stotyje bilietus nusipirkusiais keleiviais bei dviratininkais.


                              Kas dar nematė, taip atrodo dviračių laikikliai ant Kautros mikroautobusų (ne visų). Šis važiavo iš Birštono, įdomu ar tik atsitiktinai ar jau prirašytas prie maršruto į Birštoną. Lyg ir buvo žadama, kad ir priemiestiniuose maršrutuose bus galima vežiotis dviračius.


                              Na ir Telšių AP naujas laužas. 1987 metų Repstad nusipirko iš Skuodo AP praeitą mėnesį. Be komentarų.





                              Parašė Buss fanas
                              Visiska nesamone ir visiskas bredas ka parasei. Nepyk,bet taip yra
                              Kur tau "Toks'as" gali keisti vairuotojus Kaune,kur jie detusi, ka po Kauno AS valandu valandas sliauziotu ar pan.?
                              Ką jie darytų? Tą patį ką ir visų kitų autobusų parkų vairuotojai. Daugiau argumentų nėra? Taigi...
                              Paskutinis taisė Raikkonen; 2012.06.10, 11:06.
                              Daugiau mano nuotraukų >>>

                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                              Comment


                                Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                                Na ir Telšių AP naujas laužas. 1987 metų Repstad nusipirko iš Skuodo AP praeitą mėnesį. Be komentarų.
                                Na negi negalėjo palaukti dujinių? Juk vasarą maršrutų skaičius sumažės drastiškai - priemiestinių dauguma nebekursuos kasdien. O rudenį gi gal jau bus gauti dujiniai autobusai. Tuomet iš miesto daug atsilaisvins senų autobusų, kuriuos permes į priemiestį. Iš kitos pusės, nors Telšių AP ir turi vos kelis tarpmiestinius maršrutus, jiems su tarpmiesčiui tinkamais autobusais yra problemų. Na bet juk galėtų įsigyti naujesnį ir mažesnį. Nes į Kauną keleivių nebūna labai daug, išskyrus tik penktadienius ir sekmadienius, kai važiuoja studentai.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Na negi negalėjo palaukti dujinių? Juk vasarą maršrutų skaičius sumažės drastiškai - priemiestinių dauguma nebekursuos kasdien. O rudenį gi gal jau bus gauti dujiniai autobusai. Tuomet iš miesto daug atsilaisvins senų autobusų, kuriuos permes į priemiestį. Iš kitos pusės, nors Telšių AP ir turi vos kelis tarpmiestinius maršrutus, jiems su tarpmiesčiui tinkamais autobusais yra problemų. Na bet juk galėtų įsigyti naujesnį ir mažesnį. Nes į Kauną keleivių nebūna labai daug, išskyrus tik penktadienius ir sekmadienius, kai važiuoja studentai.
                                  Tarpmiesčiui jiems reikia dviejų (+1 Pr.Pn) autobusų, o tinkamų turi šešis/septynis iki šio pirkinio. Nemanau, jog jie turi daug užsakomųjų, taigi, autobusų daugiau nei reikia, net jei jie seni ir dažnai genda.
                                  Paskutinis taisė Mettal; 2012.08.11, 15:26.
                                  Daugiau mano nuotraukų >>>

                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                  Comment


                                    Į autobusą Helmark Meteor 40 (Joniškio AP) sudėtos antro golfo lempos Autobusų parkai verčiasi kaip gali...

                                    Comment


                                      Originalių lempų kažin ar gausi. O ir kainuos žvėriškai daug. Tuo tarpu iš laužyno 4 lempas paėmė už kokius 200-300 Lt.

                                      Comment


                                        Nė tiek nekainavo... Antrų golfų lempas jau nebe po vienetą gali pirkt, o kaip devėtus rūbus - kilogramais... 20-30lt viena lempa

                                        Comment


                                          kelios vakar dienos nuotraukos
                                          Kautros Neoplan N316Ü Transliner 148




                                          Jurbarko mažieji autobusai


                                          Marijampolės AP


                                          Klaipėdos Ap grįžta į Klaipėdą.


                                          Uma Trans "skrendanti" Setra S215ÜL



                                          Comment

                                          Working...
                                          X