GN-2176 FAO 459 Modelis: Neoplan N4411 Centroliner Pagamintas: 2001m. vyksta iš Rokiškio į Panevėžio miestą.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešojo transporto fotogalerija
Collapse
X
-
Rokiskio AP savo Ikaruso neleidzia i Vilniu ar Kauna,todel,kad tai kaip bebutu visgi yra Ikarus'as. AP tokiu masinu tikrai jau senokai neleidzia i didmiescius. Jau geriau prastesni,bet vakarieciai. Tokia politika.
"Toks'o" Setra S215 nr.121 buvo prirasyta prie Joniskio ir nuolat ten nakvodavo,nejaugi ja jau "paleido" Joniskis? Tuomet jos vieta turejo uzimti kazkokia kita masina. Speju tai bus S315 nr.148,149,154,165 ar kt.
Ziauru kai miesto masinos vaziuoja tarpmiestiniais marsrutais. Turiu galvoje Panevezio AP masina nr.2176.
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąRokiskio AP savo Ikaruso neleidzia i Vilniu ar Kauna,todel,kad tai kaip bebutu visgi yra Ikarus'as. AP tokiu masinu tikrai jau senokai neleidzia i didmiescius. Jau geriau prastesni,bet vakarieciai. Tokia politika.
"Toks'o" Setra S215 nr.121 buvo prirasyta prie Joniskio ir nuolat ten nakvodavo,nejaugi ja jau "paleido" Joniskis? Tuomet jos vieta turejo uzimti kazkokia kita masina. Speju tai bus S315 nr.148,149,154,165 ar kt.
Ziauru kai miesto masinos vaziuoja tarpmiestiniais marsrutais. Turiu galvoje Panevezio AP masina nr.2176.
Comment
-
Parašė IKARUS2118 Rodyti pranešimąSutinku,o priemiesčio mieste(Iveco mikroautobusai).Beje be šio autobuso priemiestyje arba tarpmiestyje galima pamatyti Neoplan(2169),Karosa(2204) arba Man(2149).
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąPagal VKTI pateiktą informaciją šiuo maršrutu ir turėtų važiuoti "kietas" autobusas (turėtų būti nurodyta ir stoties tvarkaraščiuose), todėl jie nieko nepažeidžia. Žinoma, važiavimas Pn.S. nelogiškas.
Ar "Kautra" nieko nepzaeidzia po Druskininku miesta leisdama minkstuosius autobusus. Manau ten taip pat turetu buti nurodomi kieti autobusai..
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąKodel kietas autobusas tarpmiestiniame marsrute nesuprantu? Be to dar gal ir zemagrindinis parasytas?
Autobusų skirstymas į minkštuosius ir kietuosius dabar jau atgyvena, nors galima pastebėti, kad "kietuosius" maršrutus aptarnaujantys autobusai būna prastesni. Kietieji autobusai būdavo kietomis sėdynėmis, stodavo kiekvienoje stotelėje, važiuodavo neasfaltuotais keliais pagrinde atlikdami priemiestinio susisiekimo funkciją. Dabar į Kauną yra keli "kietieji" Marijampolė-Kaunas, Panevėžys-Kaunas reisai.
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąKaip gali pamatyti tvarkaraštyje, tas autobusas stoja kiekviename kaime. Seniau garantuotai važiavo visomis dienomis, o dabar paliktas tik Pn.S., kas nelogiška, nes lyg ir skirtas susisiekimui su kaimais, bet važiuoja studentiškomis dienomis.
Autobusų skirstymas į minkštuosius ir kietuosius dabar jau atgyvena, nors galima pastebėti, kad "kietuosius" maršrutus aptarnaujantys autobusai būna prastesni. Kietieji autobusai būdavo kietomis sėdynėmis, stodavo kiekvienoje stotelėje, važiuodavo neasfaltuotais keliais pagrinde atlikdami priemiestinio susisiekimo funkciją. Dabar į Kauną yra keli "kietieji" Marijampolė-Kaunas, Panevėžys-Kaunas reisai.
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąJei jau netgi Panevezys-Kaunas yra priskiriamas "kietiesiems" reisams (nors ten abejoju ar vaziuoja Panevezio AP miesto masinos) tai gal ir rytinis "Toks'o" Vilnius-Skuodas per Kauna,Raseinius,Siluva,Tytuvenus,Kelme,Telsius,Plu nge irgi "kietasis" nes ten vaziuoja "zemesnes" Setro's S315 arba netgi S215???
Dėl Vilnius-Skuodas, tai jis minkštasis. Kažin ar TOKS dabar turi kietųjų...
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąPriskiriamas ne visas maršrutas, o atskiri reisai. Peržiūrėjau maršrutus į Panevėžį dabar "kietų" neradau, greičiausiai panaikinti arba pakeisti. Dar radau Širvintos-Kaunas ir Lazdijai-Kaunas per Marijampolę yra "kietasis".
Dėl Vilnius-Skuodas, tai jis minkštasis. Kažin ar TOKS dabar turi kietųjų...
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąO kodel Toks'o rytiniu Vilnius-Skuodas vaziuoja prastesnes masinos nei vakariniu reisu? Vakariniame kokios ir turetu buti "pajurio" masinos.
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąVažiuoja skirtingomis trasomis tie autobusai. Rytinis labiau skirtas susisiekimui su kaimais/miesteliais. Be to nuo Kelmės iki Telšių labai prastas kelias, nuo Gaulėnų iki Luokės kiek atsimenu žvyrkelis...
manau pagal Tave visgi tai ir butu tas dokumentuotas "kietasis" autobusas,nes pro tiek kaimu vaziuoja.
Comment
-
Isuzu Citybus Vilniuje
Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
Parašė padejejas Rodyti pranešimąNzn, tie Isuzu rodos toks s... Kodel ne Volvo, Man? Tikrai manau patikimesni. Bet aisku ir kainos didesnesViskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/
Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/
Comment
-
Šiandien H. Manto gatvėje "Vlasavos" MAN, Klaipėdoje
Prieš savaitę Kairių gatvėje, su laikinais numeriais iš tarptautinės jūrų perkėlos, užrašai ant kėbulo vokiški.
http://www.miestai.net/forumas/pictu...ictureid=26277
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąPrieš savaitę Kairių gatvėje, su laikinais numeriais iš tarptautinės jūrų perkėlos, užrašai ant kėbulo vokiški.
http://www.miestai.net/forumas/pictu...ictureid=26277
Comment
-
Eilinis fotoreportažas. Šį kartą iš Telšių.
Pagrindinis vežėjas mieste ir rajone yra Telšių autobusų parkas. Tačiau kelis priemiestinius maršrutus aptarnauja privatininkai. O mieste kursuoja privatus maršrutinis taksi. Berods tik vienas mikroautobusas. Taip pat autobusų parkas turi kelis tarpmiestinius maršrutus.
Pradėsiu nuo miesto maršrutų, kadangi jais autobusai veža daugiau keleivių nei priemiestyje.
Jei tiksliai išsiaiškinau, mieste yra 7 autobusų maršrutai:
1. Masčio mikrorajonas – Naujosios kapinės
Važiuoja kasdien (ir poilsio d.) maždaug nuo 7 val. ryto tuo pačiu grafiku, išskyrus paskutinį reisą apie 21 val., kuris būna tik darbo d. Maždaug nuo 9 iki 19 važiuoja du kartus per valandą. Maršrutą aptarnauja 2 autobusai, apie pietus kelis reisus atlieka trečias autobusas, kai kiti paeiliui ilsisi.
Yra 4 reisai į „Regiono kelius“ kažkur netoli Naujųjų kapinių, važiuojant ir pro kapines.
Tądien 1 maršrute dirbo:
Atliko tik kelis reisus ir po to važiavo į priemiestį.
2. Miškų urėdija – Degaičiai
Darbo dienomis 3 iš 7 reisų iki geležinkelio stoties, o ne Degaičių. Į Miškų urėdiją važiuoja 8 kartus. Šeštadienį nevažiuoja, o sekmadienį yra vienas reisas apie 9 val. Miškų urėdija – geležinkelio st.
Maršrutas dažniausiai aptarnaujamas mikroautobusu Gruau ant Renault važiuoklės.
Rachitikas Gruau. Durys atsistumia automatiškai.
3. Geležinkelio stotis – Ryškėnai
Važiuoja tik darbo dienomis. Vienas reisas ryte į AB „Gelžbetonis“, kuris yra už geležinkelio, todėl pro geležinkelio stotį nevažiuoja. Taip pat vienas reisas po pietų moksleiviams nuvežti nuo Ryškėnų pratęstas iki Lauko sodo. Maršrutą aptarnauja vienas autobusas, važiuojantis maždaug kas valandą. Tačiau apie pietus, kol vairuotojas pietauja, vieną ar du ratus apsuka kitas autobusas. Autobusai važiuoja nuo maždaug 5 iki 18 val.
Visą dieną mieste dirbo Van Hool'as
Arna atliko vieną ar du reisus apie pietus ir po to važiavo į priemiestį.
4. Ligoninė – Rainiai
Darbo d. maršrutą aptarnauja vienas autobusas, važiuoja apie 12 kartų, t.y. maždaug kas valandą nuo maždaug 6.30 iki 18 val. Iš ligoninės į Rainius autobusai pravažiuoja pro geležinkelio stotį, todėl kai kurie reisai tik iki stoties, o dar keli iki Viešvėnų kažkur Rainių link.
4. Ryškėnai – Rainiai
Šeštadienį ir sekmadienį. Apie 10 kartų per dieną. Kai kurie reisai pro ligoninę, kai kurie ne. Vienas reisas sutrumpintas iki geležinkelio stoties.
5. Masčio mikrorajonas – UAB „Lestema“
Darbo dienomis du reisai ryte.
6. Ligoninė – Masčio mikrorajonas
Darbo dienomis maždaug nuo 6 iki 18 val. Maršrute dirba vienas autobusas, tačiau apie 9-10 val. porą ratų apsuka antras autobusas.
Visą dieną maršrute dirbo "Karosa". Ji tikriausiai nuolat dirba šiame maršrute.
Papildomai apie 9-10 valandą važiavo ši Arna. Ją kartais galima išvysti ir tarpmiestyje Kaune ar Klaipėdoje. Po pietų važiavo į priemeistį. Čia jau ji stovi stotyje, atlikusi 1-2 ratus mieste.
7. Masčio mikrorajonas – Sodas „Klevas“
Kasdien tuo pačiu grafiku. Darbo dienomis trys, o šeštadienį du reisai nuo sodo „Klevas“ pratęsti iki Lieplaukės. Du reisai darbo dienomis prasuka pro geležinkelio stotį. Maršrute dirba vienas autobusas, iš viso 6 reisai per dieną.
Į autobusus įlaipinama pro priekines duris, nors piko metu mačiau, kaip į kai kuriuos autobusu lipo ir pro antras duris, bet daugiausiai moksleiviai. Bilieto kaina tik 1,30 Lt.
Tiesa, "Karosos" antros ir trečios durys nenaudojamos keleivių išlaipinimui - tik pro priekines. Taip pat tik pro priekines įlipama bei išlipama į Arnas. Bei Mini Deltą.
Beje, visi autobusų maršrutai driekiasi pro autobusų stotį. Deja, bet autobusų maršrutai su traukinių grafiku visiškai nesuderinti, po 18 val. į geležinkelio stotį nuvažiuot ar iš jos grįžti autobusu nebeįmanoma.
3 maršrutinis taksi. Ryškėnai – Rainiai.
Tik darbo dienomis, 8 reisai per dieną. Pro geležinkelio stotį. Jį aptarnavo vienas privatus parūdijęs senas MB Sprinter.Paskutinis taisė Al1; 2012.05.10, 20:20.
Comment
Comment