Velgi didelis dekui A1 uz fotoreportazus galbut siek tiek maziau "Merulos" masinu reikejo deti,o daugiau miestu AP, bet tai dideles reiksmes nesudaro,tikrai dekui uz tai
Perziurejus fotoreportaza is Kauno, noriu pasakyti reziume ir siek tiek kritikos is savo puses.
"Kautra" neziurint i tai,kad turi pusiau apgailetina AS-prilygstancia rajono centro AS, kuri yra prie pat saligatvio, nei kiek neatskirta nuo gatves saligatvio ir senu,neerdviu pastatu bei priemiestinemis stotelemis,primenanciomis landynes,bet uzdengtas stogu (nors tarpmiestines stoteles be stogo,idomu kur keleiviai slepiasi lyjant lietui, o gal bega link priemiestiniu stoteliu??) bet ir juokingai skirsto savo masinas.
Juoka kelia matant kadaise geriausia "Kautros" tarptautine masina (o "Toks'e" iki siol tarptautine) Neoplan nr.123 "tarptautiniame" reise Kaunas-Boniskis , Setra 315 GT-HD (kuri "Toks'e aptarnauja tik tolimus reisus) "labai ilgame" reise Kaunas-Bategala nejaugi "Kautros" dauguma "eiliniu" Neoplanu geresni uz ju turima masina nr.123?
Jauciamas didelis kontrastas Telsiu AP bukleje. I Kauna leidziama geriausia masina,kuri yra nauja komfortabili ir t.t.,o kita Telsiu AP masina pries ja atrodo tiesiog apgailetinai,taciau besidomintis VT supranta,kad ta apgailetina masina taip pat yra viena "geriausiu" Telsiu AP
Autobusų stotis, man atrodo, "Kautrai" nepriklauso. Ji ją nuomojasi iš savivaldybės.
Kas dėl "Merulos" prie pilies, tai 50 maršrutas ne miesto ir fotoreportažas buvo ne apie miesto autobusus.
"Kautra" neziurint i tai,kad turi pusiau apgailetina AS-prilygstancia rajono centro AS, kuri yra prie pat saligatvio, nei kiek neatskirta nuo gatves saligatvio ir senu,neerdviu pastatu bei priemiestinemis stotelemis,primenanciomis landynes,bet uzdengtas stogu (nors tarpmiestines stoteles be stogo,idomu kur keleiviai slepiasi lyjant lietui, o gal bega link priemiestiniu stoteliu??)
Stotis nepriklauso Kautrai, jie ją tik administruoja. Nedengtos tolimojo susisiekimo kryptys yra problema, tačiau dar šį pavasarį laukia stoties rekonstrukcija, todėl nebuvo prasmės ten kažką statyti. Stotis neatrodo kaip landynė nes yra tvarkoma ir prižiūrima.
Dėl neatskyrimo nuo šaligatvio, nesupratau, ką norėjai pasakyti...
bet ir juokingai skirsto savo masinas.
Juoka kelia matant kadaise geriausia "Kautros" tarptautine masina (o "Toks'e" iki siol tarptautine) Neoplan nr.123 "tarptautiniame" reise Kaunas-Boniskis , Setra 315 GT-HD (kuri "Toks'e aptarnauja tik tolimus reisus) "labai ilgame" reise Kaunas-Bategala nejaugi "Kautros" dauguma "eiliniu" Neoplanu geresni uz ju turima masina nr.123?
Nesuprantu kas yra blogai, jei turistinės klasės autobusai kartais važiuoja į priemiestį. Jie patogesni. Autobusai kainuoja didelius pinigus, todėl nemaža prabanga turėti priemiestinių ir tarpmiestinių autobusų atskirtus rezervus. Šiuo metu situacija kiek sudėtinga, nes trūksta mechanikų, o visus sugedusius Vilkaviškio, Alytaus, Prienų laužus tempia remontui į Kauną.
O kam tas lyginimas su TOKS? TOKS turi keturis reisus į Trakus, o Kautra beveik šimtą reisų 16-oje priemiesčio maršrutų. Darbo organizavimas skiriasi.
Tai kad teko man tais TOKS Neoplan Starliner važiuot... Nesupykit visi Neoplan N516 mylėtojai, bet... kledarai. Neprižiūrėti, per visas siūles girgždantys, niekuo nebesiskiria nuo paprasčiausio tarpmiestinio autobuso. Gal tas su odinėm sėdynėm kiek geresnis (būtent dėl jų). O kai dar vairuotojai chamai pasitaikė...
Bet jei bus stoties rekonstrukcija, nemanau, kas senąjį istorinį pastatą griaus. Tikriausiai įkomponuos į naują pastatą iš aikštės pusės, o nuo gatvės ir to galo, kur įėjimas, pastatas išliks toks, koks yra, tik atrestauruotas.
Tai kad teko man tais TOKS Neoplan Starliner važiuot... Nesupykit visi Neoplan N516 mylėtojai, bet... kledarai. Neprižiūrėti, per visas siūles girgždantys, niekuo nebesiskiria nuo paprasčiausio tarpmiestinio autobuso. Gal tas su odinėm sėdynėm kiek geresnis (būtent dėl jų). O kai dar vairuotojai chamai pasitaikė...
Kautros Starlinerio situacija ko gero dar prastesnė. Po avarijos nebuvo tinkamai sutvarkytas. Nors vairuotoją lygtais ir pastovų turėjo, jį nelabai prižiūrėjo. Skirtingai nei TOKS'e Kautros Starlineryje keleivių panelės yra ne virš galvų, o įrengti "strypai" tarp sėdynių, tai jie nuo menkiausių kelio nelygumų kratosi... Sėdynės nors ir odinės, bet apšiurusios, apiplyšusios.
Bet jei bus stoties rekonstrukcija, nemanau, kas senąjį istorinį pastatą griaus. Tikriausiai įkomponuos į naują pastatą iš aikštės pusės, o nuo gatvės ir to galo, kur įėjimas, pastatas išliks toks, koks yra, tik atrestauruotas.
Taip, vizualizacijoje taip ir atrodo, tik nežinau ar keleivių laukimo salė bus dabartinėje vietoje ar priestate.
Mercedes-Benz Türk O345 Conecto LF G su estiškais tranzitiniais numeriais, 2009-2010 metais stovėjo maždaug metus įaugęs į asfaltą MB serviso centre Gariūnuose, Vilniuje. 2011 vėl ten atsirado, tik jau be estiškų numerių. Lietuvoje maršrutuose niekada nedirbęs.
[QUOTE=Raikkonen;633608]Stotis nepriklauso Kautrai, jie ją tik administruoja. Nedengtos tolimojo susisiekimo kryptys yra problema, tačiau dar šį pavasarį laukia stoties rekonstrukcija, todėl nebuvo prasmės ten kažką statyti. Stotis neatrodo kaip landynė nes yra tvarkoma ir prižiūrima.
Dėl neatskyrimo nuo šaligatvio, nesupratau, ką norėjai pasakyti...
Norejau pasakyti ta jog primena kaimo lygi,rajonine stoti. Uztenka paziureti i Vilniaus, Klaipedos ar Siauliu AS ir viskas butu aisku kaip turi atrodyti didmiescio AS
Nesuprantu kas yra blogai, jei turistinės klasės autobusai kartais važiuoja į priemiestį. Jie patogesni. Autobusai kainuoja didelius pinigus, todėl nemaža prabanga turėti priemiestinių ir tarpmiestinių autobusų atskirtus rezervus. Šiuo metu situacija kiek sudėtinga, nes trūksta mechanikų, o visus sugedusius Vilkaviškio, Alytaus, Prienų laužus tempia remontui į Kauną.
Turistines klases masinos ir turi aptarnauti turistinius ar tarpmiestinius reisus. O,kad aptarnauja priemiesti tai jau yra blogai. Aplamai "Kautra" ne kaip skirsto masinas, i tolimus leidzia labiau priemiesciui skirtus Oplainu's, o i priemiesti komfortiskas Setras. Graudu ziureti..
[QUOTE=Raikkonen;633621]Kautros Starlinerio situacija ko gero dar prastesnė. Po avarijos nebuvo tinkamai sutvarkytas. Nors vairuotoją lygtais ir pastovų turėjo, jį nelabai prižiūrėjo. Skirtingai nei TOKS'e Kautros Starlineryje keleivių panelės yra ne virš galvų, o įrengti "strypai" tarp sėdynių, tai jie nuo menkiausių kelio nelygumų kratosi... Sėdynės nors ir odinės, bet apšiurusios, apiplyšusios.
Norejau pasakyti ta jog primena kaimo lygi,rajonine stoti. Uztenka paziureti i Vilniaus, Klaipedos ar Siauliu AS ir viskas butu aisku kaip turi atrodyti didmiescio AS
Taip, stotis sena, dėl to nesiginčiju. Bet dėl to nėra kalta Kautra, ką minėjai pirmame pranešime
Turistines klases masinos ir turi aptarnauti turistinius ar tarpmiestinius reisus. O,kad aptarnauja priemiesti tai jau yra blogai. Aplamai "Kautra" ne kaip skirsto masinas, i tolimus leidzia labiau priemiesciui skirtus Oplainu's, o i priemiesti komfortiskas Setras. Graudu ziureti..
Bet kodėl blogai taip ir neišgirdau
PS. Opalin yra visiškai tarpmiesčio autobusas ir važiuoja ten, kur keleivių srautai mažesni.
Na su autobusų paskirstymu "Kautroje" Kaune tikrai ne kas. Bendrovė, turinti didžiausią ne miesto autobusų parką iš tiesų galėtų racionaliau ir funkcianaliau skirstyti autobusus. Pvyzdžiui, Birštono maršrutą aptarnauja vien tik Crafteriai, bet keleiviai piko valandomis važiuoja net stovėdami. Tuo tarou didžiuliai tarpmiestiniai autobusai važiuoja į priemiestį su 5 keleiviais... Na, gerai, tegul gal kas įlips pakeliui. Bet į Birštoną jau iš stoties stovintys, o dar įlipa ir Europos pr., Garliavoje...
Comment