TOKS Setra 315 GT-HD. Savaitgaliais į Kauną TOKS leidžia savo autobusus aptarnaujančius tarptautinius maršrutus.
Į Šutgartą/Kelną ne sezono metu važinėja vienas autobusas (Kautros arba lenkų). Gal yra žinančių su kuo jie kooperuojasi, kad nuvežtų keleivius į šiuos miestus? Greičiausiai Berlyne kai kurie keleiviai turi persėsti.
Kautros Setra pustuštė iš Druskininkų.
Kaunas-Vilnius dviejų aukštų autobusas... keista...
Sausio 2 isvykau is Lietuvos kaip tik su Setra SKU 596. I Kiolna vaziuoja sitas autobusas iki galo. Lenkas vaziuoja i Stutgarta. Beje ir tadien ir keleta kitu kartu maciau ta pati vairuotoja, ir forumo nuotraukuose tik sitas pavaizduotas. Gal Lenkijoj jis autobusa perduoda kitam ekipazui? As vykau i Miunchena, tai Berlyne valanda teko palaukt ir persest i BerlinLinienBus arba BEX Setra S431DT. Ta diena sausio 3 marsrutu Berlin - Miunchen vyko net 2 autobusai. Vienas eme keleivius tik iki Niurnbergo. Kitas ju neeme nes neuzsuko i Niurnberga.
Sausio 2 isvykau is Lietuvos kaip tik su Setra SKU 596. I Kiolna vaziuoja sitas autobusas iki galo. Lenkas vaziuoja i Stutgarta. Beje ir tadien ir keleta kitu kartu maciau ta pati vairuotoja, ir forumo nuotraukuose tik sitas pavaizduotas. Gal Lenkijoj jis autobusa perduoda kitam ekipazui? As vykau i Miunchena, tai Berlyne valanda teko palaukt ir persest i BerlinLinienBus arba BEX Setra S431DT. Ta diena sausio 3 marsrutu Berlin - Miunchen vyko net 2 autobusai. Vienas eme keleivius tik iki Niurnbergo. Kitas ju neeme nes neuzsuko i Niurnberga.
Taip, sausio mėnesį (gal nevisą, dabar nepamenu) važinėjo po du autobusus, bet jie būdavo maždaug tik iki pusės užpildyti. Dabar į Štutartą/Kelną važiuoja vienas autobusas (būna pilnas ), važiuoja arba Kautra arba lenkai, tiesa, nuo Kauno į Vilnių veža tik Kautros autobusai.
Vairuotojai tarptautiniuose maršrutuose yra labai pastovūs. Gali būti, kad kai kurie vairuotojai keičiami Varšuvoje, nes panašiu metu važiuoja Kautros autobusas į Varšuvą su dviem vairuotojais. Į Kelną/Štutgartą bent iš Kauno išvažiuoja trys.
Tokiu budu "Toks'as" patikrina savo tarptautines masinas, ju technine bukle,kad kur uzsienyje "neuzlinktu"
Na, nežinau, nežinau. Jei autobusas visas darbo dienas važinėjo į Rygą, kam šeštą dieną jį leisti į Kauną? Visgi turėčiau tokį variantą, kad tai daroma dėl vairuotojų darbo grafiko, o vairuotojai TOKS'e daugmaž "pririšti" prie autobusų.
Beveik prieš metus atsiradęs tolimojo susisiekimo autobusų sustojimas panašu visai pasiteisino. Kelis kartus teko važiuoti pro oro uostą įlipančių važiuoti iki Kauno būdavo gana dažnai. Galima pagirti ir vairuotojus, kurie nešauna tiesiai link Jonavos/Kauno o visada užsuka į oro uostą.
Bilieto kaina iki Kauno yra 4 Lt. tad alternatyva lėtam ir ne taip dažnai kursuojančiam miesto transportui visai nebloga.
Kad ir šiuo iš Rokiškio grįžtančiu Kautros Crafteriu važiavo vienas keleivis, kuris išlipo oro uoste.
Iš Kauno oro uosto važinėja Ollex mikroautobusai į Vilnių ir Klaipėdą. Priklausomai nuo dienos kiekvieną kryptimi važiuoja po 5-8 reisus. Nors dažniausiai važinėja tokie Mercedes Sprinter yra tekę matyti ir Scania Irizar autobusą.
Dar į Rygą kartą per dieną (kai kuriomis dienomis yra daugiau reisų, o kai kuriomis išvis nėra) važinėja latvių "Flybus" Volkswagen Transporter mikroautobusas.
Iganalinos AP Mercedes
Biržų Iveco Daily, prastas autobusų paskirstymas...
Naujoji Visagino Kautros Setra.
Labai retas atvejis, kad TOKS į Kauną dviejų aukštų autobusą siųstų. Į Kauną žmonių buvo nemažai (nors užtekę būtų ir standartinio ilgio autobuso). Iš Kauno nemačiau, kada išvyko, bet turint galvoje, kad vakare TOKS'as iš Kauno važiuoja labai tankiai, keleivių greičiausiai nebuvo daug.
Parašė Prodigal Stranger
O 'daugmaž' - tai kaip? Nejau dažni atvejai nesusiję su autobusų remontu ir pan., kuomet vairuotojas, turintis pastovią mašiną, be rimtų priežasčių grafike 'statomas' ant kitos, trečios, ketvirtos?...
Šįryt kone šimtąjį kartą iš Vilniaus į Klaipėdą grįžau su 6-os valandos 'akcijiniu' ekspresu, kuriuo važiavo gar. nr. 160. Vairuotojai visad tie patys - arba vienas, arba kitas.
Būtent, autobusai TOKS'e turi labai pastovius vairuotojus.
O 'daugmaž' - tai kaip? Nejau dažni atvejai nesusiję su autobusų remontu ir pan., kuomet vairuotojas, turintis pastovią mašiną, be rimtų priežasčių grafike 'statomas' ant kitos, trečios, ketvirtos?...
Šįryt kone šimtąjį kartą iš Vilniaus į Klaipėdą grįžau su 6-os valandos 'akcijiniu' ekspresu, kuriuo važiavo gar. nr. 160. Vairuotojai visad tie patys - arba vienas, arba kitas.
"Toks'o" masina nr.160 aptarnauja ilgiausius reisus LT ribose
Comment