Vienas iš trijų naujų Kautros VW Crafterių, kiek naujesnė Crafter modifikacija, nei anksčiau įsigytų. Šis taip pat iš Alto. Ryte važiavo į Vilnių, vėliau - į Vilkaviškį.
Paskutinis iš trijų beveik naujų Temsa Opalin, Jonavoje. Kadangi variklis galingesnis, galbūt taip greitai nesueis, kaip geltonųjų.
Na, ir Kupiškio AP naujas pirkinys - Ernst Auwärter Mercedes Benz, Kavarske.
Taigi, garsusis kalėdų traukinukas Rotušės aikštėje
O kodel vokiski numeriai? Buvo isnuomotas ar nupirktas? Jei kam idomu tai sitas traukinukas atkeliavo is Unstrut-Hainich'o miesto(elio) priklausanciam Mühlhausen'o rajonui Tiuringijoje, vokietija.
O kodel vokiski numeriai? Buvo isnuomotas ar nupirktas? Jei kam idomu tai sitas traukinukas atkeliavo is Unstrut-Hainich'o miesto(elio) priklausanciam Mühlhausen'o rajonui Tiuringijoje, vokietija.
Greičiausiai išnuomuotas Juk tik tris savaites važinės.
Nors labiau tiktų prie Šiaulių miesto foto galerijos, vis dėlto nuotrauką keliu į bendrą temą. Taigi su artėjančiais Naujaisiais 2012 metais. Tikiuosi visi, fanai ir ne tik, padarys dar daugiau viešojo transporto nuotraukų.
Netikiu,kad tiek kainuoja.Tu tik pagalvok 1000000 litų. Už tokią sumą super autobusą galimą nupirkti.
Bet mes gi ne nupirkom, o tik nuomojam. Ten džipas ne bet koks, o kažkos specialus,markės nežinau, bet gaminamas labai mažomis partijomis ir tik kariuomenei, šildymas kiekviename vagone autonominis nuo akumuliatorių (reikia kiekviena karta parke krauti juos), kurie yra kiekviename vagone, o sistema, jeigu neklystu Webasta. Ir visgi čia ne kažkoks serijinis automobilis, užtat tokia ir kaina.
Bet mes gi ne nupirkom, o tik nuomojam. Ten džipas ne bet koks, o kažkos specialus,markės nežinau, bet gaminamas labai mažomis partijomis ir tik kariuomenei, šildymas kiekviename vagone autonominis nuo akumuliatorių (reikia kiekviena karta parke krauti juos), kurie yra kiekviename vagone, o sistema, jeigu neklystu Webasta. Ir visgi čia ne kažkoks serijinis automobilis, užtat tokia ir kaina.
Galbūt mokinių atostogų metu Kėdainiuose koreguojami tvarkaraščiai, bent iš to, ką šiandien mačiau, pasirodė kad Kėdbusas turi gerokai per didelį rezervą.
Neoplan N4007NF
Neoplan N4010NF
Van Hool A300 su veikiančia švieslente.
Vienas iš praėjusių metų rudenį atvykusių Berkhof Europa 2000NL.
Mikroautobusai Kėdainiuose išties neblogi, yra keletas naujų Sprinterių, visi kiti irgi maždaug 5 metų senumo Sprinteriai.
Nelabai į temą, bet maršrute sugedo Kautros Neoplanas, tai kvietėsi Tech. pagalbą iš Kauno. Suremontavo ir abu grįžo į Kauną
Keletas kitų naujienų - Telšių AP nusipirko Irisbus Domino (taip, čia tas pats parkas, kuris vasarą pirko 30 metų senumo autobusus), Druskininkų AP nusipirko Setra 315 HD.
Galbūt mokinių atostogų metu Kėdainiuose koreguojami tvarkaraščiai, bent iš to, ką šiandien mačiau, pasirodė kad Kėdbusas turi gerokai per didelį rezervą.
Per moksleivių atostogas nemažai priemiestinių maršrutų važiuoja tik trečiadieniais ir šeštadieniais, o kai kurie visai nekursuoja.
Panevėžio AP turi "visą pulką" Neoplan midibusų, todėl keista, kad vietoj numarintų (visada palaikiau modernią municipalinę VT sistemą) privatininkų mikroautobusų, išleidžiamas AP apgailėtinos būklės keliolikos metų senumo "Iveco" markės "mikrobas". Jei jau įveikti konkurentai, tai jau nereikėtų tyčiotis...
Esu porą kartų važiaves tuo mikriku piko metu ir tai visos sėdimos vietos nebuvo užimtos.Mano nuomone reikėjo palikti nors viena triašį Mercedes,nes jis tokiam maršrutui,kaip tik.
Comment