Tas autobusas isigytas dar geguzes pabaigoj, bet ji nelebai nori siusti i marsrutus, kad butu nors vienas padorus autobusas uzsakomiesiems reisams, nes didziuju 681 ir 891 salonai seniai subjauroti paaugliu. Ir si Setra vaziuoja marsrutu krastutiniu atveju kai jau nera ka siust.
Keli įdomesni egzemplioriai iš Klaipėdos autobusų stoties.
Bova Futura FHD 12 (Mažeikių autobusų parkas) ir Smit Mercurius (Šakių autobusų parkas)
Arna Lagune (Skuodo autobusų stotis) ir Setra S315GT-HD (TOKS)
(Apie 18val Endriejavo apylinkėse kelkraštyje stovėjo raudona Setra, pasmirdusi svilėsiais. Pravažiuodamas tamsoj nieko daugiau negalėjau įžiūrėti, bet spėju, kad sugedo nuotraukoje matomas autobusas).
Neoplan N316K Transliner (Tauragės autobusų parkas)
Vest Liner 320 grįžta į Kretingą (Kretingos autobusų parkas)
Gali buti jog sugedusia matei "Toks'o" raudonaja Setra.garaz.nr.160.
Si masina ypatinga tuo,jog aptarnauja ilgiausius respublikos teritorijoje ir labiausiai "alinancius" reisus.
O kokie tie ilgiausi ir labiausiai 'alinantys' reisai? Paskutinius tris kartus iš Vilniaus į Klaipėdą grįžau būtent su šia mašina. Beje, skirtingais ekspreso grafikais. Net kilo mintis, jog autobusas vos ne 'prirašytas' prie šio maršruto - tiek daug sutapimų.
Si masina yra "prirasyta" prie tolimiausiu "Toks'o" reisu. Jos reisai: Vilnius-Klaipeda per Kryzkalni; Vilnius-Palanga per Klaipeda, ne sezono metu Vilnius-Sventoji per Raseinius,Klaipeda,Palanga ir bene nuolatinis ir labiausiai "alinantis" Vilnius-Skuodas per Kauna,Raseinius,Telsius,Plunge su nakvyne Skuode,ir grizus kitos diena vidurdieni i Vilniu,is kart be poilsio,tik pasikeitus vairuotoju ekipazui Vilnius-Kaunas-Vilnius.
Hmm... Dėkui už atsakymą. Na, Vilnius - Klaipėda per Kryžkalnį yra lengvas pasivažinėjimas. Įtariu, jog dirbdami šiuo maršrutu vairuotojai nepervargsta. Tarkim, iš Vilniaus ekspresu išvyksta 11.35 val, o iš Klaipėdos atgal - 16:30 val. Puikus grafikas, viskas labai 'šustrai'. Skuodas kas kita... Kažin kaip jiems patiems patinka va toks autobuso 'pririšimas' prie konkrečių maršrutų.
Na kadangi si masina aptarnauja vien tolimus reisus tai manau Vilnius-Klaipeda per Kryzkalni irgi nera labai jau lengvas pasivazinejimas nes sumoj susuka apie 700km. o be to siuo reisu vaziuoja tik vienas vairuotojas.
Beje-tamstos norejau pakalusti sio to apie Klaipedos AP ?
Vis tik liksiu prie savo nuomonės: tai nėra sunkus maršrutas - tegu ir aptarnaujamas vieno vairuotojo.
O dėl KLAP'o... Na, mano žinios dabar jau ribotos, o ir atsakymai siutina kai kuriuos forumiečius, kaip juos vadinu, tvarkos darytojais. Kartais net juokas suima.
Supratau
taigi,norejau paklausti:
1) kokia situacija su "Klap'o" masina garaz.nr.01? Ar ji dar egzistuoja?
2) ar yra Klaipedoje kazkokia vieninga imone,kaip Vilniuje "Susisiekimo paslaugos" kuri apjungia visus miesto vezejus i viena visuma;
3) ar neketinama ziurint i Vilniaus ir Kauno pavyzdzius ivesti viena imone Klaipedos mieste,kuri galetu vadintis "Klaipedos viesasis transportas"?
4) koks ilgiausias "Klap'e" esantis tarpmiestinis/tarptautinis reisas ir kokia masina dazn.ji aptarnauja?
5) koks paskutinis garaz.nr. "Klap'o" garazineje numeracijoje? Ar jis butu autokaro 623 ar kitos kokios tai masinos?
Tai tiek ir lauksiu ats.
Kuklūs mano atsakymai...
1) 'Man' gar.nr. 01 jau senokai nurašytas. Abu vairuotojai dirba 'Man' - gar.nr. 12.
2) Všį „Klaipėdos keleivinis transportas". Ji organizuoja, koordinuoja ir kontroliuoja keleivinio transporto darbą Klaipėdoje.
4) Kad KLAP'as tiek tų maršrutų ir teturi... Tarptautiniai - tik Kaliningadas ir Ryga, na ir tarpmiestiniai į Vilnių, Kauną, Biržus, Uteną, Tauragę, Naująją Akmenę... Nebeliko ir prie tam tikrų maršrutų priskirtų konkrečių autobusų. Žinoma, yra mašinų, kurios ekspreso grafikų į Vilnių ir Kauną neaptarnauja, o važiuoja į Uteną ar Kauną per Jurbarką, bet visa tai darbiniai momentai. Pvz., gar.nr. 159 apart Kaliningrado, važiuoja tik į Tauragę, Naująją Akmenę ir retsykiais - Kauną per Jurbarką. Maršrutą į Uteną apskritai planuoja uždaryti.
O į Taliną jau uždarytas? Vasarą, kiek pamenu, tikrai buvo.
Taigi, prasidėjo vienos iš nedaugelio dienų metuose, kada tolimojo susisiekimo viešasis transportas būna visiškai užpildytas. Kiek teko matyti, neužpildyti važiavo tik rytiniai reisai į Vilnių, kai kurie į Alytų.
Kautros Setra S417HDH į Biržus, kita tokia pati Setra grįžinėjo iš užsienio. Kiek senesnė triašė Setra S317GT-HD važiavo dieną į Druskininkus.
Panevėžio AP midibusas grįžta iš Vilkaviškio.
Dar vienas Panevėžio autobusas - Neoplan.
Vlasavos dviaukštis Irizar pilnas, kaip vasaros sezonu
Du Kautros nelaimėliai. Gruodžio pradžioje kelyje sudegė maršrute į Visaginą prirašytas Neoplan. Kitas, jau gerokai anksčiau patekęs į avariją ir nurašytas Alytaus Neoplan.
Na, ir nauji Kautros pirkiniai. Žaliasis Opalin.
Niekuo iš išvaizdos nesiskiriantis iš kitų baltų Opalin, važiavo į Lapes.
Du Kautros nelaimėliai. Gruodžio pradžioje kelyje sudegė maršrute į Visaginą prirašytas Neoplan. Kitas, jau gerokai anksčiau patekęs į avariją ir nurašytas Alytaus Neoplan. Atvaizdas
Jis atėjo kartu su kita naujesnių autobusų laida prieš 4-5 metus. Kaip dėl gedimų-nežinau, bet Kauno/Alytaus regionas nėra vienintelė jo aptarnaujama kryptis- taip pat dažnai važinėja ir į Šilutę ar kitus tolimesnius reisus su mažiau keleivių.
Comment