Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Metro Vilniuje

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Metro Vilniuje

    http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=11476204

    Ką manote? Man tai atrodo brangu, bet labai gerai... Kiek važinėjau metro, tai labai greitai galima pravažiuoti didelį atstumą, nėra jokių kamščių ir etc.
    399
    Taip, manau Vilniui reikia metro
    31,83%
    127
    Ne, Vilniui reikia tramvajaus
    8,77%
    35
    Ne, Vilniui reikia metro-tramvajaus. Centre bėgiai būtų po žeme, o kitur - virš žemės
    40,85%
    163
    Ne, kitas variantas
    8,27%
    33
    Yra gerai kaip yra, nieko keisti nereikia
    10,28%
    41

    #2
    Aš visom penkiom už!

    Comment


      #3
      Parašė Bi-Lo Rodyti pranešimą
      Aš visom penkiom už!
      Penkiom?
      Mano galerija Flickr'yje

      Comment


        #4
        Nesamonė
        Paskutinis taisė Kosovo; 2009.07.13, 22:28.
        "I killed the Bank" - Andrew Jackson

        Comment


          #5
          Tai elektroninė sistema šlamštas. Kamsčiai ne dėl šviesoforų, o dėl "ponto" - 7 iš 10 važiuoja vieni. Viena išeitis - pereiti prie viešojo transporto. O čia METRO laimi. Tramvajus ir naudoja kelius, tad nedaug pakeis.

          Comment


            #6
            Na, straipsnyje labai aiškiai argumentuojama, todėl gal visai ir neblogas daiktas tas metro? Šiaip tai man labai patinka metro - kur būnu visad stengiuosi pasivažinėt. Bet ar VLn jo tikrai reikia aš nzn...
            BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

            Comment


              #7
              Situacija: Transportas sostinėje: valdininkai – už tramvajų, inžinieriai – už metro



              Automobilių kamščius vilniečiai laiko viena iš didžiausių miesto problemų. Valdininkai suka galvas, kaip pagyvinti transporto srautus, tačiau panašu, kad patys pasiklydo rengiamuose projektuose. Tuo tarpu nelogiškais valdžios veiksmais besipiktinantys inžinieriai ieško alternatyvų.
              Neseniai sostinė sulaukė daug žadančių naujienų, kaip būtų galima spręsti transporto spūsčių problemą. Vienas iš numatomų projektų – po poros metų eismą Vilniuje reguliuos automatizuota eismo valdymo sistema. Naujosios sistemos pagrindas yra eismo valdymo centras – dispečerinė, į kurią ateis informacija iš visų miesto sankryžų. Tokią sistemą turi tik pora Europos miestų – Londonas ir Berlynas. Tiesa, šis malonumas įvertintas nemenka suma – mokesčių mokėtojams tai kainuos apie 145 milijonus litų.
              Vis dėlto tokia milžiniška investicija nublanksta prieš dar didesnį užmojį – sostinės savivaldybės taryba pripažino Vilniaus tramvajaus projektą prioritetiniu miesto transporto infrastruktūros plėtros projektu. Šį projektą bus siekiama įrašyti į Lietuvos 2007-2013 metų Europos Sąjungos struktūrinių fondų paramos panaudojimo veiksmų programą. Tačiau skeptiškai dėl tramvajaus įdiegimo nusiteikę žmonės turi savų argumentų.
              Bendrovės „Vilniaus rentinys“ generalinio direktoriaus pavaduotojas Juozas Zykus jau ne vienerius metus siekia atkreipti vilniečių dėmesį į metro projektą. „Dabartinė eismo būklė Vilniaus mieste yra tragiška. Perspektyva dar liūdnesnė – mašinų tikrai nemažės, o gatvės juk neplatės. Tad reikia ieškoti būdų, kaip gerinti esamą eismo būklę“, – „Statybai ir architektūrai“ kalbėjo J.Zykus, kurio manymu, tramvajus sostinės gatvėse nieko neišspręs, o tik paaštrins susisiekimo problemas. Alternatyviu sprendimu pašnekovas laiko naujo visuomeninio transporto rūšies trasos įdiegimą, kuri nesikirstų su esamomis visuomeninio transporto rūšių trasomis ir neužimtų tos erdvės, kurioje be planuojamo tramvajaus bei projekto įgyvendinimui reikalingos gatvių rekonstrukcijos, ir taip ankšta. Tad optimaliausias sprendimas – nauja transporto rūšis turi driektis po žeme arba estakadomis.
              Paskutinis taisė Maxas; 2006.12.10, 15:47.
              ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

              Comment


                #8
                Nejaugi 1 km metro įrengimas su visa įranga kainuoja tik 50 mln. LT? tada kam mums tas tramvajus, kurio linija nuo stoties iki santariškių kainuoja 0,5 mlrd. LT?

                Comment


                  #9
                  Aš už, teko naudotis Prahoje, tai tikras malonumas, kiek laiko sutaupoma!
                  Aš esu lietuvis. Tai yra mano garbė. / A.J. 1919

                  Comment


                    #10
                    Man tai labai patiko Paryžiaus metro, nzn kaip kitur, bet ten sumoki eurą kažkiek ir gali važinėti juo kieik tik nori, aisq negalima išlipt į viršų...

                    Budapešte kai važinėjau, tai pastebėjau, kad ten jie kažkokie senoviški, bet vis tiek fajni DDD

                    Nu VLN'iui tikrai nepakentų

                    Comment


                      #11
                      Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                      Tai elektroninė sistema šlamštas. Kamsčiai ne dėl šviesoforų, o dėl "ponto" - 7 iš 10 važiuoja vieni. Viena išeitis - pereiti prie viešojo transporto. O čia METRO laimi. Tramvajus ir naudoja kelius, tad nedaug pakeis.
                      Na, manau, kad elektroninė sistema galėtų padėt. Juk kartais tirkai nervuoja, kai kokie 4 raudoni šviesoforai iš eilės pasitaiko. Sistema galėtu pareguliuot šitą dalyką, padaryt žalią gatvę, kur yra didžiausi kamščiai.
                      BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

                      Comment


                        #12
                        Sutinku. Bet tik kur to reikia.
                        Nors pvz. Maskvoje ši sistema veikė jau 70x. O dabar vistiek nepadeda. Tuo tarpu kas dėsis Vilniuje po 30 ar 50 metų galimą įsivaizduoti.

                        Comment


                          #13
                          Įdomus straipsniukas. Jį perskaičius visiškai fantastiškai iki šiol skambėjęs metro Vilniuje, pasirodo yra visai realus . Įdomu ar taip yra ištikrųjų? Tiesa sakant skamba kažkaip fantastiškai, todėl ramiai palauksiu daugiau naujienų .

                          P.S. Aš irgi būčiau visom 9-iom už

                          Comment


                            #14
                            Parašė Thomasasz Rodyti pranešimą
                            http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=11476204

                            Ką manote? Man tai atrodo brangu, bet labai gerai... Kiek važinėjau metro, tai labai greitai galima pravažiuoti didelį atstumą, nėra jokių kamščių ir etc.
                            Vilniuje nėra tokių didelių atstumų kad reikėtų metro. Manau visi žinome kad jo dar tikrai neturėsim, džiaugsimės su tramvajum .

                            Comment


                              #15
                              Vilniuje nėra tokių didelių atstumų kad reikėtų metro. Manau visi žinome kad jo dar tikrai neturėsim, džiaugsimės su tramvajum.
                              Vilnius pagal teritorijos plotą yra lygus su Austrijos Viena (400 km2) ir nedaug nusileidžia kokiai Varšuvai (500 km2). Aišku, tai daug ką pasako apie miesto gyventojų tankumą

                              Budapešte kai važinėjau, tai pastebėjau, kad ten jie kažkokie senoviški, bet vis tiek fajni DDD
                              Budapešto metro yra pats seniausias metro Europos kontinentinėje dalyje. Seniausias metro Europoje - Londono tube'as.

                              Kalbant apie Vilniaus metro ar tramvajų, nemanau, kad nebūtų galima sumanyti integruotos transporto rūšies, kuri vietomis "nertų po žeme", o vietomis (toliau už miesto centro) galėtų važiuoti paviršiumi kaip tramvajus.

                              Labai patiko viešojo tansporto sistema Kiolno-Diuseldorfo-Bonos aglomeracijoje. Pvz. važinėjiesi po miestą traukinuku, kuris kartais lyg metro, kartais lyg tramvajus, o po to kai reikia tas pats ir 100 km iš Kiolno į Boną nuveža. Tieisiog optimalu mūsų dipoliui, sakyčiau

                              Comment


                                #16
                                Parašė Jeffas Rodyti pranešimą
                                Budapešto metro yra pats seniausias metro Europos kontinentinėje dalyje. Seniausias metro Europoje - Londono tube'as.
                                OOO Geras nzn'ojau

                                Comment


                                  #17
                                  Aš visada buvau už metro. Labai geras pastebėjimas straipsnyje apie butinybę žvelgti toli į priekį ~ 50 metų. Metro pastatymas taip pat duotų rimtą postūmį Vilniaus plėtrai, ekonominiam augimui. Gal tas tramvajus ir neblogas reikalas (nelabai ką čia galiu pasakyti), bet metro - teisingesnis ir geresnis variantas.
                                  beg, borrow and steal

                                  Comment


                                    #18
                                    Metro daugiau nei vieną kartą man teko naudoti tik Berlyne - kelias savaites kasdien. Tokiame didmiestyje sutaupo tikrai daug laiko, bet ar tikslinga jį statyti Vilniuje, tai nežinau, nors bet kokiu atveju, jei mąsto apie metro rimtai, tegu stato, tikrai nepakenks ir bus gera investicija į ateitį

                                    Comment


                                      #19
                                      Parašė taimis Rodyti pranešimą
                                      Vilniuje nėra tokių didelių atstumų kad reikėtų metro. Manau visi žinome kad jo dar tikrai neturėsim, džiaugsimės su tramvajum .
                                      Nebūtinai turi būti dideli atstumai.
                                      Pvz. Kazanės metro (Rusija) yra pats trumpiausias pasaulyje (8,67 km). Šį atstumą galima įveikti per 11 minučių.

                                      Vilniuje galima rasti ir didesnių atstumų.
                                      ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                                      Comment


                                        #20
                                        Manau kad Vilnius dar per mažas miestas kad turėtų metro.
                                        Paskutinis taisė Lašas; 2006.12.10, 19:18.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X