Parašė music
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Metro Vilniuje
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė music Rodyti pranešimąŽenklą matai, ausys nedega?
Atvaizdas
Ar tik apsimeti, kad nesupranti, ar ne Vilniuje gyveni? Kaip nesuvoki, kad Šeškinės ar Narbuto įkalnės yra labai ilgos- bene kilometras, o vietos, kur siūlai tiesti gatves, nuo upės iš karto kyla šlaitai arba nuo Siesikų g. staigiai 60 metrų leidžiasi.
Žmogau, bent dviračiu nuvažiuok ten į vietą pasižiūrėk ar pėsčiom pasivaikščiok, nusileidus nuo tos kalvos eina siaura gatvelė tarp dviejų vaikų darželių, kuri įsiremia į garažus, gamyklą ir daugiabučius.
Kliūčių Žvėryne iš tikrųjų yra, bet gi gatvė ir pasisukt gali, o keli pastatai gali būti ir nugriauti.
Comment
-
Parašė Blaze Rodyti pranešimąČia 100metrų atkarpa skirta Operos stotelei ir jos prieigoms. Iš kitos pusės vis tiek dvi juostos.
Tai, kad dvi lygiagrečias Ukmergės g. atkarpas pažymėjau. Visų jų ilgis vienodas - apie 1km. Prie Lazdynų krantai iš abiejų pusių yra visai žemi. Ne ten žiūri. Ir tas tiltas net ne mano išgalvotas, jis BP iki 2015m. yra pažymėtas. Atkarpa nuo Buivydiškių g. irgi seniau buvo planuota.
Kliūčių Žvėryne iš tikrųjų yra, bet gi gatvė ir pasisukt gali, o keli pastatai gali būti ir nugriauti.
Sunku su tavim diskutuoti kai svarstai kažką grynai teoriškai, o ne remdamasis vietovės reljefu.
Lazdynų to naujo tilto naudos nėra, nes srautas susieina į Laisvės pr.
Gal ir pažymėtas. Buvo. Imbrasas išbraukė ir jau neplanuojamas.
Toliau už Litexpo kyla 60 m. aukščio šlaitai. Dar tolėliau- Karoliniškių atodanga, tik truputį žemesnė už Pučkorius...
Atkarpa nuo Buivydiškių planuota... Pusę pasakei, bet svarbesnę dalį nutylėjai. Kodėl taip ir neįgyvendinta. O neįgyvendinta, nes sovietai pabijojo statyti 2 km ilgio ir 60 m. aukščio estakadą (žr. Prahos pvz.: http://static.panoramio.com/photos/o...l/35764954.jpg tik čia jungia vienodo aukščio reljefą, o ne tokio aukščio skirtumus), paliko XXXVIII penkmečiui ir jo stachanoviečiams.
Ozo gatvė ties 170 m., už jos po truputį kylanti plynaukštė, o Paribio jau tik 120...
O dabar nueik į Geležinio Vilko g. ir Žalgirio g. sankryžą ir pažiūrėk į Šeškinės kalvas. Galbūt kas nors paaiškėjo?
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąGerbiamas experte music, gal galėtum pasakyti, ar jūsų propaguojamam metro nereikės įveikti to pačių 60 metrų ???
Blaze, turbūt pamiršai tą aukščių skirtumą, radau nuotrauką kurioje jis matomas http://v7.cache2.c.bigcache.googleap...rect_counter=2.
http://www.panoramio.com/photo/6748322
Beje, ta pati vieta, kurią siūlai nukasti
Comment
-
Parašė music Rodyti pranešimąO čia kokia atkarpa ir kiek metrų? O žiedas kiek juostų?
Lazdynų to naujo tilto naudos nėra, nes srautas susieina į Laisvės pr.
Toliau už Litexpo kyla 60 m. aukščio šlaitai. Dar tolėliau- Karoliniškių atodanga, tik truputį žemesnė už Pučkorius...
Parašė music Rodyti pranešimąAtkarpa nuo Buivydiškių planuota... Pusę pasakei, bet svarbesnę dalį nutylėjai. Kodėl taip ir neįgyvendinta. O neįgyvendinta, nes sovietai pabijojo statyti 2 km ilgio ir 60 m. aukščio estakadą (žr. Prahos pvz.: http://static.panoramio.com/photos/o...l/35764954.jpg tik čia jungia vienodo aukščio reljefą, o ne tokio aukščio skirtumus), paliko XXXVIII penkmečiui ir jo stachanoviečiams.
Ozo gatvė ties 170 m., už jos po truputį kylanti plynaukštė, o Paribio jau tik 120...
O dabar nueik į Geležinio Vilko g. ir Žalgirio g. sankryžą ir pažiūrėk į Šeškinės kalvas. Galbūt kas nors paaiškėjo?
Comment
-
Parašė Blaze Rodyti pranešimąVis tiek ne ten žiūri... Prie Litexpo pilaitės. Gatvė įsijungtų į Laisvės pr. prieš pat kalną.
Perdedi. Kad tai būtų ne grandioziniai projektai niekur ir nesakiau. Vilniui reikia tankesnio gatvių tinklo, kitaip eismas negerės.
Rimtai siūlau ten pasivaikščioti progai pasitaikius, smarkiai neįvertini vietos reljefo komplikuotumo.
Comment
-
Parašė music Rodyti pranešimąTai tą ir sakau, kad nėra naudos, nes įsilietų į Laisvės pr.
Rimtai siūlau ten pasivaikščioti progai pasitaikius, smarkiai neįvertini vietos reljefo komplikuotumo.
Atskirtų srautus važiuojančius nuo Laisvės pr. ir Oslo g.
Comment
-
Parašė Blaze Rodyti pranešimąRimtai siūlau dar kartą perskaityti ką rašiau, nes dabar pusę esmės tik nupjauni. Kitaip tariant girdi, ką tau patogu girdėti. Kartoju:
T.y. mažėtų kamščiai ant Lazdynų tilto, Savanorių pr. žiede.
Comment
-
Taigi, kiek matau eilinį kartą avinai jiems netinkamus faktus atmeta, tad esu priverstas grįžti prie šių foto:
ir
Anot avinų teigimu taip atrodo pikas Vilniuje. Iš foto matosi, kad mašiniose sėdi po vieną žmogų (vairuotoją) , o troleibusuose stovinčių žmonių nėra. Taip pat matosi, kad juostos į kitą pusę yra totaliai tuščios (max 2 mašinos).
Pirmoje fotoje suskaičiavau 30 mašinu (30 žmoniu), antroje foto 14 mašinų (14 žmonių). Jei visus žmones perkeliame į visuomeninį transportą , ar bus kamščiai ? NE avinas supras kad ne, avinas sakys, kad kamščiai vis viena bus. Jei nebūtų tų mašinų, ar troleibusai važiuos greičiau? Ne avinas sakys kad pagreitės dvigubai, o avinas? .
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąTaigi, kiek matau eilinį kartą avinai jiems netinkamus faktus atmeta, tad esu priverstas grįžti prie šių foto:
Atvaizdas
ir
Atvaizdas
Anot avinų teigimu taip atrodo pikas Vilniuje. Iš foto matosi, kad mašiniose sėdi po vieną žmogų (vairuotoją) , o troleibusuose stovinčių žmonių nėra. Taip pat matosi, kad juostos į kitą pusę yra totaliai tuščios (max 2 mašinos).
Pirmoje fotoje suskaičiavau 30 mašinu (30 žmoniu), antroje foto 14 mašinų (14 žmonių). Jei visus žmones perkeliame į visuomeninį transportą , ar bus kamščiai ? NE avinas supras kad ne, avinas sakys, kad kamščiai vis viena bus. Jei nebūtų tų mašinų, ar troleibusai važiuos greičiau? Ne avinas sakys kad pagreitės dvigubai, o avinas? .
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąDar vienas atsirado Tai žinoma, kad kamščiai į vieną pusę Įdomu, kaip tu persodinsi visus į VT?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO kaip pesodinsi į metro, jei dabar net į troleibusus nesugebama? Patys persės? Niekada ir niekur to nebuvo. Visada ir visur buvo prievarta - ribojant važaivimą automobiliu įvairiais būdais. Nuo to reikia ir pradėti, o tuomet žiūrėti, pakanka autobusų ir troleibusų, ar reikia rimtesnio VT sistemoje.
O, šiaip jau, jei vietoj priemiesčių statymo tankintume miestą tai draudimų nelabai ir reiktų, nes automobiliu važiuoti taptų tiesiog per daug nepatogu.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąŠiaip tai reikia tiek to, tie to. Reikia užgesinti kai kurių beprotišką norą visur važiuoti automobiliu vien dėl įvaizdžio, bet reikia pateikti ir pakankamai patrauklią alternatyvą tam.
O, šiaip jau, jei vietoj priemiesčių statymo tankintume miestą tai draudimų nelabai ir reiktų, nes automobiliu važiuoti taptų tiesiog per daug nepatogu.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąNiekas dėl įvaizdžio nevažinėja su automobiliu, aš irgi persėsčiau į VT, bet dabar pvz. su atomobiliu kelionė į/iš darbo trunka po maždaug 15 min. Su VT užtruktų maždaug valandą. Mėnesinis kainuoja 110Lt, kurui netgi dar mažiau išleidžiu konkrečiai kelionėms į darbą. Jau nekalbant aišku apie komforto lygį.
Aš ir rašau, kad reikia gerinti ir patį viešąjį transportą, kad jis būtų patrauklesnis daugiau žmonių.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąO, šiaip jau, jei vietoj priemiesčių statymo tankintume miestą tai draudimų nelabai ir reiktų, nes automobiliu važiuoti taptų tiesiog per daug nepatogu.
Maniau šitai jau seniai išsiaiškinom... http://www.miestai.net/forumas/showthread.php?p=502695
Beje, miestas ir tankėja:
http://www.bing.com/maps/?v=2&cp=t3b...ia&form=LMLTCC
http://www.bing.com/maps/?v=2&cp=t3p...ia&form=LMLTCC
http://www.bing.com/maps/?v=2&cp=t3q...ia&form=LMLTCC
9-15 aukštų ekranai su 15 m. tarpais.
Kitas klausimas ar namai prie Bigo, Perkūnkiemis tikrai sprendžia problemas, ar jas sukelia????
Max. ką galima dar išspausti iš Centro ir Šnipiškių tankinimo- Perkūnkiemio dydžio kvartalą ~15 000 žmonių...
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą/\ Problema, kad miesto viduje per daug neurbanizuotos teritorijos, miškų, pievų, jau nekalbant apie visokias Pilaites, kurios augantis gyventojų kiekis į miestą važiuoja pro siaurą butelio kaklelį.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąNiekas dėl įvaizdžio nevažinėja su automobiliu, aš irgi persėsčiau į VT, bet dabar pvz. su atomobiliu kelionė į/iš darbo trunka po maždaug 15 min. Su VT užtruktų maždaug valandą. Mėnesinis kainuoja 110Lt, kurui netgi dar mažiau išleidžiu konkrečiai kelionėms į darbą. Jau nekalbant aišku apie komforto lygį.
Ar vairavimo atsakomybė niekam jau seniai nebėra minusas? Čia gal greičiau retorinis klausimas.
Comment
Comment