Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Metro Vilniuje
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKur tu matai ten namus? Aš tai tik lūšnas. Jos būtų išpirktos, o ne atimtos. Žmonės net apsidžiaugs. Vienintelis rimtesnis 2 a. pastatas tėra prieš Kalvarijų turgų - Veterinarijos klinika, Augalų apsaugos inspekcija, ir kitos firmelės ten įsikūrusios. Buvusi gaisrinė ties Sostinės turgumi - sukrypęs pastatas, kurį taip pat verta griauti.
Teismo pastatas prie ibrahim, prie satrijos stoteles eile pastatu, prie tauragnu stoteles pastatai ir t.t. Uz kieno pinigus butu ispirktos? Kiek duodi savo pinigu? Ar tu cia nori,kad visa Lietuva sumestu tau mokescius ir tu tuomet uzsiimtum cia griovimais ir perkelinejimais? Nugriauti lengviau,bet kad statyti neturi uz ka:-))
Comment
-
Teismo pastatas ir taip netinka tokiai institucijai ir tik laiko klausimas, kada teismas iš ten pabėgs. Prie "Šatrijos" vietos pakankamai. Nemaišo net tas prieš kelis metus pastatytas dviejų aukštų biurų pastatas. Tačiau šalia esantį dviaukštį teks nugriauti. Prie "Tauragnų" stotelės lūšnos. Jas seniai laikas nugriauti, kadangi net VT stotelei vietos per mažai...
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąTeismo pastatas prie ibrahim, prie satrijos stoteles eile pastatu, prie tauragnu stoteles pastatai ir t.t. Uz kieno pinigus butu ispirktos? Kiek duodi savo pinigu? Ar tu cia nori,kad visa Lietuva sumestu tau mokescius ir tu tuomet uzsiimtum cia griovimais ir perkelinejimais? Nugriauti lengviau,bet kad statyti neturi uz ka:-))
Ir kodėl tik Lietuvos mokesčiai?? jamam plačiau - Europos.Aš neliūdnas - aš blaivus
Comment
-
Parašė praeivisSunaikini visas parkingo vietas ir gyventojams ir parduotuvei. Vadnasi ir gyventoju butu verte is karto krenta,nes nebelieka parkavimo vietu...
vienok ~15 ml eur/km,Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.
Comment
-
Parašė praeivisSunaikini visas parkingo vietas ir gyventojams ir parduotuvei. Vadnasi ir gyventoju butu verte is karto krenta,nes nebelieka parkavimo vietu...
1. Nedaug tų aikštelių, o daugiau visokios pievos ir daržai.
2. Galima dalį griovio dengti (Tai nekainuotų labai daug, nes viską galima daryti atviru būdu) paprasčiausia betono plokščių perdanga ir viršuje įrengti stovėjimo aikšteles.
Privalumas, kad lūšnų griauti ir gyventojų iškelti net nereikia, nes tramvajus praeis šalia.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė praeivisSunaikini visas parkingo vietas ir gyventojams ir parduotuvei. Vadnasi ir gyventoju butu verte is karto krenta,nes nebelieka parkavimo vietu...
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąSu tuo nedidelė problema, nes:
1. Nedaug tų aikštelių, o daugiau visokios pievos ir daržai.
2. Galima dalį griovio dengti (Tai nekainuotų labai daug, nes viską galima daryti atviru būdu) paprasčiausia betono plokščių perdanga ir viršuje įrengti stovėjimo aikšteles.
Privalumas, kad lūšnų griauti ir gyventojų iškelti net nereikia, nes tramvajus praeis šalia.
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąTaip, galima kasti tunelius,juos perdengti gelzbetonio plokstemis,bet.....autobusai neatsiperka,keleiviu nera....tai kas mokes uz visa sita projekta? Kaunieciai,klaipedieciai ir visa Lietuva sumes pinigu? Ar bilietus padarysite po 50 lt ir tikesites,kad atsipirks is tu vaziuojanciu (po 2 lt troleibusai neatsiperka:-) Kas mokes? Jus paciu svarbiausiu klausimu nelieciate. Jei butu pinigu kruvos tai viska galima padaryti,nauja miesta galima pastatyti. O dabar pas jus didingi projektai tik neaisku uz kieno pinigus...Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąMažiau išleisti gatvėms, jų platinimui, estakadoms ir t.t. ir vietoje keturių juostų greitkelių statymo mieste vystyti visuomeninį transportą. Jis bus patrauklesnis nei automobiliai, o tą dar galima paskatinti griežtinant įvažiavimą į centrą (Aišku miesto pakraščiuose pastatant stovėjimo aikšteles, kur galima persėsti į visuomeninį transportą.
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąVT gali buti populiarus tik tuo atveju jei vazines kaip 16 troleibusas, kas 5 minutes nuo ryto iki vakaro. ir jei toks tinklas bus platus. Visa kita-pseudo projektai,kurie niekuomet neatsipirks.
Lengvasis tramvajus būtų lėtesnis (Nors vis tiek greitesnis už autobusus ir troleibusus) tačiau pervežtų daugiau žmonių vienu metu.
Aišku, vien nutiesti linijas ir nupirkti traukinius neužtenka. Reikia sutvarkyti privažiavimus prie jo miesto pakraščiuose, padaryti valandinį bilietą, suderinti grafikus su priemiestiniais traukiniais (Naujoji Vilnia, oro uostas), autobusais ir t.t. Tokiu atveju be psichologinio įsitikinimo (VT - varguolių transportas ir ten smirda) jis taptų patrauklesniu nei automobilis.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Na ir kas kad 1 dvi ar net trys metro linijos bus ir jomis kursuos traukiniai kas 5 min. Vis tiek toks tinklas neaprėps viso miesto, o likusioje dalyje reikės autobusų, troleibusų. Persėdimai užtrunka ir kelionės laikas sutrumpės gal kokia 10 min. Lyginant su antžeminiu VT. Ar 10 min. daug? 10 min tiems, kurie važiuoja per visą miestą. O važiuojantiems trumpesnius atstumus kelionės laikas nepasikeis...
Comment
-
Parašė music Rodyti pranešimąGoštauto gatvė. Šešios stovinčios juostos. Vienoje pusėje- upė, kitoje- namų eilė.
Parašė music Rodyti pranešimąSu gyv. rajonų grandine Centrą taip pat jungia tik Ukmergės, Narbuto gatvė ir Laisvės pr., o kitų gatvių nutiesti neįmanoma, nes ten- draustiniai-šabakštynai, Vingio parkas ir kt., tačiau ir fiziškai nepavyktų, nes tai- stačios 60 m. aukščio kalvos.
Viadukas jungiantis Narbuto ir Konstitucijos gatves irgi reikalingas.
Neblogą Šnipiškių tvarkymo planą šiandien jau pateikė [sp]:
Parašė [sp] Rodyti pranešimąčia svarbu nepamiršti:
- visi ar dauguma restauruotinų namelių turėtų būti išpirkti (griaunami irgi) arba kitaip turi būti suformuota vieninga organizacija, kitaip darbai nejudės ar vyks chaosas;
- būtina patvirtinta teritorijos koncepcija, ir ne politinė, o architektūrinė-urbanistinė;
- restauruojamų pastatų paskirtis keičiama iš gyvenamosios į visuomeninę/komercinę,
- panaikinamos tvoros (ypač į gatvės pusę), nauji pastatai nelipa už raudonųjų linijų;
- panaikinus tvoras ir padarius paliekamus pastatus visuomeniniais, Giedraičių gatvė praplatinama iki kuklių 4 juostų su šaligatviais;
- būtimas Giedraičių ryšis su kitu krantu (normalus tiktas + tunelis vietos baltojo);
- rekonstruojamas ir visas kitas Šnypškių gatvių tinklas, labai aktualus pažeistas/nebaigtas tinklas (grid); Rinktinės, Kalvarijų, Giedraičių ir Kernavės gatvės turi veikti kaip dubliuojančios, ir būti tos pačios (artimos) kategorijos. smulkesnės tarp jų gali būti ramios, su pesčiųjų, dviratininkų prioritetų. vienoje iš smulkių gatvių tarp Kalvarijų ir Giedraičių gali būti tiesiama tramvajaus linija (be automobilinių juostų); Giedraičių g. turi būti "pravalyta" ir suformuota toliau link Ozo g., kirsti ją ir jungtis su Kalvarijų toliau, Baltupiuose.
Comment
-
Parašė Blaze Rodyti pranešimąKurioje vietoje tos 6 juostos?
Parašė Blaze Rodyti pranešimąTai kas draudžia tas nuokalnes nukasti? Kaip tavo manymu buvo nutiestos tavo paties išvardintos gatvės? Tiek Narbuto tiek Ukmergės g. eina tarp šlaitų iš dviejų pusių. Tik radikalūs paveldosaugininkai gali kišti koją.
Viadukas jungiantis Narbuto ir Konstitucijos gatves irgi reikalingas. Atvaizdas
Katedros aikštės prieigose aukštis- 99 m. v.j.l. (plg. Vilnios ir Neries santaka ties 86 m.v.j.l.), Karoliniškių plokštikalnė- 165 m., Šeškinė- 170 m. Kurią vietą siūlai nukasti?
Nereikia svaigt nesąmonių.
Plyti Vilniuje, siekia 162,15 hektarų plotą. Įsteigtas 1960 metų rugsėjo 27 dieną siekiant išsaugoti raiškius erozinius raguvynus Neries upės slėnyje su Plikakalnio atodanga, retas augalų rūšis. Visame draustinio plote plyti Karoliniškių miškas.
Parašė Blaze Rodyti pranešimąNeblogą Šnipiškių tvarkymo planą šiandien jau pateikė [sp]:
Kernavės gatvė jo net nepaminėta. Ir teisingai, nes ji kaip tranzitinė gatvė baigtųsi ties Žalgirio gatve...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNa ir kas kad 1 dvi ar net trys metro linijos bus ir jomis kursuos traukiniai kas 5 min. Vis tiek toks tinklas neaprėps viso miesto, o likusioje dalyje reikės autobusų, troleibusų. Persėdimai užtrunka ir kelionės laikas sutrumpės gal kokia 10 min. Lyginant su antžeminiu VT. Ar 10 min. daug? 10 min tiems, kurie važiuoja per visą miestą. O važiuojantiems trumpesnius atstumus kelionės laikas nepasikeis...
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Lengvasis tramvajus būtų lėtesnis (Nors vis tiek greitesnis už autobusus ir troleibusus) tačiau pervežtų daugiau žmonių vienu metu.
.
Jau senaaaiiiii neteko matyti pilno dvigubo autobuso. Tai keliu vagonu tramvajus is viso turetu buti tuscias,nes keleiviu (zmoniu) mieste juk napadauges.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąManau, vidutiniškai kiekvieno žmogaus kelionė į darbą ar namo trunka ne daugiau 30min. Dar nėra didelė tragedija, bet tai nepadeda miesto plėtrai. Mieste žemės sklypai priklauso spekuliantams, kurie sudaro dirbtinį deficitą.
Comment
-
Parašė music Rodyti pranešimąNuvažiuok ir pasižiūrėk
Ką tu norėtum nukasti? Šeškinę, Karoliniškes?
Katedros aikštės prieigose aukštis- 99 m. v.j.l. (plg. Vilnios ir Neries santaka ties 86 m.v.j.l.), Karoliniškių plokštikalnė- 165 m., Šeškinė- 170 m. Kurią vietą siūlai nukasti?
Nereikia svaigt nesąmonių.
Gal dar Pučkorių atodangos foto įdėsi? Bus dar labiau į temą. Parodyk man, kur aš minėjau Karoliniškes.
Parašė music Rodyti pranešimąGiedraičių gatvė eina iš niekur į niekur. Be to, 4 juostų ten įrengti neįmanoma. Jei netiki, daryk tyrimą in situ.
Kernavės gatvė jo net nepaminėta. Ir teisingai, nes ji kaip tranzitinė gatvė baigtųsi ties Žalgirio gatve...
Kernavės gatvė paminėta ir funkcionuotų kaip dar viena alternatyva Kalvarijų, Rinktinės bei Giedraičių gatvėms.
Comment
-
Parašė Blaze Rodyti pranešimąTaigi, kad meluoji, tai ir negali parodyti. 4 juostos ten.
Statų šlaitą galima išlyginti į kalną, kaip yra padaryta Narbuto, Ukmergės g., Laisvės pr. į Lazdynus. Ir sunku nekuriem elementarius dalykus suprasti.
Gal dar Pučkorių atodangos foto įdėsi? Bus dar labiau į temą. Parodyk man, kur aš minėjau Karoliniškes.
Dėl šito iš dalies sutinku, bet idėja ta, kad nereikia apsiriboti tik Kalvarijų gatve, kai jai visai šalia yra alternatyvų.
Kernavės gatvė paminėta ir funkcionuotų kaip dar viena alternatyva Kalvarijų, Rinktinės bei Giedraičių gatvėms.
Ar tik apsimeti, kad nesupranti, ar ne Vilniuje gyveni? Kaip nesuvoki, kad Šeškinės ar Narbuto įkalnės yra labai ilgos- bene kilometras, o vietos, kur siūlai tiesti gatves, nuo upės iš karto kyla šlaitai arba nuo Siesikų g. staigiai 60 metrų leidžiasi.
Žmogau, bent dviračiu nuvažiuok ten į vietą pasižiūrėk ar pėsčiom pasivaikščiok, nusileidus nuo tos kalvos eina siaura gatvelė tarp dviejų vaikų darželių, kuri įsiremia į garažus, gamyklą ir daugiabučius.
Prie Litexpo, čia kas, tunelis po Lazdynais, funikulierius ar tiesiog viskas į Laisvės pr. susiveda?
Beje, tą nesąmonę kaip tik per Karoliniškių atodangą ir paišai.
O prie "Akropolio" išvis nusisvaigai. Nueik pažiūrėk koks ten aukščių skirtumas.
Comment
Comment