/\ Tai, kad Kalvarijų g. netilptų niekas, jau seniausiai išdiskutuota.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Metro Vilniuje
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė rat Rodyti pranešimą/\ Tai, kad Kalvarijų g. netilptų niekas, jau seniausiai išdiskutuota.Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.
Comment
-
Parašė rat Rodyti pranešimą/\ Jau paneigta seniausiai šita nesąmonė. 1) nutiesus dabartine Kalvarijų gatve niekas nepasikeistų, o tik pablogėtų, 2) nėra kur ką platinti visa šios gatvės atkarpa, 3) norint platinti reiktų supirkti žmonių namus ir t.t. dėl ko kaina būtų idiotiškai didelė.
Yra LABAI placios juostos (pradedant nuo kalvariju turgaus), platus saligatviai.
Kalvariju gatve paliekama vienintele VT rusi - Trama. kas ten pablogetu?Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.
Comment
-
Parašė rat Rodyti pranešimąGerai, pasitelksiu faktų kalbą. Esant tokiam gatvių tiesimui kaip dabar, t.y. kai ties sankryžomis susidaro asfaltinės provėžos nuo sunkiasvorio transporto galima tik pagalvoti, kas būtų su bėgiais.
Nepatingėsiu ir tuoj įmesiu paveiksliukų, apie Kalvarijų gatvės plotį.Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.
Comment
-
Parašė rat Rodyti pranešimąGerai, pasitelksiu faktų kalbą. Esant tokiam gatvių tiesimui kaip dabar, t.y. kai ties sankryžomis susidaro asfaltinės provėžos nuo sunkiasvorio transporto galima tik pagalvoti, kas būtų su bėgiais.
Atleiskite, bet ką veikia sunkiasvoris transportas miesto centre???
Comment
-
Parašė yessuz Rodyti pranešimąnesamones ir tiek.
Yra LABAI placios juostos (pradedant nuo kalvariju turgaus), platus saligatviai.
Kalvariju gatve paliekama vienintele VT rusi - Trama. kas ten pablogetu?
Comment
-
Parašė praeivis Rodyti pranešimąZiauriai pablogetu susisiekimas kalvariju gatve,susidarytu kamsciai. Tada visi zmones,kurie dabar su savo masinomis vaziuoja i centra per zaliaji tilta,vaziuotu nebe kalvariju gatve, o per zirmunus-seiminiskiu gatve ,arba pro kita puse is savivaldybes puses. Kalvariju gatve apmirtu, sunyktu turgus, niekas nebeuzsuktu is pravaziuojanciu i maxima zalgirio-kalvariju sankryzoje, ibrahim is viso bankrutuotu is karto ir aplamai apmirtu visa ta gatve.Liktu tik tramvajus,vaziuojantys pensininkai ir vos kvepuojantis turgelis.
masinos ir toliau galetu vaziuoti kalvariju gatve.
http://www.youtube.com/watch?v=_-pWg...er_profilepageMano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąAtleiskite, bet ką veikia sunkiasvoris transportas miesto centre???
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąO kaip jam dar važiuoti? Neturi Vilnius normalios aplinkelių sistemos, jie dar tik tiesiami. Kaunas ir šiuo atveju pranašesnis.
Comment
-
Parašė praeivisTramvajus uzimtu visa eismo juosta ,pirmyn begiai,atgal....stai jau 2 eismo juostu ir nebera,liktu tik po 1 i kiekviena puse. Tramvajaus begiais vaziuoti negaletum,nes neturetum kur pasitraukti atvaziuojant tramvajui. O kas darysis palikus po viena juosta,tai..... gali nueiti i kalvariju -zalgirio sankryza ir pasiziureti kaip kalvariju gatve nuo kalniuko atvaziuoja 2 juostomis automobiliai. ir dabar isivaizduok kaip visa sita srauta sukisi i viena juosta ir kas ten darysis? Aisku,kad totalus kamstis ir zmones tiesiog nustos ten vazineti. Nustos vazineti zmones-visas tas rajonas apmirs.
be to, kodel tramo begiais nevaziuosi su masina?Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.
Comment
-
Parašė yessuz Rodyti pranešimąkodel tu taip niuriai? Tramas judetu kas kelias minutes, autobusai - jo aptarnavimui, nesidubliuotu keliu truliku ir autiku marsrutai.
masinos ir toliau galetu vaziuoti kalvariju gatve.
http://www.youtube.com/watch?v=_-pWg...er_profilepage"Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."
Adam Mickiewicz
Comment
-
Parašė Edvard Rodyti pranešimąNa visu pirma Kalvarijų g. buvo planuojama platinti, dabar kaip aš suprantu tokių planų nėra.
as taip bent jau taip viska isivaizduoju.Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.
Comment
-
Kalvarijų gatvėje nuo pat Šeimyniškių ir Konstitucijos prospekto pilna vietos. Šnipiškių lūšnas reikia griauti nuo Konstitucijos pr. iki pat Žalgirio g. Tą būtina padaryti net ir netiesiant jokio tramvajaus.
O toliau vietos pakanka gatvės platinimui. Taip, reikėtų likviduoti kai kurias automobilių stovėjimo aikšteles. Bet vietoj jų būtų galima įrengti kiek kitur ar pastatyti porą daugiaaukščių. O nuo maždaug "Ibrahimo" net ir tramvajus turėtų lįsti po žeme ir iki pat stoties važiuoti tuneliu.
Tačiau net ir tramvajui miestas neturi pinigų.
Comment
-
Parašė yessuz Rodyti pranešimąkodel? Tai tiesiog, praplatinti, irengti trama ir tt.
as taip bent jau taip viska isivaizduoju."Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."
Adam Mickiewicz
Comment
-
Parašė yessuzPreivi, bet zinok, realiai, Kalvariju gatveje, pacios eismo juostos - yra gana placios (netgi per placios), o saligatviai - taip pat.
butu gerai su miesto planavimo atstovais pasikalbeti sia tema
Eismo juostos tokios ,kad autobusas ir dviratininkas vienoje juostoje netelpa niekaip.Be to tramvajus turetu kazkur apsisukti.vadinasi ir ten dar jis sudarys kruva eismo problemu.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKalvarijų gatvėje nuo pat Šeimyniškių ir Konstitucijos prospekto pilna vietos. Šnipiškių lūšnas reikia griauti nuo Konstitucijos pr. iki pat Žalgirio g. Tą būtina padaryti net ir netiesiant jokio tramvajaus.
O koks komunistinis poziuris. O kodel ju namus galima griauti,o stai ateiti ir nugriauti TAVO namo negalima? O jei juos iskeldinti,tai reikia tiems zmonems suteikti kita busta,o as nenoriu moketi dar didesnius mokescius,kad jiems butu galima pastatyti namus kitur,vien tik del to,kad kazkam labai norisi tramvajaus:-)
Comment
-
Kur tu matai ten namus? Aš tai tik lūšnas. Jos būtų išpirktos, o ne atimtos. Žmonės net apsidžiaugs. Vienintelis rimtesnis 2 a. pastatas tėra prieš Kalvarijų turgų - Veterinarijos klinika, Augalų apsaugos inspekcija, ir kitos firmelės ten įsikūrusios. Buvusi gaisrinė ties Sostinės turgumi - sukrypęs pastatas, kurį taip pat verta griauti.
Ir griauti tas lūšnas reikia nebūtinai dėl tramvajaus. Jas reikės griauti net ir platinant Kalvarijų gatvę, kas yra neišvengiama toje vietoje.
Comment
Comment