Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Metro Vilniuje

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lavonbatis Rodyti pranešimą
    Valanda prasedi kamstyje, sudegina benzo uz max 20lt, valstybiei sumoka mokesciu procenta.
    To paties zmogaus darboi valanda kainuoja 300lt, is kuriu apie 100lt valstybei...
    Cia labai abstrakciai...
    Gaunantis 300 Lt per valandą važinės metro? Tokie malūnsparniu skraidys. Padauginai apie 30 kartų.

    Parašė Lavonbatis Rodyti pranešimą
    Bet ištikro, tai tendencija aiški, degalai brangsta. Būtų keista tokioj perspektyvoje diegti greituosius autobusus, kurie degalus rytų. Metro kuo gerai, pastatytų per ų metus ty turėtumėm gatava 2018 metais o 2020 (tikiuosi) turesime atomine Visagine. Ir seip atsinaujinanti energetika, hidroelektrinės ir pan... Jei jau steigt nauja VT rusi jau geriau tada elektrinį.
    Vietoj greitųjų autobusų gali važinėti troleibusai. Troleibusas laisvai gali važiuoti 70 km/h greičiu. Per mažai?

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Gaunantis 300 Lt per valandą važinės metro? Tokie malūnsparniu skraidys. Padauginai apie 30 kartų.
      Vietoj greitųjų autobusų gali važinėti troleibusai. Troleibusas laisvai gali važiuoti 70 km/h greičiu. Per mažai?
      Net jei ir 100 lt per valandą ar dar mažiau, valstybei ir gamtai dautg naudingiau, kad jis ofise sėdėtu o ne mašinoje. Beto 100lt per valandą yra dažnas atlyginimas...

      Comment


        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
        Pritariu tam, kad jeigu Visagine realiai stovi ir dirba nauja moderni atominė elektrinė, Lietuvoje reikia itin vystyti elektrinį transportą. Ne tik metro/tramvajų ir elektromobilius, bet ir elektrifikuoti naujus traukinių ruožus N. Vilnia-LT/BY siena, Kaunas-LT/RU siena ir Kaišiadorys-Šiauliai. Nepamirškime, kad tramvajaus laukia ir Klaipėda. Pajūryje siūlomas maršrutas Gargždai-Klaipėda-Palanga-Šventoji. Žiemą greičiausiai važiuotų tik iki Palangos oro uosto, o gal tik iki Girulių. Bet čia tema apie metro Vilniuje, aš tik priminiau, kad bėginis VT ne tik Vilniuje planuojamas.
        Pasiskolinus pinigų investuoti į naują atominę elektrinę, Vilniuje metro, Klaipėdoje tramvajų.

        Comment


          Parašė Lavonbatis Rodyti pranešimą
          Net jei ir 100 lt per valandą ar dar mažiau, valstybei ir gamtai dautg naudingiau, kad jis ofise sėdėtu o ne mašinoje. Beto 100lt per valandą yra dažnas atlyginimas...
          Iš Mėnulio nukritai? 100 Lt per valandą tai 18000 per mėnesį. Tokias algas gaunantys VT nevažinėja ir nevažinės.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Iš Mėnulio nukritai? 100 Lt per valandą tai 18000 per mėnesį. Tokias algas gaunantys VT nevažinėja ir nevažinės.
            Aš turėjau galvoje ne atlyginimą, o bendą uždarbį. Pvz dirba mėnesi 20 darbo dienų po 8 val. ty 160val. 16000 lt i6viso, bet jis dirba kompanijai, kuri pasiema 70% procentus visko sumokėt už patalpų nuoma mokesčius, valstybei truputi, kanceliarinės išlaidos ir pan, kompiuterių priežiūra ir pan. žmogui lieka 30% tai kažkur 4500 ant popieriaus, dar -25% išviso mokesčių valstybei ir gaunas 3600 į rankas. Db gal tokių sumažėja, bet ekonomika auga ir atlyginimai dar kils. O akcizų jau vargu ar didins, nes jau degalų kainos ir taip veda prie protestų.
            nabent Šemėta dar per kokį lt pakelt sugalvos...

            Comment


              Kiek matau jau metro šalininkai patys nesupranta, ką nori pasakyti savo argumentais...

              Comment


                Parašė Lavonbatis Rodyti pranešimą
                Aš turėjau galvoje ne atlyginimą, o bendą uždarbį. Pvz dirba mėnesi 20 darbo dienų po 8 val. ty 160val. 16000 lt i6viso, bet jis dirba kompanijai, kuri pasiema 70% procentus visko sumokėt už patalpų nuoma mokesčius, valstybei truputi, kanceliarinės išlaidos ir pan, kompiuterių priežiūra ir pan. žmogui lieka 30% tai kažkur 4500 ant popieriaus, dar -25% išviso mokesčių valstybei ir gaunas 3600 į rankas. Db gal tokių sumažėja, bet ekonomika auga ir atlyginimai dar kils. O akcizų jau vargu ar didins, nes jau degalų kainos ir taip veda prie protestų.
                nabent Šemėta dar per kokį lt pakelt sugalvos...
                Niekas taip neskaičiuoja.

                Comment


                  Parašė Lavonbatis Rodyti pranešimą
                  Parodyk patvirtintus skaičiavimus ar atliktą studiją.
                  kuriame mieste metro yra pelningas?
                  Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
                  Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

                  Comment


                    Parašė music
                    Skaičius aš žinau, visada juos pasitikrinu, o tave valdo ne statistika, o emocijos, vaikine
                    Vilniaus keleiviu srautas - 1.000.000 ? Nejuokink tik :/ ir visi visi - soks i ta vienintele metro linija?

                    Ir kol kasim tuneliukus - tuos DESIMT metu - ka su keliais darysim?
                    O kas bus kai bekasant po senamiesciu/centru atras kauleli koki?

                    Music - jauciu, Rentinyje dirbi?
                    Paskutinis taisė yessuz; 2011.05.23, 00:29.
                    Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
                    Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Niekas taip neskaičiuoja.
                      Skaičiuoja sukuriamą produkto vertę, o ne algą, kuri dažnu atveju net dešimtis kartų mažesnė. Pvz.: mūsų bendrovėje apie 25000 Lt/žm./mėn. vidutiniškai. Pati vadybininko apyvarta laisvai gali būti ir virš 1 mln. Lt , o bendrasis pelnas virš 100000 Lt, alga "ant popieriaus" kelioliką kartų mažesnė.

                      Comment


                        Parašė praeivis
                        Ar tau paciam nejuokinga is to ka pasakei??:-)
                        Taip, manau reik pasitaisyt. Uzdarbis kompanijai, ne atlyginimas. Atsiprasau.
                        Bet manau paskui pasitaisiau, tai jau nesakyk. Ne nejuokinga...

                        Comment


                          Parašė udrius
                          taigi statistikos departamentas rašė, pervežama 500 000 per dieną, panašiai sako ir Susisiekimo paslaugos, taigi nesigauna tiek kiek nori. Apie tai jau Tau buvo sakyta, tik tiek kad vis užmiršti tai kas Tau nenaudinga
                          Bet ir pats nepaaiškini kas tie arti 300 mln. skaičiai aukščiau minėtuose šaltiniuose. Tai neva į VT įskaičiuojami traukiniai, tai lėktuvai, tai tarpmiestiniai autobusai. O gal ir automobiliai? Buvo juk visokių tokių bandymų. Jei taip, norėčiau jūsiškiu viešuoju transportu pasinaudoti, gal galima raktelius?
                          http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                          Comment


                            Na ko čia nesuprasti. 180mln. - autobusų ir troleibusų keleivių. 270mln. - bendras VT keleivių skaičius. Speju įskačiuoti mikrobai ir taxi. Taxi ko gero neperveža baisingai daug keleivių, reiškiasi tuos 90mln. veža mikriukai (nebent Vilniuje yra dar kokia mistinė VT forma).

                            Link ko aš lenkiu? Link to, kad pats pirmas VT optimizavimo etapas tiek Vilniuje, tiek Kaune turėtų būti mikriukų keleivių persodinimas į normalų transportą, t.y. autobusus ir troleibusus. Tam reiktų labai labai smarkiai pertvarkyti minėto "normalaus VT" sistemas. O paskui jau žiūrėt - reikia dar metro, tramvajaus, gondolų, ar nebereikia. Nes mano galva kokybinis šuolis mikriukas -> metro yra kiek per didelis.
                            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                            Comment


                              Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                              Na ko čia nesuprasti. 180mln. - autobusų ir troleibusų keleivių. 270mln. - bendras VT keleivių skaičius. Speju įskačiuoti mikrobai ir taxi. Taxi ko gero neperveža baisingai daug keleivių, reiškiasi tuos 90mln. veža mikriukai (nebent Vilniuje yra dar kokia mistinė VT forma).

                              Link ko aš lenkiu? Link to, kad pats pirmas VT optimizavimo etapas tiek Vilniuje, tiek Kaune turėtų būti mikriukų keleivių persodinimas į normalų transportą, t.y. autobusus ir troleibusus. Tam reiktų labai labai smarkiai pertvarkyti minėto "normalaus VT" sistemas. O paskui jau žiūrėt - reikia dar metro, tramvajaus, gondolų, ar nebereikia. Nes mano galva kokybinis šuolis mikriukas -> metro yra kiek per didelis.
                              Mikroautobusai ir privatininkai veža tiek pat keleivių, kiek miesto troleibusai? Sunku būtų tuom patikėt.

                              Mikroautobusus, žinoma, reikia naikinti, tokia susisiekimo forma yra tik Moldovos, Uzbekijos lygio šalyse...
                              http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                              Comment


                                Sunku patikėt ar nesunku, bet skelbiami skaičiai būtent tokie.
                                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                Comment


                                  Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                  Sunku patikėt ar nesunku, bet skelbiami skaičiai būtent tokie.
                                  Dėl taviškio parašo ir pavydo Vilniaus VT srautams. Net būsiu į senesnius duomenis pasižiūrėjęs. Paskutiniai pateikti yra šie: 2010 balandis. Kaune - 3,525 mln. troleibusų keleivių iš "Lietuvos ekonominė ir socialinė raida".

                                  Ir iš "Autrolio".
                                  Kasdien išvažiuoja apie 112 troleibusų, teikiančių paslaugas Kauno miesto gyventojams ir svečiams. Šiuo metu troleibusais pervežama apie 62 procentai keleivių, besinaudojančių visuomeninio transporto paslaugomis.
                                  http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                                  Comment


                                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                    Skaičiuoja sukuriamą produkto vertę, o ne algą, kuri dažnu atveju net dešimtis kartų mažesnė. Pvz.: mūsų bendrovėje apie 25000 Lt/žm./mėn. vidutiniškai. Pati vadybininko apyvarta laisvai gali būti ir virš 1 mln. Lt , o bendrasis pelnas virš 100000 Lt, alga "ant popieriaus" kelioliką kartų mažesnė.
                                    Bendrovė turi ir kitų priemonių kaip paskatinti darbuotoją. Todėl 20 min. trumpesnė kelionė į darbą nieko nekeičia. Be to dalis tokių milijonus vartančių vadybininkų gyvena kur nors užmiestyje ar miesto pakraštyje nuosavame name ir važinėja automobiliu. Tokie patys ir užkemša gatves automobiliais. Tokie niekada nesinaudos VT. Metro jiems už visų mokesčių mokėtojų pinigus reikalingas, kad atlaisvintų gatves nuo bydlų su automobiliais, sukištų juos į metro. O patys ponai vadybininkai ir toliau galėtų važinėti automobiliais bet jau be kamščių ir sugaišdami mažiau laiko...

                                    Parašė music
                                    Važinėji Kaune mašina ir kartais užsuki į Vilnių- važinėk toliau, bet egoistiškai nespręsk, kad "aš toks ir toks esu, o ant kitų nusispjaut". Keli šimtai tūkstančių žmonių Vilniuje kasdien vargsta keliaudami VT ar užstrigę tokių bajorų sukeltame kamštyje, kuriame priverstas stovėti ir viešasis transportas, nes alternatyvos nėra.
                                    O galbūt manai, kad reiktų už 2 milijardus nutiesti aplink Vilnių aplinkkelių žiedą ir visi iš neturėjimo ką veikt ratus sukios, o mieste susisiekimo nereikia?
                                    Ar tavo prioritetas 6 aukštų sankryžos ir 8 juostų gatvės už tūkstančius milijonų, kelininke (kaip spėju )???
                                    Alternatyva yra ir daug pigesnė. Esamo VT plėtra ir priverstinis plikbajorių persodinimas į VT ekonominėmis priemonėmis. Šiek tiek lėtesnis variantas greičio atžvilgiu už metro, bet pigesnis ir pakeliamas mūsų ekonomikai.

                                    Comment


                                      Mikrobais 90 mln.? Vidutinis mikrobų užpildymas vieno reiso metu turėtų būti virš 100 keleivių...

                                      Comment


                                        Tema uždaroma valymui...
                                        kol diskutuojantys vienas kitą vadina "skaitymo dovana neapdovanotais paranoikais, asilais, triperio duškliarkemis" ir dar kažkuo

                                        Valymas greitas nebus, skubėti nėra kur - čia ne arena, metro dar nebus greit pastatytas.

                                        Comment


                                          Vilniuje troleibusų galėtų nebelikti po 15 metų
                                          http://verslas.delfi.lt/automoto/vil....d?id=48087499
                                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                          Comment

                                          Working...
                                          X