Vienas iš ES prioritetų yra CO2 emisijų mažinimas ir perėjimas prie labiau ekologiškų transporto rūšių, taip pat krovinių ir keleivių pervežimo dalies bėginiu transportu didinimas. Pvz. švedai iki kažkelintų ten metų nori apskritai uždrausti miestuose važinėti transporto priemonėms su vidaus degimo varikliais. Kiek realūs tokie planai aišku sunku pasakyti, bet žiūrint šioje perspektyvoje, tikėtina, kad tiek Vilniuje, tiek Kaune, galbūt net Klaipėdoje ilgainiui gali būti įdiegtos vienokios ar kitokios bėginio VT rūšys.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Metro Vilniuje
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Aš esu tikras, jeigu Vilniuje atsiras metro, tai jis bus pelningas, pagalvokit, nafta brangsta, o elektromobilių era iki Lietuvos dar toli, dar be to tai kad daugiau negu kas trečias automobilis Lietuvoje yra virš penkioikos metų senumo (parodo, kad jų vairuotojų/savininkų perkamoji galia yra menka, ir apie elektromobilius jiems dar kol kas tik pasvajot), tai KAI benzino kainos šoks iki 8Lt/l. tada tiems kas neturi daug pinigų kaip ir nebus alternatyvos, o tik sėsti i VT (nebūtinai i metro, bet autobusus ir troleibusus, kuriems tada nuostoliai sumažėtu)
Be to jus nepagalvojot, kad palei metro liniją developeriai dar pristatys nemažai daugiabučių (jeigu ne dangoraižių), kur metro bus pasiekiamas per max. penkias minutes pėščiomis, taigi pagalvokite dar kartą, manau Vilniuj rėikia metro, ir jis vien oro tikrai nevežiosPaskutinis taisė Raptor; 2011.05.19, 03:37.
Comment
-
Parašė Raptor Rodyti pranešimąBe to jus nepagalvojot, kad palei metro liniją developeriai dar pristatys nemažai daugiabučių (jeigu ne dangoraižių), kur metro bus pasiekiamas per max. penkias minutes pėščiomis, taigi pagalvokite dar kartą, manau Vilniuj rėikia metro, ir jis vien oro tikrai nevežios
O dėl "pusvalandį stoviu kamščiuose, kol nuvažiuoju į darbą", tai galiu duoti patarimą - suraskite darbą, kuris bus 10min peščiomis nuo namų.
Comment
-
Parašė music Rodyti pranešimąKo tu įsikirtai tuos kamščius? Juk daug svarbiau, kad būtų alternatyva. Dabar tokios nėra. Nesvarbu ar keliauji troleibusu ar automobiliu- rezultatas tas pats- sėdi kamštyje, tuo tarpu moderniuose miestuose alternatyva yra.
Comment
-
Parašė ACC Rodyti pranešimąČia subjektyvus tavo vertinimas. Realiai kalbama apie Vilniaus miesto viešojo transporto modernizavimą. Tu juk asmeniškai skaičiavimų nedarei, srautų neanalizavai, gal tie investuoti 'milijardai' atsipirktų ir gana greitai? Yra iškelta tokia idėja, ji yra svarstoma, ir tiek. Niekas to metro dar nestato.
Transporto sistema paremta geležinkelio metro jau bus šiek tiek pasenusi koncepcija (jai ir taip jau 150 metų).
Comment
-
Parašė music Rodyti pranešimąNeužsiiminėk beletristikom. Kamščiai Ozo, Kareivių, Kalvarijų g. prie Siemens, Savanorių pr., Jasinskio g. ir kitur visą dieną.
Anot VGTU prezentacijos, metro gali veikti tik Maskvoje, Tokijuje ir galbūt Paryžiuje, o visuose kituose miestuose jį pastatė nemokantys skaičiuoti idiotai?
100 000 vienai greitojo tramvajaus linijai būtinai su keliom požeminėm stotim centre būtų labai geras rodiklis. Toks buvo prognozuojamas pirmąjai gatvinio tramvajaus linijai Stotis- Santariškės. Santo Domingo, Kazanės, Tbilisio, Lozanos, Oslo ir kitų miestų sunkiojo metro atskirom linijom lieka tik svajoti apie tokį didelį srautą. Vienos S-Bahn'as (382 km, 13 linijų, 137 stotys), iš esmės nelabai besiskiriantis nuo metro, per dieną perveža iki 300 000, vadinas jie kvailiai?
Tarybinių respublikų ir soc. šalių prašome neminėti, nes ten viskas aišku - automobilizacija buvo žemo lygio.
Parašė music Rodyti pranešimą
Parašė music Rodyti pranešimąKalvarijų-Ozo sankryžoj spaudinėjant sankabą teko ne dešimt ir ne dvidešimt minučių pastoviniuoti, Jasinskio gatvėje praktiškai bet kuriuo dienos metu labiau apsimoka išlipus Tilto stotelėje aplenkiant kelis troleibusus paėjėti nei važiuoti viešajame transporte...
Savanorių prospektas nuo žiedo iki Plastos praktiškai stovi, o iš Tūkstantmečio gatvės išsukti į žiedą ta viena juosta reikalauja daug kantrybės ir pilietiškumo...
Sukuriant normalų priemiestinį susisiekima artimojo priemiesčio gyventojams, kad šie nesisnautotų auttomobiliu, važiuojant į miestą.
Parašė yessuz Rodyti pranešimąIki santariskiu - 20 minuciu nuo oro uosto.
Dariaus - gireno, zirniu, g. vilko,. viso - 5 sviesoforai per visa kelia.
kame problema?
kazkaip ziurau - per daug sudetingai i problema ziurite, kolega....
p.s. o dabar isivaizduojame kad vilnius turi aplilnkeli.. ne tik greitkelius per viduri miesto (kur is esmes, nuo giraites ziedo iki seimo gali buti irgi po 3 juostas i abi puses), bet normalu aplinkeli.
Parašė Lettered Rodyti pranešimąVažiuoji Pietiniu aplinkkeliu 70 km/h, vėliau Geležinio vilko gatve, 80 km/h leistinas greitis atkarpose. Tad 50km/h vidutinis greitis labai realu. Paskutinį kartą nuo oro uosto iki Ukmergės gatvės galo apie 3h valandą dienos nuvažiavau per ~15-20 min.
Parašė Wycka Rodyti pranešimąTroleibusai irgi tiek pat ekologiški, bet jie negali pasiekti didesnio greičio dėl bendro srauto ir šakotuvų/kryžmių.
Parašė Raptor Rodyti pranešimąAš esu tikras, jeigu Vilniuje atsiras metro, tai jis bus pelningas, pagalvokit, nafta brangsta, o elektromobilių era iki Lietuvos dar toli, dar be to tai kad daugiau negu kas trečias automobilis Lietuvoje yra virš penkioikos metų senumo (parodo, kad jų vairuotojų/savininkų perkamoji galia yra menka, ir apie elektromobilius jiems dar kol kas tik pasvajot), tai KAI benzino kainos šoks iki 8Lt/l. tada tiems kas neturi daug pinigų kaip ir nebus alternatyvos, o tik sėsti i VT (nebūtinai i metro, bet autobusus ir troleibusus, kuriems tada nuostoliai sumažėtu) Atvaizdas
Be to jus nepagalvojot, kad palei metro liniją developeriai dar pristatys nemažai daugiabučių (jeigu ne dangoraižių), kur metro bus pasiekiamas per max. penkias minutes pėščiomis, taigi pagalvokite dar kartą, manau Vilniuj rėikia metro, ir jis vien oro tikrai nevežios
Comment
-
Parašė music Rodyti pranešimąemocijom ne faktais paremta retorika, kad tik nekenčiamo miesto VT neduokdie nebūtų tobulinamas,
Ir kodėl Vilniaus senamiestyje nėra JOKIO viešojo transporto?Paskutinis taisė c2h5oh; 2011.05.19, 09:00.
Comment
-
Dar pridėčiau, kodėl "įrengiamos" mokamos stovėjimo vietos ten, kur logika liepte liepia atlaisvinti važiuojamąją dalį? Ir nekuriamos tikros parkavimo vietos (90% jų yra taip pat sovietinių laikų, kai tų automobilių 10 kartų mažiau buvo)? Pvz. Lazdynuose yra "barankiniai" garažai, kurie galėtų būti paversti daugiaukštėmis stovėjimo aikštelėmis. Apleistų, nenaudojamų plotų Vilniuje - marios, tačiau nieko nesiimama, kad imti reikalus į savivaldybės rankas (gal net keisti įstatymus), arba skatinti privataus verslo iniciatyvas.
Tas pats bus ir su metro (ar su bet kuria kitokia pertvarka, inovacija). Užprotestuos koks "šunsbūdos" savininkas ar įtakingas veikėjas pasiskūs dėl menamų vibracijų, ir šakės milijardiniam projektui.
Comment
-
nuo oro uosto iki santariskiu 20 minuciu (ok, +- pora dasidetu del sviesoforu).Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąTiesiog įrodyta tai kas norėta - metro pastačius kamščiai neišnyks. T.y. 5 milijardai - vardan garbės.
http://www.vilniausmetro.lt/files/Im...zpasaulis0.jpg
http://www.thehindu.com/multimedia/d...S_TR_9561f.jpg
Esi matęs požeminiame metro ar ant estakados, skirtos traukiniams, kamščių?
Comment
-
Parašė music Rodyti pranešimą
Atvaizdas
http://www.vilniausmetro.lt/files/Im...zpasaulis0.jpg
Atvaizdas
http://www.thehindu.com/multimedia/d...S_TR_9561f.jpg
Esi matęs požeminiame metro ar ant estakados, skirtos traukiniams, kamščių?
Arba stambule ar dar kur.Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąKaži kokio senumo foto pateikiate? Kiek matau 5-7 metų senumo. Esate ponas labai mėgėjas nusukinėti pokalbį nereikalingomis kryptimis. Taigi dar kartą klausiu -
Jeigu iš 100 000 mašinų srauto, kuris yra kas dien Vilniuje išimsite 400 troleibusų ir autobusų, ar kamščiai dings?
Esmė yra mažinti automobilių skaičių, o taip pat sukurti alternatyvą tiems kurie kamščiuose stovėti nenori (Nes dabar automobilistai stabdo ir autobusus su troleibusais). Esmė net ne kamščius išnaikinti, o sukurti alternatyvą nenorintiems juose dalyvauti. Tie kurie nori į darbą nuvažiuoti greit - važiuoja tramvajumi. Automobilistai gali ir toliau savo kamščiuose dusintis jei jiems ne "honoras" viešuoju transportu naudotis.
Parašė yessuz Rodyti pranešimąAtrodytu, kad del to kad Maskvoje yra metro - ten nebutu kamsciu. Arba kitur
Arba stambule ar dar kur.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąPuiku - tai ir mažinkite automobilius, o ne metro statykite
O šiaip jau, norint sumažinti automobilių skaičių reikia pateikti patrauklią alternatyvą, nes dabartinė viešojo transporto sistema nelabai susidoroja. Tai, aišku, gali būti tiek bėginis transportas tiek ne, bet geriau, kad jis būtų atskirtas nuo viso kito eismo ir nestovėtu kamščiuose. Turint tikrą pilnavertį metro (Tokio niekas ir nesvarsto, nes kaina būtų daug didesnė) netgi jokių draudimų automobiliams nelabai reiktu (Gal išskyrus senamiestį), nes ir taip būtų galimybė važiuoti visiškai netrukdant kitiems eismo dalyviams.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąTiesiog įrodyta tai kas norėta - metro pastačius kamščiai neišnyks. T.y. 5 milijardai - vardan garbės.
Ne kart esu matęs kaip troleibusai žiauriai stabdo eismą... Pačiam tenka laiks nuo laiko pavairuot. Gal truputi ne prie temos bet kartais vaziuojant užmiesčio keliu kur galima 90km/h spaust ne kart esu paskui autobusą važevęs apie 30km/h...
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąPuiku - tai ir mažinkite automobilius, o ne metro statykite
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąViso transportavimasis į darbą ir atgal, kiekvieną dieną pareikalauja 2h. Tai yra ketvirtadalis visos darbo dienos!
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąKaip supras mažinti automobilius? Po presu?
O šiaip jau, norint sumažinti automobilių skaičių reikia pateikti patrauklią alternatyvą, nes dabartinė viešojo transporto sistema nelabai susidoroja. Tai, aišku, gali būti tiek bėginis transportas tiek ne, bet geriau, kad jis būtų atskirtas nuo viso kito eismo ir nestovėtu kamščiuose. Turint tikrą pilnavertį metro (Tokio niekas ir nesvarsto, nes kaina būtų daug didesnė) netgi jokių draudimų automobiliams nelabai reiktu (Gal išskyrus senamiestį), nes ir taip būtų galimybė važiuoti visiškai netrukdant kitiems eismo dalyviams.
Dabartinė VT susidoroja su srautais, ir plėsti tiek maršrutų tinklą, tiek tankinti grafikus yra marios vietos... Tik reikia eliminuoti dalį automobilių iš gatvių. Kodėl dėl dalies užsispyrimo nesinaudoti VT, turi visi mokėti už tai? Usispyrėlius reikia sutramdyti ekonominėmis ir administracinėmis priemonėmis, o ne merkti milijardus į metro. Alternatyva automobiliui - esamo VT tinklo plėtra, pertvarka ir atnaujinimas. Tai nekainuotų kelių milijardų. Už daugiausiai milijardą per kelis metus būtų galima kardinaliai pakeisti dabartinio VT kokybę, tiek investuojant į pagrindines gatves (A juostas, kai kurių sankryžų rekonstukciją, perėjų įrengimus ir pan.), kuriomis kursuoja VT, tiek į kontaktinio tinklo plėtrą, naujų transporto priemonių įsigijimą, VT šviesoforų įrengimą, stoteles ir netgi geležinkelio bei priemiestinių maršrutų integravimą į vieningą sistemą bei dargi priemiestinių maršrutų plėtrą. Bet tai ne vien Vilniaus miesto uždavinys, o kartu ir Vilniaus bei Trakų rajonų, taip pat ir valstybės (labiau teisės aktais).
Parašė Lavonbatis Rodyti pranešimąNe kart esu matęs kaip troleibusai žiauriai stabdo eismą... Pačiam tenka laiks nuo laiko pavairuot. Gal truputi ne prie temos bet kartais vaziuojant užmiesčio keliu kur galima 90km/h spaust ne kart esu paskui autobusą važevęs apie 30km/h...Parašė andyour Rodyti pranešimąPvz. aš ryte vykstu į darbą tarp 8-9h Laisvės prospektu, kelias tuštutėlis. Tačiau autobusai ir troleibusai velkasi vėžlio greičiu, iki darbo, iki centro, trunku 35min, vien važiavimo. Viso transportavimasis į darbą ir atgal, kiekvieną dieną pareikalauja 2h. Tai yra ketvirtadalis visos darbo dienos!
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąIr kas bus tų daugiabučių gyventojai, jeigu jų dabar vis mažėja ir mažėja?
O dėl "pusvalandį stoviu kamščiuose, kol nuvažiuoju į darbą", tai galiu duoti patarimą - suraskite darbą, kuris bus 10min peščiomis nuo namų.
be to, Lietuvoje žinau darbą nelengva surast, kuris būtu prie pat namų
Comment
Comment