Parašė udrius
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Metro Vilniuje
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąBeveik kiekvieno žmogaus svajonė yra namas užmiestyje su garaže stovinčiu automobiliu. Pasitaikius galimybei, žmonės stengiasi įgyvendinti savo svajones. Jeigu pagerės žmonių finansinė padėtis, o ji neišvengiamai gerės augant ekonomikai ir tobulėjant technologijoms, žmonės vėl pirks automobilius ar jau elektromobilius, statysis namus užmiestyje. Vienareikšmiškai žmonės nenori gyventi daugiabučiuose ir naudotis VT.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąBeveik kiekvieno žmogaus svajonė yra namas užmiestyje su garaže stovinčiu automobiliu. Pasitaikius galimybei, žmonės stengiasi įgyvendinti savo svajones. Jeigu pagerės žmonių finansinė padėtis, o ji neišvengiamai gerės augant ekonomikai ir tobulėjant technologijoms, žmonės vėl pirks automobilius ar jau elektromobilius, statysis namus užmiestyje. Vienareikšmiškai žmonės nenori gyventi daugiabučiuose ir naudotis VT.
Comment
-
Parašė music Rodyti pranešimą(miesto gyventojų skaičius stabiliai mažėja; per dešimtmetį sumažėjo 40 000; VT veža 200 000 keleivių,... ),
200 000 - tai aš esu dar pasirodo labai optimistiškai sakiau...
Comment
-
Parašė music Rodyti pranešimąO išgirdo tik kelių kauniečių nuomonę, kuriem Vilniaus VT tobulinimas neaktualus, tiesiog patinka ginčai iš sportinio intereso, visų progresyviai mąstančių, kurie tiki Lietuvos ir jos sostinės ateitimi, kritika, remiantis jų pačių sugalvotais "faktais", fatališka, pesimistine demagogija (miesto gyventojų skaičius stabiliai mažėja; per dešimtmetį sumažėjo 40 000; VT veža 200 000 keleivių,... ), emocijom ne faktais paremta retorika, kad tik nekenčiamo miesto VT neduokdie nebūtų tobulinamas, o visi racionalūs pasiūlymai ir pasvarstymai, pamąstymai remiantis tikrąja statistika ir specialistų prognozėm bei mokslininkų skaičiavimais, užgniaužti.
Tai yra natūrali baimė, metro tuo ir įdomus, kad jis eina tiesiausiomis linijomis, jis eitų tomis trasomis, kurios dabar yra tuščios, jokiu būdu metro neitų gatvėmis.
Vilniuje matyčiau, kad metro eitų po žeme, bet negiliai, ir tik keletas kilometrų paviršiumi.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąŠiandieninis Zykaus pasisakymas - Paskaičiuota, kad metro kasdien naudotųsi apie 100 tūkst. žmonių.
200 000 - tai aš esu dar pasirodo labai optimistiškai sakiau...
Beje, pats norėčiau pilnaverčio metro, bet nemanau, kad jis šiuo metu būtų neišvengiamai reikalingas. Geriau jau kelios stotys centre, tad ir Zykaus pernelyg nepalaikau, bet iš esmės nepatinka, kai nesiūloma nieko konstruktyvaus, nesistengiama diskutuoti, o visur siejama tik destrukcija ir noras ne padėti rasti problemos sprendimą, ją išspręsti, o tuščiai laimėti ginčą nihilistiškais argumentais.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąNiekas nenori laimėti to ginčo - tau alternatyvų buvo krūva pasiūlytų, bet ne būtinai metro reikia, ir viskas. Tau net nepriimtinas variantas riboti mašinų eismą, priversti žmones naudotis visuomeniniu transportu ir t,t.
Sprendimo būdų yra įvairių, bet ne visi jie įgyvendinami ar duotų efektą, o kai kurie tėra laikinos priemonės, kurios po 5 ar 10 metų neveiks, o laikas bus prarastas.
Žinoma kai kurie jų pagerintų situaciją.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąDar kartą Tavęs noriu paklausti - kas sudaro kamščius - ar masė automobilių ar tie 400 troleibusų ir autobusų, kurie pasirodo kasdien gatvėse? GALI NORS KARTĄ ATSAKYTI AIŠKIAI Į KLAUSIMUS? Be kovos kauniečiai vilniečiai, be jokių išvedžiojimų ir t.t. ?
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąTada Tau antras klausimas - jei išimsi iš eismo tuojs 400 troleibusų autobusų (tarkim stebūklas visi persėda iš troleibusų autobusų į metro), kamščiai dingsta?
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąTada Tau antras klausimas - jei išimsi iš eismo tuojs 400 troleibusų autobusų (tarkim stebūklas visi persėda iš troleibusų autobusų į metro), kamščiai dingsta?Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąTada Tau antras klausimas - jei išimsi iš eismo tuojs 400 troleibusų autobusų (tarkim stebūklas visi persėda iš troleibusų autobusų į metro), kamščiai dingsta?
Maskvoje galiu važiuoti 2 val. automobiliu, o galiu kur reikia nukeliauti metro per 38 min. Skirtumas yra? Yra. Kai Vilniuje bus tokia alternatyva, stovėti kamštyje rizikuojant visur pavėluoti ar atominio laikrodžio tikslumu kursuojantis viešasis transportas, kiekvienas galės rinktis ar keliauti pigiau ir greičiau, patogiau, ar stresuoti ir deginti 5 litus kainuojantį benziną, o VT pagaliau nebus egoistų mašinistų įkaitas.
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąVisų pirma reikia apmokestinti įvažiavimą į senamiestį.
Comment
-
Parašė rat Rodyti pranešimąTeisingai, reikia apmokestinti įvažiavimą į senamiestį automobiliams ir dviračiams, branginti stovėjimo kainą. Tada, kai žmonės leis mažiau laisvalaikį centre, o pereis prie buitinio alkoholizmo, verkti - "Gedimino prospektas miršta, žmonės mažai vartoja".
p.s. O be to ir kuras brangsta ir brangs, todėl alternatyvos reikės ieškoti.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąDviračių eismą kaip tik reikia skatinti ir sutvarkyti viešojo transporto privažiavimą. Reikia išgyvendinti tą bjaurų įprotį visur prie durų automobiliu privažiuoti. Vis dėlto ir pagal ES direktyvas tą privers padaryti.
Dviračių takus plėtoti netrugdo neduobėti keliai, gerai sureguliuotos plačios sankryžos, autobusų juostos ar viadukai.Paskutinis taisė Lettered; 2011.05.18, 22:54.
Comment
-
Parašė music Rodyti pranešimąAutomobiliai, nebetepantys gatvėje. Dabar būtų įdomu išgirsti receptą, panacėją. Susodinti visus į VT netinka ir jau sakiau kodėl- nebent laikinas A|1 siūlytas sprendimo būdas: pripirkti daug dvigubų troleibusų.
Parašė rat Rodyti pranešimąTaigi tikisi, kad nutiesus vieną-dvi linijas (už neaišku kokią sumą, neaišku iš kur paimtą) visi mes automobilius ir puls važinėtis metro (neaišku už kokią kainą).
Bet tai palyginkime gyventojų tankumą. Vilnius yra retai apgyvendintas miestas, todėl bet kokios inžinerinės infrastruktūros plėtra ir eksploatacija jame yra santykinai brangesnė nei kitur. Vilniuje net ir 3-4 linijoms nebus tokio keleivių srauto srauto...
P.S. Visi duomenys iš Vikipedijos.Paskutinis taisė Al1; 2011.05.18, 22:59.
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąDviračių eismą kaip tik reikia skatinti ir sutvarkyti viešojo transporto privažiavimą. Reikia išgyvendinti tą bjaurų įprotį visur prie durų automobiliu privažiuoti. Vis dėlto ir pagal ES direktyvas tą privers padaryti.
Nepamirškime, kad automobilio savininkas moka ne tik už kurą ir patį automobilį, bet ir už parkavimą, tepalus, padangas, draudimą, kitus skysčius, gesintuvą, vaistinėlę, pagaliau ir kelių policininkų vaikai valgyti nori.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
Comment