o dieve kokia tragiska konferencija buvo.. nei i viena mano klausima juozukas neatsake
Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.
sigita 15:42
Atsakau Udriui - Jus pilnas asmenines kritikos pasnekovui, bet nieko racionalaus ar kitos geros iseitis spusciu klausimams spresti apsiulyti neturite ir negalite.
Ne tik pilnas asmeninės kritikos, bet ir abejingas statistikai. Remiasi tik savo susigalvotais dalykais, jokiu būdu "mistine sufalsifikuota propaganda" nepasitiki.
Žmogui tai yra asmeninis principo reikalas, gal kažkas nemalonaus Vilniuje yra įvykę ar iš kažkur susiformavęs pavydas ir neapykanta? Gerb. Sigita, nežiūrėkite į tai rimtai.
O gal klystu? Jei klystu, prašom pasiūlyti ką nors racionalaus, išskyrus B. Vėsaitės lygio "idėjas" apie sostinės perkėlimą į Kauną ar kitas jūsų nerealias ir vaikiškas svajones.
/\ nesigilinau į tą konferenciją, ar ten buvo užsiminta kaip drieksis metro linija, kokius apims dabartinius VT maršrutus, koks tikėtinas jos apkrovimas, kokia bilietų kaina?
/\ nesigilinau į tą konferenciją, ar ten buvo užsiminta kaip drieksis metro linija, kokius apims dabartinius VT maršrutus, koks tikėtinas jos apkrovimas, kokia bilietų kaina?
ten buvo puikus kliedesys, kaip 1 km nuvaziuoti su metro kainuoja berods 20-30 ct ir kaip su masina - 1 lita
ai, dar ten aiskino, kad metro bilietukas kainuos 2 litus
Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.
ten buvo puikus kliedesys, kaip 1 km nuvaziuoti su metro kainuoja berods 20-30 ct ir kaip su masina - 1 lita
ai, dar ten aiskino, kad metro bilietukas kainuos 2 litus
O šventas naivume!
Negalvok, kad sumoki tik įsigydamas automobilį, o jį eksploatuojant moki tik už benziną ir alyvos keitimą
Sumoki ir už naujų kelių projektavimą ir tiesimą, esamų gatvių ir kelių valymą, priežiūrą, lopymą, modernizavimą... Kiek milijardų kasmet tam išleidžiama?
Tad jei manai, kad per metus išleidi tik kokį tūkstantį litų- smarkiai klysti
Šviesoforų sistema.
2006 m. konsultantų pateikta projekto skaičiuotina kaina siekė 70 mln. litų. Konkursą laimėjo konsorciumas, šviesoforų valdymo sistemą pasiūlęs įdiegti už 102 mln. litų.
Aplinkkelį tiesia miesto savivaldybės skelbtą konkursą laimėjusi ūkio subjektų grupė, kurią sudaro bendrovės "Fegda" ir "Kauno tiltai". Bendra projekto vertė - 267,8 mln. litų, statybos darbų kaina - 262,5 mln. litų.
Tikrasis Pietinis aplinkkelis.
Daugiau nei 205,5 mln. litų kainuosiantis pietinis Vilniaus aplinkkelis kilstelės greta jo atsidursiančių sklypų kainas.
Preliminari pirmojo etapo statybos darbų tinkamų išlaidų kaina – apie 150 mln. Lt – bus patikslinta parengus šios atkarpos techninį darbo projektą ir sudarius rangos darbų sutartis.
Sutartis dėl šio objekto rangos darbų su užsakovu buvo pasirašyta 2008 metų lapkritį. Pradinė Lazdynų tilto rekonstrukcijos (vakarinio aplinkkelio IA etapas) sutarties kaina - 125,51 milijono litų - po indeksacijos sumažėjo iki 118 mln. Lt.
2011 metų pradžioje planuojama baigti ir Vilniaus vakarinio aplinkkleio I-ojo etapo darbus - aplinkkelio dalies nuo Oslo iki L. Asanavičiūtės gatvės statybą. Šį 135,89 mln. Lt vertės projektą AB “Panevėžio keliai” taip pat vykdo su partneriais AB “Kauno tiltai”.
Bendra šio projekto vertė – 40 mln. litų. Rekonstrukcijos darbus numatoma baigti iki 2008 metų gruodžio. Juos atliks Vilniaus miesto savivaldybės skelbtą konkursą laimėjusi AB „Panevėžio keliai“.
Kaip bus kasamos METRO linijos? Ar nebus taip, kad metro statybos laikotarpiu būsimų trasų vietoje bus apribotas transporto eismas, kas sukeltų ilgalaikius nepatogumus?
Atsakymas:
Tai yra natūrali baimė, metro tuo ir įdomus, kad jis eina tiesiausiomis linijomis, jis eitų tomis trasomis, kurios dabar yra tuščios, jokiu būdu metro neitų gatvėmis.
Vilniuje matyčiau, kad metro eitų po žeme, bet negiliai, ir tik keletas kilometrų paviršiumi.
Pažiūrim į siūlytas linijas -
Pašilaičiai – Geležinkelio stotis - Oro uostas
Pilaitė - Viršuliškės – Katedra
Justiniškės – Jeruzalė - Antakalnis
Tai po namais kas, jei po gatvėm nekas? Oi svajotojai
Ne tik pilnas asmeninės kritikos, bet ir abejingas statistikai. Remiasi tik savo susigalvotais dalykais, jokiu būdu "mistine sufalsifikuota propaganda" nepasitiki.
Žmogui tai yra asmeninis principo reikalas, gal kažkas nemalonaus Vilniuje yra įvykę ar iš kažkur susiformavęs pavydas ir neapykanta? Gerb. Sigita, nežiūrėkite į tai rimtai.
O gal klystu? Jei klystu, prašom pasiūlyti ką nors racionalaus, išskyrus B. Vėsaitės lygio "idėjas" apie sostinės perkėlimą į Kauną ar kitas jūsų nerealias ir vaikiškas svajones.
Įdomu įdomu - būtent ta pati Sigita pasakė - man REIKIA metro, bet aš juo NEVAŽINĖSIU, nes man NEPATOGU.
O šventas naivume!
Negalvok, kad sumoki tik įsigydamas automobilį, o jį eksploatuojant moki tik už benziną ir alyvos keitimą
Sumoki ir už naujų kelių projektavimą ir tiesimą, esamų gatvių ir kelių valymą, priežiūrą, lopymą, modernizavimą... Kiek milijardų kasmet tam išleidžiama?
Tad jei manai, kad per metus išleidi tik kokį tūkstantį litų- smarkiai klysti
O ką, į kelių infrastruktūrą nereikia investuoti? Reikia ir buvo būtina, nes dauguma jų skirta arba atnaujinti visiškai susidėvėjusią infrastruktūrą, arba nukreipti tranzitinį srautą. Juk Vilnius neturi normalių aplinkkelių, kokius turi net Minskas, nors jame ir metro yra... Taio kad metro nebūtų išsprendęs tranzitinio tansporto, kurio didelę dali sudaro krovininis, problemų. Blogiausia, kad per visus 20 metų į esamą Vilniaus VT nebuvo pakankamai investuojama ir plėtojama, todėl ir susidarė tokia situacija, kad daug ko VT nebetenkina ir jie persėdo į automobilius.
O ką, į kelių infrastruktūrą nereikia investuoti? Reikia ir buvo būtina, nes dauguma jų skirta arba atnaujinti visiškai susidėvėjusią infrastruktūrą, arba nukreipti tranzitinį srautą. Juk Vilnius neturi normalių aplinkkelių, kokius turi net Minskas, nors jame ir metro yra... Taio kad metro nebūtų išsprendęs tranzitinio tansporto, kurio didelę dali sudaro krovininis, problemų. Blogiausia, kad per visus 20 metų į esamą Vilniaus VT nebuvo pakankamai investuojama ir plėtojama, todėl ir susidarė tokia situacija, kad daug ko VT nebetenkina ir jie persėdo į automobilius.
Reikia, bet ne būtinai tiek daug kiek investuojama dabar. Miesto viadukai daugiausia skirti ne tranzitiniam transportui, o didėjančiam automobilių skaičiui mieste atlaikyti. Už juos būtų galima vystyti viešąjį transportą, o kamščiai dar ir paskatintu juo naudotis. Dabar tai einame amerikietišku keliu, kur visi važiuoja tik automobiliais, miestuose keturių-penkių lygių sankryžos, o vietos nei pėstiesiems nei viešajam transportui nėra.
Kurie iš tų viadukų miesto? Per geležinkelį Naujininkuose? Taigi jis buvo prastos būklės ir siaura vieta tarp Švitrigailos ir S. Dariaus ir S. Girėno gatvių. Lazdynuose? Tai tranzitinio eismo sistemos dalis. Žirnių g. ir žiedo Savanorių pr. - irgi tranzitinio eismo dalis. Ukmergės ir Laisvės viadukas? Jo seniai reikėjo.
Kurie iš tų viadukų miesto? Per geležinkelį Naujininkuose? Taigi jis buvo prastos būklės ir siaura vieta tarp Švitrigailos ir S. Dariaus ir S. Girėno gatvių. Lazdynuose? Tai tranzitinio eismo sistemos dalis. Žirnių g. ir žiedo Savanorių pr. - irgi tranzitinio eismo dalis. Ukmergės ir Laisvės viadukas? Jo seniai reikėjo.
Pavyzdžiui būtent tas Ukmergės-Laisvės viadukas ar estakada prie spaudos rūmų.
Taip, tai nevykusiai įgyvendinta. Bet tos sankryžos buvo probleminės ir reikėjo jas pertvarkyti. Vien tik šviesoforai, deja, nieko ten nebūtų pagerinę.
/\ Kieno problema, kad kolūkiai vidury miesto?
P.S. Žmonės iš kolūkių VT nesinaudoja, todėl jiems metro nereikia. Todėl juos reikia iškelti už miesto, arba į kolūkiečių rajonus.
/\ Kieno problema, kad kolūkiai vidury miesto?
P.S. Žmonės iš kolūkių VT nesinaudoja, todėl jiems metro nereikia. Todėl juos reikia iškelti už miesto, arba į kolūkiečių rajonus.
/\ Kieno problema, kad kolūkiai vidury miesto?
P.S. Žmonės iš kolūkių VT nesinaudoja, todėl jiems metro nereikia. Todėl juos reikia iškelti už miesto, arba į kolūkiečių rajonus.
Beveik kiekvieno žmogaus svajonė yra namas užmiestyje su garaže stovinčiu automobiliu. Pasitaikius galimybei, žmonės stengiasi įgyvendinti savo svajones. Jeigu pagerės žmonių finansinė padėtis, o ji neišvengiamai gerės augant ekonomikai ir tobulėjant technologijoms, žmonės vėl pirks automobilius ar jau elektromobilius, statysis namus užmiestyje. Vienareikšmiškai žmonės nenori gyventi daugiabučiuose ir naudotis VT.
Comment