Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Metro Vilniuje

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Patiko vienos konferencijos dalyvės pasisakymas - man reikia metro, bet as su 5 vaikais su juo nevažiuosiu SUUUPER

    Comment


      o dieve kokia tragiska konferencija buvo.. nei i viena mano klausima juozukas neatsake
      Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
      Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

      Comment


        sigita 15:42
        Atsakau Udriui - Jus pilnas asmenines kritikos pasnekovui, bet nieko racionalaus ar kitos geros iseitis spusciu klausimams spresti apsiulyti neturite ir negalite.
        Ne tik pilnas asmeninės kritikos, bet ir abejingas statistikai. Remiasi tik savo susigalvotais dalykais, jokiu būdu "mistine sufalsifikuota propaganda" nepasitiki.
        Žmogui tai yra asmeninis principo reikalas, gal kažkas nemalonaus Vilniuje yra įvykę ar iš kažkur susiformavęs pavydas ir neapykanta? Gerb. Sigita, nežiūrėkite į tai rimtai.
        O gal klystu? Jei klystu, prašom pasiūlyti ką nors racionalaus, išskyrus B. Vėsaitės lygio "idėjas" apie sostinės perkėlimą į Kauną ar kitas jūsų nerealias ir vaikiškas svajones.
        http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

        Comment


          /\ nesigilinau į tą konferenciją, ar ten buvo užsiminta kaip drieksis metro linija, kokius apims dabartinius VT maršrutus, koks tikėtinas jos apkrovimas, kokia bilietų kaina?

          Comment


            Parašė andyour Rodyti pranešimą
            /\ nesigilinau į tą konferenciją, ar ten buvo užsiminta kaip drieksis metro linija, kokius apims dabartinius VT maršrutus, koks tikėtinas jos apkrovimas, kokia bilietų kaina?
            ten buvo puikus kliedesys, kaip 1 km nuvaziuoti su metro kainuoja berods 20-30 ct ir kaip su masina - 1 lita
            ai, dar ten aiskino, kad metro bilietukas kainuos 2 litus
            Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
            Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

            Comment


              Parašė yessuz Rodyti pranešimą
              ten buvo puikus kliedesys, kaip 1 km nuvaziuoti su metro kainuoja berods 20-30 ct ir kaip su masina - 1 lita
              ai, dar ten aiskino, kad metro bilietukas kainuos 2 litus
              O šventas naivume!
              Negalvok, kad sumoki tik įsigydamas automobilį, o jį eksploatuojant moki tik už benziną ir alyvos keitimą
              Sumoki ir už naujų kelių projektavimą ir tiesimą, esamų gatvių ir kelių valymą, priežiūrą, lopymą, modernizavimą... Kiek milijardų kasmet tam išleidžiama?
              Tad jei manai, kad per metus išleidi tik kokį tūkstantį litų- smarkiai klysti

              Šviesoforų sistema.
              2006 m. konsultantų pateikta projekto skaičiuotina kaina siekė 70 mln. litų. Konkursą laimėjo konsorciumas, šviesoforų valdymo sistemą pasiūlęs įdiegti už 102 mln. litų.
              http://www.autodiena.lt/lt/naujienos...msciu-neismus/

              Pietinis aplinkkelis.
              Aplinkkelį tiesia miesto savivaldybės skelbtą konkursą laimėjusi ūkio subjektų grupė, kurią sudaro bendrovės "Fegda" ir "Kauno tiltai". Bendra projekto vertė - 267,8 mln. litų, statybos darbų kaina - 262,5 mln. litų.
              Tikrasis Pietinis aplinkkelis.
              Daugiau nei 205,5 mln. litų kainuosiantis pietinis Vilniaus aplinkkelis kilstelės greta jo atsidursiančių sklypų kainas.
              http://politika.lt/index.php?cid=957&new_id=11633

              Tikrasis Pietinis aplinkkelis, 1 etapas.
              Preliminari pirmojo etapo statybos darbų tinkamų išlaidų kaina – apie 150 mln. Lt – bus patikslinta parengus šios atkarpos techninį darbo projektą ir sudarius rangos darbų sutartis.
              http://www.sauguskelias.eu/index.php...id=26&Itemid=3

              Vakarinis aplinkkelis.
              1A etapas.
              Sutartis dėl šio objekto rangos darbų su užsakovu buvo pasirašyta 2008 metų lapkritį. Pradinė Lazdynų tilto rekonstrukcijos (vakarinio aplinkkelio IA etapas) sutarties kaina - 125,51 milijono litų - po indeksacijos sumažėjo iki 118 mln. Lt.
              http://paneveziokeliai.hosting2.5ci....633&Action=One

              1 etapas.
              2011 metų pradžioje planuojama baigti ir Vilniaus vakarinio aplinkkleio I-ojo etapo darbus - aplinkkelio dalies nuo Oslo iki L. Asanavičiūtės gatvės statybą. Šį 135,89 mln. Lt vertės projektą AB “Panevėžio keliai” taip pat vykdo su partneriais AB “Kauno tiltai”.
              http://paneveziokeliai.hosting2.5ci....633&Action=One

              2 etapas.
              Neoficialiomis BNS žiniomis, trijų įmonių susivienijimas pasiūlė darbus atlikti už mažiausią kainą – 169,036 mln. litų (su PVM).
              http://www.15min.lt/naujiena/miestas...iais-41-148075

              O be didžiųjų darbų kasmet vyksta ir aibė mažesnių.

              Ukmergės g. estakada.
              Estakados ilgis – apie 250 metrų, plotis – apie 14 metrų, projekto vertė - 36 mln. lt.
              Darius ir Girėno g. viadukas.
              Viaduko rekonstrukcijos darbus numatoma atlikti iki 2008m gegužės 31dienos. Statybos darbų kaina - daugiau kaip 33 milijonai litų.
              http://www.tilsta.lt/?section=0&archive=1

              Laisvės pr.- Ateities g. viadukas
              Bendra šio projekto vertė – 40 mln. litų. Rekonstrukcijos darbus numatoma baigti iki 2008 metų gruodžio. Juos atliks Vilniaus miesto savivaldybės skelbtą konkursą laimėjusi AB „Panevėžio keliai“.
              www.vilnius.lt

              ir t.t. ir šimtai milijonų.
              http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

              Comment


                Iš konferencijos.

                Klausimas:
                Kaip bus kasamos METRO linijos? Ar nebus taip, kad metro statybos laikotarpiu būsimų trasų vietoje bus apribotas transporto eismas, kas sukeltų ilgalaikius nepatogumus?
                Atsakymas:
                Tai yra natūrali baimė, metro tuo ir įdomus, kad jis eina tiesiausiomis linijomis, jis eitų tomis trasomis, kurios dabar yra tuščios, jokiu būdu metro neitų gatvėmis.

                Vilniuje matyčiau, kad metro eitų po žeme, bet negiliai, ir tik keletas kilometrų paviršiumi.
                Pažiūrim į siūlytas linijas -
                Pašilaičiai – Geležinkelio stotis - Oro uostas
                Pilaitė - Viršuliškės – Katedra
                Justiniškės – Jeruzalė - Antakalnis

                Tai po namais kas, jei po gatvėm nekas? Oi svajotojai

                Comment


                  Parašė music Rodyti pranešimą
                  Ne tik pilnas asmeninės kritikos, bet ir abejingas statistikai. Remiasi tik savo susigalvotais dalykais, jokiu būdu "mistine sufalsifikuota propaganda" nepasitiki.
                  Žmogui tai yra asmeninis principo reikalas, gal kažkas nemalonaus Vilniuje yra įvykę ar iš kažkur susiformavęs pavydas ir neapykanta? Gerb. Sigita, nežiūrėkite į tai rimtai.
                  O gal klystu? Jei klystu, prašom pasiūlyti ką nors racionalaus, išskyrus B. Vėsaitės lygio "idėjas" apie sostinės perkėlimą į Kauną ar kitas jūsų nerealias ir vaikiškas svajones.
                  Įdomu įdomu - būtent ta pati Sigita pasakė - man REIKIA metro, bet aš juo NEVAŽINĖSIU, nes man NEPATOGU.

                  Comment


                    Parašė liutass Rodyti pranešimą
                    žiauru...
                    Parašė music Rodyti pranešimą
                    O šventas naivume!
                    Negalvok, kad sumoki tik įsigydamas automobilį, o jį eksploatuojant moki tik už benziną ir alyvos keitimą
                    Sumoki ir už naujų kelių projektavimą ir tiesimą, esamų gatvių ir kelių valymą, priežiūrą, lopymą, modernizavimą... Kiek milijardų kasmet tam išleidžiama?
                    Tad jei manai, kad per metus išleidi tik kokį tūkstantį litų- smarkiai klysti

                    Šviesoforų sistema.

                    http://www.autodiena.lt/lt/naujienos...msciu-neismus/

                    Pietinis aplinkkelis.


                    Tikrasis Pietinis aplinkkelis.

                    http://politika.lt/index.php?cid=957&new_id=11633

                    Tikrasis Pietinis aplinkkelis, 1 etapas.

                    http://www.sauguskelias.eu/index.php...id=26&Itemid=3

                    Vakarinis aplinkkelis.
                    1A etapas.

                    http://paneveziokeliai.hosting2.5ci....633&Action=One

                    1 etapas.

                    http://paneveziokeliai.hosting2.5ci....633&Action=One

                    2 etapas.

                    http://www.15min.lt/naujiena/miestas...iais-41-148075

                    O be didžiųjų darbų kasmet vyksta ir aibė mažesnių.

                    Ukmergės g. estakada.


                    Darius ir Girėno g. viadukas.

                    http://www.tilsta.lt/?section=0&archive=1

                    Laisvės pr.- Ateities g. viadukas

                    www.vilnius.lt

                    ir t.t. ir šimtai milijonų.

                    O ką, į kelių infrastruktūrą nereikia investuoti? Reikia ir buvo būtina, nes dauguma jų skirta arba atnaujinti visiškai susidėvėjusią infrastruktūrą, arba nukreipti tranzitinį srautą. Juk Vilnius neturi normalių aplinkkelių, kokius turi net Minskas, nors jame ir metro yra... Taio kad metro nebūtų išsprendęs tranzitinio tansporto, kurio didelę dali sudaro krovininis, problemų. Blogiausia, kad per visus 20 metų į esamą Vilniaus VT nebuvo pakankamai investuojama ir plėtojama, todėl ir susidarė tokia situacija, kad daug ko VT nebetenkina ir jie persėdo į automobilius.
                    Paskutinis taisė Al1; 2011.05.18, 19:50.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      O ką, į kelių infrastruktūrą nereikia investuoti? Reikia ir buvo būtina, nes dauguma jų skirta arba atnaujinti visiškai susidėvėjusią infrastruktūrą, arba nukreipti tranzitinį srautą. Juk Vilnius neturi normalių aplinkkelių, kokius turi net Minskas, nors jame ir metro yra... Taio kad metro nebūtų išsprendęs tranzitinio tansporto, kurio didelę dali sudaro krovininis, problemų. Blogiausia, kad per visus 20 metų į esamą Vilniaus VT nebuvo pakankamai investuojama ir plėtojama, todėl ir susidarė tokia situacija, kad daug ko VT nebetenkina ir jie persėdo į automobilius.
                      Reikia, bet ne būtinai tiek daug kiek investuojama dabar. Miesto viadukai daugiausia skirti ne tranzitiniam transportui, o didėjančiam automobilių skaičiui mieste atlaikyti. Už juos būtų galima vystyti viešąjį transportą, o kamščiai dar ir paskatintu juo naudotis. Dabar tai einame amerikietišku keliu, kur visi važiuoja tik automobiliais, miestuose keturių-penkių lygių sankryžos, o vietos nei pėstiesiems nei viešajam transportui nėra.
                      Post in English - fight censorship!

                      Comment


                        Kurie iš tų viadukų miesto? Per geležinkelį Naujininkuose? Taigi jis buvo prastos būklės ir siaura vieta tarp Švitrigailos ir S. Dariaus ir S. Girėno gatvių. Lazdynuose? Tai tranzitinio eismo sistemos dalis. Žirnių g. ir žiedo Savanorių pr. - irgi tranzitinio eismo dalis. Ukmergės ir Laisvės viadukas? Jo seniai reikėjo.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Kurie iš tų viadukų miesto? Per geležinkelį Naujininkuose? Taigi jis buvo prastos būklės ir siaura vieta tarp Švitrigailos ir S. Dariaus ir S. Girėno gatvių. Lazdynuose? Tai tranzitinio eismo sistemos dalis. Žirnių g. ir žiedo Savanorių pr. - irgi tranzitinio eismo dalis. Ukmergės ir Laisvės viadukas? Jo seniai reikėjo.
                          Pavyzdžiui būtent tas Ukmergės-Laisvės viadukas ar estakada prie spaudos rūmų.
                          Post in English - fight censorship!

                          Comment


                            Taip, tai nevykusiai įgyvendinta. Bet tos sankryžos buvo probleminės ir reikėjo jas pertvarkyti. Vien tik šviesoforai, deja, nieko ten nebūtų pagerinę.

                            Comment


                              Parašė index Rodyti pranešimą
                              Pavyzdžiui būtent tas Ukmergės-Laisvės viadukas ar estakada prie spaudos rūmų.
                              Ukmergės-Laisvės iki ir po.

                              Comment


                                Parašė rat Rodyti pranešimą
                                Ukmergės-Laisvės iki ir po.

                                Atvaizdas



                                http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                                Comment


                                  /\ Kieno problema, kad kolūkiai vidury miesto?
                                  P.S. Žmonės iš kolūkių VT nesinaudoja, todėl jiems metro nereikia. Todėl juos reikia iškelti už miesto, arba į kolūkiečių rajonus.

                                  Comment


                                    Parašė rat Rodyti pranešimą
                                    /\ Kieno problema, kad kolūkiai vidury miesto?
                                    P.S. Žmonės iš kolūkių VT nesinaudoja, todėl jiems metro nereikia. Todėl juos reikia iškelti už miesto, arba į kolūkiečių rajonus.
                                    O kauniečius kur siūlytumei iškelti?
                                    http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                                    Comment


                                      Parašė music Rodyti pranešimą
                                      O kauniečius kur siūlytumei iškelti?
                                      I Sibira

                                      Comment


                                        Straipsnis parengtas pagal konferenciją Delfi:

                                        "Vilniaus metro projektui trūksta tik savivaldybės palaiminimo"

                                        http://verslas.delfi.lt/automoto/vil....d?id=45643299

                                        Nepasisekė vyrukui, tikėjosi ateis ir pašnekės taip gražus metro ir išgirs daug pritariančiu šuksnių...

                                        Comment


                                          Parašė rat Rodyti pranešimą
                                          /\ Kieno problema, kad kolūkiai vidury miesto?
                                          P.S. Žmonės iš kolūkių VT nesinaudoja, todėl jiems metro nereikia. Todėl juos reikia iškelti už miesto, arba į kolūkiečių rajonus.
                                          Beveik kiekvieno žmogaus svajonė yra namas užmiestyje su garaže stovinčiu automobiliu. Pasitaikius galimybei, žmonės stengiasi įgyvendinti savo svajones. Jeigu pagerės žmonių finansinė padėtis, o ji neišvengiamai gerės augant ekonomikai ir tobulėjant technologijoms, žmonės vėl pirks automobilius ar jau elektromobilius, statysis namus užmiestyje. Vienareikšmiškai žmonės nenori gyventi daugiabučiuose ir naudotis VT.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X