Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Metro Vilniuje

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė music Rodyti pranešimą
    Kelis milijardus gausime iš ten pat, iš kur gavome ketvirtį milijardo Kauno arenai ar tris šimtus milijonų Pietiniam aplinkkeliui ir tiek pat Lazdynų tiltui su 0,5 km Vakarinio atkarpa. Trys projektai- beveik milijardas.

    Išlaikyti tokį transportą tikrai nekainuos šimtų milijonų kasmet, nebent jis būtų visiškai nemokamas, o to net Brežnevas įvest nesugebėjo
    Beje, yra sakoma, kad dėl kamščių Vilniuje kasmet prarandama virš milijardo litų...
    Kinijoje metro bilieto kaina siekia apie 2lt, pagal John kelionės dienoraštį. Gal realu ir Lietuvoje tiek išspausti. Statant metro reikės samdyti užsienio firmą, nebeišeis išplauti pinigų, o dar ir keliams užsisuks pinigų kranelis. O dėl kramščių, jų neišvengiamai mažėja, problema su laiku išsispręs ir ko gero greičiau nei, kad automobilistai persės į VT.
    Paskutinis taisė andyour; 2011.05.17, 14:41.

    Comment


      Parašė andyour Rodyti pranešimą
      Kinijoje metro bilieto kaina siekia apie 2lt, pagal John kelionės dienoraštį. Gal realu ir Lietuvoje tiek išspausti. Statant metro reikės samdyti užsienio firmą, nebeišeis išplauti pinigų, o dar ir keliams užsisuks pinigų kranelis. O dėl kramščių, jų neišvengiamai mažėja, problema su laiku išsispręs ir ko gero greičiau nei, kad automobilistai persės į VT.
      Sutilps sutilps. Kur nors Miunchene paros VT bilietas tik truputį brangesnis nei Vilniuje...
      Aš nesuprantu, iš kur Tamsta nuolat trauki, kad automobilių mažėja ir toliau mažės, kamščiai mažėja.
      Vyksta visai priešingai
      http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

      Comment


        Parašė andyour Rodyti pranešimą
        O dėl kramščių, jų neišvengiamai mažėja, problema su laiku išsispręs.
        Pastarąjį pusmetį regiu atvirkštinę tendenciją (Vilniuje) - kamščiai "atsigauna".

        Comment


          Parašė music Rodyti pranešimą
          Sutilps sutilps. Kur nors Miunchene paros VT bilietas tik truputį brangesnis nei Vilniuje...
          Aš nesuprantu, iš kur Tamsta nuolat trauki, kad automobilių mažėja ir toliau mažės, kamščiai mažėja.
          Vyksta visai priešingai
          Pavasarį jų padaugėjo kažkiek, tai susiję su ekonomikos atsigavimu. Tiesiog kiekvieną dieną į darbą važinėju ir matau skirtumą, prieš ir po krizės. Degalų kainos rekordinės. Net ir nesant kamščiams, susisiekimo laikas yra jau ant ribos, kai dar galima kentėti, iš miesto pakraščio į centrą vidutiniškai 30min.

          Comment


            Parašė andyour Rodyti pranešimą
            Pavasarį jų padaugėjo kažkiek, tai susiję su ekonomikos atsigavimu. Tiesiog kiekvieną dieną į darbą važinėju ir matau skirtumą, prieš ir po krizės. Degalų kainos rekordinės. Net ir nesant kamščiams, susisiekimo laikas yra jau ant ribos, kai dar galima kentėti, iš miesto pakraščio į centrą vidutiniškai 30min.
            Nežinau, nežinau. Pastaruoju metu vaizdelis nuo Žaliojo tilto į visas puses nenuteikia optimistiškai ir ne ką tenusileidžia 2007-2008, tik dar ir žmonių VT stotelėse daugiau.
            http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

            Comment


              Miuncheno paros bilietas.
              1 zona- 5,4 eur;
              1 ir 2 zona- 7,3 eur.
              http://www.mvv-muenchen.de/en/home/t...ket/index.html

              Vilniaus VT paros bilietas- 13 lt (3,7 eur).
              http://www.vilniustransport.lt/lt/pages/view/?id=53

              Žinote, aš sutinku jau rytoj mokėti trečdaliu daugiau jei Vilniaus VT bus Miuncheno lygio!
              http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

              Comment


                Parašė music Rodyti pranešimą
                Miuncheno paros bilietas.
                1 zona- 5,4 eur;
                1 ir 2 zona- 7,3 eur.
                http://www.mvv-muenchen.de/en/home/t...ket/index.html

                Vilniaus VT paros bilietas- 13 lt (3,7 eur).
                http://www.vilniustransport.lt/lt/pages/view/?id=53

                Žinote, aš sutinku jau rytoj mokėti trečdaliu daugiau jei Vilniaus VT bus Miuncheno lygio!
                Dauguma važinėja su nuolatiniais po 100lt, o jei rečiau - po 2lt.
                Paskutinis taisė andyour; 2011.05.17, 15:15.

                Comment


                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                  Pastarąjį pusmetį regiu atvirkštinę tendenciją (Vilniuje) - kamščiai "atsigauna".
                  Bet ir degalų kainos "atsigauna".

                  Comment


                    Parašė andyour Rodyti pranešimą
                    Bet ir degalų kainos "atsigauna".
                    "Atsigavimas" jau nuslūgo. Kita vertus, jei net tokiu atveju netaupoma, tai reiškia, kad kokybinis skirtumas su VT yra didelis.
                    Man važiuojant 2-3 žmonėms į miestą ir atgal 2-3 nuolatiniai "atmuštų" visą mėnesio kuro kainą.
                    Nesu potencialus metro klientas, aš iš viso svajoju apie kokybiškai naujas susisiekimo priemones.
                    Paskutinis taisė Sula; 2011.05.17, 15:48.

                    Comment


                      Parašė music Rodyti pranešimą
                      Miuncheno paros bilietas.
                      1 zona- 5,4 eur;
                      1 ir 2 zona- 7,3 eur.
                      http://www.mvv-muenchen.de/en/home/t...ket/index.html

                      Vilniaus VT paros bilietas- 13 lt (3,7 eur).
                      http://www.vilniustransport.lt/lt/pages/view/?id=53

                      Žinote, aš sutinku jau rytoj mokėti trečdaliu daugiau jei Vilniaus VT bus Miuncheno lygio!
                      Labai gerai, O kas dengs nuostolį? Jei dabar negalite patengti autobusų ir troleibusų skolų?

                      Comment


                        Parašė udrius Rodyti pranešimą
                        Labai gerai, O kas dengs nuostolį? Jei dabar negalite patengti autobusų ir troleibusų skolų?
                        Taigi dengiam, nors ir nevažinėjam

                        Comment


                          Parašė udrius Rodyti pranešimą
                          Labai gerai, O kas dengs nuostolį? Jei dabar negalite patengti autobusų ir troleibusų skolų?
                          Kas daugiau jeigu ne kauniečiai

                          Comment


                            Dengia tie, kurie ir taip naudojasi VT. Kaip manote, kam reikalinga priekinių durų tvarka ir kodėl ji taip atkakliai stumiama? Pajamos galbūt padidėjo nežymiai, bet tai griebimasis net ir už šiaudo esant katastrofinio dydžio skoloms, kurias sugeneravo savivaldybė. Ir ji net neketina jų padengti, nes nėra iš ko. Ir dar svaigstama apie metro, jei net nesugebama išlaikyti ir plėtoti esamo VT.

                            Comment


                              Parašė Sula Rodyti pranešimą
                              "Atsigavimas" jau nuslūgo. Kita vertus, jei net tokiu atveju netaupoma, tai reiškia, kad kokybinis skirtumas su VT yra didelis.
                              Man važiuojant 2-3 žmonėms į miestą ir atgal 2-3 nuolatiniai "atmuštų" visą mėnesio kuro kainą.
                              Deja, kaip matai automobiliuose sėdi po vieną

                              Comment


                                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                Taigi dengiam, nors ir nevažinėjam
                                Dar mažai mokat, stabdydami visą eismą. Žmonės vėluoja į darbą, kroviniai vėluoja.

                                Comment


                                  Parašė andyour Rodyti pranešimą
                                  Dar mažai mokat, stabdydami visą eismą. Žmonės vėluoja į darbą, kroviniai vėluoja.
                                  Abejoju, kita vertus, duokite tuomet alternatyvą. Moku už tai kuo naudotis fiziškai negaliu. Krovinius vežiojam patys, taip kad stabdyti save iš viso yra alogizmas.

                                  Comment


                                    Aptikau Delfyje, kad rytoj, nuo 15 val. val., vyks konferencija, kurioje į kausimus dėl metro Vilniuje reikalingumo atsakys „Metro sąjūdžio“ valdybos pirmininkas Juozas Zykus. Nuoroda:
                                    http://conference.delfi.lt/web/confe...show.sym?id=87
                                    Kaip suprantu, kas jau kas, bet šioje temoje besireiškiantys klausimų turi tikrai nemažai.

                                    Comment


                                      Ot udrius pavaro konferencijoje:
                                      "Ko nors kvailiau negalejote sugalvoti ?"

                                      Comment


                                        Juozas Zykus: 15:50
                                        Metro pastatytų tam tikra sudaryta korporacija ir jis būtų statomas koncesijos būdu, savivaldybė nenaudotų savo pinigų, o gautų į biudžetą įplaukas iš eksploatuojančios organizacijos.

                                        Finansavimas būtų ES paramos pinigais ir privataus investitoriaus, o valdytų operatorius, kuris pasibaigus koncesijai metro perduotų savivaldybei. Tokiu atveju metro gaunamą pelną, savivaldybė galėtų dengti troleibusų ir autobusų patiriamus nuostolius, ką teigia darantys miestai, kurie turi metro.
                                        žiauru...

                                        Comment


                                          Sėdi žmogelis nuraudusiomis ausimis.. Nesitikėjo tokio vartymo

                                          Comment

                                          Working...
                                          X