Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Metro Vilniuje

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ghmmm... Ir iš kur žmonės traukia tokias nesąmones? Vilniuje nebuvau jau gal 2 savaites, nėra ten reikalų dabar.

    Ir aplamai kodėl turiu teisintis žmogui, kuris prarado paskutinį argumentą, o vienintelis jo argumentas - kitaip manančių įžeidinėjimas?

    Comment


      Parašė udrius Rodyti pranešimą
      Ghmmm... Ir iš kur žmonės traukia tokias nesąmones? Vilniuje nebuvau jau gal 2 savaites, nėra ten reikalų dabar.

      Ir aplamai kodėl turiu teisintis žmogui, kuris prarado paskutinį argumentą, o vienintelis jo argumentas - kitaip manančių įžeidinėjimas?
      Kamščiai mieste nepakankamas argumentas? Ar galbūt svarbiausia yra neva mistinė, sovietinių funkcionierių išrasta milijono gyventojų riba?

      300 000 000 VT keleivių per metus- nepakankamas argumentas?

      ir t.t. nėra tikslo to paties aptarinėti.
      http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

      Comment


        1. Kamščius formuoja ne viešasis transportas, bet automobilių kiekis. Todėl kamščių sprendimas - žmonių persodinimas į VT. Tai jau tau buvo atsakyta
        2. Tavo skaičiai yra mistiniai - seniai įrodyta kad keleivių tėra max 200 000 00 per metus.

        Ir t.t.t m,, tad ponui nieko kito nelieka tik ižeidinėjimai.

        Comment


          Parašė udrius Rodyti pranešimą
          1. Kamščius formuoja ne viešasis transportas, bet automobilių kiekis. Todėl kamščių sprendimas - žmonių persodinimas į VT. Tai jau tau buvo atsakyta
          2. Tavo skaičiai yra mistiniai - seniai įrodyta kad keleivių tėra max 200 000 00 per metus.

          Ir t.t.t m,, tad ponui nieko kito nelieka tik ižeidinėjimai.
          1) VT perpildytas. Vienintelis būdas laikinai apmalšinti problemą buvo siūlomas A|1- pripirkti daugiau dvigubų troleibusų ir smarkiai sutankinti autobusų kursavimą, tačiau net tai ne visur įmanoma.

          2) Kur tai įrodyta? Prašau pateikti tuos MAKSIMUM 200 mln. skaičius

          Parašė music Rodyti pranešimą
          Turi omeny "Susisiekimo paslaugų" statistiką, "Bendrojo plano monitoringą", Statistikos departamento duomenis, Savivaldybės informaciją ar "Vilniaus plano" duomenis? Tiek visko visur priklastojau, esu toks didelis machinatorius, kad jau net pats pasimečiau savo klastojimuose...


          http://verslas.delfi.lt/automoto/pro....d?id=43110489
          2011 kovo mėn. 14 d. 10:14

          Vilniaus savivaldybės įmonė „Susisiekimo paslaugos“ skaičiuoja, kad per praėjusius metus viešuoju transportu pervežta per 275 mln. keleivių.
          Gerai, kad atskleidei dar vieną mano klastojimą, kitaip kas nors galėtų ir patikėti tais išgalvotais 275 mln.
          visai neseniai rašiau...

          ---
          Beje, jei "rėksnys" yra įžeidimas, spausti "dunduką", "imbecilą", "ligonį",... Pirmiausia turėtume patys sekti, ką rašome, o tik tada iš kitų reikalauti.
          Juk yra sakoma, kaip šauksi- taip atsilieps, bet virtualus forumas ne ta vieta, į kurio pasisakymus turėtume žiūrėti perdėm rimtai ar atvirkščiai- atsainiai ir laisvai, kur galėtume savo plikbajoriškais mediniais kardeliais mosuotis, gindami neva virtualiai sutryptą garbę. Čia diskutuojame įvairiomis profesinėmis, socialinėmis temomis

          Visa statistika yra mistika ir pigi klastotė, svarbiausia yra nuomonė ir t.t.t m,, tad ponui nieko kito nelieka tik ižeidinėjimai.
          http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

          Comment


            Įdomūs pamąstymai. Betkokiu atveju grįžtame į metro temą. Taigi, vienas iš metro šalininkų argumentų buvo kad metro reikalingas , nes Vilniuje daugėja gyventojų. Statistika negalima pasitikėti ( nes ji labai nenaudinga metro šalininkams), galima pasitikėti tik gyventojų surašymu. Surašymą turime ir rezultatas toks pats. Vilniuje gyventojų nedaugėja, ir dar net mažėja. Taigi, šis argumentas atkrenta.

            BVeje, šnekant apie plibajoriškus kardelius - šiaip tai mane šokiruoja kad per dešimt metų Lietuva susitraukė 400 000 gyventojais. Manau, tai žymiai aktualesnė problema, nei metro statyba Vilniuje. Nes jei toliau taip bus - metro Vilniuje bus, tačiau važinėjančių juo nebus... Taip kad kaži kas tais kardeliais švaistosi?
            Paskutinis taisė udrius; 2011.05.17, 07:10.

            Comment


              Parašė udrius Rodyti pranešimą
              Įdomūs pamąstymai. Betkokiu atveju grįžtame į metro temą. Taigi, vienas iš metro šalininkų argumentų buvo kad metro reikalingas , nes Vilniuje daugėja gyventojų. Statistika negalima pasitikėti ( nes ji labai nenaudinga metro šalininkams), galima pasitikėti tik gyventojų surašymu. Surašymą turime ir rezultatas toks pats. Vilniuje gyventojų nedaugėja, ir dar net mažėja. Taigi, šis argumentas atkrenta.

              BVeje, šnekant apie plibajoriškus kardelius - šiaip tai mane šokiruoja kad per dešimt metų Lietuva susitraukė 400 000 gyventojais. Manau, tai žymiai aktualesnė problema, nei metro statyba Vilniuje. Nes jei toliau taip bus - metro Vilniuje bus, tačiau važinėjančių juo nebus... Taip kad kaži kas tais kardeliais švaistosi?
              Puiku, pasitikėkime statistika. Oficiali statistika skelbia, jog gyventojų sumažėjo. Kokiais 0,25 proc., bet ar dėl to miesto plėtra turi sustoti? Ar Vilnius turi užsikonservuoti dabartnėje būsenoje ir neturime žvelgti į ateitį?
              Taip, šiuo metu Lietuva mažėja, bet galime prisiminti kad ir 1914 metus. Tuo metu Rygoje buvo apie 100 000 lietuvių darbininkų, apskritai apie 2-3 proc. žmonių buvo emigravę į Latvijos gamyklas, tačiau vėliau didžioji dalis grįžo.
              Jei tas oficialus (ne realus) Vilniaus sumažėjimas -1500 gyventojų turėtų dėti kryžių miesto vystymuisi, tuomet baisu kalbėti apie kitus miestus... Šiauliai -20 000, Klaipėda -30 000, Kaunas -60 000.
              Klaipėdiečių liko 160 000. Na ir kas? Tramvajus tam miestui, kaip buvo planuojama, nepakenktų. Kauno, ir ypač Vilniaus VT, kur labai prasta situacija, taip pat reikia tobulinti, žvelgti į ateitį, nes būtent išvystyti miestai su aukštu gyvenimo lygiu paskatins grįžti išvykusius lygiai taip, kaip jie grįžo į besivystančią Tarpukario Lietuvą iš pramoninės Latvijos, o dėl gyventojų gausinimo jau turime patys pasistengti, labiau mylėti savo šalį ir būti mažesniais egoistais.
              http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

              Comment


                Ne transporte problema, bet tame kad nėra gero darbo, nėra gero atlyginimo. Rygoje , jei žinai buvo krūva pramonės įmonių, kurois atnaujino darbą iš karto po karo. O ką gali pasiūlyti lietuviui, dėl ko reikėtų grįžti? Ką siulai, kokį darbą? Ne taip mąstai .

                Comment


                  Parašė udrius Rodyti pranešimą
                  Ne transporte problema, bet tame kad nėra gero darbo, nėra gero atlyginimo. Rygoje , jei žinai buvo krūva pramonės įmonių, kurois atnaujino darbą iš karto po karo. O ką gali pasiūlyti lietuviui, dėl ko reikėtų grįžti? Ką siulai, kokį darbą? Ne taip mąstai .
                  Darbo yra, nėra gerų algų. Antai užsieny net bedarbio pašalpa yra 700-1000 eurų, o už 800 litų niekas dirbti nenori, nors tokio darbo pilna

                  Kita vertus, ir Lietuvoje jau galima uždirbti Geri gydytojai gauna 1000-2000 eurų, geri IT specialistai- dar daugiau, jiems keliauti į užsienį prekiauti kebabais- nelygis, tiesa kai už statybas ar plyteles prieš krizę buvo mokama 2000-4000 eurų- ne laiku ir ne vietoje.

                  Algos pakils, žmonės, dalis jų, norės grįžti, todėl ir turime toliau kurti, plėtoti miestus, kad mums sąlygos gerėtų, kad išvykę norėtų sugrįžti. Štai atvyks emigrantas po 5-10 metų į Lietuvą- žiūri, ir VT išplėtotas, ir smulkioji prekyba klesti, ir žmonės laisvesni, laimingesni- pradės mąstyti, vistik savam krašte esi savas, o svetimam visada liks tik imigrantas, atvykėlis... O ką, jei ras tas pačias Šnipiškes, tuos pačius kamščius, tuos pačius kiaurus, apsilupusius daugiabučius ir užgriozdintas automobilių stovėjimo vietas, tą pačią betvarkę visose srityse, rūškanus veidus ir ar mum patiem nereikia nieko- tik bėdavotis, rietis ir plūstis?
                  http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                  Comment


                    Ghmmm , čia kaip tas smulkus verslas atsigaus? Pastačius metro? nebūk vaikiškas.

                    Comment


                      Parašė udrius Rodyti pranešimą
                      Ghmmm , čia kaip tas smulkus verslas atsigaus? Pastačius metro? nebūk vaikiškas.
                      Sveikos fantazijos dozė niekada netrukdo. Kaip atsvara užvaldžiusiam totaliniam pesimizmui ir nagatyvizmui.

                      Comment


                        Parašė udrius Rodyti pranešimą
                        Ghmmm , čia kaip tas smulkus verslas atsigaus? Pastačius metro? nebūk vaikiškas.
                        Tam daug fantazijos nereikia. Kad ir metro. Pamąstykim. Atsiranda 5 požeminės stotys, į kurias veda 10 požeminių perėjų. Judėjimas milžiniškas, o projektuotojai specialiai kiekvienoje jų įrengia po keliasdešimt smulkių prekybos vietų. Voila!

                        Arba rausiamas požemis. Didžiosios bendrovės priima daugiau darbuotojų, tuo pačiu samdo ir subrangovus- mažas firmeles smulkiems darbams atlikti.
                        http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                        Comment


                          Parašė music Rodyti pranešimą
                          Arba rausiamas požemis. Didžiosios bendrovės priima daugiau darbuotojų, tuo pačiu samdo ir subrangovus- mažas firmeles smulkiems darbams atlikti.
                          Nenoriu kartotis, bet iš kur gausime dar porą milijardų statyboms ir kasmet kelis šimtus milijonų subsidijuoti metro bilieto kainą? Šiaip, Vilnius turi nemažai rezervų tankėti. Reikia tik tam tikrais mokesčiais paskatinti sklypų savininkus paleisti juos į apyvartą.

                          Comment


                            Parašė music Rodyti pranešimą
                            Tam daug fantazijos nereikia. Kad ir metro. Pamąstykim. Atsiranda 5 požeminės stotys, į kurias veda 10 požeminių perėjų. Judėjimas milžiniškas, o projektuotojai specialiai kiekvienoje jų įrengia po keliasdešimt smulkių prekybos vietų. Voila!
                            Fantazijos gerai, bet pasimokink iš Kauno pavyzdžio - Kauno tunelyje yra įrengtos tokios vietos - rezultatas - patalpos tuščios. Ir tam nereikėjo net Kubiliaus poveikio. Žodžiu

                            Comment


                              Parašė udrius Rodyti pranešimą
                              Fantazijos gerai, bet pasimokink iš Kauno pavyzdžio - Kauno tunelyje yra įrengtos tokios vietos - rezultatas - patalpos tuščios. Ir tam nereikėjo net Kubiliaus poveikio. Žodžiu
                              Tuo tarpu prie autobusų ir troleibusų stotelių pilna klestinčių kioskų ir pan. prekybos taškų. Įdomu kodėl?
                              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                              Comment


                                Kur Tu matei klestinčius kioskus po Kubiliaus reformų ?

                                Comment


                                  Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                  Tuo tarpu prie autobusų ir troleibusų stotelių pilna klestinčių kioskų ir pan. prekybos taškų. Įdomu kodėl?
                                  Ir kokia gi patalpų statybos savikaina po žeme, lyginant su ant žemės, tikriausiai skirtumas nuo kelių kartų. Kokia prasmė ten rausti, bei kokia nauda iš tų koskių, niekalus pardavinėja. Nematau ekonominės logikos, kiek tai padėtų metro biudžetui.

                                  Comment


                                    Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                    Fantazijos gerai, bet pasimokink iš Kauno pavyzdžio - Kauno tunelyje yra įrengtos tokios vietos - rezultatas - patalpos tuščios. Ir tam nereikėjo net Kubiliaus poveikio. Žodžiu
                                    Pasimokyk iš Rygos ir Varšuvos stočių požeminių perėjų, Minsko, Maskvos metroperėjų pavyzdžių ar greitojo maisto užkandinių, kurios atkarpoje nuo Katedros a. iki McDonalds atsidariusios viena prie kitos ir dar yra tarpų, kur jų daugės Taigi, esu optimistiškas šiuo klausimu.

                                    Kelis milijardus gausime iš ten pat, iš kur gavome ketvirtį milijardo Kauno arenai ar tris šimtus milijonų Pietiniam aplinkkeliui ir tiek pat Lazdynų tiltui su 0,5 km Vakarinio atkarpa. Trys projektai- beveik milijardas.

                                    Išlaikyti tokį transportą tikrai nekainuos šimtų milijonų kasmet, nebent jis būtų visiškai nemokamas, o to net Brežnevas įvest nesugebėjo
                                    Beje, yra sakoma, kad dėl kamščių Vilniuje kasmet prarandama virš milijardo litų...
                                    http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                                    Comment


                                      Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                      Kur Tu matei klestinčius kioskus po Kubiliaus reformų ?
                                      Gal nesilankai prie Kubiliaus naujai atsidariusiuose ūkininkų turguose?
                                      http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                                      Comment


                                        Taip taip, ir kuom tai padės Lietuvos ekonomikai - kupi prodai? Kokį eksporto produktą tai sukuria? Kuom tai pritrauks grįžti emigrantus?

                                        Comment


                                          Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                          Taip taip, ir kuom tai padės Lietuvos ekonomikai - kupi prodai? Kokį eksporto produktą tai sukuria? Kuom tai pritrauks grįžti emigrantus?
                                          Visų pirma metro (Gal greičiau tramvajus su nedidele dalimi po žeme) reikalingas mums patiems, guvenantiems Lietuvoje, o ne kokiems emigrantams. Mes patys sutaupytume kuro ir laiko važinėdami greitesniu viešuoju transportu, o pinigus išleistume kitur. Mes gerovę visų pirma turime gerinti sau, o emigrantai emigrantais. Grįš - gerai, negrįš - na ir nereikia. Ar dėl to, kad jie išvažiavo mes turėtume verkti ir mesti pinigus, kad tik jie sugrįžtu, ar stengtis patiems gyventi geriau.
                                          Post in English - fight censorship!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X