Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Metro Vilniuje

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Magician Rodyti pranešimą
    Čia reikia daugiau, negu vieno sauso įstatymo - Lietuva nėra vieno miesto valstybė, reikia ryškesnės regioninės politikos. Dabar Rietavo MAXIMOS pinigai nuteka Vilniui, lygiai kaip ir Phillip Morris Lietuva, kuri vykdo veiklą Klaipėdoje, tačiau yra registruota, ir didesnius pinigus duoda sostinei.
    Visų pirma, ne visus, o tuos, kurie eina į šalies biudžetą. T.y. jie neatitenka registracijos savivaldybei.
    Ir nesuvokiu, kaip gali miestelis, kuriame 80% bedarbių ir pensininkų renovuoti mokuklą, ambulatoriją, išgrįsti nauja aikštę, nutiesti apšvietimą ir išasfaltuoti kelias gatves, ko nebuvo net prie tarybų.
    Paskutinis taisė Sula; 2011.05.03, 21:01.

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
      Per Zuoko kadenciją nuo 2001 iki 2007 metų miesto skola netgi sumažėjo nuo 280 mil. iki 270, o tuo tarpu prie Imbraso per kelis metus žaibiškai išaugo kelis kartus iki 900 mil., nors tuo metu ekonomiškai buvo patys turtingiausi metai
      Krizė, ponai, krizė. O Zuoko antros kadencijos metu kaip tik ir buvo patys turtingiausi metai. Gi skolą buvo galima iš viso likviduoti, o ne sumažinti 10 mln.
      Jei tuomet nepavyko įgyvendinti tramvajaus projekto, tai dabar tuo labiau. Ir tuo labiau metro.

      Comment


        Parašė udrius Rodyti pranešimą
        Šiandien delfyje ir Lryte -

        Vilniaus skolos siekia 916 mln. Lt


        http://verslas.delfi.lt/business/vil....d?id=45036051
        Skola mažesnė nei per metus prarandama kamščiuose
        http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Niekas to Vilniaus neapvogė ir niekas skolų prievarta neįbruko. Skolas sugeneravo savanaudžiai, godūs ir neatsakingi vadovai. Tame tarpe ir Zuokas praeitose kadencijose. Lietuva ne vien tik Vilnius, todėl siekiant darnaus šalies vystymosi šalies valdžia privalo perskirstyti lėšas, kad atsiliekantys regionai visiškai nežlugtų. Vilnius nėra atsiliekantis regionas ir jam ir taip skiriamas išskirtinys dėmesys kaip sostinei.
          Taip, perskirstyti reikia, tik klausimas ar jis yra teisingas pagal tuos pinigus gaunančių žmonių kiekį. O regionų vystymui pinigai turi būti skiriami, bet jie turi būti naudojami tam, kad jie po kurio laiko galėtų išsilaikyti patys, o ne amžinai būti maitinami dotacijomis. Nelabai normalu juk kai kai kur didesnė dalis žmonių dirba biudžetiniame, o ne privačiame sektoriuje...
          Post in English - fight censorship!

          Comment


            Parašė music Rodyti pranešimą
            Skola mažesnė nei per metus prarandama kamščiuose
            Taip skaičiuoti negalima, nes tų pinigų valdžia niekaip negali paimti tiesiogiai.

            Parašė index Rodyti pranešimą
            Taip, perskirstyti reikia, tik klausimas ar jis yra teisingas pagal tuos pinigus gaunančių žmonių kiekį. O regionų vystymui pinigai turi būti skiriami, bet jie turi būti naudojami tam, kad jie po kurio laiko galėtų išsilaikyti patys, o ne amžinai būti maitinami dotacijomis. Nelabai normalu juk kai kai kur didesnė dalis žmonių dirba biudžetiniame, o ne privačiame sektoriuje...
            Tai Vilniuje taip ir yra. Visa armija valstybės valdininkų Vilniuje.
            Paskutinis taisė Al1; 2011.05.03, 21:13.

            Comment


              Parašė music Rodyti pranešimą
              Skola mažesnė nei per metus prarandama kamščiuose
              Nebėra tų kamščių, bet automobilių eismą dar reikėtų labiau apriboti. Kam tie automobiliai reikalingi miesto gatvėse, apart mažai grupei žmonių, kurie nelipa iš savo automobilio ir nežino ką reiškia mieste kęsti triukšmą ir kvepuoti išmetamosiomis dujomis Reikia suprasti, kad visiems nusipirkus automobilius vietos nebus, belieka dalintis draugiškai, t.y. naudotis VT, o važinėti tik tiems kam tikrai būtina.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Taip skaičiuoti negalima, nes tų pinigų valdžia niekaip negali paimti tiesiogiai.



                Tai Vilniuje taip ir yra. Visa armija valstybės valdininkų Vilniuje.
                Kodėl negalima? Beje, valstybė apskritai yra socialinis projektas ir ne viskas turi nešti pelną, o kai kuris pelnas gali būti kad ir dvasinis (Valdovų rūmai), kita pelno forma- kokybiškas VT- nauda sveikatai, nes mažiau stresų, taupomas laikas, o laikas- pinigai, mažiau žalojama gamta, mažiau perkama užsienio naftos produktų, o tai mažina priklausomybę nuo importo, mažiau žuvusių ir suluošintų keliuose, kokybiškesnis darbas darbovietėje ją greičiau pasiekus ir t.t.

                Vilniuje- armija valstybės valdininkų, taip pat šilutiškių ar šiauliečių, gyvenančių čia daug metų, o "padedančių" savo gimtiesiem miestam. Berods Šilutė ar tik ne 1/4 pinigų gauna iš Vilniuje dirbančių šilutiškių?
                http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                Comment


                  Parašė andyour Rodyti pranešimą
                  Nebėra tų kamščių, bet automobilių eismą dar reikėtų labiau apriboti. Kam tie automobiliai reikalingi miesto gatvėse, apart mažai grupei žmonių, kurie nelipa iš savo automobilio ir nežino ką reiškia mieste kęsti triukšmą ir kvepuoti išmetamosiomis dujomis Reikia suprasti, kad visiems nusipirkus automobilius vietos nebus, belieka dalintis draugiškai, t.y. naudotis VT, o važinėti tik tiems kam tikrai būtina.
                  Mažinti reikia, žinoma, bet tuo pačiu reikia siūlyti ir protingą alternatyvą. Daabrtinis VT ne visada susidoroja su jam keliamomis užduotimis. Į artypilnį troleibusą kažin ar daug žmonių dar papildomai galima sutrombuoti.
                  http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                  Comment


                    Parašė music Rodyti pranešimą
                    Mažinti reikia, žinoma, bet tuo pačiu reikia siūlyti ir protingą alternatyvą. Daabrtinis VT ne visada susidoroja su jam keliamomis užduotimis. Į artypilnį troleibusą kažin ar daug žmonių dar papildomai galima sutrombuoti.
                    Tokios VT priemonės gali nemažai sutalpinti

                    Flickr

                    Comment


                      Parašė music Rodyti pranešimą
                      Mažinti reikia, žinoma, bet tuo pačiu reikia siūlyti ir protingą alternatyvą. Daabrtinis VT ne visada susidoroja su jam keliamomis užduotimis. Į artypilnį troleibusą kažin ar daug žmonių dar papildomai galima sutrombuoti.
                      Faktas, kad be metro Vilnius toliau nesivystys.

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                        Tokios VT priemonės gali nemažai sutalpinti

                        Atvaizdas
                        Nelabai aišku, kuom ši pranašesnė už tramvajų.

                        Beje, niekas netrukdo ir autobusam su troleibusais statyti tunelių:






                        http://www.thetransportpolitic.com/w...sit-Tunnel.jpg

                        http://upload.wikimedia.org/wikipedi...station_01.jpg
                        http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Tai Vilniuje taip ir yra. Visa armija valstybės valdininkų Vilniuje.
                          Reiktų paieškoti statistikos, nes Vilniuje privataus verslo daugybė, o yra kai kurių savivaldybių, kur pagrindiniai darbdaviai yra ligoninės, mokyklos, bibliotekos, o vienintelis verslas "turginis"..
                          Post in English - fight censorship!

                          Comment


                            Parašė index Rodyti pranešimą
                            Reiktų paieškoti statistikos, nes Vilniuje privataus verslo daugybė, o yra kai kurių savivaldybių, kur pagrindiniai darbdaviai yra ligoninės, mokyklos, bibliotekos, o vienintelis verslas "turginis"..
                            Tai daugelyje mažų miestelių taip yra, pagrindinės darbdavės buvusios seniau dirbusios gamyklos bankrutavo, tad ir liko tik valstybinės įstaigos, kontrabandininkai, pensininkai, bedarbiai ir ,,smulkieji'' verslininkai.
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė music Rodyti pranešimą
                              Beje, niekas netrukdo ir autobusam su troleibusais statyti tunelių:
                              Tegul automobilistai lenda po žeme Jeigu Vilniaus metro neatpirktų tunelių, tai tuo labiau troleibusai. Manau, kol miestuose nebus pažaboti automobilistai, tol pinigai srus į kelių tiesimą, tol VT bus antrame plane.

                              Comment


                                Parašė music Rodyti pranešimą
                                Mažinti reikia, žinoma, bet tuo pačiu reikia siūlyti ir protingą alternatyvą. Daabrtinis VT ne visada susidoroja su jam keliamomis užduotimis. Į artypilnį troleibusą kažin ar daug žmonių dar papildomai galima sutrombuoti.
                                Galimybių tobulinti esamą VT yra. Talpos klausimas taip pat sprendžiamas paprastai. Vilniui reikia dvigubų troleibusų (Rygoje jie sudaro apie pusę parko). Tokiais maršrutais kaip 2, 7, 16, 19 darbo dienomis turi kursuoti tik dvigubi troleibusai. Taip pat ir daugiau dvigubų autobusų. Autobusų eismą galima tankinti daugelyje problematiškų maršrutų, kur keleiviai vežami kaip "silkės statinėje". O gatves reikia atiduoti pirmiausia VT poreikiams. Automobilistai tegul ir toliau dusinasi kamščiuose dar siauresnėse gatvėse.

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                  Tai daugelyje mažų miestelių taip yra, pagrindinės darbdavės buvusios seniau dirbusios gamyklos bankrutavo, tad ir liko tik valstybinės įstaigos, kontrabandininkai, pensininkai, bedarbiai ir ,,smulkieji'' verslininkai.
                                  Tai ir sakau, kad didmiesčių pinigais reiktų ne amžinai šerti šitas specialybes, o skirti pinigus tikslingai tam tikroms programoms dėl kurių nemažai spręstų Vyriausybė, o ne tos savivaldybės. Valdymo kokybė palyginti su didžiosiomis dažnai tiesiog tragiška. Pats esu kilęs iš mažo miestelio tai situaciją puikiai žinau..
                                  Post in English - fight censorship!

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Galimybių tobulinti esamą VT yra. Talpos klausimas taip pat sprendžiamas paprastai. Vilniui reikia dvigubų troleibusų (Rygoje jie sudaro apie pusę parko). Tokiais maršrutais kaip 2, 7, 16, 19 darbo dienomis turi kursuoti tik dvigubi troleibusai. Taip pat ir daugiau dvigubų autobusų. Autobusų eismą galima tankinti daugelyje problematiškų maršrutų, kur keleiviai vežami kaip "silkės statinėje". O gatves reikia atiduoti pirmiausia VT poreikiams. Automobilistai tegul ir toliau dusinasi kamščiuose dar siauresnėse gatvėse.
                                    Galima ir taip kol kas pamėgint.
                                    Dešimtmečiui išspręstų problemą, tačiau reikia diskutuoti ir apie greitąjį transportą, juk jis kuriamas ir statomas gana ilgai, pradėjus realias statybas šiandien, atsirastų gal tik po 10 metų, o tuo metu poreikiai ir lūkesčiai gali būti visai kitokie. Puikus pavyzdys- Vakarinio aplinkkelio II etapo trukmė.

                                    Beje, Vilniaus VT srautai maždaug dvigubai didesni nei Rygos miesto VT, nes ten daug kas keliauja traukiniais. Jei netikit, kad didesni, galit pasitikrinti Rigas satiksme puslapy.
                                    Paskutinis taisė music; 2011.05.03, 22:08.
                                    http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                                    Comment


                                      Tikime, žinome, matėme.
                                      Todėl ir sakau, kad reikia primiausia išnaudoti esamo VT galimybes, o po to iš esmės galvoti apie naują VT rūšį.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Todėl ir sakau, kad reikia primiausia išnaudoti esamo VT galimybes, o po to iš esmės galvoti apie naują VT rūšį.
                                        Bet apie naująją transporto rūšį reikia pradėti galvoti ne tada, kai esamų galimybės bus išnaudotos, o iš anksto. Bet kaip tą "iš anksto" tiksliai nustatyti? Juk net orų prognozė ne visada pasitvirtina.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Tikime, žinome, matėme.
                                          Todėl ir sakau, kad reikia primiausia išnaudoti esamo VT galimybes, o po to iš esmės galvoti apie naują VT rūšį.
                                          Apie tai reikia ne tik galvoti, bet ir planuoti jau dabar. Nes bus pristatyta kelių, autobusų parkų ir šiaip užstatytų teritorijų, kurie ne tik bus nereikalingi bet ir trukdys normaliam susisiekimui mieste, jeigu jis norės būti šiuolaikišku.

                                          Jeigu pas nesugebama sugriuvusio sandėlio nuo kelio patraukti, tai kokia kalba gali eiti apie bet kokį infrastruktūros projektą??

                                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                          Bet apie naująją transporto rūšį reikia pradėti galvoti ne tada, kai esamų galimybės bus išnaudotos, o iš anksto. Bet kaip tą "iš anksto" tiksliai nustatyti? Juk net orų prognozė ne visada pasitvirtina.
                                          Yra tokia įmonė kaip "Vilniaus planas". Už ką ten žmonės atlyginimus gauna? Ne kažkoks profanas Avinas iš tarybos turi spręsti tokias problemas.
                                          Paskutinis taisė Sula; 2011.05.04, 08:31.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X