Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Metro Vilniuje

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
    Nesu įsigilinęs kaip ten važiuoja jūsų troleibusai ir autobusai, bet nujaučiu, kad tobulėjimui dar yra erdvės.
    Nėra čia ką gilintis. Pasiskaičiuok koks intervalas tarp troleibusų. 7:00-8:00 val. per Narbuto stotelę pravažiuoja 52 troleibusai, maždaug įsivaizduok "kišenės" dydį ir kiek laiko troleibusas praleidžia stotelėje ir viskas turėtų tapti aišku. Beje, tai nėra labiausiai apkrauta stotelė, kai kuriose viršija ir 60 per valandą ir ką čia bepritankinsi?


    Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
    Pasistenk truputį protingiau savo mintis dėstyt, nes suprasti tavo mintis kartais būna sudėtinga.
    275 mln. kasdien nevažinėja. Kylant į 70m. kalvą(-as) tikrai nevažiuoja pusė miesto, išsiversti vien tik autobusais ir troleibusais turėtų pavykti drąsiai.
    Dėl ledo ir sniego, tai čia vėlgi tiktai žiemą tokios problemos. Dabar juk 21a., o Vilnius Lietuvos sostinė, nejaugi toks didis miestas nesugebės nusivalyti dviračių takų?

    p.s. Kodėl ignoravai tramvajaus variantą?
    Mintis visiškai aiški. Katedros a.- 89 m. virš jūros lygio, Karoliniškės- 160-170 m., Šeškinė- 190 m. Ko čia nesuprast? Nepatogu važinėtis dviračiu ir tiek. Nebent Centre ir dalyje Antakalnio, bet didžioji žmonių dalis gyvena ant aukštesnės dešiniojo Neries kranto terasos...

    Aš pats esu už tramvajų.. Bet tik su požeminėm atkarpom Centre, kitaip nėra prasmės išmetinėti pinigų.
    http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

    Comment


      Parašė andyour Rodyti pranešimą
      Šį vaidmenį puikiai atlieka elektrinis traukinys Miestų stotys centre, tik kelionės trukmė galėtų būti ir trumpesnė.
      ... buvo XIX a. Dabar gi Vilniaus geležinkelio stotis yra apleistame miesto užkampyje, už kilometro neaprėpiami laukai, krumynai ir šabakštynai, bomžynai. Miesto centras nuslinko kažkur 10km į šiaurę.

      Comment


        Parašė Sula Rodyti pranešimą
        ... buvo XIX a. Dabar gi Vilniaus geležinkelio stotis yra apleistame miesto užkampyje, už kilometro neaprėpiami laukai, krumynai ir šabakštynai, bomžynai. Miesto centras nuslinko kažkur 10km į šiaurę.
        Hiperbolizuojate...
        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

        Comment


          Parašė ACC Rodyti pranešimą
          Dėl srautų, čia nereikia didelių diskusijų, metro puikiai veikia panašaus kaip Vilnius dydžio miestuose (Helsinkis, Oslas, Niurnbergas), lygiai taip pat veiktų ir Vilniuje. Problema ne srautai, o pinigai, skaidrumas, bendras šalies išsivystymo lygis. Šiandien Vilnius net nesugeba surasti 3 ar 5 mln. litų gatvių apšvietimui, joks didesnis projektas neapsieina be korupcijos, dirbtinai išpūsto biudžeto, skandalų ir pan., užtai ir sakau, kad Vilniaus metro šiai dienai yra utopija, ne laikas ir ne vieta tokio mąsto projektui. Bet, kad Vilniuje kada nors bus vienoks ar kitoks bėginis viešasis transportas, tuo nereiktų abejoti. Klausimas tik kada, po 20, 30, 50 metų.
          Pilnai sutinku su šia nuomone. Maža to, reikia ir būtina planuoti ir projektuoti bent jau rezervines teritorijas ir numatomas transporto arterijas - tai niekam neberūpi. Net ir daugumai šio forumo dalyvių. Panašiai elgėsi rėksniai turėję įtakos savivaldybėje ir rėkavę apie trasos nereikalingumą prichvatizavo sklypus Vakarinio aplinkelio teritorijoje ir po to juos prakišo mums, mokesčių mokėtojams už dešimtis milijonų. Vienas rėksnys turi apgriuvusį sandėlį už "milijonus" kitos trasos viduryje. Nes, mat trasa nereikalinga, o nuosavybė -šventa. Sukišti milijonai į neveikiančią el. bilietų sistemą, mokesčiais mes vilniečiai (ne kauniečiai, ukmergiškiai ar balbierškiečiai)
          grąžinsime pinigus ES.

          Comment


            Parašė Wycka Rodyti pranešimą
            Hiperbolizuojate...
            Kodėl tuomet mieste, turinčiame bene seniausiais gležinkelio tradicijas Rytų Europoje, beveik niekas nesinaudoja 150-metį švenčiančiu geležinkeliu (ir ar tam yra padorios sąlygos)?

            Beje, Latvijoje trys miestai jau bene šimtmetį turi tramvajų. Lietuvoje - nei vienas (neskaitant Klaipėdos ir Pagėgių).
            Paskutinis taisė Sula; 2011.04.22, 09:01.

            Comment


              Parašė Sula Rodyti pranešimą
              Kodėl tuomet mieste, turinčiame bene seniausiais gležinkelio tradicijas Rytų Europoje, beveik niekas nesinaudoja 150-metį švenčiančiu geležinkeliu (ir ar tam yra padorios sąlygos)?
              Lietuvoje geležinkelis pritaikytas daugiau vežti krovinius, nei keleivius. Tačiau nors ir vegetuojantis, vyksta ir keleivių vežimas. Kiek tenka naudotis maršrutu Vilnius-Kaunas, traukiniai nėra tušti. Gal jau panaikino vakarinį reisą Kaišiadorys-Kaunas. Prieš 1,5 metų juo važiavau, visame traukinyje buvome 3 keleiviai. O vienintelis tikrai tik miesto maršrutas yra Stotis-Oro uostas. Jau ne kartą rašiau, kodėl jis nepakankamai populiarus.
              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

              Comment


                Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                Stotis-Oro uostas. Jau ne kartą rašiau, kodėl jis nepakankamai populiarus.
                Pratęsus bent iki Salininkų (tiesa, ten nėra stotelės) taptų gerokai populiaresnis, ypač vasarą.

                Comment


                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                  Pratęsus bent iki Salininkų (tiesa, ten nėra stotelės) taptų gerokai populiaresnis, ypač vasarą.
                  /\ Būtent tai jau daugiau nei du metus rašinėju forume. Apie tai kalbėjo tuometinis susisiekimo ministras A. Butkevičius, motrisės paleidimo dieną 2008m. spalį.
                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                  Comment


                    Parašė ACC Rodyti pranešimą
                    Ne pusvelčiui, o už Vilniaus miesto savivaldybės lėšas/Vilniaus miestui suteiktas paskolas. Realiai tokiu atveju, koks tau skirtumas jei Vilniaus metro bus neefektyvus?
                    aš sutikčiau jei vyriausybė prisidėtų ~10% prie to "neapsakomai reikalingo" metro; bet visus likusius šimtus milijonų vilniečiai turi paimti ne iš valstybės kišenės, nes Lietuvos mastu yra n reikalingesnių projektų, kurie nėra įgyvendinti
                    taip pat ir visą nuostolį, kurį neabejotinai atneš bėginis transportas, vilniaus savivaldybė turi dengti iš savo kišenės
                    jei šitos sąlygos būtų įgyvendintos, tai tegul vilniuj ką nors tą ir statosi, kad ir kosmodromą
                    ...tik nesupraskit manęs teisingai...

                    Comment


                      Parašė shrnz Rodyti pranešimą
                      aš sutikčiau jei vyriausybė prisidėtų ~10% prie to "neapsakomai reikalingo" metro; bet visus likusius šimtus milijonų vilniečiai turi paimti ne iš valstybės kišenės, nes Lietuvos mastu yra n reikalingesnių projektų, kurie nėra įgyvendinti
                      taip pat ir visą nuostolį, kurį neabejotinai atneš bėginis transportas, vilniaus savivaldybė turi dengti iš savo kišenės
                      jei šitos sąlygos būtų įgyvendintos, tai tegul vilniuj ką nors tą ir statosi, kad ir kosmodromą
                      Pats reikalingiausias Lietuvai projektas yra Kauno arena, nes ŽALGIRIS- VISOS LIETUVOS KOMANDA!
                      http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                      Comment


                        Parašė music Rodyti pranešimą
                        Pats reikalingiausias Lietuvai projektas yra Kauno arena, nes ŽALGIRIS- VISOS LIETUVOS KOMANDA!
                        kad ir kaip norėtum nesivelsiu su tavim į "diskusiją", nes tema visiškai ne apie tai ir šiaip nemėgstu bendraut su imbicilais
                        ...tik nesupraskit manęs teisingai...

                        Comment


                          Parašė shrnz Rodyti pranešimą
                          kad ir kaip norėtum nesivelsiu su tavim į "diskusiją", nes tema visiškai ne apie tai ir šiaip nemėgstu bendraut su imbicilais
                          O aš labai mėgstu bendrauti su Nobelio premijos laureatais iš Kauno, tieasiog ejakuliuojančiais į visas puses savo genialumą.
                          http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                          Comment


                            Parašė shrnz Rodyti pranešimą
                            bet visus likusius šimtus milijonų vilniečiai turi paimti ne iš valstybės kišenės
                            Bent jau iš mano GPM 40% eina kitiems Lietuvos regionams, o maždaug trečdalio mūsų ofiso - ir visi 100%.
                            Ir aš ne prieš. Tik apmaudu, kad vaikai pravaikščiojo į 35 metus neremontuotą mokyklą.
                            Juolab, kad VT išlaikomas bet kokiu atveju iš miesto biudžeto.

                            Comment


                              Parašė Sula Rodyti pranešimą
                              Bent jau iš mano GPM 40% eina kitiems Lietuvos regionams, o maždaug trečdalio mūsų ofiso - ir visi 100%.
                              Ir aš ne prieš. Tik apmaudu, kad vaikai pravaikščiojo į 35 metus neremontuotą mokyklą.
                              Juolab, kad VT išlaikomas bet kokiu atveju iš miesto biudžeto.
                              jei tu čia apeliuoji, kad vilniui turi daugiau duot, nes kažkas nesusitvarkęs gyvenamosios vietos deklaracijos ir dirbantis vilniuje GPM kitoms savivaldybėms "moka", tai pasakysiu, kad vilnius ir taip procentaliai už visus likusius miestus/savivaldybes, nežinia kuo remiantis, gauna daugiau iš vyriausybės; tuo labiau, kodėl neapeliuoji į tai, kad yra daugybė įmonių, kurių būstinė yra įsikūrusi vilniuje, o gamybą/veiklą vykdo kituose regionuose?
                              ...tik nesupraskit manęs teisingai...

                              Comment


                                Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
                                Kylant į 70m. kalvą(-as) tikrai nevažiuoja pusė miesto, išsiversti vien tik autobusais ir troleibusais turėtų pavykti drąsiai.
                                Va čia ir yra problema, kad važiuoja daugiau nei pusė miesto. Bet kai kuriose vietose kur landšaftas lygesnis iš tikrųjų galima būtų plėtoti dviračių takus. Pvz dėl jau minėto maršruto Justiniškės-Baltupiai (MRU). Ten gan lygus landšaftas, o Ateities g. geras dviračių takas jau yra. Tereiktų jį pratęsti palei Laisvės pr. Ir jei autobusuose ir troleibusuose tokia prasta padėtis, tai tarp studentų tikrai atsiras važiuojančių dviračiu.

                                Parašė music Rodyti pranešimą
                                Beje, pamiršau pasakyti, kad esi visiškai teisus, tereikia paleisti daugiau troleibusų

                                Stotelė Teodoro Narbuto st.

                                19 trol. 7 val 03 07 11 16 21 26 30 34 38 42 46 51 55 59
                                1 trol. 7 val. 13 21 34 42 51 57
                                3 trol. 7 val. 07 16 26 40 47 59
                                7 trol. 7 val. 04 08 12 16 20 25 29 32 37 40 44 47 51 55 59
                                8 trol. 7 val. 01 15 25 41 58
                                9 trol. 7 val. 04 11 19 30 38 45 55

                                Žaliasis tiltas 1
                                trol. 5 6 10 11 12 13
                                aut. 2 4 6 10 11 22 26 29 43 47 53 56

                                Žaliasis tiltas 2
                                trol. 5 6 10 11 12 13
                                aut. 2 4 10 21 22 26 26A 26A 29 43 44 46 47 53 56
                                Šiaip čia gatvių tinklo tankio problema. Nėra pakankamai atkarpų kaip pasiekti centrą dėl Karoliniškių, Šeškinės miškų. Bent tą Buivydiškių g. atkarpą tiesiai iki Žvėryno galėtų ir nutiesti, tai vis kažkiek keleivių srautą būtų galima nukreipti iš Narbuto g.
                                Dėl Žaliojo tilto - ateityje bus galima nukreipti dalį VT per Kernavės tiltą, o dabar gal ir per Mindaugo tiltą (per kurį dabar tevažiuoja 33 autobusas valandos intervalu).

                                P.S. tai laikini sprendimai ir ilgainiui vis tiek reiktų galvoti apie tramvajų-metro. Mano manymu svarbiausia kryptis, kur transportas silpnai išplėtotas, o gyventojų sk. didelis tai yra Fabijoniškės-Stotis. Oranžine spalva pažymėjau galimo tramvajaus trasą, o bordine metro. Tokiu būdu pirma nutiestume tramvajų iki Lukiškių ir būtų galima jį atidaryti. Antras etapas būtų metro..

                                Comment


                                  Parašė music Rodyti pranešimą
                                  Pats reikalingiausias Lietuvai projektas yra Kauno arena, nes ŽALGIRIS- VISOS LIETUVOS KOMANDA!
                                  ta arena valdzia stato tik del Europos krepsinio cempionato. Jei to nebutu, ir pinigu nebutu skyre nei cento.

                                  Comment


                                    Parašė shrnz Rodyti pranešimą
                                    jei tu čia apeliuoji,
                                    Ne, tiesiog konstatuoju. Turėjau galvoje, kad Vilnius susimoka už paslaugas, nors neūkiškumo daug. Ir mistinis metro kabės mums, vilniečiams, akmeniu po kaklu.

                                    Comment


                                      Gal ir logiškas būtų variantas, bet turėtų būti derinama su gatvėm. Nupaišytas variantas eina namų kiemais
                                      Dar suabejočiau ar pravesti požemį reikėtų Pylimo gatve. Tai Senamiesčio paribys, tad geriau stumti liniją po pačiu Senamiesčiu.

                                      Norint pratęsti Buivydiškių g., tektų statyti sunkiai suvokiamo dydžio estakadą dėl didelių aukščių skirtumų.
                                      Dėl Kernavės gatvės- labai geras pastebėjimas.
                                      http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                                      Comment


                                        šiandieninė Žinių radijo laida: ar Vilniui reikia metro?

                                        Comment


                                          Puikus Krokuvos pavyzdys (miesto šiuolaikinis tramvajus su metro tipo "inkliuzais")





                                          foto: DocentX skyscrapercity.com

                                          Comment

                                          Working...
                                          X