Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Metro Vilniuje

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė LC. Rodyti pranešimą
    Music, kodėl, tavo manymu, Ryga yra "užšikta"?
    Ryga- kur kas didesnių kontrastų miestas nei Vilnius. Senamiestis- tiesiog tobulas Disneilendas (grynai turistinis rajonas, žmonės negyvena), lygiai kaip ir Taline, bet vos paėjėk link Maskvos rajono ar giliau į Naujamiestį ir vaizdelis radikaliai pasikeičia.
    Vilniuje tiek Senamiestis, tiek Naujamiestis aplink Gedimino pr. puikiai sutvarkytas. Neblogai atrodo net kur nors Algirdo ar Mindaugo g.
    Be to, Rygoje ir sovietiniai kvartalai atrodo kur kas liūdniau nei Vilniuje.
    http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

    Comment


      Parašė music Rodyti pranešimą
      TV bokštas, Europos parkas, Pučkorių atodanga ir Belmontas, Markučių dvaras, Verkiai, Petro ir Povilo bažnyčia, Akropolis, etc.
      ---
      P.S. į ankstesnę nesąmonę. Ypač japonai mėgsta atvažiuoti autobusais ar skurdus vokiečių jaunimas mėgsta 1000 km pasikratyti
      Ir į kuriuos iš šių išvardintų objektų važiuos turistai metro? Galbūt TV bokštan, Akropolin, Petro ir Povilo bažnyčion. Į kitus objektus metro nenumatomas ir niekada ten jo nebus. Akropolin nevažiuos turistai iš Vakarų, nes jie pas save tą patį turi. Visur kitur, centre, senamiestyje turistams geriau naudotis antžeminiu VT, nes atstumai nedideli, galima pro langą žiūrėti.
      Be to dar kartą kartoju, kad turistai atvyksta vasarą, kuomet VT ir taip rečiau kursuoja, o keleivių sumažėja kokiu trečdaliu. Jei būtų toks staigus turistų antplūdis, tai esamą VT būtų galima paleisti kursuoti tankiau. Geriau siūlau pastudijuoti Vakarų Europos miestų, į kuriuos atvažiuoja nemažai turistų, VT tvarkaraščius. Turbūt patirsi šoka: vasarą net ir ten VT kursuoja pagal specialų vasaros tvarkaraštį, kuris yra retesnis nei rudens-pavasario. Į tuos rajonus, kur dideli turistų srautai, VT kursuoja tankiau, ar yra specialūs vasaros maršutai.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Ir į kuriuos iš šių išvardintų objektų važiuos turistai metro? Galbūt TV bokštan, Akropolin, Petro ir Povilo bažnyčion. Į kitus objektus metro nenumatomas ir niekada ten jo nebus. Akropolin nevažiuos turistai iš Vakarų, nes jie pas save tą patį turi. Visur kitur, centre, senamiestyje turistams geriau naudotis antžeminiu VT, nes atstumai nedideli, galima pro langą žiūrėti.
        Be to dar kartą kartoju, kad turistai atvyksta vasarą, kuomet VT ir taip rečiau kursuoja, o keleivių sumažėja kokiu trečdaliu. Jei būtų toks staigus turistų antplūdis, tai esamą VT būtų galima paleisti kursuoti tankiau. Geriau siūlau pastudijuoti Vakarų Europos miestų, į kuriuos atvažiuoja nemažai turistų, VT tvarkaraščius. Turbūt patirsi šoka: vasarą net ir ten VT kursuoja pagal specialų vasaros tvarkaraštį, kuris yra retesnis nei rudens-pavasario. Į tuos rajonus, kur dideli turistų srautai, VT kursuoja tankiau, ar yra specialūs vasaros maršutai.
        Tai žinoma, metro ar tramvajus pirmiausia būtų statomas ne dėl turistų, o dėl miestiečių
        Net nebandžiau teigti priešingai, tiesiog norėjau parodyti, kad naudojimasis VT susijęs ne tik su miesto gyventojų skaičiumi, bet ir kitais faktoriais, kuriuos kai kas tiesiog pamiršta ar ignoruoja ir žvelgdami į VT perspektyvas turėtume vertinti ne tik gimstamumo lygį ar migraciją į miestą.
        http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

        Comment


          Parašė music Rodyti pranešimą
          Tai ir važiuok į savo Taliną ar Kaune sėdėk, dunduke
          Šimtai tūkstančių aplanko Vilnių ir sako, kad čia daug geriau nei tavo Kaune, į kurį niekas net nosies nekiša ar užšiktoj Rygoj.
          Va kaip turizmo profas kalba Galiu palyginimui pasakyti, kad Latvijos ir Estijos turizmo departamentai "promotina" ne tik Rygą ar Taliną, bet ir kitus šalies regionus, o Lietuvos turizmo departamentui Lietuvoje egzistuoja tik Vilnius, Trakai, Klaipėda ir Druskininkai.

          Beje, buvau ITB Berlin, LTD nuomone, į Lietuvą galima atvykti tik vienu keliu - į Vilnių ir dar lėktuvu. Traukiniai ir keltai užmiršti, jau nekalbu apie Kauno oro uostą...

          Comment


            Parašė udrius Rodyti pranešimą
            Beje, buvau ITB Berlin, LTD nuomone, į Lietuvą galima atvykti tik vienu keliu - į Vilnių ir dar lėktuvu. Traukiniai ir keltai užmiršti, jau nekalbu apie Kauno oro uostą...
            Bent jau į Kauną skraido Raynair. Ar čia vyksta čiampionatas, kuris miestas pritrauks daugiau turistų?

            Comment


              Skaitau paskutinius pranešimus ir mąstau - kuo metro gali būti susietas su turizmu? Ar tai yra vienintelis argumentas, kodėl Vilniui būtinai reikalinga metro sistema?

              Comment


                Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                Skaitau paskutinius pranešimus ir mąstau - kuo metro gali būti susietas su turizmu?
                Niekuo. Tiesiog music eilinį kart perlenkė lazdą.

                Comment


                  Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                  Skaitau paskutinius pranešimus ir mąstau - kuo metro gali būti susietas su turizmu? Ar tai yra vienintelis argumentas, kodėl Vilniui būtinai reikalinga metro sistema?
                  Negi neakivaizdu, kad vienintelis? Na gal yra dar antras: pasipuikuoti prieš Kauną
                  http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                  Comment


                    Parašė udrius Rodyti pranešimą
                    Va kaip turizmo profas kalba Galiu palyginimui pasakyti, kad Latvijos ir Estijos turizmo departamentai "promotina" ne tik Rygą ar Taliną, bet ir kitus šalies regionus, o Lietuvos turizmo departamentui Lietuvoje egzistuoja tik Vilnius, Trakai, Klaipėda ir Druskininkai.

                    Beje, buvau ITB Berlin, LTD nuomone, į Lietuvą galima atvykti tik vienu keliu - į Vilnių ir dar lėktuvu. Traukiniai ir keltai užmiršti, jau nekalbu apie Kauno oro uostą...
                    O skaudžiausia, kad pamirštas Kauno upių uostas. Juo atvykti į Lietuvą galėtų milijonai turistų ir iš karto pamatytų gražiausią ir svarbiausią visos Lietuvos miestą.
                    http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                    Comment


                      Parašė music Rodyti pranešimą
                      Negi neakivaizdu, kad vienintelis? Na gal yra dar antras: pasipuikuoti prieš Kauną
                      O aš mąstau, kad metro, jungiantis Vilnių ir Kauną būtų įdomesnis projektas ir galbūt tai paskatintų vieno metroplolio augimą.

                      Comment


                        Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                        Skaitau paskutinius pranešimus ir mąstau - kuo metro gali būti susietas su turizmu? Ar tai yra vienintelis argumentas, kodėl Vilniui būtinai reikalinga metro sistema?
                        Tikrai taip niekuom - eilinį kartą music neturėdamas argumentų bando įrodyti kad metro Vilniui yra mirtinai būtinas, o visi kiti jam prieštaraujantys yra paskutiniai kvailiai...

                        Comment


                          Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                          O aš mąstau, kad metro, jungiantis Vilnių ir Kauną būtų įdomesnis projektas ir galbūt tai paskatintų vieno metroplolio augimą.
                          Šį vaidmenį puikiai atlieka elektrinis traukinys Miestų stotys centre, tik kelionės trukmė galėtų būti ir trumpesnė.

                          Comment


                            Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                            O aš mąstau, kad metro, jungiantis Vilnių ir Kauną būtų įdomesnis projektas ir galbūt tai paskatintų vieno metroplolio augimą.
                            O aš manau metas pradėti statyti daugkartinio naudojimo pilotuojamų erdvėlaivių maršrutą Stokholmas-Malmė, juk miestas, kurio diametras jau dabar sudaro šimtą kilometrų, kaip sakei, netrukus aplenks Berlyną ir Madridą, Romą
                            http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                            Comment


                              Parašė andyour Rodyti pranešimą
                              Šį vaidmenį puikiai atlieka elektrinis traukinys Miestų stotys centre, tik kelionės trukmė galėtų būti ir trumpesnė.
                              Sutinku, tobulinti esamą sistemą tikrai yra kaip, tačiau kartu ir apmaudu, jog vietoje to pažeriamos naujos, nerealios idėjos.

                              Comment


                                Parašė music Rodyti pranešimą
                                O aš manau metas pradėti statyti daugkartinio naudojimo pilotuojamų erdvėlaivių maršrutą Stokholmas-Malmė, juk miestas, kurio diametras jau dabar sudaro šimtą kilometrų, kaip sakei, netrukus aplenks Berlyną ir Madridą, Romą
                                Nepavydėk.

                                Comment


                                  Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                  Tikrai taip niekuom - eilinį kartą music neturėdamas argumentų bando įrodyti kad metro Vilniui yra mirtinai būtinas, o visi kiti jam prieštaraujantys yra paskutiniai kvailiai...
                                  Eilinį sykį udrius, neturėdamas argumentų, bando lyginti Vilnių ir Kauną visiškai nesuprasdamas, kad tai yra skirtingo dydžio, svarbos miestai, visai skirtinga ir jų rolė šiandieniniame šalies gyvenime... Taip, būtent kauniečiam aktualiausia VT problema sostinėje, susisiekimas mieste. Gal užteks pavydėti? 1938 metai niekada negrįš, seniai jau metas susitaikyti.
                                  http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                                  Comment


                                    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                                    Nepavydėk.
                                    Nefantazuok. Stokholmas aplenks Berlyną

                                    Ar gal jau "pamiršai" šias savo šnekas?
                                    http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                                    Comment


                                      Parašysiu ne į temą.

                                      Music, žmogiškai patariu tamstai susitaikyti su tuo, jog kiekvienas turime savo nuomonę ir savaip įsivaizduojame ateitį bei domimės skirtingais šaltiniais. Jeigu ir esi labai apsiskaitęs žmogus, suprask, kad kiekvienos kito žmogaus nuomonės komentavimas ir perfrazavimas savais žodžiais bei asmeninių forumiečių savybių aptarinėjimas tau pačiam garbės neteikia. Taip pat ir diskusijos tampa nuobodžiomis.

                                      Comment


                                        Na nera cia ko diskutuoti - visiems suvokiamas sio Vasiuku projekto betikslingumas ir nerentabilumas, bet music juk gyvena didziame metropolyje ir jam metropolis be metro sunkiai isivaizduojamas

                                        Comment


                                          Parašė music Rodyti pranešimą
                                          O skaudžiausia, kad pamirštas Kauno upių uostas. Juo atvykti į Lietuvą galėtų milijonai turistų ir iš karto pamatytų gražiausią ir svarbiausią visos Lietuvos miestą.
                                          Ir kam tie buki hiperbolizavimai?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X