Parašė Sula
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Metro Vilniuje
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąBet su sąlyga, kad tramvajui/metro bilietai po 2lt.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė Čikupakas Rodyti pranešimąTiesa, bet pirma visuomenė turi atskiratyt to "runkeliško" mąstymo, kad, jei neturi savo automobilio tai esi niekas.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąSu 50/50 tikimybe atsidurti karste per 5 metus? Ačiū.
Jau nekalbu apie tai, kad darbdaviui nepaaiškinsi, kad tau reikia dušo, rūbinės, vietos dviračiui...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąVisuomene - tai mes. Pabandyk, nebijok ka apie tave sakys, tu esi žmogus, o ne runkelis. Aš kai pradejau važineti dviračiu, kai kas irgi kreivai žiurejo, sake neilgam, o po to kai kas iš ju nusipirko ir pradejo sekmingai važineti.
O kitų nuomonė tai tikrai ne pats svarbiausias dalykas.
Šiuo metu kaip susisiekimo priemonę renkuosi autobusus.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąGeriausia pėstute. Beveik nepriklausomas nuo klimato sąlygų, išskyrus kai labai lyja.
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąMano šansai 10/90, o tavo skarbonkeje?
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąO kas žino kokia ta kaina galėtų būti kai niekas neįsivaizduoja kiek būtų važiuojančių?
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąManau, Vilniaus autobusų parkas turi statistiką. O kaina kokia turi būti, tik pasikartosiu, nedaugiau 2lt, maksimum 2.5lt. Kiek mieste malasi pustuščių mikroautobusų po 3lt, nors autobusai pilnoki. Apie atsipirkimą ir rentabilumą niekas nekalba, valstybė iš savo lėšų tegul dengia, bet bilietų kaina turėtų būti vienoda, priešingu atveju niekas nesinaudos metro.
Comment
-
Parašė music Rodyti pranešimąKodėl tada TAXI firmų mieste šitiek daug ir jos nebankrutuoja?
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąNes su taksi važinėjasi pensininkai, moksleiviai, studentai, mažas pajamas gaunantys. Metro ir yra tas pats visų keikiamas "smirdantis" autobusas, tik greitesnis ir daug brangesnis
Comment
-
Mieste bus įgyvendintos transporto naujovės
Iki 2040m. transporto spūsčių sostinėje turėtų nelikti: gatvėmis riedės tramvajai, po žeme veiks metro linijos.
Vilniaus savivaldybės administracijos pasirašytoje sutartyje dėl Naujų transporto rūšių diegimo Vilniaus mieste iki 2040 m. specialiojo plano parengimo numatyta rimtai išnagrinėti metropoliteno ir tramvajaus linijų diegimo galimybes.
Metro sąjūdžio valdybos pirmininkas Juozas Zykus tvirtina, kad paprastai metropolitenas pradedamas statyti praėjus 30 metų nuo kilusios idėjos pradžios. Tad sostinei pats laikas būtų pagalvoti apie statybas. J.Zykus sako, kad sostinės metro linijų idėja kilo jau 1980 m., tačiau vėliau nepelnytai buvo pamiršta.
„Dabar jau tikrai atėjo laikas pagalvoti apie statybas. Esu įsitikinęs, kad Vilniui metro yra pats geriausias išsigelbėjimas. Pastatyti metropoliteną galima per šešerius metus", - sakė metro šalininkas. Anot jo, pažangus transportas išspręstų Vilniuje vis prastėjančią transporto spūsčių situaciją, padėtų sutaupyti laiko, pinigų.
J.Zykus yra įsitikinęs, kad specialųjį planą būtina kurti tik pasitelkus visuomenės veikėjus, akademinę bendruomenę.
„Sieksime nutraukti įsigalėjusią praktiką, kai tokių planų pristatymas visuomenei vykdavo formaliai, apsiribojant siaura suinteresuotų žmonių grupele. Vakarų Europos šalyse, priimant tokio lygio sprendimus, visuomenės nuomonė yra lemiantis veiksnys. Tokio proceso efektyvumą gali užtikrinti tik viešumas ir informacijos sklaida", - sakė J.Zykus.
Į naujų viešojo transporto rūšių sostinėje planavimo procesą bei viešą transporto koncepcijos ir specialiojo plano svarstymą bus įtraukti įvairių asociacijų nariai, mokslininkai, politikai, specialistai ir visuomenės veikėjai.
Piliečių asociacijos Metro sąjūdžio iniciatyva vykusiame Vilniaus savivaldybės vadovų ir asociacijos aktyvo susitikime buvo sutarta, kad sostinės transporto reikalais bus stengiamasi sudominti ne tik suinteresuotas grupes, bet ir visus miestiečius.
Kad visuomenė įsitrauktų į miesto transporto reikalų planavimą, pritaria ir sostinės mero pavaduotojas Romas Adomavičius. Miesto transporto reikalus prižiūrintis politikas norėtų, kad kuriant transporto planus dalyvautų Vilniaus Gedimino technikos universiteto mokslininkai, visuomeninių organizacijų ir Metro sąjūdžio atstovai. Metropoliteno naudą sostinės politikams jau seniai įrodinėjantys Metro sąjūdžio atstovai, ko gero, geriausiai įsigilinę į metro ir tramvajaus transporto reikalus. Jie plano rengėjams siūlo remtis Europos Komisijos baltosios knygos „Transportas 2050" pavyzdžiu.
Comment
-
Parašė Kosovo Rodyti pranešimąArtūras grįžo taigi bus pagaliau tramvajus, metro šalininkams ir Rentiniu ir Ko bei jo gerbėjams siūlau pripažinti savo pralaimėjimą kokiems... 20 metų Tramvajus, įtariu, bus pradėtas statyti dar iki 2014
Comment
-
Parašė Kosovo Rodyti pranešimąArtūras grįžo taigi bus pagaliau tramvajus, metro šalininkams ir Rentiniu ir Ko bei jo gerbėjams siūlau pripažinti savo pralaimėjimą kokiems... 20 metų Tramvajus, įtariu, bus pradėtas statyti dar iki 2014
Comment
-
Iki 2040 metų? Tai visiškas niekalas iš tokių planų. Iki to laiko gyventojų čia sumažės, ar bent jau nebedaugės ir visi susitaikys su esama susisiekimo padėtimi...
O abonentas geriau tegul pagalvoja, iš kur paimti milijardą miesto skoloms padengti, tame tarpe ir įsiskolinimams autobusų ir troleibusų parkams. Ir tegul panaikina priekinių durų tvarką - juk piktinosi...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIki 2040 metų? Tai visiškas niekalas iš tokių planų. Iki to laiko gyventojų čia sumažės, ar bent jau nebedaugės ir visi susitaikys su esama susisiekimo padėtimi...
O abonentas geriau tegul pagalvoja, iš kur paimti milijardą miesto skoloms padengti, tame tarpe ir įsiskolinimams autobusų ir troleibusų parkams. Ir tegul panaikina priekinių durų tvarką - juk piktinosi...I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Tų apylinkių prijungimas tik formalus. Realiai gyventojų judėjimui tai jokios įtakos neturi net ir dabar. Žinoma, į ten paleidus miesto autobusus, susisiekimas tų teritorijų gyventojams VT pagerės. Bet kas iš to, jei dabar dauguma jų, išskyris Lentvarį, iš dalies Avižienius, važinėja savo transportu.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTų apylinkių prijungimas tik formalus. Realiai gyventojų judėjimui tai jokios įtakos neturi net ir dabar. Žinoma, į ten paleidus miesto autobusus, susisiekimas tų teritorijų gyventojams VT pagerės. Bet kas iš to, jei dabar dauguma jų, išskyris Lentvarį, iš dalies Avižienius, važinėja savo transportu.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
Comment