Bandai išsisukti nuo esmės? Metro nuolatinis kainuotų 400lt, nepavyktų už 100lt važinėtis tiek kiek širdis geidžia
Jei grynai iš savo varpinės, tai man metro nepadės
Aš ir turėjau omeny bendrą transporto bilietą. Bet kokiu atveju metro "rentabilus" nebus, ir taip nėra tikriausiai niekur. Londone pusę dengia savivaldybė ir tai įsigudrino vos ne bankrutuoti.
Jei grynai iš savo varpinės, tai man metro nepadės
Aš ir turėjau omeny bendrą transporto bilietą. Bet kokiu atveju metro "rentabilus" nebus, ir taip nėra tikriausiai niekur. Londone pusę dengia savivaldybė ir tai įsigudrino vos ne bankrutuoti.
Net ir jei valstybė padengs pusę kainos, ko gero gausis labai daug. Kažkas šiame forume gerai išsireiškė - "pasižiūrėkite kiek mikroautobusais važinėjasi žmonių ir bus aiškus kiek naudosis metro".
Ta trasa į Pilaitę tikrai vargiai pasiteisintų. Jau dabar kiek matau 47 autobusas gan dažnai važinėja beveik tuščias. Mano galva trasa, kuri pasiteisintų galėtų būti Fabijoniškės-Šeškinė-Akropolis-Europa-Lukiškės (o gal ir dar toliau, jei tik vietos atsiras). Čia dar nėra įrengto troleibusų tinklo, o gyventojų skaičius tikrai didžiulis (Fabijoniškės apie 40tūkst. + pusė Šeškinės apie 20tūkst). Kelionės trukmė dabar gan ilga. Dabar šitą trasą atstoja 40, 6, 53, 56 dar kažkiek 43, 24, 2 autobusai.
Labai grubiai piešiant galėtų būti kažkas tokio:
Suprantu, kad tokią trasą būtų sunku nutiesti, bet jei būtų tiesiama netiesi trasa, tada koks privalumus prieš autobusus? Beto projektas turi tarnauti ilgą laiką, tad ir pinigų nereikia pagailėti keliems viadukams ir netriukšmingam tramvajui pro gyvenamuosius namus.
Ta trasa į Pilaitę tikrai vargiai pasiteisintų. Jau dabar kiek matau 47 autobusas gan dažnai važinėja beveik tuščias. Mano galva trasa, kuri pasiteisintų galėtų būti Fabijoniškės-Šeškinė-Akropolis-Europa-Lukiškės (o gal ir dar toliau, jei tik vietos atsiras). Čia dar nėra įrengto troleibusų tinklo, o gyventojų skaičius tikrai didžiulis (Fabijoniškės apie 40tūkst. + pusė Šeškinės apie 20tūkst). Kelionės trukmė dabar gan ilga. Dabar šitą trasą atstoja 40, 6, 53, 56 dar kažkiek 43, 24, 2 autobusai.
Labai grubiai piešiant galėtų būti kažkas tokio: Atvaizdas
Gal ir pakaktų keileivių šioje linijoje bei tai paskatintų tolesnę miestro plėtrą ta kryptimi. Svarbiausia, kad būtų norinčių susimokėti atitinkamą sumą, galima tiesti kur tik nori tada
/\ Miesto plėtrą galima reguliuoti bendruoju miesto planu. Pagal jį plėtra į tą pusę numatyta nemaža. Pats žmonių srautas dabar jungiantis šitas vietas nemažas. Svarbiausia tik, kad būtų konkurencinga kaina ir geras nuvykimo greitis.
Svarbiausia tik, kad būtų konkurencinga kaina ir geras nuvykimo greitis.
Bet buvai priėmęs sąlygą visus gyventojus tų mikrorajonų, tarp jų ir moksleivius, studentus, pensininkus, šeimas gaunančias mažas pajamas, kurie sudaro absoliučią daugumą besinaudojančių VT, nes pasiturintys turi automobilius. Konkurencinga kaina būtų nedaugiau 2lt.
Bet buvai priėmęs sąlygą visus gyventojus tų mikrorajonų, tarp jų ir moksleivius, studentus, pensininkus, šeimas gaunančias mažas pajamas, kurie sudaro absoliučią daugumą besinaudojančių VT, nes pasiturintys turi automobilius. Konkurencinga kaina būtų nedaugiau 2lt.
Bet su metro greičiais ir patogumu ir brangesnis bilietas nei autobuso ar troleibuso būtų suprantamas. O įvedus valandinį integruotą bilietą (metro ar tramvajaus, autobusų, troleibusų, traukinio į Naująją Vilnią ir oro uostą) kaina dar persiskirstytų, dėl ko šiek tiek pabrangtų autobusų ir troleibusų bilietai, o metro/tramvajaus nebūtų tokie brangūs kokie galėtų būti.
Bet su metro greičiais ir patogumu ir brangesnis bilietas nei autobuso ar troleibuso būtų suprantamas. O įvedus valandinį integruotą bilietą (metro ar tramvajaus, autobusų, troleibusų, traukinio į Naująją Vilnią ir oro uostą) kaina dar persiskirstytų, dėl ko šiek tiek pabrangtų autobusų ir troleibusų bilietai, o metro/tramvajaus nebūtų tokie brangūs kokie galėtų būti.
Pigiau nei mikroautobusai nebus, puikiai matosi kiek jais naudojasi žmonių.
Pigiau nei mikroautobusai nebus, puikiai matosi kiek jais naudojasi žmonių.
Bet patogumas būtų visai kitoks ir nemažai kas, manau, sutiktų mokėti daugiau. Be to, nereiktų kiekvieną kartą pirkti naujo bilieto kiekvieną kartą persėdant. Reiktų padaryti eksperimentą ir leisti priemiestiniais traukiniais važiuoti su miesto bilietu. Gal pamatytume, kad važiuojančių daug ir visai apsimoka statyti tą tramvajų.
Bet patogumas būtų visai kitoks ir nemažai kas, manau, sutiktų mokėti daugiau.
Kiek tas nemažai, tiek kiek mikroautobusais važiuoja, to tikrai pakaktų metro? Pensininkams, moksleiviams, studentams, mažas pajamas turintiems, tas patogumas paskutinėje vietoje, jie neturi pinigų.
Kiek tas nemažai, tiek kiek mikroautobusais važiuoja, to tikrai pakaktų metro? Pensininkams, moksleiviams, studentams, mažas pajamas turintiems, tas patogumas paskutinėje vietoje, jie neturi pinigų.
Važiuojančių viešuoju transportu brangstant kurui vis daugės (Dėl to dabar netgi labiau mažiau investuoti į gatves, o daugiau į viešąjį transportą). O anksčiau ar vėliau tą daryti ir tramvajų statyti privers ES. http://verslas.delfi.lt/automoto/art...hp?id=44230225
Važiuojančių viešuoju transportu brangstant kurui vis daugės (Dėl to dabar netgi labiau mažiau investuoti į gatves, o daugiau į viešąjį transportą). O anksčiau ar vėliau tą daryti ir tramvajų statyti privers ES. http://verslas.delfi.lt/automoto/art...hp?id=44230225
Bet su sąlyga, kad tramvajui/metro bilietai po 2lt.
O aš manau, reikia skatinti judėjimus dviračiais... ir ekonomiškai... ir ekologiškai... ir sveika. Pati važineju kasdien.
Su 50/50 tikimybe atsidurti karste per 5 metus? Ačiū.
Jau nekalbu apie tai, kad darbdaviui nepaaiškinsi, kad tau reikia dušo, rūbinės, vietos dviračiui...
Comment