Parašė Sula
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Metro Vilniuje
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė music Rodyti pranešimąReikia padaryti paprasčiausią apklausą kiek žmonių pasiryžę už naują asfaltą ir viadukus mokėti po 2000 litų.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąBandai išsisukti nuo esmės? Metro nuolatinis kainuotų 400lt, nepavyktų už 100lt važinėtis tiek kiek širdis geidžia
Aš ir turėjau omeny bendrą transporto bilietą. Bet kokiu atveju metro "rentabilus" nebus, ir taip nėra tikriausiai niekur. Londone pusę dengia savivaldybė ir tai įsigudrino vos ne bankrutuoti.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąJei grynai iš savo varpinės, tai man metro nepadės
Aš ir turėjau omeny bendrą transporto bilietą. Bet kokiu atveju metro "rentabilus" nebus, ir taip nėra tikriausiai niekur. Londone pusę dengia savivaldybė ir tai įsigudrino vos ne bankrutuoti.
Comment
-
Ta trasa į Pilaitę tikrai vargiai pasiteisintų. Jau dabar kiek matau 47 autobusas gan dažnai važinėja beveik tuščias. Mano galva trasa, kuri pasiteisintų galėtų būti Fabijoniškės-Šeškinė-Akropolis-Europa-Lukiškės (o gal ir dar toliau, jei tik vietos atsiras). Čia dar nėra įrengto troleibusų tinklo, o gyventojų skaičius tikrai didžiulis (Fabijoniškės apie 40tūkst. + pusė Šeškinės apie 20tūkst). Kelionės trukmė dabar gan ilga. Dabar šitą trasą atstoja 40, 6, 53, 56 dar kažkiek 43, 24, 2 autobusai.
Labai grubiai piešiant galėtų būti kažkas tokio:
Suprantu, kad tokią trasą būtų sunku nutiesti, bet jei būtų tiesiama netiesi trasa, tada koks privalumus prieš autobusus? Beto projektas turi tarnauti ilgą laiką, tad ir pinigų nereikia pagailėti keliems viadukams ir netriukšmingam tramvajui pro gyvenamuosius namus.
Comment
-
Parašė Blaze Rodyti pranešimąTa trasa į Pilaitę tikrai vargiai pasiteisintų. Jau dabar kiek matau 47 autobusas gan dažnai važinėja beveik tuščias. Mano galva trasa, kuri pasiteisintų galėtų būti Fabijoniškės-Šeškinė-Akropolis-Europa-Lukiškės (o gal ir dar toliau, jei tik vietos atsiras). Čia dar nėra įrengto troleibusų tinklo, o gyventojų skaičius tikrai didžiulis (Fabijoniškės apie 40tūkst. + pusė Šeškinės apie 20tūkst). Kelionės trukmė dabar gan ilga. Dabar šitą trasą atstoja 40, 6, 53, 56 dar kažkiek 43, 24, 2 autobusai.
Labai grubiai piešiant galėtų būti kažkas tokio:
Atvaizdas
Comment
-
Parašė Blaze Rodyti pranešimąSvarbiausia tik, kad būtų konkurencinga kaina ir geras nuvykimo greitis.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąBet buvai priėmęs sąlygą visus gyventojus tų mikrorajonų, tarp jų ir moksleivius, studentus, pensininkus, šeimas gaunančias mažas pajamas, kurie sudaro absoliučią daugumą besinaudojančių VT, nes pasiturintys turi automobilius. Konkurencinga kaina būtų nedaugiau 2lt.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąBet su metro greičiais ir patogumu ir brangesnis bilietas nei autobuso ar troleibuso būtų suprantamas. O įvedus valandinį integruotą bilietą (metro ar tramvajaus, autobusų, troleibusų, traukinio į Naująją Vilnią ir oro uostą) kaina dar persiskirstytų, dėl ko šiek tiek pabrangtų autobusų ir troleibusų bilietai, o metro/tramvajaus nebūtų tokie brangūs kokie galėtų būti.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąPigiau nei mikroautobusai nebus, puikiai matosi kiek jais naudojasi žmonių.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąBet patogumas būtų visai kitoks ir nemažai kas, manau, sutiktų mokėti daugiau.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąKiek tas nemažai, tiek kiek mikroautobusais važiuoja, to tikrai pakaktų metro? Pensininkams, moksleiviams, studentams, mažas pajamas turintiems, tas patogumas paskutinėje vietoje, jie neturi pinigų.Post in English - fight censorship!
Comment
-
O aš manau, reikia skatinti judėjimus dviračiais... ir ekonomiškai... ir ekologiškai... ir sveika. Pati važineju kasdien.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąVažiuojančių viešuoju transportu brangstant kurui vis daugės (Dėl to dabar netgi labiau mažiau investuoti į gatves, o daugiau į viešąjį transportą). O anksčiau ar vėliau tą daryti ir tramvajų statyti privers ES. http://verslas.delfi.lt/automoto/art...hp?id=44230225Paskutinis taisė andyour; 2011.04.10, 17:30.
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąO aš manau, reikia skatinti judėjimus dviračiais... ir ekonomiškai... ir ekologiškai... ir sveika. Pati važineju kasdien.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąNafta brangsta, automobilių mažės. Mieste tik kelios gatvės beužsikemša, kolkas
Comment
-
Parašė music Rodyti pranešimąĮsikirtęs šią mintį ir kartoji. Šiaip buvau pateikęs duomenų, kad nemažės, o kaip tik per 20 metų beveik dvigubai padidės
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąO aš manau, reikia skatinti judėjimus dviračiais... ir ekonomiškai... ir ekologiškai... ir sveika. Pati važineju kasdien.
Jau nekalbu apie tai, kad darbdaviui nepaaiškinsi, kad tau reikia dušo, rūbinės, vietos dviračiui...
Comment
Comment