O ką, jei žmogus visą laiką kalba viena, o paskui ima kalbėti priešingai? Kas, nušvitimas, apreiškimas ar dar koks nors sąmonės marazmas įvyksta?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Metro Vilniuje
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąPavyzdžiui?
Ir kodėl tramvajus yra nerealus?
pagaliau pabaigti e. bilieto projektą;
sujungti autobusų ir troleibusų parkus į vieną juridinį ir ūkinį darinį;
nupirkti naujų riedmenų (autobusų ir troleibusų);
išplatinti gatves ir jose įrengti "A + taksi" juostas;
išplėtoti integruotą dviračių tinklą su tinkama danga ir aptarnavimo įranga;
dirbti su viešaisiais ryšiais.
Nerealus, nes:
jis nieko nepakeistų;
per brangu tiek infrastruktūros, tiek žmogiškųjų išteklių prasmėmis;
dar nebaigtas esamų transporto rūšių tobulinimas iki "programa minimum".
Manau, daugiau nei aiškūs argumentai.Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Parašė YOUrgis Rodyti pranešimąProfesorius: Vilniui reikalinga nauja transporto priemonė – metro arba tramvajus
Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) Transporto vadybos katedros profesorius Jonas Butkevičiaus nuomonėŠiuo metu tūkstančiui gyventojų tenka apie 470 automobilių, o miestuose šis skaičius yra dar didesnis. Tuo metu 1980 m. Lietuvoje buvo apie 130 automobiliai tūkstančiui gyventojų.
„Per šį laiką nei gatvės, nei sankryžos išplatėjo, taigi miestų gatvės yra perkrautos“, – teigė J. Butkevičius.
Comment
-
Parašė praetor Rodyti pranešimąPasiūlymai:
pagaliau pabaigti e. bilieto projektą;
sujungti autobusų ir troleibusų parkus į vieną juridinį ir ūkinį darinį;
nupirkti naujų riedmenų (autobusų ir troleibusų);
išplatinti gatves ir jose įrengti "A + taksi" juostas;
išplėtoti integruotą dviračių tinklą su tinkama danga ir aptarnavimo įranga;
dirbti su viešaisiais ryšiais.
Nerealus, nes:
jis nieko nepakeistų;
per brangu tiek infrastruktūros, tiek žmogiškųjų išteklių prasmėmis;
dar nebaigtas esamų transporto rūšių tobulinimas iki "programa minimum".
Manau, daugiau nei aiškūs argumentai.
Gal ir ant žemėlapio papieštum? būtų daug įdomiau posta skaityti.
Comment
-
Taigi, praeitą savaitę buvau berlyne ir susitikau su vienu gan geru bėginio miesto transporto specialistu. Tame tarpe šnekėjau ir apie Vilniaus problemas. Jo nuomone, miestui, kurio dydis yra 500 00 gyventojų, pilnai užtenka ir tramvajaus. Metro miestui reikia ne mažiau 1 mlj. gyventojų.
Dėl kainos - metro kainuos 10 kartų daugiau nei tramvajus. Kas bijo , kad tramvajui reikia laidų, tai sako prancūzų technologija yra kad kontaktinis laidas (papildomas bėgis) tiesiamas žeme, vėžės viduryje, tai yra visiškai saugu, nes elektra tame laide atsiranda tik esant toje vietoje tramvajui. Neaišku, ar ta sistema pasiteisintų dėl lietuviškos drėgmės ir gatvių valymo kokybės.
Dėl Palma de Maljorka metro linijos. Pagaliau ji veikia, ji jungia miesto centrą su universitetu, bet jo nuomone šiai problemai spręsti galima buvo rasti ir pigesnių šaltinių. Traukiniai yra trumpi, darbo dieną važiuoja kas 20 min, o savaitgaliais ar ne kas 40 min.
Jei kada rasite, pavartykite žurnalą Blickpunkt Strassenbahn. Būtent šis žmogus ir leidžia šį žurnalą.
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimąO kurias gatves siūlytum išplatinti kad gerai ir greitai funkcionuotu VT?
Gal ir ant žemėlapio papieštum? būtų daug įdomiau posta skaityti.Paskutinis taisė Lettered; 2011.03.15, 11:45.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąUkmergės g., Kalvarijų g. (iki Ozo g.), Laisvės pr., Narbuto g., dalyje Pilaitės pr., Galvojų g., L. Giros g., Stanevičiaus g. Buivydiškių, Rygos g., dalyje Žirmūnų g. būtų galima įrengti A juostas be jokių didelių investicijų, t.y. pastatų griovimo ir pan.
O bet tačiau, išvardintose gatvėse ir taip nekyla problemų, problemos yra nevardintose gatvėse, kurias reikėtų platinti, tačiau nėra kur.
Esamos A juostos, jų kryptis ir ilgis metrais:
http://www.vilnius.lt/I/transport/LT_8_3.jpg
Comment
-
Parašė praetor Rodyti pranešimąPasiūlymai:
pagaliau pabaigti e. bilieto projektą;
sujungti autobusų ir troleibusų parkus į vieną juridinį ir ūkinį darinį;
nupirkti naujų riedmenų (autobusų ir troleibusų);
išplatinti gatves ir jose įrengti "A + taksi" juostas;
išplėtoti integruotą dviračių tinklą su tinkama danga ir aptarnavimo įranga;
dirbti su viešaisiais ryšiais.
Nerealus, nes:
jis nieko nepakeistų;
per brangu tiek infrastruktūros, tiek žmogiškųjų išteklių prasmėmis;
dar nebaigtas esamų transporto rūšių tobulinimas iki "programa minimum".
Manau, daugiau nei aiškūs argumentai.
Man tai juokingi argumentai.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąTaigi, praeitą savaitę buvau berlyne ir susitikau su vienu gan geru bėginio miesto transporto specialistu. Tame tarpe šnekėjau ir apie Vilniaus problemas. Jo nuomone, miestui, kurio dydis yra 500 00 gyventojų, pilnai užtenka ir tramvajaus. Metro miestui reikia ne mažiau 1 mlj. gyventojų.
Dėl kainos - metro kainuos 10 kartų daugiau nei tramvajus.
Metro projektas buvo tik triukas ateiti kai kam į valdžią vietoj "tramvajaus" adeptų
Comment
-
Dar papildau kitu žemėlapiu.
Gal kiek senstelėjęs, bet turbūt tiek pat aktualus ir mažai kur pasikeitę;
Kamščiai Vilniuje
http://www.vilnius.lt/doc/Kamsciai%20su%20gatvem.jpg
Logiška,kad A juostos turėtų būti ten, kur susitvenkia.
Dabartinės A juostos:
http://www.vilnius.lt/I/transport/LT_8_3.jpg
Comment
-
Parašė music Rodyti pranešimąReikėtų rekonstruot gatves, platinti, tai kainuotų keliolika ar keliasdešimt milijonų.
O bet tačiau, išvardintose gatvėse ir taip nekyla problemų, problemos yra nevardintose gatvėse, kurias reikėtų platinti, tačiau nėra kur.
Esamos A juostos, jų kryptis ir ilgis metrais:
Atvaizdas
http://www.vilnius.lt/I/transport/LT_8_3.jpg
Comment
-
Parašė music Rodyti pranešimąDar papildau kitu žemėlapiu.
Gal kiek senstelėjęs, bet turbūt tiek pat aktualus ir mažai kur pasikeitę;
Kamščiai Vilniuje
Atvaizdas
http://www.vilnius.lt/doc/Kamsciai%20su%20gatvem.jpg
Logiška,kad A juostos turėtų būti ten, kur susitvenkia.
Dabartinės A juostos:
Atvaizdas
http://www.vilnius.lt/I/transport/LT_8_3.jpgPaskutinis taisė Lettered; 2011.03.15, 12:10.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąČia kelintų metų žemėlapis? Dar nėra Pietinio aplinkkelio, dalies Vakarinio, Ukmergės g. estekadų ties Ateities ir Geležinio vilko g. Beto kai kuriose vietoje kamščiai nenurodyti (Gelvojų g. jie būna didesni ir į abi puses, Pilaitės pr. P. Lukšio g., Rinktinės g. Apkasų g.)
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąNa ar galima remtis 5 metų senumo duomenimis? Ar Tu visada tik pateiki tik tuos duomenis, kurie yra naudingi Tau?
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąJau 10 metų "baiginėja", "plėtoja", "sujunginėja", "platina" ir t.t.
Man tai juokingi argumentai.
Jei nesugebama pabaigt esamų projektų, tai kokio velnio imtis radikaliai naujų?
Principas: jei pradėjai - baik ir atvėsk su fantastikom.Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąUkmergės g., Kalvarijų g. (iki Ozo g.), Laisvės pr., Narbuto g., dalyje Pilaitės pr., Galvojų g., L. Giros g., Stanevičiaus g. Buivydiškių, Rygos g., dalyje Žirmūnų g. būtų galima įrengti A juostas be jokių didelių investicijų, t.y. pastatų griovimo ir pan.
Manau, kad atnaujinus viešojo transporto parką, padarius jį greitesnį ir dažnesnį bei daugiau žmonių į jį persėdus nebeliktų didelio nervulio dėl atimtų gatvių dalių (nes dalis važinėtojų automobiliais persėstų į visuomeninį).Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Parašė music Rodyti pranešimąReikėtų rekonstruot gatves, platinti, tai kainuotų keliolika ar keliasdešimt milijonų.
O bet tačiau, išvardintose gatvėse ir taip nekyla problemų, problemos yra nevardintose gatvėse, kurias reikėtų platinti, tačiau nėra kur.
Esamos A juostos, jų kryptis ir ilgis metrais:
Atvaizdas
http://www.vilnius.lt/I/transport/LT_8_3.jpg
Parašė oranger Rodyti pranešimąJau 10 metų "baiginėja", "plėtoja", "sujunginėja", "platina" ir t.t.
Man tai juokingi argumentai.Paskutinis taisė Al1; 2011.03.15, 20:51.
Comment
Comment