Mucis, sveikinu Tave su rinkimų rezultatais, tiek balsavimai Vilniuje, tiek Vilniaus rajone parodė, kad Vilnius nėra Lietuva. Tuom ypač pasižymėjo Vilniaus rajonas...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Metro Vilniuje
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
A.Zuokas: reikėtų atpiginti visuomeninio transporto bilietų kainas
Artūras Zuokas kol kas nekalba apie sostinės metro įgyvendinimo idėją, tačiau neatmeta, kad Vilniuje, sekant Ispanijos viešojo transporto pavyzdžiu, atpigs viešojo transporto paslaugos.
"Metro? Na, rimtas klausimas.Manau, kad turime turėti gerą visuomeninio transporto sistemą, kuri būtų efektyvi, patraukli ir konkuruotų su lengvuoju privačiu transportu", - Eltos klausiamas, ar sostinėje bus metro, sakė A. Zuokas.
A. Zuokas teigė, kad Vilnius galėtų pasinaudoti Ispanijos pavyzdžiu: taupant kurą sumažinti automobilių greitį autostradose bei atpiginti visuomeninio transporto bilietų kainas, kad kuo daugiau miestiečių juo naudotųsi.
"Šiandien nafta brangsta labai daug, ir tai daro įtaką visų žmonių gyvenimui. Jeigu naftos kainos taip ir toliau augs, kodėl gi ne tokie panašūs sprendimai ir Vilniaus mieste, kad visuomeninis transportas būtų labiau priimtinas",- komentavo jis.
www.delfi.lt
Comment
-
Tik įdomiausia, kad visų toje apžvalgoje pasisakymai buvo "už" metro. Tai arba sukvietė tik šalininkus, arba priešininkų nuomonės nepateikė, nes tai būtų nepatogu
Prie to paties
Vilniaus valdžia panoro traukinukų už milijardą litųPaskutinis taisė ead; 2011.03.02, 13:00.
Comment
-
Parašė rat Rodyti pranešimąVT tik ubagams ir lochams, kurie nesugeba susitvarkyti savo gyvenimo. Dar lochams, kurie nesugeba savo antra puse pasirūpinti. Dar studentams ir veikėjams iš kurių atimtos teisės. Ir dar pensininkams.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąPasirinkimas yra - viešasis transportas (autikai ir trulikai). Miestą galima kirsti per 40 min.
O prie "metro 20 min" reikia pridėti laiką, kuris bus sugaištas privažiuoti iki metro.
Comment
-
Išvykimas Atvykimas
74
Naujosios Vilnios žiedas 17:44 18:09 Stotis
Važiuoti 25 min
Autobusas 74 link: Stotis
Stotis 18:09 18:10 Stotis
Eiti (1 min)
16
Stotis 18:15
Laukti 5 min 18:37 Eigulių st.
Važiuoti 22 min
Troleibusas 16 link: Pašilaičiai
29
Eigulių st. 18:53
Laukti 16 min 19:07 Grigiškių žiedas
Važiuoti 14 min
Autobusas 29 link: Grigiškės
Kelionės trukmė: 1 val 23 min. Kaina: 6,00 Lt.
Išvykimas Atvykimas
42
Salininkų žiedas 17:40 17:58 Prūsų st.
Važiuoti 18 min
Autobusas 42 link: Stotis
10
Prūsų st. 18:07
Laukti 9 min 18:36 Šatrijos st.
Važiuoti 29 min
Troleibusas 10 link: Antakalnis
36
Šatrijos st. 19:00
Laukti 24 min 19:25 Verkių Riešė
Važiuoti 25 min
Autobusas 36 link: Pagubė
Kelionės trukmė: 1 val 45 min. Kaina: 6,00 Lt.
Čia piko metu, kai dar kažkas važinėja. Bet kokiu atveju metro tokios problemos neišspręs.
Comment
-
-
-
Parašė LBP Rodyti pranešimąElementaru: pirkti naujų troleibusų, tankinti maršrutus, griežtai išskirti "A" juostas.
Nebebnt žinai kaip suderinti troleibusus, kad į stotelę atvyktų kas 30 sek, bet vienas kitam netrukdytų, kuom aš abejoju.
Comment
-
Parašė blitz Rodyti pranešimąVilniui katastrofiškai reikia bėginio viešojo transporto, kad yra kitaip negali būti nei kalbos.
Comment
-
Parašė music Rodyti pranešimąIr kas iš to? Jau sakiau. Narbuto st. 7:00-9:00 val. ryto troleibusų intervalas yra 50/per valandą, o max galimas- 60. Ką čia pritankinsi ir pripirksi???
Nebebnt žinai kaip suderinti troleibusus, kad į stotelę atvyktų kas 30 sek, bet vienas kitam netrukdytų, kuom aš abejoju.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąIr ką tai keičia, kad 50 troleibusų per valandą ? Jie ką vieno maršruto? Į centrą iš 6 ar 7 troleibusų važiuoja tik 2. Tai rodo tik viena - nėra pastovaus kritinio centro, reikalingo metro. Aš jau nekalbu apie tai, ką vežioja nuo 9 iki 16 ...
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąIr ką tai keičia, kad 50 troleibusų per valandą ? Jie ką vieno maršruto? Į centrą iš 6 ar 7 troleibusų važiuoja tik 2. Tai rodo tik viena - nėra pastovaus kritinio centro, reikalingo metro. Aš jau nekalbu apie tai, ką vežioja nuo 9 iki 16 ...
O dabar pažiūrėkime kas gi važiuoja iš Stoties iki Kareivių g. ar bent jau atkarpoje Kalvarijų g. nuo Žaliojo iki Kuro aparatūros. Pasirodo 10, 26, 26A, 53 autobusai; 5, 6, 10, 11 troleibusai, prie kurių dar prisideda 34, 35, 36 autobusai. Kodėl nesutrumpinus šių maršrutų atkarpose kur jie dubliuojasi ir neįrengus greitojo transporto? Natūralu, kad kai bus tik vienas maršrutas toje trasoje, visi šių 11 maršrutų VT ir dar kelių, kurie prisijungia centre ar Verkiuose, važiuos juo, vadinas jų visų keleivius galime priskaičiuoti, o vienas troleibusas toje atkarpoje perveža vidutiniškai kokius 60-70 keleivių.
O šiaip nesuprantu tamstos suinteresuotumo šia tema, ar čia pavydas?
Comment
-
Parašė LBP Rodyti pranešimąElementaru: pirkti naujų troleibusų, tankinti maršrutus, griežtai išskirti "A" juostas.
Comment
Comment