Truputėlį abstrakti diskusija, reikia-nereikia, greitas-negreitas. Visų pirmą įdomu kokia tiksliai to metro Vilniuje planaujama trasa ir kur bus stotys. tada jau galima svarstyti ar važiuojant Ukmergės gatve iš Šeškinės arba nuo senukų bus greičiau iki darbo centre jeigu patatysim tą metro ar ne.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Metro Vilniuje
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė LC. Rodyti pranešimąAš apibendrinant ir apie tą ir apie aną.
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimą"VT - tik ubagams" ar tokia tavo mintis?
Antra mintis.: taip, tik ubagams. Ir tai bus tol, kol nebus tas VT sutvarkytas pagal aukščiausius standartus ir atitiks pačius geriausius kokybės reikalavimus.
Comment
-
Parašė LC. Rodyti pranešimą/\ Pardon, tamstelės. Tada negi Jums patinka važiuoti smarvėje?
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimąnera ten jokios smarves. bent 99%.
Comment
-
Vat niekaip nerandu milijono keleivių per dieną:
Darbo dieną (2010 01) vežti keleivių išvyksta 223 troleibusai, šeštadieniais ir švenčių dienomis - 115 troleibusų. Vasarą (birželio – rugpjūčio mėn.) darbo dieną išvyks 185 troleibusai, šeštadieniais ir švenčių dienomis – 106 troleibusai. Keleiviams vežti skirta - 20 maršrutų, kurių bendras ilgis – 474 km. Per dieną Vilniaus troleibusai nuvažiuoja 36 800 km, perveža apie 213 tūkst. keleivių.
http://www.troleibusai.lt/lt/main/about_as/activity
Šiuo metu Vilnių yra išraizgę 75 įmonės autobusų maršrutai, kurių reisų ilgis darbo dienomis sudaro 1634 km, o poilsio - 1387 km. Darbo dienomis jais važiuoja 295 autobusai, šeštadieniais - 143, o sekmadieniais ir švenčių dienomis - 140 autobusų. Jais kasdien pervežama apie 298 tūkstančiai keleivių.
http://www.vap.lt/
Viso - ne daugiau 500 000 žmonių.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąVat niekaip nerandu milijono keleivių per dieną:
Darbo dieną (2010 01) vežti keleivių išvyksta 223 troleibusai, šeštadieniais ir švenčių dienomis - 115 troleibusų. Vasarą (birželio – rugpjūčio mėn.) darbo dieną išvyks 185 troleibusai, šeštadieniais ir švenčių dienomis – 106 troleibusai. Keleiviams vežti skirta - 20 maršrutų, kurių bendras ilgis – 474 km. Per dieną Vilniaus troleibusai nuvažiuoja 36 800 km, perveža apie 213 tūkst. keleivių.
http://www.troleibusai.lt/lt/main/about_as/activity
Šiuo metu Vilnių yra išraizgę 75 įmonės autobusų maršrutai, kurių reisų ilgis darbo dienomis sudaro 1634 km, o poilsio - 1387 km. Darbo dienomis jais važiuoja 295 autobusai, šeštadieniais - 143, o sekmadieniais ir švenčių dienomis - 140 autobusų. Jais kasdien pervežama apie 298 tūkstančiai keleivių.
http://www.vap.lt/
Viso - ne daugiau 500 000 žmonių.
Comment
-
2011.01.04, 02:31
Parašė music Rodyti pranešimąnetyčia radau keletą skaičiukų, kuriuos galėtume panagrinėti.
Automobilizacijos lygio augimas. Lengvųjų automobilių skaicius vilniuje 1000 gyventojų 2005- 2009 metų laikotarpyje padidėjo 1,18 karto nuo 490 - 2005 m. Iki 576 - 2009 metais.
Keleivių pervežimų visuomeniniu transportu
pokyčiai bendroje kelioniu strukturoje.
- iki 2008 metų
(pervežtas metinis keleivių skaicius padidėjo
nuo 300,1 mln. 2005 metais iki 341,9mln. -2008
metais);
- 2009 metais dėl ekonominės krizės vėl
sumažėjo iki 285,5 mln. Keleivių.
2005 m.- vidutiniškai 822 000 kelionių kasdien. Darbo dieną ir rudenį-žiemą-pavasarį skaičiai bus didesni, tad matyt artimi milijonui ar didesni.
2008 m.- vidutiniškai 934 000 kelionių kasdien. Kaip ir pavyzdyje aukščiau, galima tarti, kad darbo dieną ir rugsėjį-gegužę artimi 1,5 mln.
2009 m.- vidutiniškai 782 000 kelionių kasdien. Laikinas sumažėjimas. Vėlgi, darbo dieną rugsėjį-gegužę artimi milijonui ar didesni.
šaltinis:
http://www.vilnius.lt/bplanas/bp2015...kaita_2010.pdf
skanaus skaitymo :d
kaip matome, net krizės laikais vt oro nevežioja, o nuostolingas yra visai dėl kitų dalykų (siemens arenos istorija). Turint milijoninius srautus, ne taip jau ir juokingai atrodo pasistatyti kad ir metro, o jei ir ne tokį aparatą, tai bent greitąjį požeminį tramvajų įsirengti su keliom požeminėm stotelėm- galima bus su budapešto 5 maršrutu- labiausiai apkrautu pasaulyje, palenktyniauti
Vien jau pritraukiant 25 proc. Keleivių į greitąjį transportą, gauname ~0,3 mln. Srautą darbo dieną, kas anaiptol nėra taip jau blogai.
Beje, šiame dokumente prognozuojamas ir 2015 metų gyventojų skaičius vilniuje- 576 000 t.y. Kasmet maždaug 3000+ augimas mieste.
BENDROJO PLANO IKI 2015 METU SPRENDINIU
IGYVENDINIMO STEBESENOS (MONITORINGO)
ATASKAITA UŽ 2007 – 2009 METUS
Paskutinis taisė music; 2011.02.26, 21:44.
Comment
-
Parašė music Rodyti pranešimą
Įdomu, kodėl gi tie skaičiai skiriasi? Argi tik jie pačio nebus pakoreguoti?
Comment
-
kaip ir kaip ieškočiau , Tavo nurodytų skaičių nėra.
randu:
http://www.vilnius.lt/bplanas/index.php?mid=78&lang=lt
http://www.vilnius.lt/bplanas/download.php?file_id=303
Nėra ten tokių skaičių , nėra....
Comment
-
Parašė LC. Rodyti pranešimąAntra mintis.: taip, tik ubagams. Ir tai bus tol, kol nebus tas VT sutvarkytas pagal aukščiausius standartus ir atitiks pačius geriausius kokybės reikalavimus.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO prie ko čia bomžų smarvė ir kokybės reikalavimai? Čia jau policijos reikalas, o ne transportininkų. Tuo labiau, kad po "priekinių durų" įvedimo, bomžų kad ir nesimato.
Comment
-
Vat čia ir pravalas Tavo .... Lentelė vadinasi 4.8.1 lentelė. Išorės ir vidaus susisiekimo tinklo realizacija. Čia suplakta kartu tarmiestinis ir susisiekimas mieste. Jei būtų parašyta : Miesto vidaus susisiekimo tinklo sprendiniai ir srautai, ok tinka, pakeliu rankas ir viskas. Dabar deja deja... , lieka viso labo 500 000 per dieną.Paskutinis taisė udrius; 2011.02.26, 22:12.
Comment
-
Su esamais keleivių srautais VT visiškame užpakalyje sėdi, kas bus kai ir metro tą srautą nutrauks. Ai ši diskusija, tai kova su vėjo malūnais... Vien kai jau paskaitau, kad reikia vietoje aplinkkelių statybos investuoti į metro... siaubas kažkoks apima.
Vilniuje ne tie atstumai. Važiuot troleibusu, poto sest metro, pavžiuot pora km, poto vėl sėst troleibusan.. absurdas kažkoks. Kam to reikia? kas nuo to išloš? Aš asmeniškai nieko prieš, tegu smaginasi, daro galimybių studijas, statosi, važinėja, bet ne už mokesčių mokėtojų pinigus.
Turbut nerastume nei vieno nepriklausomo transporto specialisto, kuris pasakytu, kad Vilniuje metro statybos yra optimalus VT sprendimas. Tik suinteresuoti asmenys arba muzikantai taip gali šnekėt.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąVat niekaip nerandu milijono keleivių per dieną:
Darbo dieną (2010 01) vežti keleivių išvyksta 223 troleibusai, šeštadieniais ir švenčių dienomis - 115 troleibusų. Vasarą (birželio – rugpjūčio mėn.) darbo dieną išvyks 185 troleibusai, šeštadieniais ir švenčių dienomis – 106 troleibusai. Keleiviams vežti skirta - 20 maršrutų, kurių bendras ilgis – 474 km. Per dieną Vilniaus troleibusai nuvažiuoja 36 800 km, perveža apie 213 tūkst. keleivių.
http://www.troleibusai.lt/lt/main/about_as/activity
Šiuo metu Vilnių yra išraizgę 75 įmonės autobusų maršrutai, kurių reisų ilgis darbo dienomis sudaro 1634 km, o poilsio - 1387 km. Darbo dienomis jais važiuoja 295 autobusai, šeštadieniais - 143, o sekmadieniais ir švenčių dienomis - 140 autobusų. Jais kasdien pervežama apie 298 tūkstančiai keleivių.
http://www.vap.lt/
Viso - ne daugiau 500 000 žmonių.
Comment
-
Comment