Parašė music
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Metro Vilniuje
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąVis dar neatsakei į klausimą kaip žadate išlaikyti metro, jeio dabartinis VT yra nuostolingas
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąKiek kartų tau sakyta - pagal balansą nuotolis yra. jei būtų bėda tik savivaldybės skola, tai būtų VT pelningas. Paklausk bet kurios buhalterės tau paaiškins, kas ir kaip yra.
O kas dėl nuostolių tai buhalterė paaiškins kad jie yra bet nepasakys kodėl.
Čia ir diskutuojama kad:
1.Dabartinis VT yra nepatogus todėl juo naudojasi mažiau žmonių.
2.Elgiamasi NEŪKIŠKAI kai mažą keleivių kieki vežioja pvz dvigubais autobusais.
Iš kur tada gali būt pelnas?
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąTavo teiiamas prieaugis yra 2000 - 5000 žmonių per metus ir beje pasiekiamas ne gimtstamumo dėka, bet imigracijos į Vilnių.Vis dar neatsakei į klausimą kaip žadate išlaikyti metro, jeio dabartinis VT yra nuostolingas
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą... nes metro būtų patrauklesnis, nei autobusai/troleibusai, taip pat būtų gerokai sumažintas kitų viešojo transporto priemonių skaičius.
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimąO kas dėl nuostolių tai buhalterė paaiškins kad jie yra bet nepasakys kodėl.
Čia ir diskutuojama kad:
1.Dabartinis VT yra nepatogus todėl juo naudojasi mažiau žmonių.
2.Elgiamasi NEŪKIŠKAI kai mažą keleivių kieki vežioja pvz dvigubais autobusais.
Iš kur tada gali būt pelnas?
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąNa tai atleiskite, kad tada pirma susitvarkykite dabartinį VT, ir tik tada kliedėkite apie metro?
... nes yra LĖTAS, lėtas, per LĖTAS jis YRA - dėl dalyvavimo bendrame transporto sraute.
nors ir tebunie nauji trolikai ir autikai, patogūs sėdėti, atrodantys moderniai ir gražiai - visa tai tik estetika. Estetika.
Kaip ir buvusiame tramvajaus projekte buvo pakeistas iš "greitojo" į "modernųji" ir taip sugadintas visas projektas. Modernusis juk pigiau. Tik kad iš jo naudos 0.
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimą"1.Dabartinis VT yra nepatogus"
... nes yra LĖTAS, lėtas, per LĖTAS jis YRA - dėl dalyvavimo bendrame transporto sraute.
nors ir tebunie nauji trolikai ir autikai, patogūs sėdėti, atrodantys moderniai ir gražiai - visa tai tik estetika. Estetika.
Kaip ir buvusiame tramvajaus projekte buvo pakeistas iš "greitojo" į "modernųji" ir taip sugadintas visas projektas. Modernusis juk pigiau. Tik kad iš jo naudos 0.
Sukonkretinant. Kiek žmonių, tiek ir nuomonių. Vieniem tai yra būtinybė, kitiem pinigų švaistymas.
Comment
-
Parašė LC. Rodyti pranešimąTurėčiau sutikti. Nereikėtų kol kas šokti Vilniui aukščiau bambos. Tai čia būtų pirmas variantas - nestatyti, nes neapsimoka. Antras variantas - statyti, nes visvien pinigus išvogs. Trečias variantas - statyti mąstant į tolimą ateitį, kuri vargu ar bus nuspalvinta ryškiausiom spalvom. Todėl iš to išplaukia, kad statyti vis dėl to neapsimoka.
Sukonkretinant. Kiek žmonių, tiek ir nuomonių. Vieniem tai yra būtinybė, kitiem pinigų švaistymas.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąO viešasis transportas ir negali būti ypač pelningas. Tai juk nėra verslas- tai yra būtinoji socialinė paslauga.
Comment
-
Parašė sknts Rodyti pranešimąDėl pelningumo tai dvejočiau. Tokiu atveju nebūtų privačių vežėjų. O žinant daugumos Lietuvos "verslininkėlių' mentalitetą, tai jie nori kuo greičiau gauti didelį pelną. Taip pat "Kautra" nesiplėstų į kitus miestus. Kam jiems dar reikalingas papildomas nuostolis? Tiesiog manau, kad dėl pelno nebūvimo kalti vadovaujantys asmenys. Kaip ir minėjau kažkada anksčiau, jie nesuinteresuoti per daug gerais rezultatais, nes dirba kažkam kitam, o ne sau. Atlyginimas irgi nuo beveik nepriklauso.
Comment
-
Bet yra dar vienas dalykas. Įmonių vadovai nekovoja su savivaldybėmis dėl negautų pinigų. Gali kažkiek laiko vėluoti, bet negali būti tokia situacija, kad visiškai neatsiskaitinėja. Tada reikia drastiškai mažinti reisų skaičių. Manau, kad tik tokiu atveju savivaldybių tarnautojai suprastų, jog reikia visiems skolas gražinti, o ne tik tiems, su kuriais geriau sutariama. Galiu paminėti situaciją Vilniuje. TEO už skolas atjungė telefonus, tai pinigus sukrapštė max per porą dienų.
Comment
-
Parašė sknts Rodyti pranešimąBet yra dar vienas dalykas. Įmonių vadovai nekovoja su savivaldybėmis dėl negautų pinigų. Gali kažkiek laiko vėluoti, bet negali būti tokia situacija, kad visiškai neatsiskaitinėja. Tada reikia drastiškai mažinti reisų skaičių. Manau, kad tik tokiu atveju savivaldybių tarnautojai suprastų, jog reikia visiems skolas gražinti, o ne tik tiems, su kuriais geriau sutariama. Galiu paminėti situaciją Vilniuje. TEO už skolas atjungė telefonus, tai pinigus sukrapštė max per porą dienų.
Comment
-
Inicijuojamas nacionalinis politikų susitarimas dėl metropoliteno diegimo Vilniuje
Šiandien vyko apskritojo stalo diskusija dėl metropoliteno sistemos sukūrimo Vilniuje pripažinimo valstybinės svarbos ekonominiu projektu.
Šiandien, vasario 25 d. Vilniaus miesto savivaldybėje piliečių asociacija „Metro sąjūdis“ organizavo apskritojo stalo diskusiją dėl metropoliteno sistemos sukūrimo Vilniuje pripažinimo valstybinės svarbos ekonominiu projektu. Diskusijoje dalyvavo savivaldos atstovai, politikai, NT, susisiekimo ekspertai ir specialistai, asociacijų nariai, mokslininkai, visuomenės veikėjai. Diskusijos dalyviai nutarė inicijuoti nacionalinį susitarimą, kuris būtų pasirašytas didžiųjų Lietuvos tradicinių partijų dėl metropoliteno diegimo Vilniuje ir kreipimosi į Vyriausybę dėl jo įrengimo pripažinimo Valstybei svarbiu ekonominiu projektu.
http://vilniausmetro.lt/Inicijuojama...egimo_Vilniuje
Comment
-
Parašė Raptor Rodyti pranešimątikekimes, kazkokia nauda is to bus
Comment
-
Parašė Kasnis Rodyti pranešimąO jei prasidės realios statybos tai bus dar vienas nacionalinio stadijono ir valdovų rūmų variantas...
Atrodo lyg nieko gero aplinkui iš viso nevyksta...
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąIš kur čia ta pagieža nuolatinė ir noras viską matyti tik juodom spalvom?
Atrodo lyg nieko gero aplinkui iš viso nevyksta...
Tiesiog skaudu matyti, kaip niekais švaistomas laikas ir resursai. Dar skaudžiau matyti, kad dalis visuomenes pasiduoda mulkinimui...
Dėl valdovų rumų ir stadiono turėjau omenyje, kad su metro pasikapstys ir paliks praknistas žemes, nes pinigėlių net riedmenims nupirkti neužteks. Padėkim šitą temą į šalį, o kai Lietuva taps ekonomiškai pajėgi vystyti tokio lygio projektus, paimkim ir padarykim. O dabar, bent esamą daržą susitvarkykim.
Comment
-
Parašė Kasnis Rodyti pranešimąAplinkui gero ir daug. Ekonomika lėtai, bet atsigauna.
Dėl valdovų rumų ir stadiono turėjau omenyje, kad su metro pasikapstys ir paliks praknistas žemes, nes pinigėlių net riedmenims nupirkti neužteks. Padėkim šitą temą į šalį, o kai Lietuva taps ekonomiškai pajėgi vystyti tokio lygio projektus, paimkim ir padarykim. O dabar, bent esamą daržą susitvarkykim.
Comment
Comment