Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Metro Vilniuje

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė music
    Man nesimato. Savanorių pr. prie Vaduvos g. dar niekad nestovėjau 1,5h kaip kad šiuo metu tenka.
    Įdėk nuorodą į šaltinį, tavo pezalai ar asmeniniai įspūdžiai be nuorodų verti 0.
    Ne viskas internete yra
    Beto, tai buvo labai seniai, prieš 3 metus gal, kada skaičiau. Užtenka sveiko proto suprasti, kad gatvė pastatyta lygiagrečiai Laisvės pr. gerokai sumažins spūstis ten, jei eismas pvz. ten juda vidutiniškai 20km/h, bus greičiau važiuoti ilgesnį kokį kilometrą atstumą vidutiniu 80 km/h. per aplinkkelį. 5% eismas sumažėtų vien fūras nukreipus į aplinkkelį.
    O prie ko čia Savanorių pr. toje vietoje? Ten juk padidėję srautai dėl uždarytos Kirtimų g.
    Paskutinis taisė Lettered; 2011.02.16, 15:41.
    Flickr

    Comment


      Parašė music
      Vadinas savo teiginių pagrįsti ir įrodyti negali.
      Jau pagrindžiau praktiškai, manau ir pats sutiksi su manim, kad aplinkkelis reikalingas
      Flickr

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
        Jau pagrindžiau praktiškai, manau ir pats sutiksi su manim, kad aplinkkelis reikalingas
        Sutinku 100%. Iki aplinkkelio pastatymo ir tilto per geležinkelį praplatinimo Naujininkuose kamščiai buvo pastovus dalykas, dabar - labai didelė retenybė.

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
          Pats nusišneki, matai, net nelabai gaudaisi, kas atlikinės metro studiją ir fantazuoti nesąmones. 30% yra realūs apskaičiuoti srautai, beto kaip ir sakiau, jau dabar matosi aiškūs rezultatai. Vakarinis aplinkkelis bus miesto gatvė, ne tik tranzitinėms fūroms. Santariškės-Stotis maršrutu nebuvo vykdomi jokie rimti infrastruktūros projektai, bet kai bus baigtas mazgas Ukmergės-Geležinio-vilko-Žalgrio, sumažės spūstys ir ten
          "30% yra realūs apskaičiuoti srautai, beto kaip ir sakiau, jau dabar matosi aiškūs rezultatai"
          Ar galėtum pateikti šaltinius, nuorodas kas skaičiavo ir pan. kas tuos rezultatus mato ar pats tamsta ar remiesi kažkokiais duomenimis.

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
            Jau pagrindžiau praktiškai, manau ir pats sutiksi su manim, kad aplinkkelis reikalingas
            aplinkeliai tikrai reikalingi, tik ar to pakaks kad iš gyvenamųjų rajonų į centą važiuosime nedaugiau kaip 20min. ?

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
              Jau pagrindžiau praktiškai, manau ir pats sutiksi su manim, kad aplinkkelis reikalingas
              Reikalingas, bet jis nėra panacėja kaip kad bandai įrodyti.

              Labai senas straipsnis, jau neatitinkantis tikrų srautų, kurie smarkiai išaugo ir dar augs.
              2004 02
              Kelias / 2004/02 »
              Sostinė vaduosis iš transporto grūsčių košmaro

              Anot V. Valeikos, situacija turėtų pasikeisti nutiesus vakarinę greito eismo gatvę šalia Laisvės prospekto, tuomet eismo intensyvumas sumažės 17 proc. Laisvės prospektu važiuos jau ne 4,5 tūkst. automobilių per valandą, o mažiau, – apie perspektyvą kalbą V. Valeika. – Panašus automobilių srautas važiuos ir pietine greito eismo gatve".
              ir paneigianti aukčiau parašytą intensyvumo sumažėjimą prognozė

              Apskaičiuota, kad iki 2015 m. transporto srautas Vilniuje padidės mažiausiai 1,7 karto.
              http://www.verslobanga.lt/lt/leidiny.../40603a530364f

              Deja dabar neturiu po ranka naujesnių duomenų, kur tas Laisvės pr. nukrovimas jau įvardinamas mažesnis...

              Ir dar truputį apie srautų tyrimus. Prieš dešimtmetį WS ATKINS atlikta Vilniaus greitojo eismo gatvių sistemos analizė (tirti 1991- 1999 metų eismo intensyvumas). Ji išryškino, kad 1997-1999 metais eismo intensyvumas Vilniaus mieste kasmet vidutiniškai išaugo 9 proc. (augimo padidėjimas nuo 4-6 proc. 1991- 1997 m.), tačiau centre kasmet didėjo tik 4,5 proc., užmiestyje- 7 proc., o štai antrojoje zonoje- gyv. rajonų žiede- Lazdynuose- Fabijoniškėse t.y. teritorijoje, kurią ir sujungia Laisvės pr. trasa ir ją dubliuosiantis Vakarinis aplinkkelis metinis srautų augimas sudarė net 13,5 proc.
              Nuo to laiko automobilizacijos lygis išaugo daugiau kaip dvigubai nuo 2000 m. buvusio 276/1000 lygio, intensyvumo augimas taip pat didėjo.
              Šios tendencijos išlieka ir intensyvumo augimas tik didės, nes antrojoje zonoje kyla nauji verslo centrai, kursis parduotuvės, gyv. namai. Galime nutiesti nors dešimt žiedų jie vistiek užsikims, o VT vis degraduos ir degraduos jei be saiko plėsime kelius svajodami, kad jie mus išgelbės nuo kamščių...

              Parašė evvt Rodyti pranešimą
              "30% yra realūs apskaičiuoti srautai, beto kaip ir sakiau, jau dabar matosi aiškūs rezultatai"
              Ar galėtum pateikti šaltinius, nuorodas kas skaičiavo ir pan. kas tuos rezultatus mato ar pats tamsta ar remiesi kažkokiais duomenimis.
              Negali. Nesiremia.
              http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

              Comment


                Man įdomu kaip apskritai gaunami tokie konkretūs skaičiai 5%, 17% ar 30%. Pvz. jei yra spūstys vienoje vietoje, žmonės važiuos kitu keliu, nors ten atstumas ir didesnis, tad nelogiška, kad Laisvės pr. liks užkištas, o Vakarinis aplinkkelis bus tuščias. 2004 aišku srautai ir spūstys Laisvės pr. buvo gerokai mažesnės ir nelabai reikėjo turbūt alternatyvos.
                Vien naujų gatvių tiesimu niekas ir nesiūlo apsiriboti, bet faktas, kai kai kuriose vietose yra galimybių jomis gerokai sumažinti spūstis (kaip gerus pavyzdžius jau seniau pasakiau). O dėl kitų VT rūšių reikalingumo ir yra galimybių studijos, kad į šiuos klausimus atsakytų. Srautai jau taip nebeaugs, kaip augo paskutinius 10 metų.
                Paskutinis taisė Lettered; 2011.02.16, 16:36.
                Flickr

                Comment


                  Parašė music
                  Augs, nes didės gyventojų mobilumas kuris dabar dar yra kelis kartus mažesnis nei Vakarų Europoje.
                  mobilumastikrai augs, ypac Vakaru Europos kryptimi Pats kritikuojate kitu zmoniu teiginius nepagristus faktais, bet ta pacia akimirka skelbiate is pirsto lauztus saov paties argumentus

                  Comment


                    Parašė osnas Rodyti pranešimą
                    mobilumastikrai augs, ypac Vakaru Europos kryptimi Pats kritikuojate kitu zmoniu teiginius nepagristus faktais, bet ta pacia akimirka skelbiate is pirsto lauztus saov paties argumentus
                    O dabar įrodyk, kad Vilniaus gyventojų judrumas mažės, žmonės daugiau laiko praleis su šeima, bus įvesta komendanto valanda ir t.t.

                    O šitie iš pirštų ar iš raumenų laužti argementai yra elementarūs faktai, kuriuos patvirtina ankstesni srautų tyrimai, anksčiau keltos ir pasitvirtinusios prielaidos, procesai Vakarų Europoje.

                    Štai galiu atsakyti, kad pagal 2002 m. atliktą Vilniaus VT keleivių srautų analizę, vidutinis kelionių ilgis troleibusais 1998-2002 m. augo nuo 3,01 iki 3,46 km, autobusais nuo 4,45 iki 5,05 km., augo vid. kelionių skaičius vienam gyventojui.

                    Smarkiai didėjo automobilizacijos lygis, didėjo gyventojų judrumas mieste.

                    Gyventojų judrumas ES 1970- 1997 m.
                    1970- 7336, 1975- 8627, 1980- 9728, 1985- 10 881, 1990- 12 555, 1995- 13 452, 1996- 13 626, 1997- 13 927 kelionių per metus/gyv.
                    Per 27 metus gyventojų judrumas ES išaugo 90 proc.
                    ("Mobility of inhabitants in European Union Countries in 1970-1997").

                    Šiuo metu nukeliauti keleivių kilometrai JAV kasmet auga vidutiniškai 2,2 proc., Europoje- 3,3 proc.
                    ("Pilot national travel survey",)

                    O ką pats pasakei, kad paneigtum tą prielaidą? NIEKO
                    http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                      Iš kur ištraukei tuos 5%? Jau dabar kaip sumažėjo spūstys Laisvės pr. ties Lazdynų tiltu. Realiai eismas Laisvės pr. sumažės minimum 30%. Taip, kad asfaltas realiai sprendžia problemas, naujamiestis išsivadavo nuo spūsčių pastačius Pietinį aplinkkelį, sumažėjo spūstys Geležinio vilko gatvėje pastačius Ukmergės g. estekadą. Atsimenu, kaip 2007 m. nuo stoties iki Ukmergės plento tekdavo 2h važiuoti vakarais, dabar užtenka kartais ir pusvalandžio.
                      Čia dėl krizės sumažėjo. Ir dar mažės, nes nafta brangs. Rezultate, visi mokesčių mokėtojai mokės už pustuščių kelių priežiūrą bei remontą.

                      Comment


                        Parašė andyour Rodyti pranešimą
                        Čia dėl krizės sumažėjo. Ir dar mažės, nes nafta brangs. Rezultate, visi mokesčių mokėtojai mokės už pustuščių kelių priežiūrą bei remontą.
                        ...arba:

                        http://auto.delfi.lt/autonews/toyota....d?id=42032367
                        Flickr

                        Comment


                          Už tą naująją studiją išeina vienas (o gal ir pora) normalių troleibusų... manau tai duotų daugiau naudos nei visos "orinės" studijos. Visų pirma, mano nuomone, reikia tinkamai išvystyti antžeminį VT ir tik tada, jei jau tikrai būtina, realiai svarstyti apie lindimą po žeme. Priedo, reikia ir daugumai lietuvaičių keistis. Dauguma iki parduotuvės 200 metrų su mašina važiuoja... tai apie ką kalbam? Metro pensininkams?
                          Tas kas valdo informaciją - valdo pasaulį...

                          Comment


                            Įdomu, ar žiemą neišsikraus akumuliatoriai. Gan brangūs ir brangi jų eksploatacija. Nissan leaf masinė gamyba jau seniai pradėta. Vietoje to, kad turėti normalų VT, yra tenkinami įvairių grupuočių bei dalies gyventojų(automobilistų) interesai.

                            Comment


                              be abejo, i keliu infrastruktura irgi investuoti reikia- juk autobusai ir troleibusai irgi keliais vaziuoja. pavyzdziui, baigus tiesti aplinkelius, jais galima butu paleisti greituosius autobusu marsrutus, kas, velgi, bus greitesne VT rusis. Bet as nenoreciau, kad mes eitume JAV keliu- ju miestai yra rojus automobiliu savininkams, bet del milzinisko automobilizacijos lygio amerikieciai net ir saligatvius ne visur tiesia, nes daugelis net ir trumpus atstumus iprate iveikti tik su masina.
                              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                              Marsrutai.lt tinklaraštis!
                              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                              Comment


                                Parašė music
                                Man nesimato. Savanorių pr. prie Vaduvos g. dar niekad nestovėjau 1,5h kaip kad šiuo metu tenka.
                                Įdėk nuorodą į šaltinį, tavo pezalai ar asmeniniai įspūdžiai be nuorodų verti 0.
                                A tai tamsta siuo atveju pats nesiremiat asmeniniu ispudziu? O gal yra kazkoks konkretus tyrimas, kur apskaiciuota 1,5h keliones trukme prie tos Vaduvos gatves? Beje, tai del visiems zinomo pietinio aplinkkelio I etapo statybu siuo metu padidejo srautas Savanoriu pr., kaip pries tai buvo del Lazdynu tilto statybu.
                                O ka mums sako tie istirti srautu skaiciai? Ogi snipsta. Parodo tik transporto kieki tam tikra kryptimi, o ne keliones patoguma. Ar vaziuosime greitai ir patogiai, ar dusime kamsciuose, poreikis nukeliauti is tasko A i taska B visvien yra konstanta. Paimkime teorinius 2 variantus tam tikrame matavimo taske:
                                1 var. - stovi mirtinas kamstis, per valanda siaip ne taip prasivelka 1000 automobiliu;
                                2 var. puse automobiliu nusuka nauju aplinkkeliu, eismas tampa dvigubai laisvenis ir greitesnis, taciau per ta pacia valanda pravaziuoja po 1000 automobiliu ir cia ir ten.
                                Pagal tokius tyrimus situacija matavimo taske nepasikeite, taciau kiekvieno vairuotojo asmeniniu ispudziu jie pasieke savo keliones tiksla zymiai greiciau ir patogiau antruoju variantu. Tad tokie srautu skaiciavimai nera tinkamas argumentas pries keliu tinklo pletra, cia esmini vaidmeni atlieka keliones is tasko i taska trukme.
                                Paskutinis taisė Ginthus; 2011.02.16, 18:33.

                                Comment


                                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                  Bet as nenoreciau, kad mes eitume JAV keliu- ju miestai yra rojus automobiliu savininkams, bet del milzinisko automobilizacijos lygio amerikieciai net ir saligatvius ne visur tiesia, nes daugelis net ir trumpus atstumus iprate iveikti tik su masina.
                                  NYC metro gan populiarus

                                  Comment


                                    Parašė andyour Rodyti pranešimą
                                    NYC metro gan populiarus
                                    Dėl to, kad ten tikrai didelis žmonių tankumas, kitaip nei Vilniuje (Padėkokime tiems, kad apsodino, o ne užstatė "žaliąsias kalvas). Vilnius labiau kol kas eina LA keliu, kur žmonės nevaikšto ir daug kur nėra šaligatvių. Vilniui to ir trūksta, tankumo.

                                    Dabar kaiptik sėdžiu mieste, kur gyventojų kaip Rygoje, o plotas dešimt kartų mažesnis nei Vilniaus ir metro nuolatos pilnas, nes mašinų tiesiog nelabai būtų kur palikti netgi nakčiai.
                                    Post in English - fight censorship!

                                    Comment


                                      Parašė index Rodyti pranešimą
                                      Dėl to, kad ten tikrai didelis žmonių tankumas, kitaip nei Vilniuje (Padėkokime tiems, kad apsodino, o ne užstatė "žaliąsias kalvas). Vilnius labiau kol kas eina LA keliu, kur žmonės nevaikšto ir daug kur nėra šaligatvių. Vilniui to ir trūksta, tankumo.
                                      Bet ir patys Vilniečiai priešinasi tam tankumui. O šiaip NYC gan populiaru turėti mieste mažą butuką, kuriame gyveni tik darbo dienomis, o savaitgalį užmiestyje namuke. Ir patys Niujorkiečiai nemėgsta to tankumo, bet rado sprendimą, žinoma ne lietuvio kišenei, net ir daugeliui pačių amerikiečių.

                                      Parašė index Rodyti pranešimą
                                      Dabar kaiptik sėdžiu mieste, kur gyventojų kaip Rygoje, o plotas dešimt kartų mažesnis nei Vilniaus ir metro nuolatos pilnas, nes mašinų tiesiog nelabai būtų kur palikti netgi nakčiai.
                                      O koks tai miestas?

                                      Comment


                                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                        A tai tamsta siuo atveju pats nesiremiat asmeniniu ispudziu? O gal yra kazkoks konkretus tyrimas, kur apskaiciuota 1,5h keliones trukme prie tos Vaduvos gatves?
                                        Nesiremiu. Pasišaipiau, kad Lettered remiasi ir bando daryti kažkokias išvadas
                                        Skaičius pateikiau aukščiau.

                                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                        O ka mums sako tie istirti srautu skaiciai? Ogi snipsta. Parodo tik kelioniu poreiki tam tikra kryptimi, o ne keliones patoguma. Ar vaziuosime greitai ir patogiai, ar dusime kamsciuose, poreikis nukeliauti is tasko A i taska B visvien yra konstanta. Paimkime teorinius 2 variantus tam tikrame matavimo taske:
                                        1 var. - stovi mirtinas kamstis, per valanda siaip ne taip prasivelka 1000 automobiliu;
                                        2 var. puse automobiliu nusuka nauju aplinkkeliu, eismas tampa dvigubai laisvenis ir greitesnis, taciau per ta pacia valanda pravaziuoja po 1000 automobiliu ir cia ir ten.
                                        Pagal tokius tyrimus situacija matavimo taske nepasikeite, taciau kiekvieno vairuotojo asmeniniu ispudziu jie pasieke savo keliones tiksla zymiai greiciau ir patogiau antruoju variantu. Tad tokie srautu skaiciavimai nera tinkamas argumentas pries keliu tinklo pletra, cia esmini vaidmeni atlieka keliones is tasko i taska trukme.
                                        O kas sakė, kad greitis padidės? Pastatė Spaudos rūmų estakadą. Greitis padidėjo? Gal kokiom 2 min. toje vienoje sankryžoje, tačiau nusikėlė prie tolimesnės sankryžos. Ką turime? Ogi nieko. Kamščiai persikėlė viena sankryža toliau ir tiek.
                                        O kamščiai iš Ukmergės g. dingo? Ne. Nuo Vingio parko vistiek kamštis.

                                        Tie procentai net labai daug parodo. 17 proc. sumažėjimas reiškia, kad jei Laisvės pr. per minutę pravažiuodavo 75 automobiliai, tai atidarius aplinkkelį- 63, tačiau juk skaičiuota buvo 2002 metais. O dabar įsivaizduokime 2015 metus kai aplinkkelis bus baigtas. Eismas mieste bus išaugęs 1,7 karto (o gal ir daugiau), vadinas Laisvės pr. net atidarius aplinkkelį juo važiuos jau 107 automobiliai ir kamščiai niekur nedings.

                                        Na tarkim visi naudosis tuo nenutrūkstamo eismo aplinkkeliu ir galės važiuoti greičiau, o kur jie važiuos? Tarkim gyvenu Santariškėse ir man reikia keliauti į centrą. Negi važiuosiu Šiauriniu, Vakariniu, Pietiniu aplinkkeliu ir per Liepkalnio gatvę pasieksiu centrą? Arba gyvenu Fabijoniškėse prie Mandarino. Reikia į stotį. Laisvės pr., Šiaurine gatve iki Vakarinio aplinkkelio, tada Pietiniu aplinkkeliu, o tada Dariaus ir Girėno g. Nesąmonė, niekas taip nevažiuos ratais- kvadratais.

                                        Buvo toks savivaldybės sudarytas žemėlapis, kuriame aiškiai matėsi, kad kamščiai Vilniuje yra ne keliose gatvėse, o maždaug tolygiai pasiskirstę visame mieste. Nemanau, kad tikslinga visose sankryžose statyti dešimtis viadukų, tiesti vis naujas ir naujas gatves, iki begalybės platinti esamas.

                                        Parašė index Rodyti pranešimą
                                        Dėl to, kad ten tikrai didelis žmonių tankumas, kitaip nei Vilniuje (Padėkokime tiems, kad apsodino, o ne užstatė "žaliąsias kalvas). Vilnius labiau kol kas eina LA keliu, kur žmonės nevaikšto ir daug kur nėra šaligatvių. Vilniui to ir trūksta, tankumo.

                                        Dabar kaiptik sėdžiu mieste, kur gyventojų kaip Rygoje, o plotas dešimt kartų mažesnis nei Vilniaus ir metro nuolatos pilnas, nes mašinų tiesiog nelabai būtų kur palikti netgi nakčiai.
                                        Vilniaus tankumas kompaktiškoje urbanizuotoje teritorijoje- 7500žm./km2- t.y. ne ką mažesnis nei Minsko. Propper'io nuostabiose nuotraukose iš oro puikiai matyti!
                                        http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                                        Comment


                                          Parašė andyour Rodyti pranešimą
                                          O koks tai miestas?
                                          Atėnai. Toks tankumas man patinka, o ir mieste lieka pakankamai erdvės normaliems sutvarkytiems parkams, o ne miškams. Aišku planuojant miestą čia gatves daryčiau platesnes. Ir aš čia tik apie miesto planą.

                                          Post in English - fight censorship!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X