Mikriukų pagrindinis minusas - visiškai nesatabilus grafikas. Be to, jie dažniausiai kursuoja šalutiniais maršrutais ir jiems negalioja jokie bendri bilietai.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Metro Vilniuje
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąDabar paskaičiuokime, kad dalis keleivių gali pasirinkti ir kitus maršrutus, kuriais iš Senamiesčio pasiekia Šeškinė ar Fabijoniškes. Tuo labiau, kad metro garantuojant itin punktualų ir apie 40% greitesnį važiavimą (lyginant su autobusais/troleibusais) bei tai būtų visiškai nauja VT priemonė Lietuvoje, jo populiarumas išaugtų ir srautai padidėtų, spėju, kokiais 10%.
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimąjeigu jau bus sprendimas del metro tai tures but sprendimas ir del kito transporto - autobusu, troleibusu, mikriuku. pastarieji daugumoje atliks tik privežimą prie metro o tai salygos padidejima ne 10% o galbut nemažiau 100%I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė ead Rodyti pranešimąMinit vis Žemuosius Panerius. Pats gyvenu juose, bet jei ir būtų kažkokia stotelė Zuikiuose, tai vargu ar susigundyčiau iš Bezdonių važiuoti ne kokiu autobusu, o traukiniu iki Panerių, o tada per mišką, kažkokiu takeliu, kur nei apšvietimo nėra, nieko, eiti į namus. Čia gal aktualiau būtų gyvenantiems Zuikiuose, bet kad nėra čia jų tiek daug, kad vertėtų atskirą stotelę daryti
Tarp kitko yra Paneriuose čia stotis kažkokia, žmonės kartais eina iš traukinio per mišką
Matai, iš Bezdonių net ir su miesto nulatiniu bilietu iki Ž.Panerių nelabai nuvažiuosi, nes šis kaimas yra už miesto ribos, ir miesto VT ten nekursuoja (nebent sutiksi valandą iki 39 autobuso kelkraščiu kulniuoti )
Kalbant rimtai, tai kodėl nenutiesus nuo naujosios stoties Zuikių g. normalaus šaligatvio su apšvietimu? Juk eiti bus ne ką daugiau nei iki Vaduvos st., be to, tiesiogiai pasieksi Vilniaus geležinkelio stotį, nestrigsi kamščiuose
Manau, kad integravus jau anksčiau minėtus siūlomus traukinių maršrutus į miesto sistemą ir sukūrus sąžiningą ir prieinamą keleiviui kainodarą, jie tikrai bus populiarūs.
Nuo Panerių stoties iki Vaduvos gatvės eiti toloka.
Parašė ead Rodyti pranešimąNors dabar pagalvojus, jei būtų įrengta iki tos stotelės visa infrastruktūra, šaligatvis koks nutiestas, apšvietimas, tai dirbantieji gal ir susigundytų važiuoti į darbus, jei pakeliui, ne troleibusu ar autobusu, o traukiniu. Bet čia ir vėl išlaidos, reik įrengt pėsčiųjų viaduką arba tunelį, kad galėtų saugiai kirsti geležinkelį. Bet čia liečia tik suaugusius, dirbančius, mokiniai, studentai vargu, ar susigundytų ten mokėti už traukinio bilietą kokius 2lt, kai mėnesis parvažiuojantis autobusams ir troleibusams kainuoja 22lt
O išlaidos infrastruktūros gerinimui ir naujų stotelių traukiniams įrengimui neturėtų būti ypač didelės, jei nedaryti iš musės dramblio. Paprasčiau tariant, nereikia bandyti statyti kažko prabangaus, bandyti nustebinti pasaulį meno šedevrais. Juk miesto keleivius greičiausiai vežtų ne dideli traukiniai, o, tarkim, automotrisės PESA 620-M . Ar labai daug kainuotų pastatyti pačą paprasčiausią traukinio stotelę (kaip Pavilnys), o perėjimui per geležinkelį- tokio tipo viaduką? Na ir kas, kad ne itin prabangu? Keleiviams ne tai svarbiausia, jiems svarbiausia transportą turėti.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.01.08, 18:29.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąAr pastebėjot, kad per krizę gatvėse smarkiai sumažėjo kamščių? Nafta ir jos produktai stabiliai bragsta atitolindami metro būtinybę.
Comment
-
Parašė groundzer Rodyti pranešimąTai tik laikinas reiškinys, vėliau naftos kainos vėl turėtų mažėti. Be to, tai ne kiek nesumažina poreikio galvoti apie miesto vt tolimesnį optimizavimą ir plėtrą
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą$200 už barelį pasiekė Kinijos dėka. Tau panašu, kad Kinija su 10% metiniu augimu mažiau pirks naftos? Šiais metais Kinija aplenkė JAV pagal naujų automobilių pirkimą. Greitai mūsų gatvėse automobiliai bus retenybė
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą$200 už barelį pasiekė Kinijos dėka. Tau panašu, kad Kinija su 10% metiniu augimu mažiau pirks naftos? Šiais metais Kinija aplenkė JAV pagal naujų automobilių pirkimą. Greitai mūsų gatvėse automobiliai bus retenybė
tad ir mes, lietuviai, neturėtume esamą padėtį laikyti priežastimi neinvestuoti į VT plėtrą.
Comment
-
Pagal Eurostato duomenis Lietuva ES yra visiškas autsaideris pagal VT naudojimąsi šalies viduje.
2008 m. duomenys: 90,9 proc. keleivio kilometrų automobiliais, 8,2 - autobusais, 1 proc - traukiniais. Lenkiam visas šalis pagal daugiausiai nuvažiuotų keleivio kilometrų automobiliais santykinį indelį transporte, mažiausias rodiklis ES ir traukiniais. Tiesa, autobusais mažiau keleivio kilometrų Vokietijoje, Švedijoje, Olandijoje ir D. Britanijoje, bet tai kompensuoja didesnis kelevio kilometrų rodiklis, tenkantis geležinkeliams. Bet kokiu atveju, suminis autobusų ir traukinių keleivio kilometrų rodiklis didesnis už analogišką Lietuvoje.
http://epp.eurostat.ec.europa.eu/sta...ort_statisticsPaskutinis taisė Al1; 2011.01.18, 20:11.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąIr net nepaisant tokios statistikos kinai ir toliau investuoja didelius pinigus į miesto VT sistemos plėtą. Pavyzdžiui, neseniai Pekine atidarytos 5 naujos metro linijos . Tai įrodo, kad kinai anaiptol nesirengia leisti sau, kad automobilizacija šalyje ir toliau vyktų tokiais pat tempais.
tad ir mes, lietuviai, neturėtume esamą padėtį laikyti priežastimi neinvestuoti į VT plėtrą.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąAr pastebėjot, kad per krizę gatvėse smarkiai sumažėjo kamščių? Nafta ir jos produktai stabiliai bragsta atitolindami metro būtinybę.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą$200 už barelį pasiekė Kinijos dėka. Tau panašu, kad Kinija su 10% metiniu augimu mažiau pirks naftos? Šiais metais Kinija aplenkė JAV pagal naujų automobilių pirkimą. Greitai mūsų gatvėse automobiliai bus retenybė
Comment
-
Parašė [sp] Rodyti pranešimą
Comment
-
Galimybių Vilniuje įrengti metro ar tramvajų vertinimas kainuos 790 tūkst. litų
Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) vadovaujamas konsorciumas už 790 tūkst. litų įvertins, ar sostinėje reikia naujos elektrinės transporto rūšies - metro ar tramvajaus.
Vilniaus miesto savivaldybė pirmadienį pasirašė sutartį su VGTU, kurio vadovaujamame konsorciume yra Vilniaus savivaldybės įmonė "Vilniaus planas", bendrovės "Urbanistika", ASL ir Prancūzijos miesto ir geležinkelių transporto infrastruktūros bendrovė "Systra", BNS pranešė Vilniaus savivaldybės Viešųjų pirkimų skyriaus vedėjas Erikas Bėrontas.
Konkurse taip pat viena dalyvavusi Vilniaus architektūros studija už paslaugas paprašė 2,6 karto didesnės kainos nei VGTU - 2,035 mln. litų.
Konsorciumas antrą kartą rengtame konkurse pasiūlė maždaug 200 tūkst. litų mažesnę kainą nei ankstesniame konkurse, skelbtame 2009-ųjų gruodį, kai pasiūlė kiek mažiau nei 1 mln. litų, o "Systra", pirmajame konkurse dalyvavusi viena, siūlė daugiau nei 2 mln. litų kainą.
VGTU įvertins galimybę įdiegti naują elektrinę transporto rūšį, investicijų poreikį ir galimus finansavimo šaltinius, taip pat galimus maršrutus, numatyti keleivių srautus trisdešimt metų į priekį.
Vilniaus viešojo transporto specialiojo plano parengimui iš Europos Sąjungos Regioninės plėtros programos numatyta 850 tūkst. litų.
Sostinėje anksčiau buvo svarstoma galimybė įrengti tramvajaus liniją nuo Santariškių iki geležinkelio stoties arba maždaug šešių kilometrų ilgio metro liniją tarp Viršuliškių bei miesto centro. Vėliau metro ilgį buvo siūloma išplėsti iki 20, o paskui - iki 30 kilometrų.Nepatinka dirbti už mažai? Dirbk už daug.
Comment
-
Eilinis pinigu taskymas. Tiksliau netaskymas, o tikslingas issiurbimas is savivaldybes biudzeto. Pasidalins atitinkami asmenys, o studija pades i stalciu. Kaip ir su daugybe pries tai buvusiu galimybiu studiju. Jau tam paciam VGTU tai simta kartu apsvarstyta, paskaiciuota ir apgalvota. Viska ivertinus pigiau butu naujus kelius nusitiesti ir daugiau troleibusu nusipirkti.
Kokio velnio galimybiu studija daryt, jeigu visiems yra zinoma, jog i sita reikala Lietuva nepajegi investuoti, o verslas tikrai nekis ten savo pinigu, jeigu net esamas visuomeninis transportas su isvystyta infrastruktura yra nerentabilus. Nejaugi nieks negalejo uzdrausti sitos akivazidzios vagystes..
Parašė Gnoss Rodyti pranešimąTai galima sukurti mėnėsinį bilietą vien traukiniams ar traukinius integravus į bendrą sistemą, galima sukurti autobusų/troleibusų/priemiestinių traukinių mėnėsinį bilietą už žmonišką kainą.
Comment
-
Parašė Kasnis Rodyti pranešimąEilinis pinigu taskymas. Tiksliau netaskymas, o tikslingas issiurbimas is savivaldybes biudzeto. Pasidalins atitinkami asmenys, o studija pades i stalciu. Kaip ir su daugybe pries tai buvusiu galimybiu studiju. Jau tam paciam VGTU tai simta kartu apsvarstyta, paskaiciuota ir apgalvota. Viska ivertinus pigiau butu naujus kelius nusitiesti ir daugiau troleibusu nusipirkti.
Comment
Comment