Taip, kitam transportui bus plyta.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Metro Vilniuje
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąApribojus eismą senamiestyje, per Žaliąjį tiltą važiuojančių automobilių srautas sumažės. Be to planuose ir Kreivasis tiltas, kuris leistų sumažinti srautus per Žaliąjį tiltą. VT plėtros negalima išplėšti iš viso miesto transporto infrastruktūros plėtros. Kompleksinio požiūrio dabar kaip tik ir nėra. Vyrauja akivaizdus lengvųjų automobilių transporto prioritetas.
Comment
-
Norėčiau jūsų paklausti - o jūs įsitikinę, kad metro, ar tos kelios požeminės stotelės išspręstų visas miesto problemas? Žmonės vistiek važinės mašinom, metro nusivogs dalį tik neilgam laikui, o VT pakeičiantis tramvajus patogumo gatvėse irgi nedaro. Aš asmeniškai būčiau už tikslingą sankryžų tobulinimą, kas metus ar tai kokią estakadą sutvarkant, ar kai kokį prospektėlį paplatinant. Pinigėlių, aišku, reikėtų, tačiau gerai sutvarkytų gatvių vistiek reikia...
Ir dar, net jeigu ir padarytų kokias nors VT juostas, kaip būtų galima garantuoti, kad kamščių metu jomis nuspręs nepasinaudot "ereliai su kregždėm"? Užlys, aplenks kamštį, ir bus sau mandras. O kiekvienoje sankryžoje nepakontroliuosi...Žinoma, manierų reikalas, jeigu jų nėra, nieko nepadarysi...Tikriausiai vienintelis būdas - didelės baudos.
Comment
-
Parašė Magician Rodyti pranešimąIr dar, net jeigu ir padarytų kokias nors VT juostas, kaip būtų galima garantuoti, kad kamščių metu jomis nuspręs nepasinaudot "ereliai su kregždėm"? Užlys, aplenks kamštį, ir bus sau mandras. O kiekvienoje sankryžoje nepakontroliuosi...Žinoma, manierų reikalas, jeigu jų nėra, nieko nepadarysi...Tikriausiai vienintelis būdas - didelės baudos.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė Edvard Rodyti pranešimąSovietmečiu šita gatves puse buvo planuojama platinti, pastatus griauti arba pernešti. Ten ir dabar nėra centrinio šildymo.
tai ka?
Comment
-
Parašė groundzer Rodyti pranešimąNematau čia problemos. Ką dabartinių stotelių nereikia valyti ? Jos netgi per retai valomos. Nežinau kaip pas jus Vilniuje, bet Klaipėdoje dažnai galima užtikti perpildytas šiukšliadėžes. Be to, būtų papildomos darbo vietos valytojoms (-ams)
Would cost NYC Transit $100M to shine subways
http://www.nydailynews.com/news/2008...#ixzz19bASPAkL
Velniop, Vilniuje 100mln nekainuos, bet dominanti dalis:
NYC Transit would have to hire an additional 1,575 cleaners, and spend nearly $230,000 per hub, to reach and maintain an acceptable level of cleanliness across the entire system, according to an agency analysis.
Atsimenu taisė Ateities gatvės ruožą prieš kokius 10 ar 7 metus, užtruko tai užtruko. Tai ką kalbėt apie kasimąsi po visu Vilniumi. Tuščias reikalas.
Comment
-
Parašė Edvard Rodyti pranešimąSovietmečiu šita gatves puse buvo planuojama platinti, pastatus griauti arba pernešti. Ten ir dabar nėra centrinio šildymo.
Atvaizdas
Comment
-
Parašė rat Rodyti pranešimąVa radau pirmą pasitaikiusį straipsniuką.
Would cost NYC Transit $100M to shine subways
http://www.nydailynews.com/news/2008...#ixzz19bASPAkL
Velniop, Vilniuje 100mln nekainuos, bet dominanti dalis:
Bla bla bla, 230 000 USD per hubą, suprask stotį. Ta suma kad ir 6 kartus mažesnė būtų, vis tiek ženkli. Ant žemės šiukšlių valyti nebūtina - nupučia vėjas. Kad ir nenupučia, nuo to jokio pavojaus nekyla, kitaip nei po žeme.
Atsimenu taisė Ateities gatvės ruožą prieš kokius 10 ar 7 metus, užtruko tai užtruko. Tai ką kalbėt apie kasimąsi po visu Vilniumi. Tuščias reikalas.
Comment
-
Greitųjų autobusų maršrutai numatyti tokie (tokie galėtų būti BRT maršrutai):
Pirmasis: „Santariškės–Centras–Senamiestis–Stoties aikštė–Oro uostas“, kuris driektųsi Santariškių, Jeruzalės, Kalvarijų, Vilniaus, Pylimo, Stoties, Šopeno, Kauno, Švitrigailos, Dariaus ir Girėno ir Vaitkaus gatvėmis. Orientacinis maršruto ilgis – apie14 kilometrų.
Antrasis: „Santariškės–Fabijoniškės–Karoliniškės –Naujamiestis–Stoties aikštė“ – vingiuotų Santariškių, Jeruzalės, Ateities, Laisvės, Savanorių, Žemaitės, Kauno, Stoties gatvėmis. Orientacinis jo ilgis – apie 17 kilometrų.
Trečiasis: „Pilaitė–Naujasis Centras–Žirmūnai–Antakalnis–Studentų miestelis“ nusidriektų Pilaitės, Narbuto, Konstitucijos, Šeimyniškių, Žirmūnų, Šilo, Antakalnio gatvėmis, Nemenčinės plentu ir Saulėtekio alėja. Orientacinis maršruto ilgis būtų apie 14 kilometrų.
Kitose gatvėse nebūtų problemų, dauguma - 4 juostų. Logiška, 2 kraštinės juostos atitenka BRT. Viešajam transportui turi būti prioritetas. Tik taip "automobilistai" pradės naudotis VT.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Parašė groundzer Rodyti pranešimąŠlubuoja jūsų anglų kalbos žinios. Hub reiškia tikrai ne stotelė, o centras. Šitame straipsnyje matyt turėta omeny centrinės miesto dalies metro stoteles.
Va dar straipsnelis angliškai - http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/arti...v062p00354.pdf
Kam spręsti problemą, kai galima sukurti daugiau problemų? Velniop autobusų parką, troleibusų parką, sukurkim ir metro parką su valdininkais, direktoriais, direktoriaus pavaduotojais, direktoriaus pavaduotojo pavaduotojais. Atseikėkim pinigų jų išlaikymui. Pasikaskim po žeme už milijardus ir tada kasmet leiskim dar milijonus.
Comment
-
Parašė rat Rodyti pranešimąNerašiau stotelę, rašiau stotį, vadinkime hubu, kad paprasčiau būtų.
Va dar straipsnelis angliškai - http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/arti...v062p00354.pdf
Kam spręsti problemą, kai galima sukurti daugiau problemų? Velniop autobusų parką, troleibusų parką, sukurkim ir metro parką su valdininkais, direktoriais, direktoriaus pavaduotojais, direktoriaus pavaduotojo pavaduotojais. Atseikėkim pinigų jų išlaikymui. Pasikaskim po žeme už milijardus ir tada kasmet leiskim dar milijonus.
Comment
-
Parašė Magician Rodyti pranešimąNorėčiau jūsų paklausti - o jūs įsitikinę, kad metro, ar tos kelios požeminės stotelės išspręstų visas miesto problemas? Žmonės vistiek važinės mašinom, metro nusivogs dalį tik neilgam laikui, o VT pakeičiantis tramvajus patogumo gatvėse irgi nedaro. Aš asmeniškai būčiau už tikslingą sankryžų tobulinimą, kas metus ar tai kokią estakadą sutvarkant, ar kai kokį prospektėlį paplatinant. Pinigėlių, aišku, reikėtų, tačiau gerai sutvarkytų gatvių vistiek reikia...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPakaktų nugriauti tarybinį daugiabutį priešingoje gatvės pusėje ir šalia jo esantį tikriausiai XX a. pradžios gyvenamąjį namą. Bet gal nereikia lieti ašarų dėl pavienių, iškrentančių iš konteksto pastatų. Vat nugriauti visus tuos pastatus, pažymėtus raudonai, būtų iš tiesų barbariška.
Ir kas iš to kad jį nugriauti? Tada reikia griauti ir toliau."Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."
Adam Mickiewicz
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąGreitųjų autobusų maršrutai numatyti tokie (tokie galėtų būti BRT maršrutai):
Piešt nesiruošiu. Eismą centrinėje dalyje reikėtų apriboti, statyti daugiaaukštes automobilių aikšteles. Pylimo gatvės viena dalis - iš viso tik 2 juostos, tai jos ir atitektų BRT sistemai (aišku, ten galėtų važiuoti spec. tarnybos). Automobiliai važiuotų kitur.
Kitose gatvėse nebūtų problemų, dauguma - 4 juostų. Logiška, 2 kraštinės juostos atitenka BRT. Viešajam transportui turi būti prioritetas. Tik taip "automobilistai" pradės naudotis VT.
Taip pat pirmiausia reiktu išspręsti sakryžų problemas tokiose gatvėse kaip Geležinio Vilko, Ukmergės. Tada iš esmės persiskirstytu automobilių srautai ir jau galima būtų vertinti naujos VT rūšies reikalingumą.
Parašė andyour Rodyti pranešimąPadidėjus gatvių pralaidumui - padidės automobilių. Gan nemažai mano pažįstamų važinėjasi su VT, o mašinas laiko kieme, nes nenori kamščiuose sėdėti Yra ir nemažai norinčių įsigyti automobilį, bet dėl minėtų priežasčių jo neperka. Kiekvieno žmogaus svajonė turėti automobilįPaskutinis taisė sleader; 2010.12.30, 15:35.
Comment
-
Parašė rat Rodyti pranešimąVa radau pirmą pasitaikiusį straipsniuką.
Would cost NYC Transit $100M to shine subways
http://www.nydailynews.com/news/2008...#ixzz19bASPAkL
Velniop, Vilniuje 100mln nekainuos, bet dominanti dalis:
Bla bla bla, 230 000 USD per hubą, suprask stotį. Ta suma kad ir 6 kartus mažesnė būtų, vis tiek ženkli. Ant žemės šiukšlių valyti nebūtina - nupučia vėjas. Kad ir nenupučia, nuo to jokio pavojaus nekyla, kitaip nei po žeme.
Atsimenu taisė Ateities gatvės ruožą prieš kokius 10 ar 7 metus, užtruko tai užtruko. Tai ką kalbėt apie kasimąsi po visu Vilniumi. Tuščias reikalas.
Šiukšlių tiek nebus kiek žiemą prinešta sniego su purvu
Comment
-
Parašė Edvard Rodyti pranešimąKoki daugiabutį, šita?
Ir kas iš to kad jį nugriauti? Tada reikia griauti ir toliau.
.. bet pries tai reiktu issprogdinti paveldosaugininkus.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąPadidėjus gatvių pralaidumui - padidės automobilių. Gan nemažai mano pažįstamų važinėjasi su VT, o mašinas laiko kieme, nes nenori kamščiuose sėdėti Yra ir nemažai norinčių įsigyti automobilį, bet dėl minėtų priežasčių jo neperka. Kiekvieno žmogaus svajonė turėti automobilį
Parašė Edvard Rodyti pranešimąPaskutinis taisė Al1; 2010.12.30, 15:44.
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimą"Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."
Adam Mickiewicz
Comment
-
Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimąSenamiesčio gyventojai Jums labai dėkingi už pasiūlymą.
Comment
Comment