Daug kur reiktu ispirkti privacia zeme su pastatais kad butu galima praplatinti gatve ir irengti A juostas. PASTATUS REIKTU GRIAUTI. Tai butu labiau komplikuota ir brangiau nei metro.
Kaip butu pvz centre ir senamiestyje? Gerbiami kitu miestu gyventojai kodel taip stengiates ipirsti sostines griovimo planus.
Niekas nesako, kad reikia griauti senamiestį. Juk nekariauti ruošiamės Manau reiktų kombinuoto varianto. Gyvenamieji rajonai ir priemiesčiai su centru būtų sujungti atskirtomis viešojo transporto juostomis, o centre tos pačios juostos galėtų būti įrengiamos po žeme kasant tunelius. Ateityje jau pastatytus tunelius būtų galima nesunkiai pritaikyti metro transportui.
Sumažės vietos automobilių transportui. Čia išeitis?
Taip. O tramvajus gal ir suvilios žmones, bet jį įrengti brangiau. BRT sistemos visam pasauly pasiteisinę. Paimkim Kuritibos, Bogotos ar kitus pavyzdžius, ir aiškiai matysim, kad automobilių kelionių sumažėja, o BRT populiarumas neįtikėtinai auga.
evvt, Jums labai sunku suvokti, kad net žemėlapių reikia? Kur yra 4 juostos, iš jų 2 būtų skirtos VT, kur 2 juostos - važiuotų vien tik VT.
Kiek jau galima pezėti apie metro? Viena kosminius pinigus kainuojanti linija neišspręs visų problemų, o 10x pigiau kainuojanti pagrindiniais miesto koridoriais besidriekianti BRT sistema padidintų VT greitį, žmonės iškart pastebėtų naudą ir persėstų. Juostos kai kur iš automobilių būtų atimamos, ir ką? Ar geriau kai kamštyje stovi visi, ar kai stovi automobiliai, o VT juda?
Tai neįmanoma. Visų pirma reikia kažko naujo, patrauklaus, kad žmonės susiviliotų VT. Pavyzdžiui tramvajaus.
Be to nebūtų apsieita. Kaip žinome, šioje situacijoje didelį vaidmenį vaidina seni žmonių įpročiai važinėtis automobiliu. Kaip Delfi yra kažkas pasakęs: Lietuvis paskutinį maisto kąsnį parduos, bet iš automobilio nesitrauks.
Dzin tas sniegas, vat tunelius reiks nuo dulkių, popiergalių ir žmonių plaukų valyti. Turbūt dar kasdien. Įdomu kiek tam išleidžia pinigų vakaruose. Mažai galvos skausmo, pasistatykim dar metro.
Nematau čia problemos. Ką dabartinių stotelių nereikia valyti ? Jos netgi per retai valomos. Nežinau kaip pas jus Vilniuje, bet Klaipėdoje dažnai galima užtikti perpildytas šiukšliadėžes. Be to, būtų papildomos darbo vietos valytojoms (-ams)
...
evvt, Jums labai sunku suvokti, kad net žemėlapių reikia? Kur yra 4 juostos, iš jų 2 būtų skirtos VT, kur 2 juostos - važiuotų vien tik VT.
...
Tarkim sunkoka. Ar papaišytum? Butaforijoms juk gali skirti laiko. Paimk realu Vilniaus zemelapi ir pirmyn! Gal tai pakeistu daugelio nuomones apie BRT?
Manau situacija Klaipėdoje dar blogesnė Blogai kai į miestą ateina gyventi žmonės, niekada ten negyvenę ir jiems tada savo miesto istorija yra "po barabanu".
Manau situacija Klaipėdoje dar blogesnė Blogai kai į miestą ateina gyventi žmonės, niekada ten negyvenę ir jiems tada savo miesto istorija yra "po barabanu".
Matyt kolega senokai pajūryje lankėtės. Pas mus blogesnė situacija tik su netoli senamiesčio esančiais seno statymo daugiaaukščiais daugiabučiais.
Manau ir Kauno miesto centre galima rasti nemažai tokio pat atitikmens pastatų, kuriuos jau galima priskirti prie avarinės būklės statinių.
Manau kad Laisves alejoje reikalingas BRT! Pesciuosius visus NAF*K . o jei jie pasipriesins, nepasiduos, tai galima iskirsti medzius NAF*K o jei zalieji nesutiks... na tai reiks praplatinti LA tengi pastatai - lusnos daugumoje 2-3 aukstu.. o beto jie visi avarines bukles.
Gerai, žiūriu čia diskusijos vėl panašėja į miestų karus Kuriame mieste daugiau apgriuvusių namų ir t.t Kas nors galit paaiškinti, ką būtent reiškia trumpinys BRT ? Matyt, būsiu praleidęs tą vietą, kur jo paaiškinimas paminėtas.
Ar nesakiau kad kai kurie veikejai noretu isgriauti dali musu miesto
Eina kalba apie atskirų pastatų griovimą, bet ne Senamiestyje. Visur kitur tai dažniausiai pavieniai, aptriušę, apgriuvę pastatai arti gatvių. Kad ir tokie:
Na gerai. o kaip toliau? turiu galvoje i centro puse.
Apribojus eismą senamiestyje, per Žaliąjį tiltą važiuojančių automobilių srautas sumažės. Be to planuose ir Kreivasis tiltas, kuris leistų sumažinti srautus per Žaliąjį tiltą. VT plėtros negalima išplėšti iš viso miesto transporto infrastruktūros plėtros. Kompleksinio požiūrio dabar kaip tik ir nėra. Vyrauja akivaizdus lengvųjų automobilių transporto prioritetas.
Eina kalba apie atskirų pastatų griovimą, bet ne Senamiestyje. Visur kitur tai dažniausiai pavieniai, aptriušę, apgriuvę pastatai arti gatvių. Kad ir tokie:
Comment