Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Metro Vilniuje

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė evvt Rodyti pranešimą
    Daug kur reiktu ispirkti privacia zeme su pastatais kad butu galima praplatinti gatve ir irengti A juostas. PASTATUS REIKTU GRIAUTI. Tai butu labiau komplikuota ir brangiau nei metro.

    Kaip butu pvz centre ir senamiestyje? Gerbiami kitu miestu gyventojai kodel taip stengiates ipirsti sostines griovimo planus.
    Niekas nesako, kad reikia griauti senamiestį. Juk nekariauti ruošiamės Manau reiktų kombinuoto varianto. Gyvenamieji rajonai ir priemiesčiai su centru būtų sujungti atskirtomis viešojo transporto juostomis, o centre tos pačios juostos galėtų būti įrengiamos po žeme kasant tunelius. Ateityje jau pastatytus tunelius būtų galima nesunkiai pritaikyti metro transportui.

    Comment


      Parašė LC. Rodyti pranešimą
      Sumažės vietos automobilių transportui. Čia išeitis?
      Taip. O tramvajus gal ir suvilios žmones, bet jį įrengti brangiau. BRT sistemos visam pasauly pasiteisinę. Paimkim Kuritibos, Bogotos ar kitus pavyzdžius, ir aiškiai matysim, kad automobilių kelionių sumažėja, o BRT populiarumas neįtikėtinai auga.

      evvt, Jums labai sunku suvokti, kad net žemėlapių reikia? Kur yra 4 juostos, iš jų 2 būtų skirtos VT, kur 2 juostos - važiuotų vien tik VT.

      Kiek jau galima pezėti apie metro? Viena kosminius pinigus kainuojanti linija neišspręs visų problemų, o 10x pigiau kainuojanti pagrindiniais miesto koridoriais besidriekianti BRT sistema padidintų VT greitį, žmonės iškart pastebėtų naudą ir persėstų. Juostos kai kur iš automobilių būtų atimamos, ir ką? Ar geriau kai kamštyje stovi visi, ar kai stovi automobiliai, o VT juda?
      100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

      Comment


        Parašė LC. Rodyti pranešimą
        Tai neįmanoma. Visų pirma reikia kažko naujo, patrauklaus, kad žmonės susiviliotų VT. Pavyzdžiui tramvajaus.
        Be to nebūtų apsieita. Kaip žinome, šioje situacijoje didelį vaidmenį vaidina seni žmonių įpročiai važinėtis automobiliu. Kaip Delfi yra kažkas pasakęs: Lietuvis paskutinį maisto kąsnį parduos, bet iš automobilio nesitrauks.

        Comment


          Parašė rat Rodyti pranešimą
          Dzin tas sniegas, vat tunelius reiks nuo dulkių, popiergalių ir žmonių plaukų valyti. Turbūt dar kasdien. Įdomu kiek tam išleidžia pinigų vakaruose. Mažai galvos skausmo, pasistatykim dar metro.
          Nematau čia problemos. Ką dabartinių stotelių nereikia valyti ? Jos netgi per retai valomos. Nežinau kaip pas jus Vilniuje, bet Klaipėdoje dažnai galima užtikti perpildytas šiukšliadėžes. Be to, būtų papildomos darbo vietos valytojoms (-ams)

          Comment


            Aš nežinau kaip kur bet Maskvoj kiekvieną naktį vagonus dezinfekuoja.
            "Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
            Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."

            Adam Mickiewicz

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Pavyzdžiui, Kalvarijų gatvėje nuo Konstitucijos pr. iki Žalgirio g. ir taip nepakanka 4 juostų. Vis tiek teks anksčiau ar vėliau tas lūšnas griauti.




              Comment


                Kalvarijų gatvėje, manau jau būtinas požeminis trasos variantas. O šiuos dabar neestetiškai atrodančius namus, dar būtų galima gražiai atrestauruoti.

                Comment


                  Superinis Vilniaus naujamiesčio pavyzdžiai, kurie galėjo buti pristatomi pasauliui, kaip Vilniaus Jungedstilius, bet į tai vilniečiams nusispjauti...

                  Comment


                    Parašė taccido Rodyti pranešimą
                    ...
                    evvt, Jums labai sunku suvokti, kad net žemėlapių reikia? Kur yra 4 juostos, iš jų 2 būtų skirtos VT, kur 2 juostos - važiuotų vien tik VT.
                    ...
                    Tarkim sunkoka. Ar papaišytum? Butaforijoms juk gali skirti laiko. Paimk realu Vilniaus zemelapi ir pirmyn! Gal tai pakeistu daugelio nuomones apie BRT?

                    Comment


                      Parašė udrius Rodyti pranešimą
                      Superinis Vilniaus naujamiesčio pavyzdžiai, kurie galėjo buti pristatomi pasauliui, kaip Vilniaus Jungedstilius, bet į tai vilniečiams nusispjauti...
                      Manau ir Kauno miesto centre galima rasti nemažai tokio pat atitikmens pastatų, kuriuos jau galima priskirti prie avarinės būklės statinių.

                      Comment


                        Tyčia ne tos gatvės pusės nuotraukas pateiki?

                        Comment


                          Manau situacija Klaipėdoje dar blogesnė Blogai kai į miestą ateina gyventi žmonės, niekada ten negyvenę ir jiems tada savo miesto istorija yra "po barabanu".

                          Comment


                            Parašė udrius Rodyti pranešimą
                            Superinis Vilniaus naujamiesčio pavyzdžiai, kurie galėjo buti pristatomi pasauliui, kaip Vilniaus Jungedstilius, bet į tai vilniečiams nusispjauti...
                            Ar nesakiau kad kai kurie veikejai noretu isgriauti dali musu miesto

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Tyčia ne tos gatvės pusės nuotraukas pateiki?
                              Na gerai. o kaip toliau? turiu galvoje i centro puse.

                              Comment


                                Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                Manau situacija Klaipėdoje dar blogesnė Blogai kai į miestą ateina gyventi žmonės, niekada ten negyvenę ir jiems tada savo miesto istorija yra "po barabanu".
                                Matyt kolega senokai pajūryje lankėtės. Pas mus blogesnė situacija tik su netoli senamiesčio esančiais seno statymo daugiaaukščiais daugiabučiais.

                                Comment


                                  Parašė groundzer Rodyti pranešimą
                                  Manau ir Kauno miesto centre galima rasti nemažai tokio pat atitikmens pastatų, kuriuos jau galima priskirti prie avarinės būklės statinių.
                                  Manau kad Laisves alejoje reikalingas BRT! Pesciuosius visus NAF*K . o jei jie pasipriesins, nepasiduos, tai galima iskirsti medzius NAF*K o jei zalieji nesutiks... na tai reiks praplatinti LA tengi pastatai - lusnos daugumoje 2-3 aukstu.. o beto jie visi avarines bukles.

                                  Comment


                                    Gerai, žiūriu čia diskusijos vėl panašėja į miestų karus Kuriame mieste daugiau apgriuvusių namų ir t.t Kas nors galit paaiškinti, ką būtent reiškia trumpinys BRT ? Matyt, būsiu praleidęs tą vietą, kur jo paaiškinimas paminėtas.

                                    Comment


                                      Parašė evvt Rodyti pranešimą
                                      Ar nesakiau kad kai kurie veikejai noretu isgriauti dali musu miesto
                                      Eina kalba apie atskirų pastatų griovimą, bet ne Senamiestyje. Visur kitur tai dažniausiai pavieniai, aptriušę, apgriuvę pastatai arti gatvių. Kad ir tokie:

                                      Kauno ir Švirtigailos sankryža:
                                      http://www.vilnius.lt/newvilniusweb/...D=22082&gID=16

                                      Neseniai degė. Prie "Spartos" stotelės. Negyvenamas.

                                      http://www.vilnius.lt/newvilniusweb/...D=22082&gID=16

                                      Ir dar daugybė panašių.

                                      Comment


                                        Parašė evvt Rodyti pranešimą
                                        Na gerai. o kaip toliau? turiu galvoje i centro puse.
                                        Apribojus eismą senamiestyje, per Žaliąjį tiltą važiuojančių automobilių srautas sumažės. Be to planuose ir Kreivasis tiltas, kuris leistų sumažinti srautus per Žaliąjį tiltą. VT plėtros negalima išplėšti iš viso miesto transporto infrastruktūros plėtros. Kompleksinio požiūrio dabar kaip tik ir nėra. Vyrauja akivaizdus lengvųjų automobilių transporto prioritetas.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Eina kalba apie atskirų pastatų griovimą, bet ne Senamiestyje. Visur kitur tai dažniausiai pavieniai, aptriušę, apgriuvę pastatai arti gatvių. Kad ir tokie:

                                          Kauno ir Švirtigailos sankryža:
                                          http://www.vilnius.lt/newvilniusweb/...D=22082&gID=16

                                          Neseniai degė. Prie "Spartos" stotelės. Negyvenamas.

                                          http://www.vilnius.lt/newvilniusweb/...D=22082&gID=16

                                          Ir dar daugybė panašių.
                                          Na tai kitur BRT trasa paprasciausiai baigsis? Ir tas BRT stoves kamstyje? Ar gal kitam transportui toliau bus zenklas "plyta"?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X