Parašė LC.
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Metro Vilniuje
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Manau reiktų išnaudoti miesto išplanavimą. Palei pagrindines, arterines miesto gatves įrengti tramvajaus linijas. Sakykim viena linija eitų iš Pašilaičių, T. Narbuto gatve iki Žvėryno. Kadangi palei T. Narbuto gatvę daug žalių erdvių ir mažas užstatymo plotas, todėl būtų galima įrengti bėgius visiškai nepanaudojant automobiliams skirto kelio. Tik aišku reikėtų rekonstruoti Laisvės pr., kad tramvajaus bėgiai eitų per vidurį, ir būtų apsupti Laisvės prospektu. Taip tramvajų sistema vystoma Vokietijos mieste Dresdene.
http://www.phototrans.eu/14,431571,0...6_DD_2588.htmlPaskutinis taisė groundzer; 2010.12.29, 20:30.
Comment
-
Parašė groundzer Rodyti pranešimąManau reiktų išnaudoti miesto išplanavimą. Palei pagrindines, arterines miesto gatves įrengti tramvajaus linijas. Sakykim viena linija eitų iš Pašilaičių, T. Narbuto gatve iki Žvėryno. Kadangi palei T. Narbuto gatvę daug žalių erdvių ir mažas užstatymo plotas, todėl būtų galima įrengti bėgius visiškai nepanaudojant automobiliams skirto kelio. Tik aišku reikėtų rekonstruoti Laisvės pr., kad tramvajaus bėgiai eitų per vidurį, ir būtų apsupti Laisvės prospektu. Taip tramvajų sistema vystoma Vokietijos mieste Dresdene.
http://www.phototrans.eu/14,431571,0...6_DD_2588.html
http://sustainablecitiescollective.com/thecityfix/19090/best-2010-new-transit-systemsPaskutinis taisė taccido; 2010.12.29, 22:42.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąGal geriau būtų ten įrengti autobusams ir troleibusams skirtas juostas? Jos irgi galėtų būti įrengtos viduryje ir būtų atskirtos nuo automobilių eismo (nevažinėtų kas nori). Nereikėtų nei bėgių, nei tramvajų, nei depo, nei jokių kitų transporto priemonių. Tramvajus reikalauja per daug lėšų.
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąGal geriau būtų ten įrengti autobusams ir troleibusams skirtas juostas? Jos irgi galėtų būti įrengtos viduryje ir būtų atskirtos nuo automobilių eismo (nevažinėtų kas nori). Nereikėtų nei bėgių, nei tramvajų, nei depo, nei jokių kitų transporto priemonių. Tramvajus reikalauja per daug lėšų.
Atvaizdas
http://sustainablecitiescollective.com/thecityfix/19090/best-2010-new-transit-systems
Kaip butu pvz centre ir senamiestyje? Gerbiami kitu miestu gyventojai kodel taip stengiates ipirsti sostines griovimo planus.Paskutinis taisė evvt; 2010.12.30, 00:38.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąŠiaip pasidarė įdomu, kodėl bėgiai brangesni už nuolat remontuojamus ir žiemą valomus ir barstomus kelius.
Tramvajų sistemai įrengti reikia nutiesti bėgius, laidus, pirkti tramvajus, įrengti depą, apmokyti, įdarbinti vairuotojus ir kitą personalą. BRT sistemai įrengti - reikia tik įrengti atskiras A juostas, kai kur pakeisti eismo tvarką. Kur juostos bus viduryje prospekto, reikės pastatyti laukimo paviljonus ir pastatyti naujus troleibusų stulpus su laidais. Čia laimi BRT - žymiai pigesnis įrengimas.
Eksploatacija - kitas reikalas. Naujų kelių nereikia nuolat remontuoti. Deja, barstyti ir valyti reikės, niekur nepabėgsi.
Pataisymas.
Parašė evvt Rodyti pranešimąDaug kur reiktu ispirkti privacia zeme su pastatais kad butu galima praplatinti gatve ir irengti A juostas. PASTATUS REIKTU GRIAUTI. Tai butu labiau komplikuota ir brangiau nei metro.
Kaip butu pvz centre ir senamiestyje? Gerbiami kitu miestu gyventojai kodel taip stengiates ipirsti sostines griovimo planus.Paskutinis taisė taccido; 2010.12.30, 00:44.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąBRT sistemai įrengti - reikia tik įrengti atskiras A juostas, kai kur pakeisti eismo tvarką.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimąDaug kur reiktu ispirkti privacia zeme su pastatais kad butu galima praplatinti gatve ir irengti A juostas. PASTATUS REIKTU GRIAUTI. Tai butu labiau komplikuota ir brangiau nei metro.
Kaip butu pvz centre ir senamiestyje? Gerbiami kitu miestu gyventojai kodel taip stengiates ipirsti sostines griovimo planus.
Comment
-
Parašė Carnifex Rodyti pranešimąOgi su Centru ir Senamiesčiu susitvarkyti yra elementaru: uždrausti bet kokį asmeninių automobilių judėjimą, paliekant šių rajonų siauras gatves išskirtinai pėsčiųjų eismui ir viešajam transportui. Tik kur tie mistiniai daugiaaukščiai garažai, kurie buvo vis žadami, kurių iš pagrindų reikia tam įgyvendinti?
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimą... Centre, manyčiau, galėtų atimti tas juostas iš mašinų kai kur. Jeigu nesugeba miestas padaryti normalios autobusų ir troleibusų sistemos, tai kaip padarys metro?..
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimąnu taigi po zeme, pozeme taigi padarys
2. Nėra tokio keleivių pertekliaus, kad reikėtų ir metro (= traukiniai važinėtų retai, išretėtų ir autobusų ir troleibusų grafikai).
3. Neefektyviai būtų išnaudojamos lėšos - kam daryti tunelius po pievomis?
BRT linijos įrengimas kainuoja 10x pigiau ir yra greitesnis.
Visi šie trys greitųjų autobusų maršrutai atsieitų 642 mln.:
Pirmasis: „Santariškės–Centras–Senamiestis–Stoties aikštė–Oro uostas“, kuris driektųsi Santariškių, Jeruzalės, Kalvarijų, Vilniaus, Pylimo, Stoties, Šopeno, Kauno, Švitrigailos, Dariaus ir Girėno ir Vaitkaus gatvėmis. Orientacinis maršruto ilgis – apie14 kilometrų.
Antrasis: „Santariškės–Fabijoniškės–Karoliniškės–Naujamiesti s–Stoties aikštė“ – vingiuotų Santariškių, Jeruzalės, Ateities, Laisvės, Savanorių, Žemaitės, Kauno, Stoties gatvėmis. Orientacinis jo ilgis – apie 17 kilometrų.
Trečiasis: „Pilaitė–Naujasis Centras–Žirmūnai–Antakalnis–Studentų miestelis“ nusidriektų Pilaitės, Narbuto, Konstitucijos, Šeimyniškių, Žirmūnų, Šilo, Antakalnio gatvėmis, Nemenčinės plentu ir Saulėtekio alėja. Orientacinis maršruto ilgis būtų apie 14 kilometrų.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąTramvajus reikalauja per daug lėšų.
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimąpatys savo mieste ir drauskit!
Parašė oranger Rodyti pranešimątai tavo manymui visi Europos miestų, kurie turi tramvajus, merai ir žmonės - idiotai?Paskutinis taisė Carnifex; 2010.12.30, 02:16.
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimą1. Metro įrengimas labai brangus (= brangūs bilietai).
2. Nėra tokio keleivių pertekliaus, kad reikėtų ir metro (= traukiniai važinėtų retai, išretėtų ir autobusų ir troleibusų grafikai).
3. Neefektyviai būtų išnaudojamos lėšos - kam daryti tunelius po pievomis?
BRT linijos įrengimas kainuoja 10x pigiau ir yra greitesnis.
Visi šie trys greitųjų autobusų maršrutai atsieitų 642 mln.
Tai palyginkim - ar geriau 3 per visą miestą besidriekiantys BRT maršrutai už 642 mln. litų, ar viena linija Pilaitė - Baltasis tiltas už 2 milijardus?
Matavau per www.maps.lt atstumą bėgiais nuo Stoties iki Savanorių pr. (jeigu galinė stotelė būtų priešais namą Savanorių pr. 174A), iš viso apie 8,33km. Tarkime, kad automotrisė važiuoja vidutiniu 40km/h greičiu, + pakeliui stoja 2 tarpinėse stotelėse, ir tam sugaišta 2,5 min. kiekvienai, taigi bendras maršruto įveikimo laikas gaunasi ~17 minučių. Palyginimui tiesioginio autobuso/troleibuso maršruto, jungiančio abu taškus, nėra, ir kelionė su persėdimu užtrunka mažiausiai 25 minutes, o bilieto kaina 4Lt, tad LG (jeigu jie būtų šių maršrutų operatoriai) galėtų drąsiai užsiprašyti 3Lt kainos.
Jeigu kartais šis eksperimentas pasiteisintų (pasirodytų mažiau nuostolingas už dabar realiai esančią sistemą), galima būtų daryti nedrąsią išvadą, kad pietinėje Vilniaus dalyje (išskyrus Stotį ir Oro uostą) nei metro, nei tramvajus nereikalingas (de facto greitojo tramvajaus funkcijas atliktų mano pasiūlytas geležinkelių variantas).I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąO ar būtų įmanoma nors teoriškai (pvz eksperimento tvarka) darbo dienomis piko metu paleisti motrises PESA620 maršrutais Naujoji Vilnia-Pavilnys-Stotis-Žemieji Paneriai (Savanorių pr.) ir Naujoji Vilnia-Pavilnys-Stotis-Paneriai-Liudvinavas-Grigiškės (Popieriaus fabrikas)? Bėgiai jau yra, tik nežinia kokia jų būklė, taip pat nežinau kiek kainuotų įrengti peroną ir laukimo pavilijoną stotelėms.
Matavau per www.maps.lt atstumą bėgiais nuo Stoties iki Savanorių pr. (jeigu galinė stotelė būtų priešais namą Savanorių pr. 174A), iš viso apie 8,33km. Tarkime, kad automotrisė važiuoja vidutiniu 40km/h greičiu, + pakeliui stoja 2 tarpinėse stotelėse, ir tam sugaišta 2,5 min. kiekvienai, taigi bendras maršruto įveikimo laikas gaunasi ~17 minučių. Palyginimui tiesioginio autobuso/troleibuso maršruto, jungiančio abu taškus, nėra, ir kelionė su persėdimu užtrunka mažiausiai 25 minutes, o bilieto kaina 4Lt, tad LG (jeigu jie būtų šių maršrutų operatoriai) galėtų drąsiai užsiprašyti 3Lt kainos.
Jeigu kartais šis eksperimentas pasiteisintų (pasirodytų mažiau nuostolingas už dabar realiai esančią sistemą), galima būtų daryti nedrąsią išvadą, kad pietinėje Vilniaus dalyje (išskyrus Stotį ir Oro uostą) nei metro, nei tramvajus nereikalingas (de facto greitojo tramvajaus funkcijas atliktų mano pasiūlytas geležinkelių variantas).
Comment
-
Parašė Carnifex Rodyti pranešimąBėgiai ten yra privažiuojamojo kelio lygio, paprasčiau tariant, keleivinių traukinių eismui reikėtų viską perkloti iš naujo, įrengti kelio signalizaciją ir investuoti tikrai nemažus pinigus, ir bijau, kad tai ilgainiui tiesiog nepasiteisintų.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąNaujų kelių dažnai taisyti nereikia.
Tramvajų sistemai įrengti reikia nutiesti bėgius, laidus, pirkti tramvajus, įrengti depą, apmokyti, įdarbinti vairuotojus ir kitą personalą. BRT sistemai įrengti - reikia tik įrengti atskiras A juostas, kai kur pakeisti eismo tvarką. Kur juostos bus viduryje prospekto, reikės pastatyti laukimo paviljonus ir pastatyti naujus troleibusų stulpus su laidais. Čia laimi BRT - žymiai pigesnis įrengimas.
Eksploatacija - kitas reikalas. Naujų kelių nereikia nuolat remontuoti. Deja, barstyti ir valyti reikės, niekur nepabėgsi.
Lietuvoje geležinkelio tradicijos silpnos, tai dar viena iš priežasčių, kodėl jo nėra Vilniuje.
Comment
-
Parašė Carnifex Rodyti pranešimąOgi su Centru ir Senamiesčiu susitvarkyti yra elementaru: uždrausti bet kokį asmeninių automobilių judėjimą, paliekant šių rajonų siauras gatves išskirtinai pėsčiųjų eismui ir viešajam transportui. Tik kur tie mistiniai daugiaaukščiai garažai, kurie buvo vis žadami, kurių iš pagrindų reikia tam įgyvendinti?Got sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
-
Parašė musicNemažiau svarbu tai, kad autobusai labiau teršia gamtą nei elektrinis transportas bei jų vidutinis greitis yra mažesnis nei tramvajų ar troleibusųPaskutinis taisė andyour; 2010.12.30, 11:04.
Comment
Comment