As tai manau kad bus, bet reikes palaukt kol Vilniaus miestas sulauks nors 800,000 gyventoju, tada ko gero prasidetu statybos, kol jas uzbaigtu Vilnius jau ko gero tures 1,000,000 zmoniu ir tada jis (turetu but teoriskai) pelningas
Pagal sovietinius planus, kiek turėtų būti (ir greičiausiai ir būtų). O Kaune būtų, kiek dabar Vilniuje. Kažkada ir 400000 buvo perlipę. Bet dabar realybė yra tokia, kad žmonių mažėja, ir tokio staigaus kilimo tikėtis būtų sudėtinga. Juo labiau, mes ne kokie vokiečiai ar britai, kad imigrantų tuntais surinktume. Metro būtų tiesiog nelogiška. Manau, reikia plėsti esamą kito transporto tinklą, ir rimtesnėse vietose pastatyti bent su kamerom saugomus dviračių saugojimo postus. Žiemą, aišku, nepavažinėsi, tačiau, kai šilčiau...
Ir dėl to, jog į Vilnių "šniūrais" vyko atvykėliai iš mažųjų Rytų Lietuvos (ir kitų regionų) miestelių, kurie dabar sparčiai nyksta. Kaunas, pavyzdžiui, laikosi stabiliai (nors kiek ir mažėja), tačiau aplinkui jį miesteliai nemiršta, ir tai yra šioks toks rodiklis.
Asmeniškai, manau, kad tikėtis greito augimo neverta, todėl nereikia niekur skubėti, ir ieškoti REALIŲ būdų stabdyti tuos kamščius, kurių, beje, neišvengia nė vienas rimtas miestas. Galų gale, jeigu aš turiu šiltą, gerą, man mielą mašiną, kokio velnio aš turėčiau persėsti į metro, ir dar iki tos stotelės eiti? Aš pats į mokyklą (vis dar) važinėju viešuoju transportu, ir mielai persėsčiau į mašiną. Nesvarbu, kad kažkokie kamščiai laukia.
Ir dėl to, jog į Vilnių "šniūrais" vyko atvykėliai iš mažųjų Rytų Lietuvos (ir kitų regionų) miestelių, kurie dabar sparčiai nyksta. Kaunas, pavyzdžiui, laikosi stabiliai (nors kiek ir mažėja), tačiau aplinkui jį miesteliai nemiršta, ir tai yra šioks toks rodiklis.
Asmeniškai, manau, kad tikėtis greito augimo neverta, todėl nereikia niekur skubėti, ir ieškoti REALIŲ būdų stabdyti tuos kamščius, kurių, beje, neišvengia nė vienas rimtas miestas. Galų gale, jeigu aš turiu šiltą, gerą, man mielą mašiną, kokio velnio aš turėčiau persėsti į metro, ir dar iki tos stotelės eiti? Aš pats į mokyklą (vis dar) važinėju viešuoju transportu, ir mielai persėsčiau į mašiną. Nesvarbu, kad kažkokie kamščiai laukia.
O su greitu augimu, tai sutinku, bet jeigu gyvent kur nors kad iki stoteles reiktu paeit vos 5 minutes, ir dasigaut iki tikslo su metro per dar 5-10 minuciu, o su masina per puse valandos ar daugiau, tai manau daug kas pasirinktu metro, be to jeigu metro bus pastatytas, tai manau atsiras zmoniu kurie nors ir turedami masinas i darba vazines su metro, nes yra ir nemazai zmoniu kurie taip pat kamsciu nemegsta kaip ir as...
Na, manę, pavyzdžiui, irgi teoriškai prarado - priemiestyje gyvenu .
Bet visgi - nejaugi manai, kad greitai neaugančiam miestui reikalingas metro? Metro nereikia nei Vilniui, nei Kaunui, nei, po galais, ir Rygai. Kodėl nereikia jai? Todėl, kad ji jau seniau susitvarkė (o tiksliau, susitvarkyti padėjo Didžioji Meška) savo viešojo transporto reikalus, o mes toliau stovime vietoje, mastydami, kaip po 20 metų mums reikės metro. Davai, sugražinkime dvigubus autobusus, ir tegu valstybė gražina 20 procentų pinigų už kiekvieną nusipirktą dviratį ar motorolerį? Tegu parkingas važiuojantiem dviratėm priemonėm visur būna nemokamas? Taip, galima sakyti, kad TAI KAINUOJA, bet po galais, už to utopinio Vyroko metro pinigus mes galėtume visus Lietuvos elgetas aprūpinti MacBookais.
Nemanau, jog esame tokie turtingi, kad būtinai reikia metro. Miestas nėra kompaktiškai užstatytas, todėl pilna laisvų vietų(miškų-parkų, laukymių ir dar nežinia kaip pavadinti kitas teritorijas), kuriose per akis užtenka alternatyvų kitoms viešojo transporto rūšims. Miestas plečiasi į išorę, o vidinė dalis nepakankamai tankinama, tad kam dėti pastangas į metro, jei miesto planavimas yra visai ,,iškrypęs".
Yra begalė alternatyvų, kurios būtų(Vilniaus atžvilgiu) daug naudingesnės. Tramvajus, A juostų plėtra, greitųjų miesto autobusų sudarymas... Begalė...
Na, manę, pavyzdžiui, irgi teoriškai prarado - priemiestyje gyvenu .
Bet visgi - nejaugi manai, kad greitai neaugančiam miestui reikalingas metro? Metro nereikia nei Vilniui, nei Kaunui, nei, po galais, ir Rygai. Kodėl nereikia jai? Todėl, kad ji jau seniau susitvarkė (o tiksliau, susitvarkyti padėjo Didžioji Meška) savo viešojo transporto reikalus, o mes toliau stovime vietoje, mastydami, kaip po 20 metų mums reikės metro. Davai, sugražinkime dvigubus autobusus, ir tegu valstybė gražina 20 procentų pinigų už kiekvieną nusipirktą dviratį ar motorolerį? Tegu parkingas važiuojantiem dviratėm priemonėm visur būna nemokamas? Taip, galima sakyti, kad TAI KAINUOJA, bet po galais, už to utopinio Vyroko metro pinigus mes galėtume visus Lietuvos elgetas aprūpinti MacBookais.
Nu gal ir nereikia, bet kitokia viesojo transporto rusi reiktu manau, tokia kad greitai galetu pervezt zmones, pavyzdziui tramvajaus arba greituju autobusu tinklo.
Su 20% sugrazinimu tai visiskai sutinku, manau keleiviu srautas smarkiai padidetu jeigu taip padarytu ir su VT bilietais.
Nors pats noreciau kad Vilniuje pastatytu metro, bet dabar kol kas turim daug ka padaryt kas yra ekonomiskai svarbiau negu tas metro...
Na, per pora paskutiniu metu Vilniuje populiacija padidejo, galima tiketis jog augs ir toliau, bet deja labai letu tempu...
Vilniuje dabar mažiau gyvena nei 1990 metais, nors prie Vilniaus buvo prijungta daug aplinkinių teritorijų, privažiavo studentų, kurių dauguma ir pasiliko mieste (ne taip, kaip seniau, pabaigus pagal paskyrimus išsivažinėdavo po visą Lietuvą).
Vilniuje dabar mažiau gyvena nei 1990 metais, nors prie Vilniaus buvo prijungta daug aplinkinių teritorijų, privažiavo studentų, kurių dauguma ir pasiliko mieste (ne taip, kaip seniau, pabaigus pagal paskyrimus išsivažinėdavo po visą Lietuvą).
Bet populiacija vis tiek siek tiek auga, geriau juk augimas negu kritimas, as manau kad vilties yra kad Vilnius po kokiu 30-40 metu pasieks milijonini gyventoju skaiciu ir pagaliau gausim ilgai laukta metro
Nu jau gal Tu juokauji ? Milijonas įmanomas tik tada jei į Lietuvą plūstels masinė emigrantų banga. Natūralus gyvenotjų prieaugis per visą Lietuvą yra minusinis, o žmonių persikėlimas iš kitų miestų susilpnins mūsų ir taip silpną ekonomiką... Tiesa sakant , jau buvau pateikęs skaičius, kad esant tomis pat tendencijomis po 20 metų Vilnius vargiai pasieks prieškarinį gyventojų skaičių
Jeigu tarkime po n metų Vilniaus gyventojų skaičius smarkiai išaugs ir tikrai prireiks metro - planavimas bus pradėtas nuo nulio. O visi šitie rentinio briedai (su žiedinėm linijom Valakampiai - Bajorai - Buivydiškės ir panašiai) liks tik humoro skyrelyje.
Bet populiacija vis tiek siek tiek auga, geriau juk augimas negu kritimas, as manau kad vilties yra kad Vilnius po kokiu 30-40 metu pasieks milijonini gyventoju skaiciu ir pagaliau gausim ilgai laukta metro
Gyventojų skaičiaus padidėjimas dvigubai per 40 metų? Tuomet pradėti reikėtų jau šiandien, kad pasiektum tą rezultatą. Utopija
Na visi supratam, kad tokie "metro planai" - grynai autoriaus fantazijos reikalas ir proto mankšta. Ir dėl to ypač keista, kokie tie planai būna be fantazijos ir be proto.
Pvz tunelį kasa po Pylimo gatve - kodėl ne po Vilniaus ir Vokiečių gatvėmis, kur realiai yra žmonių traukos centras?
Arba pripiešia linijų į kaimus.
Arba kodėl nei vienas fantazuotojas nepagalvoja apie galimybę, kad kelios linijos centre gali eiti ta pačia trasa, o paskui išsiskirti?
Comment