Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Metro Vilniuje

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė taccido Rodyti pranešimą
    Visų pirma, labai nepraktiška jeigu kasdien žmonės važiuoja į parduotuvę. Antra, puikiai tinka apsipirkimui ir prie namų esančios parduotuvės, nebūtina važiuoti į Akropolį.
    Į darželį vaiką galima palydėti pėsčiam, o nuo ten į darbą važiuoti VT.
    Viskas labai paprasta, bet deja, žmonės to nepastebi.
    Šiltuoju metų laiku tinka dviratis.
    Viskas akivaizdu, jeigu žmonės nesėda į autobusus ir troleibusus, tai neverta tikėtis, kad sės į tramvajų/metro.
    Čia OT, bet yra didelis elementarios infrastruktūros trūkumas. Man iki artimiausios parduotuvės yra kokie 400m, tačiau nėra absoličiai jokio šaligatvio ar normalaus tako ta kryptimi. Tenka lipti į kalniuką, minti per apaugusią pievą kur žolė iki alkūnių ir lysti per krumynus. Dar esant šiltam ir sausam arba šaltam orui tai įmanoma padaryt, bet kai lyja ir žemė yra šlapia, tokią trasą galima įveikit tik su guminiais kaliošais. Norint nueiti iki parduotuvės normaliais šaligatviais reiktu daryti 1,5 km ratą ir kirsti judrią Ukmergės g. tam nepritaikytoje ir gana pavojingoje vietoje. O jei norint eiti per pėsčiųjų šviesoforą, tai susidarytu gerų 2km lankas. Tai vien jau iš tokio elementaraus dalyko atsiranda poreikis tą nedidelį atstumą važiuoti mašina, o jau tada tikimybė, kad visi masiškai važinės VT sumenksta.

    Dar prie to paties kėlė juokas metro entuziastų siūlomų stočių vietos ir teiginiai, kad jos būtų pasiekiamos iš šalią esančių gyvenamų teritorijų. Kažkaip labai abejoju ar su metro tiesimu kasnors susirūpintų geros pėsčiųjų infrastruktūros įrengimu 1km spinduliu aplink tas stotis. Žmonės tikrai per laukus, bruzgynus ir griovus iki to metro nekeliautų.

    Comment


      Parašė oranger Rodyti pranešimą
      Keista logika. Bilietus ir taip jau pabrangino, o ką naujo už tai pasiūlė?
      Pvz., man iš "Martono" taksi atskirai neskambino ir nesakė: jei mokėsite brangiau - mes turėsime tvarkingas mašinas ir vairuotojus. Tiesiog vieną kartą pravažiavęs su "Martono" taksi aš niekad nekviečiu kitos įmonės taksistų. Todėl kad supratau - taksistai būna ne tik apsibezdėję neplautom kojinėm idiotai, o taksi automobiliai būna ne tik su bagažinėmis, skirtomis dujų įrangos balionui.

      sneki niekus. MArtono taksi pati brangiausia ir beveik kiekvienoje masinoje irengta 'sukciavimo sistema". Jau nekalbu apie tuos ,kurie istisai dirba aerouoste. Jie su savo tom trumpom uniforminem striukem tai atrodo is vis kaip kokie rusai bandziugos is tarpuvartes. O prie viso to dar ir veideliai tokie,kad atrodo ne karta sedeje. Nezinau aplamai kaip zmones nebijo siu jais vaziuoti?

      Comment


        Parašė praeivis Rodyti pranešimą
        sneki niekus. MArtono taksi pati brangiausia ir beveik kiekvienoje masinoje irengta 'sukciavimo sistema". Jau nekalbu apie tuos ,kurie istisai dirba aerouoste. Jie su savo tom trumpom uniforminem striukem tai atrodo is vis kaip kokie rusai bandziugos is tarpuvartes. O prie viso to dar ir veideliai tokie,kad atrodo ne karta sedeje. Nezinau aplamai kaip zmones nebijo siu jais vaziuoti?
        vis geriau nei bukarešte oro uoste (dar gal įspūdis būtų malonesnis, jei kas 10 min nekartotų per garsiakalbius nepalikti bagažo be priežiūros )

        o šiaip sleader sako labai gerai, kad niekas nesiruošia jokių priėjimų tvarkyti pėstiesiems metro ir kitais atvejais, ir aš tingėčiau 1 km pėdinti iki stotelės, net jei ir pakeliui dažnai važiuotų koks autobusas, pasvarstyčiau, ar ne patogiau į tiesioginį įsėst
        beje vilniusmetro "suskaičiavo" kaip greitai galima grąžinti paskolą už statybas, tik kad savivaldybė turėtų subsidijuoti 2 Lt 1 bilietui
        Paskutinis taisė Rijikas; 2010.01.06, 01:33.

        Comment


          Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
          vis geriau nei bukarešte oro uoste (dar gal įspūdis būtų malonesnis, jei kas 10 min nekartotų per garsiakalbius nepalikti bagažo be priežiūros )

          o šiaip sleader sako labai gerai, kad niekas nesiruošia jokių priėjimų tvarkyti pėstiesiems metro ir kitais atvejais, ir aš tingėčiau 1 km pėdinti iki stotelės, net jei ir pakeliui dažnai važiuotų koks autobusas, pasvarstyčiau, ar ne patogiau į tiesioginį įsėst
          beje vilniusmetro "suskaičiavo" kaip greitai galima grąžinti paskolą už statybas, tik kad savivaldybė turėtų subsidijuoti 2 Lt 1 bilietui

          Na visu pirma savivaldybe pinigu nespausdina,o tik juos surenka mokesciu pavidalu is gyventoju.Taigi galima sakyti drasiai ,kad visa ta suma tures sumoketi gyventojai. Beje labai abejoju ta suma,nes ji kazkaip atrodo nerealiai maza. Vilnius ne keliu milijonu didmiestis su milziniskais keleiviu srautais,kad taip pigiai atsipirktu metro.

          Comment


            Parašė praeivis Rodyti pranešimą
            Pozeminemis perejomis naudotusi,jei butu irengti automatiniai eskalatoriai kaip parduotuvese. Priejo zmogus,suveike davikliai -laiptai isijunge. Tada galetu juo naudotis ir visi seni zmones ,nesistengtu eiti pavirsiumi. Ir puse svisoforu butu galima ismesti ir eismas pasidarytu intensyvesnis su mazesniais kamsciais.
            Eskalarotriai reikalauja priežiūros, tai visų pirmą tada prie tų požeminių perėjų reikėtų sargą statyti, o dėl metro tai visur kur metro stotis įrengta su poemine perėja tai į pačią perėją vistiek tenka lipti laiptais ir tik pavyzdžiui Maskvoje kur senosios stotys pastatytos kaip pavilijonai eskalatorius važiuoja nuo pat paviršiaus, taigi aš abejojiu ar Vilniuje pavilijonus visoms stotims statytų.

            Comment


              manau, kad Vilniui metro kol kas tik svajone. kaip ir Klaipedoj tramvajus. ar mano kaime autobusas, vaziuojantis dazniau, nei karta per diena ir ne vien tik mokslo metu dienom... nors.... ka gali zinoti - jei miesto galvos sugalvos koki plana, kaip isgryninti "otkatus", metro statybos gali prasideti jau po metu skolas tegu anukai atidavineja...
              apie Kauna nekomentuosiu, nezinau situacijos. bet gyvenau Klaipedoj, Vilniuj - tuose miestuose pakankamai isvystitas VT, kad nereiktu ieskot alternatyvos. aisku - kai kur grafikai netinka, kai kur transportas prikimstas.... negaliu palyginti Klaipedos su Vilnium - uostamiestis - triju gatviu miestas. ten svarbu tureti daug autobusu, daugiau galvot nereikia. Vilnius gi - daugybes gyvenvieciu "federacija". ten jau reikalingos PROTINGOS galvos, kad galetu planuot marsrutus ir transporto srautus. bet esme tame - kad sostineje VT pajegtu susitvarkyti su dabartiniais keleiviu srautais. bereikia popierinius darbuotojus isginti rytais pasivazineti autobusais. na, kad pamatytu TIKRA situacija. o metro.... jau pastate Brazauskas jum Valdovu rumus su liftu (atsiprasau, funikulierium) i Gedimino pili, kam jums tiek atrakcionu vienoj vietoj? norit Disneylande gyvent?
              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

              Comment


                Parašė sleader Rodyti pranešimą
                Čia OT, bet yra didelis elementarios infrastruktūros trūkumas. Man iki artimiausios parduotuvės yra kokie 400m, tačiau nėra absoličiai jokio šaligatvio ar normalaus tako ta kryptimi. Tenka lipti į kalniuką, minti per apaugusią pievą kur žolė iki alkūnių ir lysti per krumynus. Dar esant šiltam ir sausam arba šaltam orui tai įmanoma padaryt, bet kai lyja ir žemė yra šlapia, tokią trasą galima įveikit tik su guminiais kaliošais. Norint nueiti iki parduotuvės normaliais šaligatviais reiktu daryti 1,5 km ratą ir kirsti judrią Ukmergės g. tam nepritaikytoje ir gana pavojingoje vietoje. O jei norint eiti per pėsčiųjų šviesoforą, tai susidarytu gerų 2km lankas. Tai vien jau iš tokio elementaraus dalyko atsiranda poreikis tą nedidelį atstumą važiuoti mašina, o jau tada tikimybė, kad visi masiškai važinės VT sumenksta.

                Dar prie to paties kėlė juokas metro entuziastų siūlomų stočių vietos ir teiginiai, kad jos būtų pasiekiamos iš šalią esančių gyvenamų teritorijų. Kažkaip labai abejoju ar su metro tiesimu kasnors susirūpintų geros pėsčiųjų infrastruktūros įrengimu 1km spinduliu aplink tas stotis. Žmonės tikrai per laukus, bruzgynus ir griovus iki to metro nekeliautų.
                Kam metro, jei esama VT infrastruktura dar yra kur tobulinti. Kaip ir, beje, visa transporto infrastruktura, iskaitant ir pesciuju takus, saligatvius, nesimetant i krastutinumus (metro).

                Comment


                  Parašė dariuks Rodyti pranešimą
                  manau, kad Vilniui metro kol kas tik svajone. kaip ir Klaipedoj tramvajus. ar mano kaime autobusas, vaziuojantis dazniau, nei karta per diena ir ne vien tik mokslo metu dienom... nors.... ka gali zinoti - jei miesto galvos sugalvos koki plana, kaip isgryninti "otkatus", metro statybos gali prasideti jau po metu skolas tegu anukai atidavineja...
                  apie Kauna nekomentuosiu, nezinau situacijos. bet gyvenau Klaipedoj, Vilniuj - tuose miestuose pakankamai isvystitas VT, kad nereiktu ieskot alternatyvos. aisku - kai kur grafikai netinka, kai kur transportas prikimstas.... negaliu palyginti Klaipedos su Vilnium - uostamiestis - triju gatviu miestas. ten svarbu tureti daug autobusu, daugiau galvot nereikia. Vilnius gi - daugybes gyvenvieciu "federacija". ten jau reikalingos PROTINGOS galvos, kad galetu planuot marsrutus ir transporto srautus. bet esme tame - kad sostineje VT pajegtu susitvarkyti su dabartiniais keleiviu srautais. bereikia popierinius darbuotojus isginti rytais pasivazineti autobusais. na, kad pamatytu TIKRA situacija. o metro.... jau pastate Brazauskas jum Valdovu rumus su liftu (atsiprasau, funikulierium) i Gedimino pili, kam jums tiek atrakcionu vienoj vietoj? norit Disneylande gyvent?
                  Tai kad niekas neskolins ir neinvestuos. Bent jau daabr, kai savivaldybe prasiskolinusi iki ausu ir zada beveik viska isparduoti.

                  Comment


                    Mano vizija:

                    Gal ir nelogiška.....
                    Spune-mi dacă-i între noi iubire

                    Comment



                      Tektu vėl perkasti visą Rotušės aikštę nes pagal tavo schemą joje susikerta dvi metro linijos. Ir kai kurios stotelės nelogiškos tikrai. Pvž: Žaliasis tiltas -> NMC tai, kad peščiomis greičiau tikriausiai nei su traukiniu Arba Nacionalinis stadionas -> Šeškinė -> Ukmergės gatvė ) . Visiškai nesamonė. Atstūmai minimalistiniai

                      Mano Flickr nuotraukos : http://www.flickr.com/photos/ezziukas/sets/

                      --------------------------------------------------

                      Kiek rovė - neišrovė. Kiek skynė - nenuskynė. Todėl, kad tu - šventovė, todėl, kad tu - Tėvynė !!!

                      Comment


                        Parašė Kiaune Rodyti pranešimą
                        Mano vizija:
                        Atvaizdas

                        Gal ir nelogiška.....
                        Gerai, kad domiesi, bet... gana išradinėti dviračius. Jeigu kada nors nusišypsos laimė turėti metropoliteną Vilniuje, pirmoji linija bus Stotis-Santariškės. Tada Stotis-Pilaitė, po to Stotis-Naujoji Vilnia ir galiausiai Pilaitė-Naujoji Vilnia. Pradžiai tiek
                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                        Comment


                          Čia tik mano piešinys per paint'ą. Įkeliu tik tam, kad sulaukčiau kritikos.
                          Spune-mi dacă-i între noi iubire

                          Comment


                            Tai šaunuolis, kad švaistai savo laiką vėjais. Dabar gali sukurti verslo/investicijų planą kaip paversti tavo paint'o piešinį į realybę.

                            Mano Flickr nuotraukos : http://www.flickr.com/photos/ezziukas/sets/

                            --------------------------------------------------

                            Kiek rovė - neišrovė. Kiek skynė - nenuskynė. Todėl, kad tu - šventovė, todėl, kad tu - Tėvynė !!!

                            Comment


                              Parašė Ežiukas Rodyti pranešimą
                              Tektu vėl perkasti visą Rotušės aikštę..
                              Nieko kasti nereikia, pas ji metro gatvėm važiuoja.

                              Comment


                                Parašė x21 Rodyti pranešimą
                                Nieko kasti nereikia, pas ji metro gatvėm važiuoja.
                                Pagaliau mane suprato!
                                Spune-mi dacă-i între noi iubire

                                Comment


                                  Toje tavo vizijoje, įdomiai, kad metro važiuoja Gedimino pr. visiška nesąmonė.

                                  Comment


                                    Parašė Kiaune Rodyti pranešimą
                                    Čia tik mano piešinys per paint'ą. Įkeliu tik tam, kad sulaukčiau kritikos.

                                    Kritika ,net neziurejus i tavo piesini: Kaip susimokesi uz daug brangesni metro ,jei nsusugebi susimoketi,net uz VT transporto paslaugas?

                                    Comment


                                      Gal uztenka svaigti apie metro. "Vilniaus autobusai" vos ne ant bankroto slenkscio. Kol kas...
                                      O cia su pozeminiais traukinukais kai kas zaidzia...

                                      Comment


                                        Tai kad ne metro ten, tramvajus gatvėmis važiuojantis

                                        Comment


                                          Matyt kad čia žmogus padarė tam, kad parodytų kaip moka dirbt su MS Paint'u. Su realybe prasilenkta visiškai.
                                          You might surprise yourself.

                                          Miestai.net FB

                                          Comment

                                          Working...
                                          X