Parašė Mørtã
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Metro Vilniuje
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Paskutinis taisė Lettered; 2010.01.01, 17:31.
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą...gražu būtų turėti tramvajų, bet daugiau esminių privalumų nelabai matau.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąDu pagrindiniai pliusai, jis veza daug daugiau keleiviu ir jam neekzistuoja kamsciai.
Comment
-
Patikek zmogui kuris nuo vaikystes vazinejo tramvajais... ne viena tukstanti kilometru. Jei nori greitai ir be kamsciu vaziuoji tramvajum.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė JohnKamščių buvimas priklauso nuo to, kur nutiesta tramvajaus linija. Jei ji visur drieksis gatvės važiuojamąja dalimi, tai tramvajus ir strigs kamščiuose. Centre, aišku, tramvajus važinės gatvėmis, bet miegamuosiuose rajonuose galima ieškoti sprendimų, kurie atskirtų tramvajaus linijas nuo gatvių važiuojamosios dalies ar netgi naudotų estakadas/viadukus arba tunelius, kur tai įmanoma.
Comment
-
Parašė JohnPanašu, kad reikia. Praktiškai visi panašaus dydžio (ar mažesni) miestai Europoje turi tramvajaus tinklus. Nebent būtų sukurta super efektyvi autobusų sistema... apie tai irgi verta galvoti, bet, deja, kol kas ta linkme praktiškai nieko nedaroma. Be atnaujinto autobusų parko iš esmės nėra jokio progreso šioje srityje.
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąTačiau gal žinote, kodėl rusai naikina tramvajų linijas vis sparčiau ir vietoj jų leidžia troleibusus? Jų požiūriu - tramvajus tai pasenusi transporto priemonė, ko gero. Kito paaiškinimo nesugalvoju... Ką jie tuo bando parodyti...
1. Triukšmingas;
2. Užima važiuojamąją dalį;
3. Brangesnė važiuojamosios dalies (geležinkelio kelio) eksploatacija – netinkamus pabėgius nėra taip lengva pakeisti asfaltuotoje gatvės dalyje, taip pat būtina kruopštesnė važiuojamosios dalies priežiūra sningant.
Todėl miestuose, kuriuose tramvajų eismas nedidelių mastų, o važiuojamoji dalis reikalinga kai oras, gali būti, kad jų ir atsisakoma.Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.
Comment
-
Parašė Combat Rodyti pranešimąTramvajus:
1. Triukšmingas;
2. Užima važiuojamąją dalį;
3. Brangesnė važiuojamosios dalies (geležinkelio kelio) eksploatacija – netinkamus pabėgius nėra taip lengva pakeisti asfaltuotoje gatvės dalyje, taip pat būtina kruopštesnė važiuojamosios dalies priežiūra sningant.
Todėl miestuose, kuriuose tramvajų eismas nedidelių mastų, o važiuojamoji dalis reikalinga kai oras, gali būti, kad jų ir atsisakoma.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąKaip neegzistuoja kamščiai? Prie sankryžų jis vis tiek turi sustoti, nepadarysi ties kiekviena sankryža viadukų juk.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąKur tu matei mašinas praleidinėjantį tramvajų? Tai mašinoms būna padaryti papildomi šviesoforai, kuriuose užsidega raudona, kai atvažiuoja tramvajus. Štai todėl jiems ir nebūna kamsčių.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąIr autobusui tą patį galima padarti, beto pagrindinėse sankryžose sunku būtų sureguliuoti šviesaforus specialiai tramjavui.
O dėl šviesoforų, manau, ten jokio įpatingo raguliavimo nėra. Paprasčiausiai tramvajuje yra davikliai, dėl kurių prie sankryžos privažiavus tramvajui jam visada degs žalia (taip pat kaip pėsčiajam nuspaudus šviesoforo mygtuką).Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąJeigu tai pavyktų padaryti ir autobusams, būtų puiku. Vis dėlto tramvajus vistiek turi tą pranašumą, kad vienu metu perveža tiek keleivių, kiek keli autobusai. O norint padidinti pervežamų keleivių kiekį vietoje kelių tramvajų reiktų daaaaug autobusų.
O dėl šviesoforų, manau, ten jokio įpatingo raguliavimo nėra. Paprasčiausiai tramvajuje yra davikliai, dėl kurių prie sankryžos privažiavus tramvajui jam visada degs žalia (taip pat kaip pėsčiajam nuspaudus šviesoforo mygtuką).
O jeigu jau ant gatvės bėgiai, tai jau tik minusai, kuriuos čia prieš tai minėjo kiti.
Comment
-
Deja musu Vilnius yra Europos užkampis. Nera tiek daug turistu kiek ju yra Europos miestuose ir panasu nebus niekada, nelaukiami jie cia, todel nei metro, nei tramvajus greit Vilniuje neatsiras. Realiausias miestas, kandidatas tureti tramvaju yra Klaipeda.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė JohnLettered, jei tramvajus taip blogai, kodėl Europos miestai jo neatsisako? Pvz. Miunchenas ar Frankfurtas t.y. miestai su puikiomis viešojo transporto sistemomis? Galėtų juk pakeisti autobusais ar troleibusais, bet to nedaro ir toliau perka naujus tramvajus ir modernizuoja tinklą. Kodėl? Taip pat, skirtingai, nei Vytauto minėtas Rusijos miestas, tai yra pavyzdinės viešojo transporto sistemos (Europoje tokių yra ir daugiau... ir jos turi tramvajų), į kurias norėtų lygiuotis bet kuris pasaulio miestas.
Comment
-
John kalba šiaip tiksliai: arba bėginis, arba superautobusų sistema. valdžia žinoma nieko nedaro (net ir A juostų), nes nėra pinigo ir apskritai "svarsto".
Parašė Lettered Rodyti pranešimąDabar apseiname, o kokie pagrindiniai tramjavaus privalumai prieš troleibusus, kurie važiuoja savom juostom?
Parašė Lettered Rodyti pranešimąKaip neegzistuoja kamščiai? Prie sankryžų jis vis tiek turi sustoti, nepadarysi ties kiekviena sankryža viadukų juk.
Parašė JohnKamščių buvimas priklauso nuo to, kur nutiesta tramvajaus linija. Jei ji visur drieksis gatvės važiuojamąja dalimi, tai tramvajus ir strigs kamščiuose. Centre, aišku, tramvajus važinės gatvėmis, bet miegamuosiuose rajonuose galima ieškoti sprendimų, kurie atskirtų tramvajaus linijas nuo gatvių važiuojamosios dalies ar netgi naudotų estakadas/viadukus arba tunelius, kur tai įmanoma.
Parašė Lettered Rodyti pranešimąKur senamiestyje ar Kalvarijų g. padaryti tuos atskyrimus?
ta nuotrauka iš montmartro bulvaro, ir be atskirtos juostos ten vargu ar koks viešojo transporto eismas vyktų. ištisiniai kamščiai ten...
Parašė Combat Rodyti pranešimąTramvajus: (...), taip pat būtina kruopštesnė važiuojamosios dalies priežiūra sningant.
Todėl miestuose, kuriuose tramvajų eismas nedidelių mastų, o važiuojamoji dalis reikalinga kai oras, gali būti, kad jų ir atsisakoma.
beje kažin kaip sąveikautų vilniuje sniegas ir "antžeminis metro" (toks, kuris elektrą gauna iš bėgių ar kur ten)
Parašė Lettered Rodyti pranešimąO kas geriau troleibusas kas 4 minutes, ar tramvajus kas 20?
beje kažkokia vgtu studija rašo, kad tramvajus dar turi nedidelę galimybę nebūti nuostolingas, o tai jau geras ženklas
jei konkrečiai kalbam apie santariškės-stotis, man ji atrodo gyvybiškai būtina tam, kad būtų išstumta bereikalingai nevienodo apkrovimo maršrutų gvardija
šiaip ne aš turiu sprendžiamąjį balsą (o gaila), ir jiems (savilvadybei) už tai moka. bet kad kai absoliučiai nieko nedaro ir tik verkia, kaip trūksta pinigo, tai apgailėtina
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąJeigu tai pavyktų padaryti ir autobusams, būtų puiku. Vis dėlto tramvajus vistiek turi tą pranašumą, kad vienu metu perveža tiek keleivių, kiek keli autobusai. O norint padidinti pervežamų keleivių kiekį vietoje kelių tramvajų reiktų daaaaug autobusų.
O norintiems pamatyti Vilniaus metro perpektyvą tai galima pažiūrėti į Jerevano metro, kur važinėja pustuščiai dvivagoniai traukiniai, beje kamščiai dėl to ten nemažesni, o Jerevano išplanavimas labai panašus į Vilniaus, tik tiek, kad Jerevane du kartus daugiau žmonių gyvena.
Comment
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąO kuris Vilniaus VT dabartinis maršrutas nesusitvarko su keleivių srautais, kad jį reiktų keisti talpesne priemone ?
O norintiems pamatyti Vilniaus metro perpektyvą tai galima pažiūrėti į Jerevano metro, kur važinėja pustuščiai dvivagoniai traukiniai, beje kamščiai dėl to ten nemažesni, o Jerevano išplanavimas labai panašus į Vilniaus, tik tiek, kad Jerevane du kartus daugiau žmonių gyvena.Post in English - fight censorship!
Comment
Comment