Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Metro Vilniuje

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė music Rodyti pranešimą
    Planai visada atsilieka nuo tikrovės.
    Vilniuje tramvajus su požeminėmis atkarpomis turėjo riedėti 1980 ar bent jau 1990, kaune iki 2000 turėjo būti analogiška transporto priemonė, klaipėdoje elektrinis transportas...

    Galit nesutikti su manim, bet manau bent 3 ar 4 kilometrai turi būti po žeme, o kaip pavadinsit- jūsų reikalas. Patinka terminas tramvajus? Tebūnie, bet tik jau ne antžeminis.. atkarpoje žaliaisis tiltas- stotis
    Vilniuje planavo greitajį tramvajų atidaryt apie 1996-1997 m., Kaune buvo tik kalbos, rimtų darbų niekas nedarė, Klaipėdoje troleibusai turėjo išriedėt apie 1994 m., Šiauliuose ir Panevėžyje planavo apie 2010 - 2015 m., klausimas tik dėl Mažeikių, realybę patys matom
    Paskutinis taisė Kosovo; 2009.07.28, 02:01.
    "I killed the Bank" - Andrew Jackson

    Comment


      Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
      Vilniuje planavo greitajį tramvajų atidaryt apie 1996-1997 m., Kaune buvo tik kalbos, rimtų darbų niekas nedarė, Klaipėdoje troleibusai turėjo išriedėt apie 1994 m., Šiauliuose ir Panevėžyje planavo apie 2010 - 2015 m., klausimas tik dėl Mažeikių, realybę patys matom
      Iš kur šie duomenys? Ypač domina troleibusai Panevėžyje.
      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

      Comment


        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
        Iš kur šie duomenys? Ypač domina troleibusai Panevėžyje.
        Kažkokioj knygoj prieš gal 4-5 metus rusų kalba skaičiau, ji buvo apie transporto plėtrą ir projektus sovietų sąjungoj, išleista berods jau perestroikos metais, jeigu neklystu, po 1987, rašė apie artimiausių penkmečių planus, pabandyk bibliotekose pasiieškot

        P.S. jeigu kažko ypatingo tikiesi rast apie Panevėžio troleibusus, tai gali pamiršt, tam toje knygoje kartu su Šiauliais buvo skirtas vienas sakinys su prognozuojama data, kas parodo, kad SSRS turėjo transporto vystymo strategiją
        "I killed the Bank" - Andrew Jackson

        Comment


          Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
          Vilniuje planavo greitajį tramvajų atidaryt apie 1996-1997 m., Kaune buvo tik kalbos, rimtų darbų niekas nedarė, Klaipėdoje troleibusai turėjo išriedėt apie 1994 m., Šiauliuose ir Panevėžyje planavo apie 2010 - 2015 m., klausimas tik dėl Mažeikių, realybę patys matom
          Kaune bent bendrajame plane buvo kažkas planuota greta tunelių Studentų gatvėje ir kitur bei kitų įdomių objektų..

          Mažeikių.. Hmm. O kaip tada dėl Visagino?
          http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

          Comment


            dabar geresnes strategijos - vien ko verta fantazija Siauliuose irengti kosmodroma!
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment


              Parašė music Rodyti pranešimą
              Kaune bent bendrajame plane buvo kažkas planuota greta tunelių Studentų gatvėje ir kitur bei kitų įdomių objektų..

              Mažeikių.. Hmm. O kaip tada dėl Visagino?
              Visaginas neturėjo užaugti didesnis kaip 50 tūkst.gyv. miestas, tam tramvajus nereikalingas, Mažeikiai buvo visai kas kita
              "I killed the Bank" - Andrew Jackson

              Comment


                Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
                Visaginas neturėjo užaugti didesnis kaip 50 tūkst.gyv. miestas, tam tramvajus nereikalingas, Mažeikiai buvo visai kas kita
                Visagine buvo numatyti keturi blokai, tad atitinkamai turėjo ir gyventojų skaičius būti kone dvigubai didesnis (kokie 65 tūkst.), o štai kad Mažeikiai turėjo augti, kaip tik neteko girdėti.. hmm
                http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                Comment


                  Parašė music Rodyti pranešimą
                  Visagine buvo numatyti keturi blokai, tad atitinkamai turėjo ir gyventojų skaičius būti kone dvigubai didesnis (kokie 65 tūkst.), o štai kad Mažeikiai turėjo augti, kaip tik neteko girdėti.. hmm
                  Visaginas buvo numatytas max. 52 000, tolesnės plėtros nebuvo planuojama, be to tai buvo uždaras miestas, dar klausimas, ar sovietmečiu nestovėjo postų prie įvažiavimo, be to pradėtas žymėti žemėlapiuose tuometinis Sniečkus buvo tik apie 1989

                  P.S. o tavo teiginys, kad 32 500 - 2 blokai yra nieko vertas, bendrajame planavime Sniečkuje turėjo būti 7 gyvenamieji mikrorajonai, šiai dienai yra pusiau pastatytas 4-as ir pradėtas 5-as, taip pat nepamiršk, kad 3-o bloko baigtumas vienu metu siekė 85 proc., buvo supirkti netgi visi įrengimai

                  Kitą kartą kai norėsi ką nors teigti, pirma pasiskaityt VT teoriją, realizavimą, buvusius projektus, perspektyvas, planavimus ir nustok melstis "Rentiniui"
                  Paskutinis taisė Kosovo; 2009.07.28, 03:06.
                  "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                  Comment


                    Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
                    Visaginas buvo numatytas max. 52 000, tolesnės plėtros nebuvo planuojama, be to tai buvo uždaras miestas, dar klausimas, ar sovietmečiu nestovėjo postų prie įvažiavimo, be to pradėtas žymėti žemėlapiuose tuometinis Sniečkus buvo tik apie 1989
                    O Mažeikiai? Per 1989 gyventojų surašymą apie 42 000 gyv. turėjo.. Kodėl manai (o gal žinai) kad turėjo augti?

                    Dėl uždaro miesto statuso- nesvarbu. Lai ir žinybinis. Grynai susisiekimui su įmone, kuri tolokai už miesto. Rusijoje nemažai net šiais laikais uždarų miestų, viename jų net nedidelė metro linija funkcionuoja, kuri prieina iki gyv. rajonų iš kur išvežioja darbuotojus į kalno viduje esančią urano sodrinimo gamyklą ir t.t.
                    Paskutinis taisė music; 2009.07.28, 03:27.
                    http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                    Comment


                      irgi galiu sakyt

                      Parašė Kosovo Rodyti pranešimą

                      Kitą kartą kai norėsi ką nors teigti, pirma pasiskaityt VT teoriją, realizavimą, buvusius projektus, perspektyvas, planavimus ir nustok melstis "Rentiniui"
                      http://ru.wikipedia.org/wiki/Трамвай_Усолья-Сибирского

                      1963 — горисполком Усолья-Сибирского принял решение о строительстве в городе трамвайного пути в связи нехваткой автобусов для доставки рабочих на химкомбинат

                      Kitą kartą kai norėsi ką nors teigti, pirma pasiskaityt VT teoriją, realizavimą, buvusius projektus, perspektyvas, planavimus ir nustok melstis LOHRUI ir SYSTRAI, prancūzpalaiki
                      Paskutinis taisė music; 2009.07.28, 03:32.
                      http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                      Comment


                        Manau šitoks metropolitenas išprestų Vilniuje visas problemas http://www.metro.co.uk/weird/article...2&in_page_id=2

                        "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                        Comment


                          Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
                          Manau šitoks metropolitenas išprestų Vilniuje visas problemas http://www.metro.co.uk/weird/article...2&in_page_id=2

                          Manau kai išsiųsim tave ikarusu į kosmosą išspręsim ir tavo problemą
                          http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                          Comment


                            Apie troleibusus Visagine

                            http://www.visaginas.lt/index.php?-1917031900

                            Comment


                              Alternatyva metro ir tramvajui Vilniuje


                              ''Pratęsiant diskusiją apie Vilniaus miesto viešojo transporto sistemos gerinimą, mano nuomone, Vilniaus mieste labai tiktų traukinys, kaip Londono Doclands Light Railway (DLR). Tai traukinys, kuris kai kurias atkarpas važiuoja specialiais tiltais, o kai kurias – tuneliais, kaip metro, taip pat ir tiesiog ant žemės esančiais bėgiais ( WWW.DLR.CO.UK).'' - Andrius Kavaliauskas (Grinvičo universitetas Londone, statybų vadybos ir ekonomikos magistrantas)

                              ....plačiau http://www.architektusajunga.lt/LT.p...opinions&Id=45
                              Paskutinis taisė Maxas; 2009.12.17, 23:45.
                              ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                              Comment


                                Dar viena utopija....
                                You might surprise yourself.

                                Miestai.net FB

                                Comment


                                  geriausiai Vilniaus viešojo transporto sistemą šiai dienai išspręstų.. pabandyti neleisti bankrutuoti esamai..
                                  Jūsų,
                                  Analitikas PlėtRa™

                                  Komentaro autorius neatsako už nieką išskyrus save - galvokit savo galva, jis nėra Jūsų dvasinis gyvenimo vadovas.

                                  Comment


                                    Tai tas pats kaip priversti save pirkti netikusi daikta kad tik gamintojas nebankrutuotu

                                    Comment


                                      Parašė evvt Rodyti pranešimą
                                      Tai tas pats kaip priversti save pirkti netikusi daikta kad tik gamintojas nebankrutuotu

                                      Prasau pastatykite metro ,visi tik dziaugsis. Bet esme tame,kad patys jau dabar negalite sumoketi 2 litu,dejuojate,kad brangu. Tai kas pastatys ta metro,kiek kainuos bilietai? Cia buvo tokiu utopistu ,kurie snekejo apie kazkokius mistinius uzsienio investuotojus. Ju nera. Jau vien toms metro studijos paimta berods 600 000 litu is valstybes biudzeto. O statyti toki metro is biudzeto pinigu (kitaip sakant visos likusios Lietuvos saskaita) yra paprasciausiai nesazininga.

                                      Comment


                                        o tai šiai dienai Vilniaus viešasis transportas yra netikęs atseit? Baikit juokus. Toks tinklas, koks yra, metro niekad tokio nepasiulys. Ir būtent dėl tokio tinklo jis ir vos išsilaiko. Va jei dabartinė sistema bankrutuotų, tada pažiūrėčiau, ką giedotumėt..
                                        Jūsų,
                                        Analitikas PlėtRa™

                                        Komentaro autorius neatsako už nieką išskyrus save - galvokit savo galva, jis nėra Jūsų dvasinis gyvenimo vadovas.

                                        Comment


                                          Parašė Analitikas PlėtRa Rodyti pranešimą
                                          o tai šiai dienai Vilniaus viešasis transportas yra netikęs atseit? Baikit juokus. Toks tinklas, koks yra, metro niekad tokio nepasiulys. Ir būtent dėl tokio tinklo jis ir vos išsilaiko. Va jei dabartinė sistema bankrutuotų, tada pažiūrėčiau, ką giedotumėt..
                                          Na jei tamstos juokus pradedat tai ir uzbaikit patys
                                          Kas del transporto tinklo tai niekad ir nabandys tokio siulyt.Butu nelogiska. Transporto sistemose turinciose metro vyksta apibzeztas keleiviu srautu pasidalinimas tarp transporto rusiu pagal tu srautu dydi. Esme ta kad tuomet nekonkuruoja transporto rusys o papildo viena kita.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X