Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Metro Vilniuje
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Ne pastatas. Maketas nevykes. Reikejo padaryti toki, kad butu matoma ir pozemine dalis - tiek pozemines perejos, gatve po Gelezinkelio gatve, tiek ir metro stotis. Dabar gi paziurejus i maketa atrodo, kad tai aplinkiniu teritoriju pertvarkymo projektas.
Ir tik uzrasas ant stendo isduoda, kad tai metro maketas. Paties metro nei kvapo.
Comment
-
Parašė Kosovo Rodyti pranešimąBūkit žmonės, užrakinkit vėl tą temą. Arba ištrinkit, tada išvis apsidžiaugsiu. Kaip taip galima pudrint žmonėm protą su tuo metro, iki šiol neįsivaizduoju
Comment
-
Parašė dariuks Rodyti pranešimąsutinku su teiginiu "gal kada bus".
bet dabar yra rimtesniu problemu, negu kad keliu zmoniu ambiciju patenkinimas. uztenka Valdovu rumu siam laikotarpiui.
Manau, kad protingai skirstant lėšas ir siekiant užsibrėžto tikslo, seniai buvo galima atlikti visas reikiamas studijas, o gal jau būtų rasti ir specialistai, kurie, pagerėjus eonominei situacijai, pradėtų darbus. Gaila, yra kaip yra, bet bent pasvajoti dar galime.
Comment
-
Bet ir entuziazmas to Rentinio vado, šitokiam detaliam gražiam maketui pinigų nepagailėta.. galėjo dar ir M raidę ant McDonalds nepagailėt uždėt, kad tada dar būtų ir už reklamą pinigų pasiėmę.. gražiai atkurtas rajonėlis, o va kol ižiūrėjau kur ten tie metro įėjimai, tai...Jūsų,
Analitikas PlėtRa™
Komentaro autorius neatsako už nieką išskyrus save - galvokit savo galva, jis nėra Jūsų dvasinis gyvenimo vadovas.
Comment
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąNusigręžti nuo problemų, manau, taip pat nėra gerai. Tai ambicijos ne kelių žmonių, o visų tų, kas kasdien transporto kamščiuose praleidžia bent po pusvalandį ir dauguma tų žmonių pritaria, kad tai yra problema ir ją riekia spręsti.
lipkit is savo auto ir vaziuokit autobusais!
Vilniuj dirbdamas ir gyvendamas automobiliu mazai naudojaus. (is pradziu jo neturejau, veliau - naudodavau tik kelionei i teviske). visas darbo vietas mieste pavykdavo pasiekti viesuoju transportu. net is Pasilaiciu i Salininkus vaziuodavau VT. ir gyvas. kojos nenutrukdavo, jei reikdavo keleta simtu metru nuo stoteles paejeti.
va tas pastangas, kurios stumia metroprojekta, tikslinga butu nukreipt i kamsciu formuotoju smegenines - kad galu gale zmogeliai suprastu VT nauda.
padarytu mokama ivaziavima senamiestin, daugiau istisiniu A juostu, pratesti marsrutus iki nauju rajonu... dar ilgai pakaks autobusu ir troleibusu, tik reikia pakeisti supratima is "as su masina, as kiec" i "as papildomas esimo dalyvis, kemsantis transporto arterija".
Comment
-
Parašė dariuks Rodyti pranešimąnet is Pasilaiciu i Salininkus vaziuodavau VT. ir gyvas. kojos nenutrukdavo, jei reikdavo keleta simtu metru nuo stoteles paejeti.
Mane labiausiai domina kiek užtrukdavai?
Aš iš Fabijoniškių į Kirtimus keliaudavau VT. Ir gyvas, tik va.. Kelionė pirmyn penktą ryto kėlus trukdavo 1- 1:20, o atgal po 16 valandos per kamščius- 1:30 - 2:00 valandas ir tai vasarą!!!!
Comment
-
Parašė dariuks Rodyti pranešimątaip, dauguma kamsciuose sedinciu nori, kad problema issprestu kazkas, kazkokiu budu...
lipkit is savo auto ir vaziuokit autobusais!
Vilniuj dirbdamas ir gyvendamas automobiliu mazai naudojaus. (is pradziu jo neturejau, veliau - naudodavau tik kelionei i teviske). visas darbo vietas mieste pavykdavo pasiekti viesuoju transportu. net is Pasilaiciu i Salininkus vaziuodavau VT. ir gyvas. kojos nenutrukdavo, jei reikdavo keleta simtu metru nuo stoteles paejeti.
va tas pastangas, kurios stumia metroprojekta, tikslinga butu nukreipt i kamsciu formuotoju smegenines - kad galu gale zmogeliai suprastu VT nauda.
padarytu mokama ivaziavima senamiestin, daugiau istisiniu A juostu, pratesti marsrutus iki nauju rajonu... dar ilgai pakaks autobusu ir troleibusu, tik reikia pakeisti supratima is "as su masina, as kiec" i "as papildomas esimo dalyvis, kemsantis transporto arterija".
Parašė music Rodyti pranešimą
Mane labiausiai domina kiek užtrukdavai?
Aš iš Fabijoniškių į Kirtimus keliaudavau VT. Ir gyvas, tik va.. Kelionė pirmyn penktą ryto kėlus trukdavo 1- 1:20, o atgal po 16 valandos per kamščius- 1:30 - 2:00 valandas ir tai vasarą!!!!
Comment
-
Parašė dariuks Rodyti pranešimątaip, dauguma kamsciuose sedinciu nori, kad problema issprestu kazkas, kazkokiu budu...
lipkit is savo auto ir vaziuokit autobusais!
Vilniuj dirbdamas ir gyvendamas automobiliu mazai naudojaus. (is pradziu jo neturejau, veliau - naudodavau tik kelionei i teviske). visas darbo vietas mieste pavykdavo pasiekti viesuoju transportu. net is Pasilaiciu i Salininkus vaziuodavau VT. ir gyvas. kojos nenutrukdavo, jei reikdavo keleta simtu metru nuo stoteles paejeti.
va tas pastangas, kurios stumia metroprojekta, tikslinga butu nukreipt i kamsciu formuotoju smegenines - kad galu gale zmogeliai suprastu VT nauda.
padarytu mokama ivaziavima senamiestin, daugiau istisiniu A juostu, pratesti marsrutus iki nauju rajonu... dar ilgai pakaks autobusu ir troleibusu, tik reikia pakeisti supratima is "as su masina, as kiec" i "as papildomas esimo dalyvis, kemsantis transporto arterija".
Comment
-
Parašė music Rodyti pranešimą
Mane labiausiai domina kiek užtrukdavai?
Aš iš Fabijoniškių į Kirtimus keliaudavau VT. Ir gyvas, tik va.. Kelionė pirmyn penktą ryto kėlus trukdavo 1- 1:20, o atgal po 16 valandos per kamščius- 1:30 - 2:00 valandas ir tai vasarą!!!!
arba 1h5min troleibusais - autobusais.
gryzti vakare prireikdavo truputi daugiau, negu valandos mikriuku, arba pusantros valandos autobusais.
darbas buvo nuo 7 iki 16h.
marsruta i darba suderinau interneto pagalba. gryzimo - bandymu metodu. gerokai ilgiau teko vaziuoti namo tik pirma savaite - kol suradom optimalu marsruta su 4 persedimais. pirkdavau nuolatini bilieta autobusams - troleibusams, todel man isejo zymiai pigiau vaziuoti VT, negu deginti benzina kamsciuose.
dabar apie kelis bandymus vaziuoti nuosavu automobiliu.
1. daug laiko uzima isvaziavimas is perpildyto kiemo. mazdaug tiek, kiek nueiti iki stoteles, sulaukti reikiamo troleibuso ir pavaziuoti 1-2 stoteles. nuvykimo i darba laikas del to pailgeja iki 40 minuciu. (primenu, nuo duru iki duru, o ne nuo isvaziavimo is kiemo iki ivaziavimo i darbovietes kiema).
2. jei is vakaro baliavojai, apie salta butelaiti gaivinancio alaus gali tik pasvajoti!
3. gryzti namo uztrukdavo apie 1,5h (kamsciai visiem vienodi).
4. grizes namo suki rata po rato aplink kvartala, kol randi, kur ikist masina. palieki ja uz 500m nuo namu (mazdaug tiek ir iki VT sustojimo).
5. degalai, padangos, amortizatoriai, tepalai, neuzsivedantis variklis - tenka visu situo rupintis, vietoj to, kad pazaisti Counter Strike, ar paprasciausiai padrybsoti...Paskutinis taisė dariuks; 2009.07.03, 21:25.
Comment
-
Kad daugiau zmoniu taip viska vertintu ir logiskai mastytu, tai nebutu tokiu spusciu. Nes pazistu zmoniu, kurie i darba, iki kurio nuo namu yra maziau nei kilometras pesciomis, vaziuoja automobiliu. 10 min. paejeti tingi. Automobiliu uztrunka apie 3-4 min., nes reikia vaziuoti apie 2 km, sviesoforai ir t.t. Troleibusu jie uztruktu netgi ilgiau, nei pesciomis...
Siaip nuo studiju laiku pamenu (nors tuomet dar mazai kas is studentu turejo automobili), buvo tokiu, kurie is Sauletekio baraku vaziuodavo i falkulteta Sauletekyje...
Comment
-
/\ Dar papildysiu ir tuo pačiu pasigirsiu: šiandien esu Kaune. Per 3h apėjau pėsčiomis pusę Kauno: pradėjau nuo Savanorių pr. "Topolio", toliau: Savanorių pr., funikulierius, geležinkelio stotis, Kaišiadorių g., PC MOLAS, Trijų Mergelių tiltas, ir atgal — "Topolio" link. Moralas: ne tokie jau dideli Lietuvos miestai, kad nebūtų galima išsiversti be nuosavo automobilio.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimą/\ Dar papildysiu ir tuo pačiu pasigirsiu: šiandien esu Kaune. Per 3h apėjau pėsčiomis pusę Kauno: pradėjau nuo Savanorių pr. "Topolio", toliau: Savanorių pr., funikulierius, geležinkelio stotis, Kaišiadorių g., PC MOLAS, Trijų Mergelių tiltas, ir atgal — "Topolio" link. Moralas: ne tokie jau dideli Lietuvos miestai, kad nebūtų galima išsiversti be nuosavo automobilio.
Comment
-
užkliuvom už varčios ir vėl iš pradžios..
o aš pasakysiu dabar tokį vieną dalyką, kuris galbūt paprieštaraus mano ligšiolinei pozicijai metro klausimu, kuria deklaravau (Bet jos neišsižadu), kad metro vis dėlto gali ir atsirasti. paaiškinsiu. Šiuo metu LR Vyriausybė labai dirba ties PPP (public-private partnership) projektų klausimu, yra labai aktyviai dirbama (kol kas be spaudos didelio nušvietimo) prie teisinės bazės, kad tai taptų įmanoma. taigi prielaida, nr. 1 - tai taps įmanoma. Prielaida nr. 2 - mes mylim korupciją. Prielaida nr. 3 - krizė nebus amžina, o ir ją norint įveikti reikės galų gale suvokti, kad reikia imtis Keynsistinių priemonių. Ir jei Vilniaus savivalda prasiskolinus iki ausų, tai valstybės mastu (jei projektas gautų valstybinės svarbos statusą, ko dabar labai siekia metro promoteriai) mūsų vaikų sąskaita dar yra vietos. Taigi šiame fone, ir turint omeny, kad Rentinio diedukai turi daug kompartijos draugų valdžios sluoksniuose ir labai aktyviai stumia savo projektą, yra labai realu, kad ateis kažkoks didelis kapitalas ir pasiūlys statyt metro PPP pagrindu. Bet vargu ar mes tuo apsidžiaugsime, nes tai bus eilinė LEO LT masto afera, kai prastūmę milijardinį projektą kažkas iš valdžios užsitikrins ramią senatvę, o šalis, vietoj to, kad imtųsi reformų keičiančių šalies ūkio struktūrą, sukiš milijardą (kurį kokius 30 metų mokės ne kas kitas, kaip mokesčių mokėtojai mokesčių ir kitais pavidalais) į požemius ir betoną bei traukinukus, kas neduos labai didelės pridėtinės vertės. Todėl metro entuziastai dar gali savo vilčių nelaidoti, nes nuojauta man kužda, matant dabartinius procesus, kad būtent tokiu būdu tas metro dar visai gali atsirasti ne tokioje jau ir tolimoje perspektyvoje, bet ar džiaugsimės gaudami jo sąskaitas, užuosdami eilinės aferos ir otkatų kvapą, ir skaičiuodami alternatyvius kaštus - nežinau, oj nežinau..
Na, čia toks priešnaktinis pasvarstymas, kas pastaruoju metu sukasi galvoje šiuo klausimu, kad ugnies diskusijoje būtų..Jūsų,
Analitikas PlėtRa™
Komentaro autorius neatsako už nieką išskyrus save - galvokit savo galva, jis nėra Jūsų dvasinis gyvenimo vadovas.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVilniaus gelezinkelio stotyje demonstruojamas metro maketas. Tiksliau, stotims gretimu teritoriju pertvarkymas pastacius metro. O paties metro nei kvapo - tik iejimai i stotis. Ir tie patys nuo pozeminiu pereju nesiskiria...Dear Sir,
Comment
-
Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimąTen vienoje vietoje yra permatomos perdangos kur puikiai matosi ta požeminė dalis. Tiek tunelis, tiek bėgiai ir pats metro po juo. Tik aišku galėtų būti įėjimai į metro tiesiai iš geležinkelio ir autobusų stočių, nes bus ta pati situacija kaip prie oro uosto - dengtu stogeliu link traukinuko...I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Jeigu nesigilinti į visokius ekonominiu ir piniginius dalykus, tai man stumiamame Vilniaus metro projekte ypač nepatinka linijų nubrėžimas...Visų pimą metro nestatomas be depo, o kur planuojama statyti depą net neužsimenama... mano nuomone, kadangi per kokius 8 metus realu pastatyti 5-6 stočių liniją (kaip minėjau nenagrinėjam finansinių dalykų) taigi pagal mane linija turėtų būti su stotimis fabijoniškės-pašilaičiai-viršuliškės-žvėrynas-lukiškės-katedra//toliau projektuojant arba į saulėtekį arba link stoties ir į oro uostą, tokiu atveju depas tiktų statyt už fabijoniškių, bet ten yra vienas trūkumas nėra gel.linijos, nors tokia yra generaliniame plane numatyta....geresnis variantas depą daryti už naujininkų, ten šalimais ir geležinkelis//načiau linija oro uostas-naujininkai(ši dalis galėtų būti paviršiuje)-stotis-rotušė-katedra-lukiškės-žvėrynas keleivių požiūriu beprasmė....
Comment
Comment